auto venäjältä.

joko oikea aika

Onko kellään tiedossa hyvää linkkiä käytetyistä autoista Venäjältä. Selko kielellä tietysti. Ruplan kurssi antaisi aihetta ostaa auto sieltä.

36

11464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä

      www.rusauto.ru

      • Anonyymi

        www.rusauto.ru SOITA VENÄJÄLTÄ 8 (800) 200
        kännykkänumero 0560
        on venäläinen hinauspalvelu joka toimii ympäri vuorokauden.

        TÄMÄ EI OLE AUTOKAUPPA.


    • daa daa

      Kyllä ehdottomasti kannattaa EU:n ulkopuolelta ostaa. Osta vaikka ens aluks 10, niin voitat enemmin.

    • 314

      Etkö sitten tiedä, ettei Venäjä ole EU-maa, joten autosta menee tuotaessa tulli ja Alv sen päälle.
      Lisäksi autojen kaikki valikot ovat kyrillisiä, eikä ole mitenkään kirkossa kuulutettu, että niitä halvalla voi muuttaa.
      Voi olla että saa rekisteriin tai sitten ei.

      • Anonyymi

        Voisi saada halvalla nyt?


    • daa daa

      Oisit nyt vaan antanut pojan koittaa. Noilla hänen tietotaidoillaan kyllä kannattaa rahat antaa vaan suomalaiselle automyyjälle, ihan sama liike tai yksityinen.

    • tuufiv

      Nyt kuule ois Burmassa vähänkäytettyjä jeeppejä sopivasti oiko jo aika?

    • Rohkea rokan syö

      Vai vielä auto Venäjältä? Johan pomppas. Mä en uskaltais siihen maahan lähteä paljoa seikkailemaan.

      • Jep2

        Voi Vittu mitä touhua! Yhtään asiallista vastausta ei ole tähänkään avian asialliseen kysymykseen tullut keneltäkään!! Säälittää näiden 24:ten vastauspolitiikka. Ihan sama mitä kysymyksiä täällä kyselee niin 85% ainakin niistä on avian vitun säälittäviä vastauksia.... tai oikeastaan eihän ne ole edes niitä! Kuinka viitsitte edes kommentoida asiattomasti! Venäjältä kyllä kannattaa tuoda auto näillä kursseilla, tulleilla ja jopa veroilla! Jos vaikkapa A7 katselee niin kylläkyllä!


      • hauskaheppu

        Mene vaikka Krimille, pääset lyijyarkussa takaisin.


      • suomiPienelläKirjaimella
        hauskaheppu kirjoitti:

        Mene vaikka Krimille, pääset lyijyarkussa takaisin.

        Krimillä on tilanne parempi kuin suomessa. Ei siellä ammuskella ollenkaan kun sehän on jo liitetty Venäjään.
        Kuolioo ukkisi sodassa? Aiheuttaako Venäjä sinussa vihaa?


    • työauto

      Samoja vehkeitä ne siellä on, samat päästövaatimukset ym. muu tekniikka.

      Kaveri osti linkin mukaisen hiluxin juuri Pietarista, siellä toimituskuluineen 17 500,- euroa. Suomessa yli 60 000.- ekeä ilman varusteita. Kelpaa hyvin suomen kilpiin.


      http://www.nettiauto.com/uudet-autot/toyota/hilux/107468

      www.toyota.ru/new-cars/hilux/index.json

      • Asenta

        Uusien autojen hinta Venäjällä noin pääpiirteittäin on noin 20-25% edullisempi kuin auton hinta Suomessa ilman veroja, siis autoveroton hinta. Tietyasti tulee tullit päälle jatietysti autovero. Alvitkin varmaan pitää maksaa, mutta niinhän ne pitää maksaa vaikka tuo Euroopastakin


    • siitä_vaan

      google translate auttaa..
      ostoreissulle varmaan kannattaa hommata joku venäjänkielinen kuitenkin mukaan

    • AlexeyfromPetrozavodsk

      Оstaa auto Venäjällä on hyödyllistä

      The Russian is now profitable to buy a car

      I help you find, buy, sell the car.

      Contact: [email protected]
      Phone: 79114003312
      Alexey

    • Halvallasailaatua

      Minä olen tuonut kaksi loistokuntoista Ladaa Pietarista.Maksoivat 150€ kappale.

      • Zhiguli

        Olisi hienoa kuulla, miten Ladan osto onnistuu ja kuinka se saadaan Suomeen. Maksut ei varmaan älyttömiä ole, mutta missä kaikkialla on käytävä papereita ja leimoja hakemassa ym.?


      • 0293
        Zhiguli kirjoitti:

        Olisi hienoa kuulla, miten Ladan osto onnistuu ja kuinka se saadaan Suomeen. Maksut ei varmaan älyttömiä ole, mutta missä kaikkialla on käytävä papereita ja leimoja hakemassa ym.?

        Aivan samalla tavalla kuin mikä tahansa muu tuonti kolmansista maista eli EU:n ulkopuolelta!
        Jos tuo ajamalla, niin esim. Vaalimaan tullissa tarkistetaan, että Suomen liikennevakuutus on otettu runkonumeron perusteella.
        Sitten on viisi päivää aikaa tehdä ilmoitus autoveron määräämistä varten.
        Sitten katsastukseen. Vero maksettava, ennen kuin saa kilpiin täällä.
        Tämäkö kummallista??!


      • Zhiguli
        0293 kirjoitti:

        Aivan samalla tavalla kuin mikä tahansa muu tuonti kolmansista maista eli EU:n ulkopuolelta!
        Jos tuo ajamalla, niin esim. Vaalimaan tullissa tarkistetaan, että Suomen liikennevakuutus on otettu runkonumeron perusteella.
        Sitten on viisi päivää aikaa tehdä ilmoitus autoveron määräämistä varten.
        Sitten katsastukseen. Vero maksettava, ennen kuin saa kilpiin täällä.
        Tämäkö kummallista??!

        Kiitos tiedosta! Riittääkö myyjän kanssa tehtäviksi paperitöiksi vain vapaamuotoinen kauppakirja, kuten EU:ssa?
        Millä perusteella Tulli määrää tullimaksun. Sama käytäntökö kuin autoveroa määritettäessä?


      • Anonyymi

        Edes täysin uutta ja ajamatonta loistokuntoista Ladaa ei ole olemassa.

        Olet siis nähnyt unta.


    • MekkeriE320

      Kukin voi autonsa tuoda mistä lystää, se on sitten eri tarina saako sitä suomen rekisteriin ja millä hinnalla.

    • Backfield

      Olen itse käyttänyt autoni huollossa Venäjällä aina ku ollut mahdollista. Jos tunnet oikeat henkilöt on tulos vähintään sama kuin Suomessa ja hinta on eri.

      Nyt on kyllä Venäjän autoja kyselty Portugalia myöten. Pitäisiköhän itsekkin laskettaa, joko kannattaisi tuoda. Aiemmin ei ole kannattanut.

    • Järkikäteen

      Ehdottomasti kannattaa ostaa Venäjältä tai muualta! Suomessa niin paska hinta laatu suhde käytetyissä autoissa. Vanhoista suolatuilla teillä loppuun ajetuista autoista pitäisi maksaa itsensä kipeeksi, se on hullua(!), mutta hullujahan suomalaiset ovatkin.

    • Rokari_ru
    • ladalaatokka

      Onhan niitä jo täällä valmiiksi: Lada.

    • JeP23

      Audi A7 on ollut pitkään haussa ja Venäjälltä oli aienmman ruplan kurssin (74) aikaan tosi lähellä ettenkö olisi haettanut autoa sieltä. Hintaero esim. Saksaan oli huomattava. Sittemmin kurssi putosi 60 ja innostus hieman laantui, mutta nyt taas 70, joten tuonti olisi taas mielekästä. Minulla olisi yksi kontakti, joka pystyisi hoitamaan koko tuonnin ja heidän mielestä se ei ole mikään ongelma. Kysyisinkin: Onko kenelläkään oikeaa tuontikokemusta auton tuonnista Venäjältä? Siis vain asialliset vastaukset kiinnostavat!

    • 0293

      Olen vuosien saatossa käyttänyt nimimerkkejä 0293 ja 314.
      Olen ketjun alussa jollekin vastannut, että tuonti ei sellaisenaan ole sen kummallisempaa kuin mikään muu EU:n ulkopuolelta tapahtuva tuonti.
      Jos auton tuo Suomeen ajamalla, on hyvä, että kaikki paperit ovat matkassa. Venäjän puolella rajaa tapausta käsitellään ulkomaan vientinä ja Suomessa tietenkin tuontina. Tuotaessa menee Tulli ja alv. Nämä on pääsääntöisesti maksettava käteisellä, ellei ole Tullin luottoasiakas. Lisäksi autovero, mutta sen hoitaa tämän vuoden alusta Trafi sitten
      kun muut muodollisuudet on hoidettu rajalla.
      Tulli ja sen päälle tuleva alv 24% perustuu Kauppakirjassa olevaan kauppahintaan.
      Mikäli Tulli ei pidä Kauppakirjaan merkittyä arvoa "luotettavana", se voi kuitenkin muitta mutkitta käyttää muuta itse oikeammaksi katsomaansa arvoa tullin määräämiseksi. Tuojalle ei siinä tapauksessa - mikäli kokee toimitetun verotuksen vääräksi - jää kuin tehdä oikaisupyyntö tai viedä asia seuraavan instanssin, TULLIHALLITUKSEN käsittelyyn, joka on jo Hovioikeuden tasoinen instanssi. Harva tietää, että Tullin tekemä tuonnin verotuspäätös vastaa jo alioikeuden päätöstä.
      Jos Tullista selvitään, kilpiin saamisessa lienevät samat ongelmat Audin A7 kohdalla. Sitä ja sen ominaisuuksia verrataan Suomessa vastaavaan tyyppihyväksyttyyn malliin.
      Valikkojen mahdollinen kyyrillisyys tuskin on ongelma, mutta ohjelman muuttaminen
      meikäläisiin aakkosiin voi olla hinnakasta, tai sitä ei lainkaan ole tarjolla.
      Ketjun alussa mainittuja Ladoja ei kannata tuoda, eikä niitä ilman suuria ja kalliita muutostöitä saa kilpiin, mutta jos jaksaa käydä muodollisuudet lävitse, niin tuoreempia Suomessa tyyppihyväksyttyjä malleja toi tuoda.
      Kummallistako?

      • spasiipas

        Onko liikkeiden nimiä?


    • uyhgioih
      • Anonyymi

        Kuinka hullu ihminen oikein on, jos hän edes astuu jalallaankaan sen itärajamme takaisen köyhän kehitysmaan puolelle?

        Vielä sitäkin hullummat harkitsevat auton ostamista sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka hullu ihminen oikein on, jos hän edes astuu jalallaankaan sen itärajamme takaisen köyhän kehitysmaan puolelle?

        Vielä sitäkin hullummat harkitsevat auton ostamista sieltä.

        Noin itsekin ajattelin kunnes Pietarissa kävin. Nyt olen omalla autolla käynyt 6-7 kertaa. Liikenne vähän vilkkaampaa. Tiet ok kunnossa ainakin Pietariin.
        Samalla menomatkalla näet euroopan korkeimman rakennuksen 463m. Venäjä kehittyy koko ajan. Länsimedia sumentaa ihmisten mielet. Aivopesu.
        En vihaa venäläisiä vaikka isoisäni kuoli sodassa.
        Eli itse kannattaa muodostaa omat mielipiteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin itsekin ajattelin kunnes Pietarissa kävin. Nyt olen omalla autolla käynyt 6-7 kertaa. Liikenne vähän vilkkaampaa. Tiet ok kunnossa ainakin Pietariin.
        Samalla menomatkalla näet euroopan korkeimman rakennuksen 463m. Venäjä kehittyy koko ajan. Länsimedia sumentaa ihmisten mielet. Aivopesu.
        En vihaa venäläisiä vaikka isoisäni kuoli sodassa.
        Eli itse kannattaa muodostaa omat mielipiteet.

        Ei venäjä paha paikka ole ollenkaan, varsinkin pietarin seutu. Länsimaalaisempaa siellä on kuin suomessa.
        Täytyis hakea ZIL 111 avo sieltä pois


    • Anonyymi

      Onko tämä kysymys jollekin?
      Jos olet tosissasi, niin sen ZILin vuosimalli olisi hyvä olla tiedossa, jos auto on tarkoitus saada kilpiin Suomessa.
      Kannattaisi varmasti aloittaa Trafista.
      Lisäksi autovero voi olla aivan mikä vain, koska ei juuri ole verrokkia.
      Kunnossapito ja huoltaminen yleensä voi osoittautua ongelmaksi varaosien puutteen vuoksi.
      Muut asiat olen jo selvittänyt tällä palstalla nimimerkillä 0293 jo 3,5 vuotta sitten.

    • Anonyymi

      olen itse miettinyt harrasteauton hankkimista venäjältä ja volga 1972 ajokuntonen olisi tärpillä,onko jotain estettä saada rekisteriin suomessa.ja tarvitaanko luovutustodistuksen lisäksi jotain muuta papereita.kiitos etukäteen vastauksista

    • Olen tässä samassa ketjussa ylempänä vuoden heinäkuussa 2017 nimimerkillä 0293 kertonut jo keskeiset asiat.
      Kannattaisi aloittaa siitä.
      Kaksi uudempikorista M24-Volgaa näyttää olevan nettimyynnissä.
      Museorekisteriin saaminen voi kuitenkin olla hankalampaa, koska siinä edellytetään kohteen kaikenlaista "alkuperäisyyttä", eikä rakenteita juurikaan ole mahdollista modernisoida.

    • Anonyymi

      https://avito.ru/rossiya/avtomobili

      Tuon linkin takana löytyy Venäjän versio meidän “nettiautosta”. Kyrillisillä toki teksti, mutta vaikkei osaisikaan sitä lukea niin klikkailemalla pääsee helposti jyvälle.

      Olin itsekin harkitsemassa auton hakemista Venäjältä nyt kun Lexus pitäisi päivittää uudempaan ja ruplan kurssi on ennätysalhaalla. Lexushan on Venäjällä suosittu merkki eli tarjontaa pitäisi olla. Suureksi yllätyksekseni kuitenkin huomasin ettei ainakaan käytetyn Lexuksen kohdalla hintaeroa Suomeen juurikaan ole, eli veroineen ja tulleineen se tulisi huomattavasti kallimmaaksi kuin hankkia täältä. Ehkä muiden merkkien kanssa on parempaa onnea.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3672
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3008
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      59
      2737
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2385
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2182
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1767
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1756
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1737
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      304
      1710
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      60
      1559
    Aihe