Montako rysssätrollia

tällä palstalla

43

115

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välistä

      Kymmenkunta äkki laskien olen tässä pyörinyt aina

      • Kalerwo

        En tiedä ryssätrolleista, mutta juutalaistrolleja veikkaisin olevan ainakin 3 kappaletta. Juutalaistrollien uusin strategia on syytellä muita siitä, mitä he itse tekevät. Juutalaismedia on antanut tässä asiassa heille myös uskottavuutta, kun he kutsuivat kaikkia niitä Venäjän trolleiksi, jotka ovat valtavirtamedian propagandan kanssa eri mieltä.

        Demokraattisesta näkökulmasta median kannanotto on hyvin arvelluttava, koska media otti tuolla leimaamisella "totuuden ministeriön" roolin. Ainoa totuus tulee heiltä ja eri mieltä olevat ovat "Venäjän trolleja". Syy miksi tämä taktiikka otettiin käyttöön johtuu siitä, että valtaapitävät ovat häviämässä informaatiosodan.


    • Väärä veikkaus.

      Oikea vastaus:

      6,4 kappaletta

    • toimittajalle,

      Menes nyt sanoman huora imemään sitä pomosi kyrpää, sen osaat parhaiten. Nämä jatkuvat aloitukset samasta aiheesta eivät toimi.

      • ???

        Oletteko JUUTALAINEN?


      • Ei vaan
        ??? kirjoitti:

        Oletteko JUUTALAINEN?

        aloittaja on.


      • ??? kirjoitti:

        Oletteko JUUTALAINEN?

        Minulla ei ole periaatteessa juutalaisia mitään vastaan silloin, kun sattuu niin, että he ovat kunnolla.

        Pomoni oli juutalainen ja sai 4 vuotta linnaa petoksista ja talousrikoksista. Oli ankara mies.

        Kun pyysin palkankorotusta hän muille panetteli minun olevan antisemiitti!!

        -masson.

        http://www-saul-masson.info


      • ???
        Ei vaan kirjoitti:

        aloittaja on.

        Olen VARMA siitä, että olette esinahaton JUUTALAINEN! TUNNUSTAKAA!


      • maanpetturisika

        Haha, sanoo maanpetturi, joka postaa joka päivä useita Venäjää nuoleskelevia kirjoituksia tai manifestejä.


    • terve länsitrololoo

      Trolloloo...nato trollolloo eeuuu-trolollooooo...

    • ....................

      Tällä palstalla on ainakin kaksi maksettua Venäjän trollia: nimimerkit waler ja Ple!

      • Ple! ei

        ole Tiltu, se on ihan tavallinen yksinkertaine työväenluokan sankari;)


      • Ple!

        Kiitos kunniasta, mutta olet todennäköisesti väärässä MYÖS walerin suhteen!

        Ehkä täällä jokunen Venäjä-trolli voi olla, mutta usanistitrolleja on kymmenittäin yhtä Venäjä-trollia kohden!

        Bushin aikaan usanisti-trolleja oli 30 000, joten vaatimatonta se Venäjän toiminta siihen nähden on aina ollut!
        Tässä malli usanistitrolleista:
        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288337436578.html
        Tuskin touhu on yhtään vähentynyt, ja palstasta pääteltynä yhä vain älyttömämmäksi ovat väitteet menneet!


    • oikeampi luku

      Suomessa on 74 000 ryssää, joten trolleja on about tuo sama määrä :)

    • ...

      Eikö näitä Ilta-sadun toimittajia voitaisi bännnää palstalta jouhaa sitä paskaansa sinne lehteen.

    • Pahan agentit

      Kyllä, ainakin kaksi. Erityisesti öisin kirjoitustahti, uusia aloituksia parin minuutin välein, on hirmuinen. Ihan pakkotyömeininkiä siellä trollitehtaassa, luulisi tulevan jo tuki- ja liikuntaelin sairauksia näpyttelyn määrällä. Ehkä nämä trollit eivät saa mitään muuta työtä, tai sitten vaihtoehtona on vielä pahempi vankityöleiri Siperiassa, jossa ei saa edes sitä kaalisoppaa.

      Jotkut luopuvat ihmisarvostaan ihan itse.

      • ja nyt puhut

        taas itseksesi. Olet sinä varsinainen tampio toimittaja, aloittaja.


    • heh...

      onko ryssän trolli jos kannattaa suomen itsenäisyyttä eikä natoa ja eun liittovaltio kehitystä??

      • rfrtrtert

      • khyylllä

        USA-EU-NATO-HOMO-GAY- trollien mielestä on.


      • heh...

    • välistä

      Nato on varteen otettava vaihtoehto.

    • saatana2

      Mahtaa olla turhauttavaa, kun kirjoittaa ja kirjoittaa eikä mielipiteet muokkaannu vaikka miten kirjoittaisi. Nämä trollit on vaan niin huonoja, että heti arvaa millä asioilla kirjoittajat on.
      Sorry teidän kohdaltanne tämä konflikti on jo hävitty. Kohta loppuu palkan maksu ja niin myöskin kirjoittelu, hiukan sääliksi käy.
      Tsemppiä sinne pankkiautomaattijonoon.

      • heh...

        enemmistö suomalaisista vastustaa edelleen natoa eikä sitä millään valhe gallupeilla muuksi muuteta suomalaiset eivät ole peloteltavissa minkään mielipiteen taakse vaan haluavat pysyä puolueettomina??


