tiedättekö tai onko teillä itsellänne mitään kokemuksia että mitkä pillerit keräis vähiten nestettä että ei lihois... että ennemmi laihtus ku pitäs vaihtaa johonki sellaseen merkkiin, joka edesauttais eikä lisäis mun laihdutuskuuria. edelliset pillerit lihotti 10kg... pitäs saaha osa ees pois... auttakaa pliis!
lihominen pillereiden takia
tärkeää
9859
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 9
Vanhimmat
Ei voi sanoa suoraan mikä kellekin kerää nestettä ja mikä merkki ei, koska jokainen on erilainen...
Itselläni lihottivat Mercilonit. Muut merkit (Harmonet, Cilest, Yasmin) ovat olleet neutraaleja, ei kiloja.
Mä en ymmärrä, miksi kaikki aina vaahtoaa tosta pillerien lihottavuudesta. Useimmiten ne liikakilot ei johdu suoranaisesti pillereistä, vaan lähinnä elämänmuutoksesta. Sinkkuna ollessa, sitä käy tyttöjen kanssa ulkona vähän joraamassa tms ja syö mitä ehtii ja milloin ehtii. Vakiuduttuaan jääkin poikakaverin kainaloon sohvalle katselemaan elokuvia tms ja samalla mussuttaa minkä kerkeää. Ei ne ole ne pillerit, mitkä kerää liikakiloja, vaan se vakiintuminen.
Ei se kyl ihan noin mene! Jätkäkaverin kaa olin vuoden ollut,kun rupesin pillereit syömää. Ja mielsetäni elämäni oli normaailla mallilla,liikuin ja söin kuten ennenkin.
Silti neljä kiloo muutamissa kuukausissa kerty aivan yllättäin. Rinnat turpos silmissä ja inhottavia raskausarpia tuli sen myötä. Lanteille kerty sit loput ylimääräset.
Ja aivan selvästi johtu pillereistä.
Eli miten kauan olitte syöneet pillereitä ennen kun kiloja alkoi lisääntyä? Mulla on ollu pillerit vasta kuukauden ja nyt "odottelen" lisäkiloja..
...kun hormonaalisen ehkäisyn lopettaa? Palautuvatko rinnat ennalleen? Mullakin on rinnat pikkuisen turvoksissa pilsuista ja elättelen tässä toivoa, että ne palautuisivat ennalleen lopettamisen jälkeen (kun en tavallisestikaan oo mikään aa-kuppi!). Paino sinänsä ei oo kovin paljoa muuttunut, en tosin tiedä tarkalleen kun seuraan painoa sillä, kiristävätkö vaatteet, en puntarilla.
Kyselin samaa jo omassa viestissä mutta kukaan ei vastannut :( Kiltit vastatkaa, jos on kokemusta!
Minä kyllä luulen, että se muka pillereistä lihominen johtuu ihan normaalista naiseksi kehittymisestä - yleensähän juuri siinä vaiheessa, kun niitä aletaan syömään, aletaan myös lopulta saada niitä 'naisellisia' muotoja, mihin kuuluvat paitsi rinnat ja lanteet myös ne miestä suuremmat rasvavarastot. Kyse ei siis ole syystä ja seurauksesta vaan kahdesta rinnakkaisesta ilmiöstä.
Itse olen käyttänyt kolmea eri merkkiä (mielialavaihteluiden vuoksi oli vähän hakemista) ja lihomiseni tai laihtumiseni ei ole ollut mitenkään kytköksissä näihin. Sen sijaan painoni on heilunut muutaman kilon vaihtelun rajoissa siksi, että välillä liikun vähemmän ja herkuttelen enemmän. Ja tottavie painan nyt muutaman kilon enemmän kuin teininä, ihan luonnollisista syistä. Rinnat esim. kasvavat vielä päälle parikymppisinä ja myöhemminkin. Ei siihen mitään pillereitä avuksi tarvita. Nimim. kokemusta löytyy - AA-kupista B-kuppiin puolessa vuodessa kakskolmosena. Ja poikaystäväkin kertoi aprikoineensa kerran kaverinsa kanssa, miten tytöillä näyttävät ne rinnat mystisesti kasvavan siinä vähän kahdenkympin jälkeen...
Varmasti rintojen turpoaminen ym. voivat johtua myös ihan iästä. Olen vain monelta kuullut, että e-pillereistä rinnat turpoavat helposti kuppikoon verran. Muistaakseni jotkut täällä ovat myös kirjoittaneet, että lopettamisen jälkeen rinnat ovat palautuneet ennalleen (esim. sen kuppikoon pienemmäksi). Mulla ainakin on rinnat koko ajan arat, onkohan ne siis turvoksissa? Ja huom! En oo mikään vähän yli 20 vaan reilusti lähempänä kolmeakymmentä (yök mikä sana... ikäkriisi!!).
Joten: onko lukijoissa ketään, jolla rinnat olisivat pienentyneet pilsujen lopettamisen jälkeen?
itse olen syönyt diane novia aknen ja myös ehkäsyn takia. ne ainakin vei multa himot syödä herkkuja kauheesti ja sitä kautta laihduinkin noin 10kg. tosin dianet vievät muutkin halut, eli ehkäsy toimi silläkin tapaa..
Itse painoin n. 52 kiloa, ennen kuin alotin pillerit. Laihduin alottamisen jälkeen n. 4kg, kun söin Harmonet- pillereitä. Ne aiheuttivat mulle aknea, jolloin vaihdoin Diane Noviin, lihoin ne neljä kiloa takasin, mut paino on pysyny vakaana sen jälkeen.