Sinulle, ystävämme!

Inhottava realisti

Tiedätkös, olen kovasti mietiskellyt toimiasi. Olen koettanut ymmärtää motiivejasi. Ennen kaikkea, olen yrittänyt löytää ideaa siitä, miten ja millä oikeutat omat toimesi näissä keskusteluissa. En ole vielä onnistunut.

Sitä olen koettanut miettiä, oletko jonkin lajin uskovainen vaiko et. Jos olet, miten mahtaisit itsellesi perustella toimesi? Onko tuo sen tyyppistä toimintatapaa, jonka haluaisit muidenkin kirjoittajien omaksuvan? Jos sinulla olisi lapsia, opettaisitko heitä tuolla tavoin toimimaan? Noinko kenties keskustelet reaalimaailmassa? Uskoko pikeuttaa mitä vain?

Jos ET ole uskovainen, mitä täällä teet? Et oikeasti halua edes keskustella aiheesta, vaan pelkästään sotkea keskustelua. Miksi? Mitä siitä saat? Onko tavoitteesi ärsyttää? Satuttaa? Tuottaa pahaa mieltä?

Koetko olevasi jotenkin ylemmän tason älykkö? Vai, olemmeko me muut kenties sinulle vain kohde, johon purat suuttumustasi johonkin? Vai onko tämä kaikki sinulle vitsiä? Hohotatko kovalla äänellä näppäimistösi kanssa sitä, miten helppoa meitä typeryksiä on vedättää?

Tunnetko vihaa? Suuttumusta? Huvittuneisuutta? Älyllistä ylemmyttä? Mitä päässäsi liikkuu, kun kopioit samat tekstit tänne aina uudelleen ja uudelleen? Tuleeko sinulle tunne siitä, että hallitset tätä keskustelua? Saatko toimistasi tyydytystä? Hyvää mieltä? Auttaako tämä kaikki sinua unohtamaan jonkin muun asian?

Jos haet tällä kaikella huomiota, onnistut ehkä jollain tasolla. Oikeasti kuitenkaan et. En aio tämän jälkeen vastata enää yhteenkään loukkaukseesi tai vitsiisi. En viitsi ilmoittaa nittä edes asiattomiksi, sillä minun puolestani ne saavat jäädä näkyviin. Kaipa ne jotakin kertovat vaikkapa sinusta ja ajatusmaailmastasi? Ehkä olosi helpottuu?

Jos haluat ärsyttää, tavoitteesi ei oikein onnistu. En jaksa enää ärsyyntyä jutuistasi. Eniten mielessäni on ihmetystä ja sääliä. Jotakin jossakin on vialla. Ehkä sinun olisi syytä miettiä sitä, mkä on vialla?

Epäilemättä saan vastaukseksi jotakin kivaa. Silkkaa dynamiittia. Tai sitten Suuren Hiljaisuuden. Tai peräti poistatuksen. Kiitokset siis jo etukäteen. Tämän jälkeen en aiheeseen enää palaa.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -jarmo-

      Komppaan IR:ää... asiaa! Ei trollaamislla tavoiteta sitä mitä ko. henkilö hakee.
      Samalla sanon sinulle, hyvä IR, että ymmärrä nyt hyvä mies mitä trollaminen on, ennen kuin kutsut minua, Ninniä tai Jyrkiä trolleiksi.

      • ---

        Pakko olla jarmon kanssa samaa mieltä tässä trolliasiassa. En kutsuisi ketään trolliksi vain sen vuoksi että omaa omituisia mielipiteitä. Trolli on joku, joka ei välitä pelisäännöistä, keskustelukulttuurista. Ei osaa käyttäytyä, sotkee, spammaa, häiriköi. Yrittää omia koko palstan ja kiukuttelee kun ei siinä onnistu. Käyttää täydin ala-arvoista kieltä ja hyökkäilee kaikkia ja kaikkea vastaan, jos vain jää itse huomiotta. Tällä palstalla on yksi trolli, joka tekee koko palstasta lähinnä kaatopaikan.


      • Hyvä juttu
        --- kirjoitti:

        Pakko olla jarmon kanssa samaa mieltä tässä trolliasiassa. En kutsuisi ketään trolliksi vain sen vuoksi että omaa omituisia mielipiteitä. Trolli on joku, joka ei välitä pelisäännöistä, keskustelukulttuurista. Ei osaa käyttäytyä, sotkee, spammaa, häiriköi. Yrittää omia koko palstan ja kiukuttelee kun ei siinä onnistu. Käyttää täydin ala-arvoista kieltä ja hyökkäilee kaikkia ja kaikkea vastaan, jos vain jää itse huomiotta. Tällä palstalla on yksi trolli, joka tekee koko palstasta lähinnä kaatopaikan.

        --- kolme viivaa.

        Kylläpä tunnetkin hyvin itsesi.


      • Ei sinun ystäviä

        IR.
        Sinulla ei ole ystäviä täällä, lukuunottamatta ilotytöä ja kolmen viivan trollia.


      • ---
        --- kirjoitti:

        Pakko olla jarmon kanssa samaa mieltä tässä trolliasiassa. En kutsuisi ketään trolliksi vain sen vuoksi että omaa omituisia mielipiteitä. Trolli on joku, joka ei välitä pelisäännöistä, keskustelukulttuurista. Ei osaa käyttäytyä, sotkee, spammaa, häiriköi. Yrittää omia koko palstan ja kiukuttelee kun ei siinä onnistu. Käyttää täydin ala-arvoista kieltä ja hyökkäilee kaikkia ja kaikkea vastaan, jos vain jää itse huomiotta. Tällä palstalla on yksi trolli, joka tekee koko palstasta lähinnä kaatopaikan.

        Unohdin listalta itsensä kehumisen eri nimimerkeillä ja copypastespammaamisen. Säälittäväintä kai se, että tuo kaikki on niin typerryttävän läpinäkyvää että pistää miettimään eikö tämä pölvästi todellakaan osaa ajatella millaisen kuvan itsestään antaa? Mitä tuollainen kuvittelee saavuttavansa sillä että pilaa täysin kokonaisen keskustelupalstan?

        Eikö sinua koskaan ollenkaan häiritse se etteivät muut kuin mielikuvitusystäväsi ota minkäänlaista kantaa juttuihisi? Onko sinulla muuta elämää kuin tämä palsta?


      • Samapa tuo
        Hyvä juttu kirjoitti:

        --- kolme viivaa.

        Kylläpä tunnetkin hyvin itsesi.

        Ääh, ei mene läpi tuollainen. Palstan todellinen häirikkö on copypastespammaja, ja asia on sillä selvä. Mutta siinähän sekoilette keskenänne.


    • Profetioista

      'Keskustelua'.

      • Trolli istuu IR:lle

        Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa. [1] Samaa tarkoittava suomenkielisillä palstoilla syntynyt sana on provo, sanasta provokaatio.

        Yksityinen trollaaja

        Helsingin Sanomien artikkelissa on julkaistu tutkimustuloksia siitä, millaista trollaus on ja millainen on trolli. Pahimmillaan trollaus on järjestelmällistä kiusantekoa tai poliittista propagandaa. Trollajan persoona on keskimäärin enemmän sadistinen luonne ja persoonallisuushäiriöinen.[14]


    • En oo trolli

      Ehkä uskikset ovat ton tyyppisiä ihmisiä oikeestikkin? Siks ne komppaa tätä trollia!

    • Olet luonnehäiriöine

      Ei pitäisi olla muita kuin uskisia, sillä jumalattomille on omat sivustonsa.

      • Kaikki juu

        Tämä ei ole mikään uskisten sivusto. Täällä saa kirjoittaa kaikki.


      • up up up
        Kaikki juu kirjoitti:

        Tämä ei ole mikään uskisten sivusto. Täällä saa kirjoittaa kaikki.

        Up! Jos vaikka päätrolli oppis jotain.............


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe