Vuosi 2015

pimppaloora

Mitä se tuo tullessaan?
Minkä asian/asioiden toivoisit muuttuvan ja mitä meinaat tehdä sen eteen?

Itselläni on luvassa kiireinen kevät opiskelujen suhteen. Syksyllä suoritin muutaman ylimääräisen opintopisteen ja yritän keväällä jaksaa samalla linjalla.
Tulossa on myös uusi ja jännittävä kokemus, joka saa kevään kunnolla käyntiin :)

Ihmissuhteiden saralla toimin kuten tähänkin asti, tutustun avoimesti uusiin ihmisiin. Panostan itseeni ja terveyteeni. Tammikuulle on varattuna hammaslääkäri ja tavallinen lääkäri. Kuntoilen ja kuuntelen itseäni enemmän. Syksyn aikana huomasin, että opiskelu viekin aika paljon energiaa, eli opettelen rytmittämään päiväni paremmin ja nukkumaan kunnolla!
Lisäksi aioin karsia kevään aikana elämästäni muutaman negatiivisen ihmisen...

106

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miiees

      Alkoholi pois, salille, henkisiä harjoituksia...

      • vidduvidduvidduviddu

        Lisää kaljaa, jos vaikka sais pillua mutta se on epätodennäköistä koska menen armeijaan 2015.


    • ätmi

      Minä kävin jo tänä vuonna työttömän ilmaisessa terveystarkastuksessa ja sain sieltä terveen ihmisen paperit.
      Ei ollut diabetes 2 tullut ja verenpaineet olivat hyvät.

      Seuraavan kerran voisi uudestaan menn 5vuoden päästä.

      • piiloalfa

        Mistenkäs tuollaiseen pääsee?


    • Se tuo tullessaan sen että entistä enemmän joutuu työttömät orjatöihin, eli kuntouttavaan... kun kunta joutuu 300 päivän jälkeen maksamaan, jota se ei halua tehdä.
      Sinne joutuu vaikkei olisi mitään tarvetta kuntouttaa, josta ei ole yhtään mitään hyötyä työllistymisen kannalta myöskään.

      • ätmi

        Minä menin vapaaehtoisesti kun kuulin että tuollainen mahdollisuus on.
        Ei minua pakotettu tuonne.
        Onhan se hyvä mielestäni käydä jos on suvussa periytyviä sairauksia varmistamassa oma terveys.


      • Reipas Mies

        Ja se ei sitten PARANNA työllistymistä, vaan demonisoi yksilön entisestään. Ilman muuta fiksumpi ratkaisu on sen sijaan mahdollisesti joku ammattikurssi.

        Sivistysmaissa on minimipalkka. Suomessa ei. Kokoomus on suu pyöreänä ulkomaalaista työvoimaa roudaamassa Suomeen, mutta perinteiset kotimaiset työttömät saavat tehdä 9 eurolla päivä ihmisarvoa alentavia töitä. Ei siinä mitään jos se on 9 euroa tuntipalkka. Kiillottaa sillä rahalla vaikka koiran kakkoja jos asenne kestää. Kyse on juuri asenteen lannistamisesta aikuisten päivähoidoissa työssä jossa ei ole kehitysmahdollisuutta.

        Ja siinä sivussa pikkupomot saavat ilmaistatyövoimaa osinkojaan korottamaan firmasta.


    • Itse alan nyt liikkua yöelämässä, laivoilla etc. tulevana vuonna enemmän kuin koskaan. Ottaa tavoitteeksi käydä vähintään parinviikon välein jossain...Taloudellinen tilanne on asettunut, rakennukset rakennettu ja nyt on sen kun katsoo mitä mailmalla ja naisilla on mulle tarjota. Elämme hyviä aikoja elämässä.

      • Mulla on kans hyvä fiilis tulevasta.
        Ehkä ei tule sillain baareissa ravattua, vähän kyllästymistä ilmassa, mutta muuten kyllä aioin liikkua paljon ihmisten ilmoilla.
        Alkuvuosi tulee olemaan vähän tiukkaa taloudellisesti, mutta se asettuu kevään edetessä :)

        Toivottavasti löydät etsimäsi :)


      • Te kaksi
        pimppaloora kirjoitti:

        Mulla on kans hyvä fiilis tulevasta.
        Ehkä ei tule sillain baareissa ravattua, vähän kyllästymistä ilmassa, mutta muuten kyllä aioin liikkua paljon ihmisten ilmoilla.
        Alkuvuosi tulee olemaan vähän tiukkaa taloudellisesti, mutta se asettuu kevään edetessä :)

        Toivottavasti löydät etsimäsi :)

        Hankkikaa huone!


    • Elämä on

      Ei mitään, masentaa.

    • ffsdfdsf

      Käyn enemmän baareissa, koska muualta en naisseuraa saa, valitettasti vain asun pienessä paikassa. Yrittäjyyttäni hehkutan naisille ja naiset tykkäävät siitä ihmeen paljon, alapäät märkänä always. Status ratkaisee :)

      • Kiltti at

        Vonkaan naisia entistä enemmän ja koska naiset ei tykkää sellasesta hienotunteisesta lähestymisestä niin pyydän naisia suoran treffeille ja ehdotan niille myös seksin harrastamista heti jos saan juttu yhteyden. Vastailen siis naisten treffi ilmoituksiin sinkut palstoilla facebookissa ja muualla. Sitä on aika turhaa jaaritella ja yrittää saada naista lämpeämään joten suorat ehdotukset käyttöön. Voisin kai myös hakea töitä jostain ettei olisi elämä niin tylsää.


      • ätmi
        Kiltti at kirjoitti:

        Vonkaan naisia entistä enemmän ja koska naiset ei tykkää sellasesta hienotunteisesta lähestymisestä niin pyydän naisia suoran treffeille ja ehdotan niille myös seksin harrastamista heti jos saan juttu yhteyden. Vastailen siis naisten treffi ilmoituksiin sinkut palstoilla facebookissa ja muualla. Sitä on aika turhaa jaaritella ja yrittää saada naista lämpeämään joten suorat ehdotukset käyttöön. Voisin kai myös hakea töitä jostain ettei olisi elämä niin tylsää.

        kannattaa hakea ensin töitä ku ei naiset tykkää työttömist sitte voi alkaa vonkaamaan pilluu


    • Blunder

      Ei ole suunnitteilla isoja muutoksia, vaan useita pienempiä.

      Yritän järjestellä työkuvioita niin että saisin kiireen ja stressin minimoitua. Kesän lähestyessä olisi tarkoitus suunnitella paria pikku projektia. Kesällä aion pitää lomaa, mahdollisesti toteuttaa pari reissua. Ajattelin myös kierrellä lähiseutuja, tyyliin road trip ja teltta mukaan.

      Liikuntaa ei ole tullut harrastettua kovinkaan paljoa viime aikoina. Nyt olisi aikomus käydä pari kertaa viikossa salilla...

      Harrastukset ovat jääneet pitkälti taka-alalle, voisi elvyttää musiikkiharrastusta.

      Ja lopulta, olisi kiva löytää naisseuraa...elämänkumppani. Tässä konkreettinen suunnitelma on vielä auki :D

    • Pyhästi vannon

      Vuonna 2015 aion panna pimppalooraa siirtolapuutarhassa.

      • Oujee! Mut miks just siirtolapuutarhassa? :D


    • Gammaromeo

      Laitan konkreettiset tavoitteet kehiin. Vaikka palstalta katoaisin pitkäksikin aikaa välillä, niin lupaan palata viimeistään noin vuoden päästä kertomaan, että onnistuinko. Olen toki pitänyt kuntoa yllä ja tehnyt aloitteita tänäkin vuonna ja rasvaprosenttikin on keskimääräistä alhaisempi mutta silti. Tavoitteena vuonna 2015:
      -juosta cooperissa vähintään 3300 metriä (eli kuinka pitkälle pääsee 12 min juosten)
      -vetää vähintään 15 leukaa
      -venyttää spagaatti
      -löytää uusi palkkatyöpaikka (nyt määräaikaisuutta muutama kk jäljellä)
      -tiputtaa painoa vähintään 5 kg
      -tehdä vähintään 300 aloitetta, joista ainakin 100 livenä, jos ei ennen 300 aloitetta tärppää
      -löytää suhde (sellainen joka kestoltaan olisi vähintään 5 yötä, mutta mitä pitempi niin sen parempi)
      -käydä Helvetinjärven ja/tai Seitsemisen kansallispuistossa

      Kaikkiin muihin asioihin olen joskus elämässäni aikaisemmin kyennyt, vaan en ole noissa kahdessa em. kansallispuistoissa käynyt, vaikka Suomea olenkin kolunnut Hangosta Utsjoelle. Vrt. Sillanpään marssilaulun aina Hangosta Petsamoon.

    • mies 86

      Koulut jatkuvat. Keväällä luultavasti lopulta valmistun filosofian maisteriksi ja sitten vain jatkan kauppatieteiden lukemista kunnes olen valmistunut sillekin alalle. Oman alan töitä tietenkin pitäisi yrittää etsiä aktiivisesti. Pakko kai vain yrittää.

      Vaihto-opinnot Englannissa vievät itseltäni ensimmäisen neljänneksen vuodesta, jonka jälkeen palaan taas tänne jatkamaan entiseen malliin omaa arkeani. Opintojen, kavereiden ja harrastusten parissa suurin osa ajasta menee mutta nyt vanhemmalla iällä on alkanut havaitsemaan että tarvitsen enemmän aikaa itselleni ja haluan useammin vetäytyä omaan rauhaani niinkuin minulla nuorempanakin oli tapana tehdä. Tuntuu että kun arki on tarpeeksi yksinkertaista niin siitä on myös helpompi nauttia täysin siemauksin. Vaikka kotona hyvän kirjan äärellä tai terassilla yhdellä oluella jos ulkona on kaunis päivä.

    • Ihan mukavaltahan teidän tuleva vuosi vaikuttaa :)
      Siihen voi itse vaikuttaa aika paljon, miten asiat sitten lopulta menevät. Oma myönteinen asenne on tärkeää.

      Vähän jo odotan, että saisi tämän vuoden jo pakettiin :)

    • Jaa...

      Täytän 40, ostan uuden kepin, juon viiniä, rakastelen kauniiden naisten kanssa, soitan ehkä muutaman trubakeikan, ja käyn melko varmasti Pariisissa kauniimman puoliskon kanssa...

      • he-hee;-)

        "rakastelen kauniiden naisten kanssa, "

        "käyn melko varmasti Pariisissa kauniimman puoliskon kanssa..."

        Koeta päättää, esitätkö täällä sinkkua tai varattua ;-)


      • he-hee;-) kirjoitti:

        "rakastelen kauniiden naisten kanssa, "

        "käyn melko varmasti Pariisissa kauniimman puoliskon kanssa..."

        Koeta päättää, esitätkö täällä sinkkua tai varattua ;-)

        :)...

        En ole käsittääkseni esittänyt kumpaakaan...


    • Etsin uuden duunipaikan, kun nykyinen on jo nähty. Kolme koukkua on vedessä ja hyvältä näyttää.

      • Ai kokoomukselta alkaa suojatyöpaikat loppua...? :D


        Ei se mitään. Kyllä raksalla osaavilla jätkillä käyttöä on... :D


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Ai kokoomukselta alkaa suojatyöpaikat loppua...? :D


        Ei se mitään. Kyllä raksalla osaavilla jätkillä käyttöä on... :D

        Olin vasta perjantaina haastattelussa samassa firmassa, jossa olen nytkin töissä. Aika isot saappaat, mutta saas nähdä. Parissa muussa hakuaika loppuu vasta ensi vuoden puolella. Toinen niistä olisi oikeastaan uran vaihto.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Olin vasta perjantaina haastattelussa samassa firmassa, jossa olen nytkin töissä. Aika isot saappaat, mutta saas nähdä. Parissa muussa hakuaika loppuu vasta ensi vuoden puolella. Toinen niistä olisi oikeastaan uran vaihto.

        Pidetään sulle peukkuja, että natsais :)


      • scrg
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Olin vasta perjantaina haastattelussa samassa firmassa, jossa olen nytkin töissä. Aika isot saappaat, mutta saas nähdä. Parissa muussa hakuaika loppuu vasta ensi vuoden puolella. Toinen niistä olisi oikeastaan uran vaihto.

        Ajattelit vaihtaa kakkoslinjalta vitoselle töitä pakoon?


      • pimppaloora kirjoitti:

        Pidetään sulle peukkuja, että natsais :)

        Kiitti! ;-)


      • scrg kirjoitti:

        Ajattelit vaihtaa kakkoslinjalta vitoselle töitä pakoon?

        Niinhän minä jo joskus vuonna 2006 ML-palstalla kerroin.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Olin vasta perjantaina haastattelussa samassa firmassa, jossa olen nytkin töissä. Aika isot saappaat, mutta saas nähdä. Parissa muussa hakuaika loppuu vasta ensi vuoden puolella. Toinen niistä olisi oikeastaan uran vaihto.

        Lycka till!


      • scrg
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Niinhän minä jo joskus vuonna 2006 ML-palstalla kerroin.

        Eräältä maalle harhautuneelta spårakuskilta jokunen viikko sitten kuulin että kakkoslinja on taas? olemassa. Pitääpä tulla testaamaan. Pääsee vastaamaan "oletko pahassa paikassa" kysymykseen kerrankin myöntävästi: "Tulin juuri kakkoseen" tai jos tuuri käy niin "Tulin juuri Eläintarhassa kakkoseen"

        scrg (oikeasti Aulis Homelius)


      • scrg kirjoitti:

        Eräältä maalle harhautuneelta spårakuskilta jokunen viikko sitten kuulin että kakkoslinja on taas? olemassa. Pitääpä tulla testaamaan. Pääsee vastaamaan "oletko pahassa paikassa" kysymykseen kerrankin myöntävästi: "Tulin juuri kakkoseen" tai jos tuuri käy niin "Tulin juuri Eläintarhassa kakkoseen"

        scrg (oikeasti Aulis Homelius)

        Päivän paras! ;-)


      • helka kirjoitti:

        Lycka till!

        Kiitti!


    • Opiskelen, lähetän työhakemuksia ihan helvetisti, käyn ajamassa endurorataa pyörällä talvella, yritän osallistua erään järjestön toimintaa enemmän, kirjaudun nettideittiin säännöllisesti.

      • 12+12

        stellun vuosi 2015 kuulostaa jännittävältä :D


    • Ikisinkku M

      Tutustun avoimin mielin naisiin jotka tulee kotoa hakemaan, itse en edelleenkään ala huomiota kerjäämään. töissä varmaan jatkuu samantyyppisenä kuin tähänkin asti. Ehkä vaihdan asuntoa pykälää suurempaan, saa nyt nähdä, riippuu siitä miten alas hinnat sukeltaa.

      • Reipas Mies

        Alaska alkaa kuulostaa hyvältä pre-keski-ikäiselle miehelle. Viihdyn luonnon äärellä ja siellä missä kuuluu pöllön ääni disko-helvetin jyminän sijaan. Tämä verohelvetti Suomi alkaa riittää, salaseuroineen joissa työpaikat jaetaan.

        Voisihan tänne koettaa gamblerina hemaisevan vaimo-kanditaatin houkutella vähemmän vauraasta maasta ulkomailta mutta kun on tipahtanut junasta nuorempana niin status vaan ei riitä ikäisilleni kotimaisille naisille kun sellainen joka ei biletä tai dokaa löytyisi. Eikä perusinsinöörin tienestein ruusutarhoja ja Audia käteisellä ostella jotta sinne pari kertaa eronnut daami muksuineen sopisi tulla.

        Ensi vuoden lupaukseni on antaa laatuaikaa itselleni.


    • mies..

      Vaihdoin nykyisen toimistotyöpaikkani työhön sairaalassa ja aloitan 1.1.2015. Toivottavasti on mukavia tyyppejä työkavereina.
      Koska työ tulee olemaan päivätyötä niin voisi miettiä aktiivisempaa ilta-harrastamista tai ilta-opiskelua.

    • 1986

      1.Tiputan painoa 15kg. Ei vaan saa pitää enää joka vkl mässäilypäiviä enempää kuin yhden putkeen, siksi paino ei ole tippunut vaan pysyy paikallaan.

      2a. Viimeinen vuosi aikaa löytää tuleva aviopuoliso jolloin jään nykyiseen työpaikkaani ja voin sitten toivottavasti jäädä joskus äitiyslomalle.
      2b. Jos en löydä niin vaihdan paikkakuntaa lähemmäs perhettä ja hyviä kavereita, koitan päästä opiskelemaan ja uuteen työpaikkaan, mieluiten oppisopimuksella.

      3. Käyn enemmän elokuvissa, ulkona syömässä, festareilla jne kavereiden kanssa.

      4. Lyhennän velkaa

      5. Positiivisempi elämänasenne

    • Elämä on ihan hyvää, joten ei ole tarvetta muuttaa mitään. Saattaa olla, että lähden syksyllä opiskelemaan.

    • Työt jatkuvat suht muuttumattomina, töiden ohessa jatkan opiskelua, olen siihen ihan koukussa enkä varmaan osaisi enää elää ilman, että aina painaa joku essee tai tentti tai oppimistehtävä mieltä :)

      Jännämiehen kanssa on keväälle ja jopa kesällekin jo suunnitelmia, aika näyttää toteutuvatko ne, mutta juuri nyt toivon sydämestäni, että hän kuuluu elämääni koko ensi vuoden ja vielä kauan sen jälkeenkin. Olen ihan in lööv, tunnen itseni lähes teiniksi kun ajattelen vain häntä :)

      • Mikä saa ihmisen opiskelemaan kerta toisensa jälkeen?

        Vaimoni, äitini ja siskoni ovat opiskelleet käytännössä koko aikuiselämänsäkin. Minäkin vihdoin ja viimein opiskelin 20 vuoden jälkeen pari vuotta ja en minä siitä pitänyt. Melkein yhtä vittumaista oli kuin muistinkin. Siitäkin huolimatta, että pärjäsin paljon paremmin kuin olin odottanut.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Mikä saa ihmisen opiskelemaan kerta toisensa jälkeen?

        Vaimoni, äitini ja siskoni ovat opiskelleet käytännössä koko aikuiselämänsäkin. Minäkin vihdoin ja viimein opiskelin 20 vuoden jälkeen pari vuotta ja en minä siitä pitänyt. Melkein yhtä vittumaista oli kuin muistinkin. Siitäkin huolimatta, että pärjäsin paljon paremmin kuin olin odottanut.

        En minä tiedä miksi.itse saan uuden oppimisesta kicksejä ja suurin ongelma on, ettei yhden elämän aikana ehdi opiskella kaikkea, mikä kiinnostaa. Toisaalta se väikkärikin aika ajoin houkuttelisi, ja silloin joutuisi jättämään muut opinnot sivuun...


    • nörtti_N

      Harrastan enemmän liikuntaa.
      Teen enemmän töitä.
      Käyn vähemmän kissanristiäisissä, mutta sitäkin tietoisemmalla mielellä.

    • Sonne

      Mä muutan Lappiin ja kirjoittelen runoja naisesta, jota en tunne, mutta jota rakastan palavasti. Valoni avaa kaamosta yön synkimpinä hetkinä.

      Ei kun oikeesti mä en suunnittele koskaan mitään. Jotain lappusia voi aina liimata jääkaappiin ja ilmotustaululle, mutta ne ovat vain heittoja tyhjyyteen. Joku niistä aina nappaa. Se on vähän kuin kaiku kuukausien takaa kuiskauksesta, jonka itse kuiskasin.

      (naurua)

      • Sonne

        Minkä vit*n takia mulla on näin kamala darra?

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Minkä vit*n takia mulla on näin kamala darra?

        (naurua)

        Mä kävin hakemassa lonkeron ja samalla katsahdin saldoon. Eräs liimalipuke kertoi minulle näin.

        "Siristä silmiäsi vastatuulessa."

        Mitähän helvettiä sekin tarkoittaa? Tai sitten tämä toinen.

        "Rue des Ecouffes."

        Siis ei mitään hajua.



        (reps)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Mä kävin hakemassa lonkeron ja samalla katsahdin saldoon. Eräs liimalipuke kertoi minulle näin.

        "Siristä silmiäsi vastatuulessa."

        Mitähän helvettiä sekin tarkoittaa? Tai sitten tämä toinen.

        "Rue des Ecouffes."

        Siis ei mitään hajua.



        (reps)

        Tuntemattoman naisen rakastaminen tulisesti on päivän polttava aihe. Tuntemattomassa naisessa yhdistyy kaikki se joka elämässä on mielekästä. Se on valtava arvolatauspallo, joka roihuaa ihmisen pään tilalla.

        En itse mielellään käytä sanaa sydän, koska olen nähnyt sellaisen vadilla. Sen elimen osalta romantiikan sarka loppui kuin seinään.

        (reps)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Tuntemattoman naisen rakastaminen tulisesti on päivän polttava aihe. Tuntemattomassa naisessa yhdistyy kaikki se joka elämässä on mielekästä. Se on valtava arvolatauspallo, joka roihuaa ihmisen pään tilalla.

        En itse mielellään käytä sanaa sydän, koska olen nähnyt sellaisen vadilla. Sen elimen osalta romantiikan sarka loppui kuin seinään.

        (reps)

        Odotuksien ja olettamuksien vimmainen korona on niin kuuma, että siinä voisi grillata paprikoita.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Odotuksien ja olettamuksien vimmainen korona on niin kuuma, että siinä voisi grillata paprikoita.

        (naurua)

        Koska olen kielellisesti suunnattoman lahjakas, niin hiljaisuuteni olisi varmaan kuin Jumaluutta. Ja kaikki tämä vain yhdestä hänestä.

        (reps)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Koska olen kielellisesti suunnattoman lahjakas, niin hiljaisuuteni olisi varmaan kuin Jumaluutta. Ja kaikki tämä vain yhdestä hänestä.

        (reps)

        Mun pitäisi taas vääntäytyä kaupungille. Ei vit*u tätä ajankohtaa. Siis ei voisi enempää tällainen nyppiä.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Mun pitäisi taas vääntäytyä kaupungille. Ei vit*u tätä ajankohtaa. Siis ei voisi enempää tällainen nyppiä.

        (naurua)

        Kaukainen rakkaus oli muistaakseni ooppera ja Kaija Saariahon käsialaa. Istuin toisella parvella sen keskellä.

        Paketillinen nessuja meni.

        (naurua ja niiskutusta)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Kaukainen rakkaus oli muistaakseni ooppera ja Kaija Saariahon käsialaa. Istuin toisella parvella sen keskellä.

        Paketillinen nessuja meni.

        (naurua ja niiskutusta)

        Mä usein mietin, että millaistahan on sellaisilla ihmisillä, jotka eivät tunne mitään? Eli millaista heidän elämänsä on. Omani on ainakin ihan kamalaa.

        (reps)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Mä usein mietin, että millaistahan on sellaisilla ihmisillä, jotka eivät tunne mitään? Eli millaista heidän elämänsä on. Omani on ainakin ihan kamalaa.

        (reps)

        Siis mä tarkoitan sitä että toinen on aivan romuna ja toinen valittaa siitä että penkki ei istu hänen perseeseen.

        (naurua)


    • Kiimassa24/7/365

      Täytän 43, skannaan lukion kemia,fysiikan ja biologian vanhat koulukirjat tabletille pdf:ksi ja pyrin lääketieteelliseen, Valmistuttuani lähden johonkin lämpimään maahan arvostettuun ammattiin (lääkäri) panemaan ihania eksoottisia naisia.

      • 2355252

        Ei taida lukion oppikirjat riittää.


      • ***

        Mää taidan mennä takasin lukioon kyylään ja vokotteleen teinityttöjä. Tuli noista kirjoista vaan mieleen.


      • :-0 Oletko minä 7 vuoden päästä?


    • Äädämi

      Toivon, että vuosi 2015 tuo tullessaan neitseellistä teinipillua ja muutun runkkarista panijamieheksi. Mitään en tietenkään itse aio asian eteen tehdä. Tehkööt Jumala ja Jeesus ja Zeus ja Amaterasu Omikami ihmeen: pillua SIMSALABIM!

    • Kympin Nainen

      Pitkästä aikaa palstalla :)

      Vuoden 2014 jälkipuoliskolla toteutui kaksi todella suurta elämänmuutosta. Toista - työhön liittyvää - olin suunnitellut jo jonkin aikaa. Sen ansiosta saan tehdä yhä enemmän juuri sitä mitä haluan. Mieluisampia töitä ja enemmän vapaa-aikaa. Vielä enemmän urheilua. Toinen muutos on ihana mies.

      Näin ollen ensi vuodelle en suunnittele mitään muuta kuin jatkaa tällä samalla linjalla. Isot, ja osittain vaikeatkin, päätökset tein jo aiemmin, nyt nautin rohkeuteni hedelmistä ja rakennan uutta elämää. Törkeää olla onnellinen…

      Sen enempiä saarnaamatta, rohkaisen kaikkia ”Olemaan se muutos jonka haluat nähdä maailmassa.” (Gandhi) ja pyrkimään rohkeasti, määrätietoisesti ja kärsivällisesti sitä kohden mitä haluaa.

      Kaikkea hyvää palstalaisille jatkoon, hyvää joulua ja onnekasta uutta vuotta!

      • Gammaromeo

        Uudelleentulemisesi myötä heti nousi palstan taso!


      • scrg

        Ei hinnanmuutoksiakaan uudelle vuodelle. Eikö edes joulualesta hetkeksi vitosen nainen? :)


      • Huh, luin ensin että aiot ensi vuonnakin "jatkaa tällä samalla palstalla", mutta onneksikyse olikin samasta linjasta :)

        Hyvää uutta vuotta 2015!


    • Kaikki naiset näyttävät olevan Elämän Mallioppilaita. Koko ajan vain kehitytään ja kehitetään, opiskellaan, laihdutetaan, harrastetaan liikuntaa, ollaan sosiaalisia ja tehdään kaikkea mitä mallikansalaisen kuuluu tehdä. Kun tytöt ovat yleensä kilttejä mallioppilaita koulussa, niin onko niin, että samaa polkua jatketaan elämän kanssa? :D

      • Ei varmaan kaikki naiset ole sellaisia. Toki niitä masentuneita flegujakin varmasti löytyy :D
        No ei vaan, palstalla naiset nyt vaan tuntuvat olevan vähän positiivisempia, elämän myönteisempiä ja rohkeampia esim. muutosten ja uuden elämän suhteen.


      • angry bird
        pimppaloora kirjoitti:

        Ei varmaan kaikki naiset ole sellaisia. Toki niitä masentuneita flegujakin varmasti löytyy :D
        No ei vaan, palstalla naiset nyt vaan tuntuvat olevan vähän positiivisempia, elämän myönteisempiä ja rohkeampia esim. muutosten ja uuden elämän suhteen.

        Me (minä) masentuneet flegut ei jakseta kirjoitella tälle palstalle...ainakaan mitään positiivista.

        No joo...Minullakin kyllä vuosi 2015 pitäisi olla muutosten vuosi. Pitäisi ja pitäisi, näkee sitten vuoden lopussa. Olisi tarkoitus muuttaa takaisin kotipuoleen ja siinä samassa tietty vaihtuisi työpaikka, tai mahdollisesti voisin opiskella ihan uuden ammatin. Työttömäksi en haluaisi jäädä..tai voisin kyllä vähän aikaa ns. lomailla mutta taloudellisesti ei ole mahdollista, koska mulla ei ole mitään vararahastoa.

        Ohjenuorana voisi olla vaikka tämä Mokoman biisi jossa on varsin viisaat sanat:

        https://www.youtube.com/watch?v=ZR_wJapkfYQ


      • ed.
        angry bird kirjoitti:

        Me (minä) masentuneet flegut ei jakseta kirjoitella tälle palstalle...ainakaan mitään positiivista.

        No joo...Minullakin kyllä vuosi 2015 pitäisi olla muutosten vuosi. Pitäisi ja pitäisi, näkee sitten vuoden lopussa. Olisi tarkoitus muuttaa takaisin kotipuoleen ja siinä samassa tietty vaihtuisi työpaikka, tai mahdollisesti voisin opiskella ihan uuden ammatin. Työttömäksi en haluaisi jäädä..tai voisin kyllä vähän aikaa ns. lomailla mutta taloudellisesti ei ole mahdollista, koska mulla ei ole mitään vararahastoa.

        Ohjenuorana voisi olla vaikka tämä Mokoman biisi jossa on varsin viisaat sanat:

        https://www.youtube.com/watch?v=ZR_wJapkfYQ

        Niin ja unohdin sen, että pitäis taas alkaa laihduttaa..tai oikeastaan jatkaa sitä. Nyt on tullut takapakkia, ja olo on sen mukainen.


      • Päivän toiseksi paras!

        Vähän kuin oma parisuhdeohjeeni, jonka mukaan kaiken a ja o on valkoiset valheet ja ketteettomat lupaukset. Pyrkimys on hyvään, mutta teot ovat pyöreä nolla. Jos tavoitteet toteutuisivat, niin mitäs sitten? ;-)


    • Niin ja tsemppiä Helkan ja Kybän miesjuttuihin! Mukavaa, että ilma väreilee... :)

      • Ikisinkku M

        Jaa tsemppiä? Nainen ei tarvitse tsemppiä, sen kun valkkaa vaan, toista se on meillä miehillä.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Jaa tsemppiä? Nainen ei tarvitse tsemppiä, sen kun valkkaa vaan, toista se on meillä miehillä.

        Mutta täytyyhän se mies sitten valkkaamisen jälkeen onnistua pitämäänkin :D


      • Ikisinkku M
        pimppaloora kirjoitti:

        Mutta täytyyhän se mies sitten valkkaamisen jälkeen onnistua pitämäänkin :D

        Miksei sitä muka pystyisi pitämään? ai niin sehän todennäköisesti onkin jännämies jolla riittää ruohoa aidan takanakin, ymmärrän :)


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Miksei sitä muka pystyisi pitämään? ai niin sehän todennäköisesti onkin jännämies jolla riittää ruohoa aidan takanakin, ymmärrän :)

        Tai se voi olla ätmi, joka naisen makuun päästyään haluaa kokeilla muitakin naisia... :o


      • pimppaloora kirjoitti:

        Tai se voi olla ätmi, joka naisen makuun päästyään haluaa kokeilla muitakin naisia... :o

        Ätmi, kertaonnistuminen ja pullistunut ego. Huima yhdistelmä! ;-)


      • Ikisinkku M
        pimppaloora kirjoitti:

        Tai se voi olla ätmi, joka naisen makuun päästyään haluaa kokeilla muitakin naisia... :o

        tuskinpa vaan on ätmi. Ei palstan naisille kelpaa mies jossa voisi olla pätkääkään ätmiä, heidän ylisuuri egonsa ei sallisis tunnustaa itselleen miten ihana voisi olla kunnollinen tavismies, he tahtoo jännäuroksen.


      • Gammaromeo
        pimppaloora kirjoitti:

        Mutta täytyyhän se mies sitten valkkaamisen jälkeen onnistua pitämäänkin :D

        "Mutta täytyyhän se mies sitten valkkaamisen jälkeen onnistua pitämäänkin :D"

        Minut on ainakin nainen saanut pdettyä helposti itsellään, jos on ensin minut valkannut. Mutta en yleistä, puhun vain itsestäni. Liiat yleistykset ovat kuulema vaarallisia :)


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        tuskinpa vaan on ätmi. Ei palstan naisille kelpaa mies jossa voisi olla pätkääkään ätmiä, heidän ylisuuri egonsa ei sallisis tunnustaa itselleen miten ihana voisi olla kunnollinen tavismies, he tahtoo jännäuroksen.

        En osaa/jaksa kännyllä linkittää mitä vähän aiemmin toiseen ketjuun kirjoitin siitä kuinka rakastettu ihminen oman käsitykseni mukaan ei koskaan voi/tulisi olla alempiarvoinen, mutta tässähän se nyt tuli uudelleen kirjoitettua.


      • Kiitos, pimppis!


      • Ikisinkku M
        helka kirjoitti:

        En osaa/jaksa kännyllä linkittää mitä vähän aiemmin toiseen ketjuun kirjoitin siitä kuinka rakastettu ihminen oman käsitykseni mukaan ei koskaan voi/tulisi olla alempiarvoinen, mutta tässähän se nyt tuli uudelleen kirjoitettua.

        Eli siis myönnät että jo teidän niasten lähtökohtainen ajattelu johtaa siihen ettette voi ottaa sitä kilttiä & kunnollista miestä ja siksi tavallaan maalaatte itsenne nurkkaan jännämiehen kanssa.


    • Ujo atm 25

      Luulen tai oikeastaan tiedän ettei kannata odottaa mitään muutoksia tulevaltakaan vuodelta. Samaa paskaa siis luvassa 99%:n todennäköisyydellä kuin tähänkin asti. Turha myöskään kenenkään tulla kyselemään että mitä olen tehnyt sen eteen että asiat muuttuisivat.

      Tämä minun tilanteeni on kaikenkaikkiaan niin sekava ja olen sellaisessa umpisolmussa etten jaksa enää edes selittää. No empä tiedä itsekkään mitä tässä oikein inisen mutta pakko mennä nyt nukkumaan.

      • No niinpä.
        Mitä jos ottaisit tavoitteeksi hoitaa omat asiasi kuntoon tai edes jollain tapaa järjestykseen. Keskityt vain itseesi ja omien asioidesi kuntoon laittamiseen ja mietit naisasioita vasta sen jälkeen :)


      • pimppaloora kirjoitti:

        No niinpä.
        Mitä jos ottaisit tavoitteeksi hoitaa omat asiasi kuntoon tai edes jollain tapaa järjestykseen. Keskityt vain itseesi ja omien asioidesi kuntoon laittamiseen ja mietit naisasioita vasta sen jälkeen :)

        Mennääks naimisiin vuonna 2015?


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Mennääks naimisiin vuonna 2015?

        No mennään! :D


      • pimppaloora kirjoitti:

        No mennään! :D

        Ei muuten enää mennä. Rakastuin just vähän aikaa sitten Sheryliin .,.., :( Sori...(

        Paitswi jos sä kestät mun ajoittaiset rakastumiseni... :)


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Ei muuten enää mennä. Rakastuin just vähän aikaa sitten Sheryliin .,.., :( Sori...(

        Paitswi jos sä kestät mun ajoittaiset rakastumiseni... :)

        Otetaan Sheryl kimppaan!





      • Ujo atm 25
        pimppaloora kirjoitti:

        No niinpä.
        Mitä jos ottaisit tavoitteeksi hoitaa omat asiasi kuntoon tai edes jollain tapaa järjestykseen. Keskityt vain itseesi ja omien asioidesi kuntoon laittamiseen ja mietit naisasioita vasta sen jälkeen :)

        Eipä tässä enää oikein mitään ole tehtävissä. Melkein kaikki keinot on jo kokeiltu mut nainen ehkä pelastais.


    • Olisitte nyt menneet. Varasin jo paikan pimppalooran polttareihin strippariksi.

    • n32

      Vuosi 2015 olkoon vuosi jolloin ikisinkkuuteni päättyy. Olen kulkenut pitkän matkan epävarmasta ja huonosti pukeutuneesta nuoresta naiseksi joka alkaa vihdoinkin uskoa että olen rakkauden arvoinen. Pystyn katsomaan jo peiliin ja näkemään hyvät puoleni. Harmi että sinkkuuteni ei voi päättyä ihastukseni kanssa - odotin liian kauan ja nyt on myöhäistä. Virheistä oppineena siis eteenpäin kohti valoisampaa tulevaisuutta. t. N32

      • Eteenpäin, sanoi mummo lumessa! Juuri noin :)


    • onnellinenaina

      Työpaikka tulee vaihtumaan. Hoidan itseäni kuten tähänkin asti. Yksin viihdyn edelleen hyvin joten parisuhdetta en kaipaa. Nautin elämän pienistä iloista kuten aina.

    • rukous kuultu

      Pimppalooralle vuosi 2015 tuo heti alussa TYP komennuksen ja samalla palstoilta häipyy lukematon määrä tukinikkejä ainakin päiväajaksi. Luojan kiitos.

      • Mikä on TYP-komennus?


      • kiltti atm
        pimppaloora kirjoitti:

        Mikä on TYP-komennus?

        Työ-komennus?


    • torttuinen

      Suunnitelmissa:

      -hoitaa pois muutama panttivelka
      -pari laadukasta ja harkittua sisustushankintaa
      -korjata huolellisesti ja verhoilla kaksi aikaisempaa hankintaa
      -juoda alkoholia vielä vähemmän, kuin nyt, eli todella hillitysti

      utopistisesti:
      -säästää vararahasto, jottei shoppailuhimon takia tule kärrättyä kultakoruja panttilainaamoon...
      -lopettaa hermoja raastava selibaatti ja suostua seksiin miehen kanssa, jota olen himoinnut jo kolme kuukautta

    • Työt jatkuvat normaalisti. Uusi pelikonsoli ja upeita pelikokemuksia. Elämä yksin jatkuu normaalisti. Uusia leffoja ja sarjoja. Ehkä uudet kitarakamat. Uusia kirjojen lukemista. Kuntosalijäsenyyden uusiminen ja kuntoilemisen aloittaminen uudestaan. Sitä normaalia vaan. Tsemppiä kaikille!

    • Muutos 2015. Enempää asiasta en jaksa selittää, mutta muutoksi on tehtävä, näin tämä ei voi enää jatkua, ei ainakaan jos aion tai varsinkin haluan olla täällä pitempään.

      Muutosten eteen on tehtävä paljon työtä ja ne vaativat aikaa enemmän kuin vuoden tai edes kaksi. Muutosten pysymisen pitämiseen vaaditaan myös työtä ja asennoitumista. Muutoksia ei voi tapahtua ellei niitä todella halua. Se taitaa ollakin minulla se suurin tenkkapoo ja se mitä minä todella haluan muuttaa elämässäni.

      • Tänka på

        Muutoksen kesä 2015!


      • qwerty'

        Jos laihdutat ensin, niin täällä on sulle yksi kokematon aikamies sitten treenaamaan niitä panohommia. Miksei voitais päräyttää hetikohtakin jos ymmärrät, et kyseessä pelkkä seksi.


    • kuntonousee

      100 päivää päissään. Kunnon urheilua.

    • nettailu loppuu

      no minä olen aikonot lopettaa nettailun kokonaan mutta en ole ihan vielä päättänyt koska olisko se 31.12.2014 tai sitten viimeinen on joko 6 tai 11 .1. 2015 miettinyt kyllä 31 päivää mutta 6.1.2015 on pyhä ja jos ei ole mitään tekemistä niin voin kirjoittaa tänne mutta kummiskin lopetan tänne kirjoittelun ja täytyy ruveta aktiivisemmin etsiä tulevaa naistani muuten kaikki ok mutta järkevintä olisi kyllä lopettaa 31.12.2015

    • naiskurppeli

      Realistiset tavoitteet tulevalle vuodelle:
      - laihtua vuoden aikana 10 - 15 kg
      - kasvattaa kuntoa
      - olla aktiivisempi ihmissuhderintamalla kaikin osin (nähdä kavereita, käydä baarissa jne)
      - yrittää kehittää ammatillisesti itseä töissä

      Epärealistiset tavoitteet tulevalle vuodelle:
      - laihtua vuoden aikana 20 kg
      - saada kroppaa timmiksi
      - saada poikaystävä nettideitin tms. kautta
      - yrittää löytää uusi työpaikka
      - kasvattaa itsetuntoa niin paljon, että nämä viimeksi mainitut 4 kohtaa onnistuisi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      283
      1237
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      917
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      865
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      229
      824
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      20
      749
    9. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    10. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      39
      722
    Aihe