      • pahanpalveluksessa

        Nämä ovat uskomattoman huonoja trolleja, HIH!

        Samat mantrat imperialisteista, juutalaisista ja usasta jne. Fasistit Maidanin aukiolla jne.
        Sanoman maksetut toimittajat ja kokoomuksen palkkaamat nettitrollit ovat uusimpia keksintöjä. Onkohan trolleilla joku aamupalaveri, jossa annetaan ohjeet päivän sisällöistä?


    • miettikäähän

      mitäköhän näille sanoman palkkaamille aktivistitoimittajile maksetaan tästä ryssävihan ja valheitten levittämisestä?

      • musta on mustaa

        Sanoman toimittajat eivät kirjoita S24 nettipalstalla, vaan työnantajansa mediatuotteissa. Yksityisesti he tietysti saavat kirjoitella missä haluavat. Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin sananvapaus? Entäs journalismi? Etiikka?

        Venäjältä käsin voi tietysti olla hyvin vaikea hahmottaa näiden asioiden merkitystä. Sananvapauden ansiosta sinäkin saat kirjoitella tänne diktaattorisi propagandaa.


    • järki käteen ny

      jos kolmas maailman sota syttyy niin mitä luulette keskittyykö nato puolustamaan keski eurooppaa vai satsaako kaikki voimansa suomen puolustamiseen?

      • Natoon ja äkkiä!,

        Ei Nato tietenkään nyt Suomea puolusta, koska emme ole Naton jäsenmaa.


      • heh...
        Natoon ja äkkiä!, kirjoitti:

        Ei Nato tietenkään nyt Suomea puolusta, koska emme ole Naton jäsenmaa.

        mutta onko se loppujen lopuksi järkevää samalla sitoudumme sotaan jos sellainen syttyy idän ja lännen välille??


      • Jos syttyy
        heh... kirjoitti:

        mutta onko se loppujen lopuksi järkevää samalla sitoudumme sotaan jos sellainen syttyy idän ja lännen välille??

        niin silloin ei Suomen sitoutumista kysellä.

        Varmaa kuitenki on, että NATO ei auta jos emme siihen kuulu.

        Mutta jos rysssä päättää tehdä krimit Suomen kohdalla, voidaan aina laittaa Erkki Tuomioja ja Tarja Halonen huutamaan rajalla vaikk että:"älkää tulko tänne perkele täällä on kylmä.";)


    • saatana2

      Vinkkinä trollille, suomen kielessä lause alkaa isolla kirjaimella. Sinut tunnistaa siitä, että kaikki kijoituksesi alkaa pienellä kirjaimella, vaikka vaihdat nimimerkkiä.

      у вас есть простой, но не волнуйтесь, это относится к российским характеристик

    • 13+6

      "heh..." Siis Nato on paljon vaarallisempi kuin pahimmat diktatuurit !

    • pimeä suomi

      Uskomatonta, miten kaukana todellisuuden taju on toisistaan suomalaisilla ja virolaisilla.

    • EiNatoon

      Natovetistelijät väittää lahouttaan että jokainen joka ei kannata natoa, on nenäläistrolli.

      Minä en kannata natosyöpää, enkä tosiaankaan ole venäjämielinen.

      Minä en tunne muuta kun vihaa tuota sisäsiittoista maata kohtaan, joka venäjänä tunnetaan.

      Ps, tiedän jo missä joukoissa sodan aikana toimin, olen tarkka-ampuja, paikkaa en vielä tiedä mutta arvelisin että itärajan tuolla puolen näreiden seassa.

    • uskomatontako

      Ei oo montaa palkattua tiltua. Niiden lisäksi riittää nämä perustrollit, joiden elämänsisältö koostuu näistä palstoista.

      R y s s ä on aina ollut se sama uhka. Se ei poistu näillä näkymillä. Nato luonnollisesti keskittyy toimissaan sinne, missä on tuotanto ja luonnonvarat. Natossa meillä olisi kuitenkin esimerkiksi riittävä ilmapuolustus. Tarvitsemme sekä Naton hävittäjiä, mutta ennen kaikkea toimivan ilmatorjuntaohjusjärjestelmän. Isänmaanpetturit on ostaneet semmoisia venäjältä. Ihan tosi! Hillitön lennokkijärjestelmäpotentiaali olisi todella must.

      • Maanpetturi ja

        aseistakieltäytyjä ovat vaarallisimmat aselajit sota-aikaan.

        Molemmat teloitetaan---


      • heh...

        juu ei parane laskea liikaa naton varaan??


      • pnxerfist
        Maanpetturi ja kirjoitti:

        aseistakieltäytyjä ovat vaarallisimmat aselajit sota-aikaan.

        Molemmat teloitetaan---

        Varustetaan teloilla ja tehdään panssareiksi.


      • matonalle

        Pienoislennokkeja lentää jokapuolella..


    • Eivät tule
    • Trollit kerjää sitä

      Saanko kiusata niitä kaikkia? No, kiusaan kuitenkin.

    • Venäjätrolli??

      Minä olen Natotrolli.

      Kuukausi sitten olin Homotrolli.

      Samalla olen myös Suvaitsevuustrolli.

      ennen EU:ta olin EU trolli. Silloin kirjoittelin Yleisönosastoille.
      Ennen vaaleja alan Kokoomutrolliksi...

      Voi teitä kaiken uskovia lapsia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1417
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe