Onko kellään kokemusta, miten Volvo V60 AWD 2,4 automaattidiesel toimisi 1500kg vaunun vetämisessä?
Volvo V60 ja asuntovaunu
49
1977
Vastaukset
- Joksu vastaa
Minulla on Fiatti 3.0 l ropottivaihteilla oleva kaara.
Ajelen ainoastaan suvellä, johtuen rumatikistä - na-b
Huonosti. Geartronikin lukkokehä on niin onnettoman heikko, että niitä on säretty paljon vaunun/veneen/hevoskopin hinaamisessa. Rupeaa luistamaan, palaa ja sitten syttyy vaihteiston huoltovalo.
Kysyppä parista automaattipajasta, miten Volvon laatikot on kestäneet. - Suvellä ajelee
Reino kertoo tarkemmin Fiat 3.0 l ropottivaihteisestaan!
13.10.2010 12:58
meidänkin
Fiatin romusta paloi jarruvalojen sulake ,Romu oli automaativaihteinen ,niin silloin kun tämä sulake palaa ,ei saa vaihteita päälle
Rovaniemella LAPINAUTOSSA meinasivat purkaa koko vaihdelaatikon ,ennen kuin Tampereen DELTA .AUTO pääsi pelastamaan auton pois Lapin.-auton kynsistä
Ei ihme että siellä oli Fiatin romuja piha täynnä
En koskaan osta Fiattia
JA PAINUKOOT V.hen se joka sanoo että Fiatin omu kuluttaa 8.5 litraa ja kulkee 160 km
Eihän se ******* mikään formula ole ,lihava ämmä kyydissä. Paskaako tollasia valehtelee- Pian se taas alkaa!
Heti herättyään Reino alkaa taas tykittää tänne täyslaidallisen jo ennestäänkin tuttuja aivopierujaan!
- Pian se taas alkaa!
Pian se taas alkaa! kirjoitti:
Heti herättyään Reino alkaa taas tykittää tänne täyslaidallisen jo ennestäänkin tuttuja aivopierujaan!
- Pian se taas alkaa!
- Pian se taas alkaa!
- Joksulla viiraa
Palstavahti JOKSULTA neljä samaa Reinohöpinää peräkkäin.... olisiko jotain tehtävissä????
- Joksu fani
Joksulla viiraa kirjoitti:
Palstavahti JOKSULTA neljä samaa Reinohöpinää peräkkäin.... olisiko jotain tehtävissä????
Reinohöpöttäjä Joksu , on aamuisin parhaimmillaan palattuaan lehdenjako hommistaan Puijolla.
Taas nauretaan jutuille kippurassa. On ne taas mainioita , ja aiheet kun ovat niin kovasti erilaisia.
Naisista run,kkari ei kirjoita mitään.
- Eikäsiinä kaikki
Reino kertoo vielä hiukan lisää Fiatti 3.0 l ropottivaihteilla olevasta kaarastaan.
LISÄÄ MURHEITA JOKSU
Eikäsiinä vielä kaikki mitä sattui meille ja Fiaitinromulle!!!
Meidän ropottivaihteisessa 3.0l Viatissa oli vaihdelaatikko vinossa, vaikka eturattaat oli suoraa. Meni yhdeltäkin mieheltä Gkromasta 5 kytkintä kun oli vinossa!
Vettä kun satoi tiellä ei voinut ajaa kun 50 kmetriä kun boxi maksoi 1000euroa ja viisi oli ostettava joka kerta
Etupyörästön iskunvaimintien laakerit rupesi jurraamaan ajatteassa piti laittaa uuset kun ,ei ollut misnään käytettyä vaikka kysyin REIJON DIESELISTÄ ja MOTONETISTÄ ja TAMGEARISTA . REIJON DIESELISSÄ eivät tienneet jurotti vaan.MOTONETISTÄ ei vastanneet puhelimeeni !!!
vaikka ei ollutkaan 3.0l Viatti kun , olikin meillä 2.8l JTDIniin meni kaksilitraa öljyä 1000kmetrille ,oli kätevätä kun ei tarvinnut vaihtaa öljyä.
kallis remontti tuli vaikka ajoin 100 tkilometriä Deltta lippalakki päässä. Oli valkoinenlippalakki sain sen Delttaautosta ja aina kAHVIA !!!
monAsti käytin korjattavana Delttaautossa kun LAPIN-AUTOSSA ei osannut sulaketta vaihtaa oli ajossa yötäpäivää kun ,ei ollut varaa pitää kahta autoa kun , käyttömaksu oli 485,50e.
Että niin oli huonoauto VIATTI ropottivahteillakin vaikka ,Etelänmyyjä HYMERCENTTERISSÄ kehui että on hyväauto Envoinut vaihtaa kun oli velkaa 9vuotta vielä Stantartille- Reinohöpöttäjä Joksu
Näin kävi minulle kuten edellisessä viestissä kerroin. Kaikkea olen kokenut Fiattini ja Reinoni kanssa.
Hävettää kovasti ,kun on tullut Fiatti ostettua, mutta ei sairaseläkkeelläni autoa osteta
Olen ainoastaan yhden reissun syksyllä päässyt tekemään , kävimme Reinoni kanssa Orivedellä karpaloita poimimassa- - no voi helvetti
Reino jatkaa.......
ei tule rapidoa
no voi helvetti Perhana .Murheita tuntuu olevan myös Rapidossa
Oli aikasemmin 2 kpl Detheleffsiäkin ,olihan kovat murheet lämmityksen kanssa.
Autot purettiin täysin ,kun ilma ei kiertänyt pattereissä.Pannu huusi punaisena ,mutta patterit eivät luovuttaneet lämpöä,kun 12 astetta pakkasella.
Kylmää oli molemmissa
Hymeriä korjattu oikein urakalla ja Fiatin alusta remontissa aina reissun jälkeen
Kerrankin autoa hinattiin Leviltä Rovaniemelle
En saanut automaattivaihdetta päälle lähdössä,Oli ******* jarruvalojensulake palanut ,ja kukaan ei osannut neuvoa mikä vaihteessa on.Ei edes Lapinauto Rovaniemellä ,joka sentään on Fiatin edustaja
Elämäni kallein sulake siitä tuli
Korjauslistaa voi laatia vaikka kuinka pitkään automme osalta niin Hymerin kuin Fiatin osalta
Kyllä muheita saattaa olla joka merkissä riittävästi
Paras olisi jos myisi koko auton pois, ja lopettaisi koko touhun - aina paranee Joksull
no voi helvetti kirjoitti:
Reino jatkaa.......
ei tule rapidoa
no voi helvetti Perhana .Murheita tuntuu olevan myös Rapidossa
Autot purettiin täysin ,kun ilma ei kiertänyt pattereissä.Pannu huusi punaisena ,mutta patterit eivät luovuttaneet lämpöä,kun 12 astetta pakkasella.
Kylmää oli molemmissa
Hymeriä korjattu oikein urakalla ja Fiatin alusta remontissa aina reissun jälkeen
En saanut automaattivaihdetta päälle lähdössä,Oli ******* jarruvalojensulake palanut ,ja kukaan ei osannut neuvoa mikä vaihteessa on.Ei edes Lapinauto Rovaniemellä ,joka sentään on Fiatin edustaja
Korjauslistaa voi laatia vaikka kuinka pitkään automme osalta niin Hymerin kuin Fiatin osalta
Paras olisi jos myisi koko auton pois, ja lopettaisi koko touhunvaikka ei ollutkaan 3.0l Viatti kun , olikin meillä 2.8l JTDIniin meni kaksilitraa öljyä 1000kmetrille ,oli kätevätä kun ei tarvinnut vaihtaa öljyä.
kallis remontti tuli vaikka ajoin 100 tkilometriä Deltta lippalakki päässä. Oli valkoinenlippalakki sain sen Delttaautosta ja aina kAHVIA !!! - Aina paranee Josulla
aina paranee Joksull kirjoitti:
vaikka ei ollutkaan 3.0l Viatti kun , olikin meillä 2.8l JTDIniin meni kaksilitraa öljyä 1000kmetrille ,oli kätevätä kun ei tarvinnut vaihtaa öljyä.
kallis remontti tuli vaikka ajoin 100 tkilometriä Deltta lippalakki päässä. Oli valkoinenlippalakki sain sen Delttaautosta ja aina kAHVIA !!!Etupyörästön iskunvaimintien laakerit rupesi jurraamaan ajatteassa piti laittaa uuset kun ,ei ollut misnään käytettyä vaikka kysyin REIJON DIESELISTÄ ja MOTONETISTÄ ja TAMGEARISTA . REIJON DIESELISSÄ eivät tienneet jurotti vaan.MOTONETISTÄ ei vastanneet puhelimeeni !!!
- Joksu taas
Aina paranee Josulla kirjoitti:
Etupyörästön iskunvaimintien laakerit rupesi jurraamaan ajatteassa piti laittaa uuset kun ,ei ollut misnään käytettyä vaikka kysyin REIJON DIESELISTÄ ja MOTONETISTÄ ja TAMGEARISTA . REIJON DIESELISSÄ eivät tienneet jurotti vaan.MOTONETISTÄ ei vastanneet puhelimeeni !!!
Voi harmi
Että niin oli huonoauto VIATTI ropottivahteillakin vaikka ,Etelänmyyjä HYMERCENTTERISSÄ kehui että on hyväauto Envoinut vaihtaa kun oli velkaa 9vuotta vielä Stantartille
- Väärä palsta
Nyt olet Reino taas ihan väärällä palstalla!
Tämä palsta on sinulle tarkoitettu, Jokinen:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/2795- Joksu fani
Ai per,hana Joksu piristi päivää jutuillaan.
Joksun känni alkaa olemaan taas aika tukeva.
Vettä kun satoi tiellä ei voinut ajaa kun 50 kmetriä kun boxi maksoi 1000euroa ja viisi oli ostettava joka kerta
- Reinohöpöttäjä Joksu
Mikä vikana
onkohan peniksessä jotain vikaa jos se aukko josta virtsa tulee osoittaa sivulle ja peniksen kärki pullistuu kustessa- Räpartisti Joksu
Neuvo. kirjoitti:
Jatka juttujasi tuolla:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5634Tein taas yöllä hyvän räppisanoituksen levylleni
LISÄÄ MURHEITA JOKSU
Eikäsiinä vielä kaikki mitä sattui meille ja Fiaitinromulle!!!
Meidän ropottivaihteisessa 3.0l Viatissa oli vaihdelaatikko vinossa, vaikka eturattaat oli suoraa. Meni yhdeltäkin mieheltä Gkromasta 5 kytkintä kun oli vinossa!
kallis remontti tuli vaikka ajoin 100 tkilometriä Deltta lippalakki päässä. Oli valkoinenlippalakki sain sen Delttaautosta ja aina kAHVIA !!!
monAsti käytin korjattavana Delttaautossa kun LAPIN-AUTOSSA ei osannut sulaketta vaihtaa oli ajossa yötäpäivää kun ,ei ollut varaa pitää kahta autoa kun , käyttömaksu oli 485,50e.
Että niin oli huonoauto VIATTI ropottivahteillakin vaikka ,Etelänmyyjä HYMERCENTTERISSÄ kehui että on hyväauto Envoinut vaihtaa kun oli velkaa 9vuotta vielä Stantartille
- Rapartisti Joksu
Lisää sanoitustani
ei tule rapidoa
no voi ******** Perhana .Murheita tuntuu olevan myös Rapidossa
Kylmää oli molemmissa
Paras olisi jos myisi koko auton pois, ja lopettaisi koko touhun - Neuvo.
Jatka juttujasi tuolla:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5634- Joksu fani
On Joksun jutut parhaita ollut tänä vuonna palstalla. On niin värikkäitä tarinoita.
Ainoastaan oli puolivuotta rammarinneula junnaamassa sairaskertomuksensa aiheena
- Vovoonparas
Ostin volvon D4 AWD ja on kyllä hulppea peli. Vedettiin vaunua lapinkautta norjaan ja sen läpi sitten Tanskaan. Sieltä Ruottin läpi takas suomeen. Vaunu ei tuntunut perässä missään ja tehoa/ vääntöä riitti vaikka olis japsihäkkyrä kuskeille jakanut. Kulutus n. 9l/100km...ei paha. Ostakaa tekin köyhät kunnon vetoauto niin loppuu toi itkeminen!!!
- Vovoonparas
Vaunussa oli painoa 1800kg!! ja talvikeli. Eli, AWD se olla pitää. Geotronic vaihteisto toimii vedossa kuin unelma. En kyllä enää ikinä vedä vaunua millään muulla kuin volvoilla. On ne niin hienoja autoja...maailman parhaita sanoisin
- ei köyhä
Vovoonparas kirjoitti:
Vaunussa oli painoa 1800kg!! ja talvikeli. Eli, AWD se olla pitää. Geotronic vaihteisto toimii vedossa kuin unelma. En kyllä enää ikinä vedä vaunua millään muulla kuin volvoilla. On ne niin hienoja autoja...maailman parhaita sanoisin
Vovoonparas ! Me ei kusikoppia vedetä perässä . Meillä on asuntoauto ja Volvo lisäksi.
Muuten paljonko sinun Volvossasi on leasing maksut kuukaudessa? - köyhä
ei köyhä kirjoitti:
Vovoonparas ! Me ei kusikoppia vedetä perässä . Meillä on asuntoauto ja Volvo lisäksi.
Muuten paljonko sinun Volvossasi on leasing maksut kuukaudessa?Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE.
- Joksu tietää
köyhä kirjoitti:
Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE.
Tyhmää on helppo pettää !!
- köyhä
Joksu tietää kirjoitti:
Tyhmää on helppo pettää !!
En koskaan osta enään asunto autoa ,en ainakaan Helsingin seudulta ,Siellä liike lupasi mitä vaan ostaessamme auton,Mutta kaikki puheet täyttä ******
- Joksu tietää
köyhä kirjoitti:
En koskaan osta enään asunto autoa ,en ainakaan Helsingin seudulta ,Siellä liike lupasi mitä vaan ostaessamme auton,Mutta kaikki puheet täyttä ******
Aivan . Siihen ostamiseen tarvitaan yleensä rahaakin jos auton ostaa. Fiatin kanssa onkin sitten eriasia
- köyhä
Joksu tietää kirjoitti:
Aivan . Siihen ostamiseen tarvitaan yleensä rahaakin jos auton ostaa. Fiatin kanssa onkin sitten eriasia
Minä vaihdoin viiteen cocacola pullonkorkkiin ja kahteen kiiltokuvaan Fiatin.
- Joksu fani
köyhä kirjoitti:
Minä vaihdoin viiteen cocacola pullonkorkkiin ja kahteen kiiltokuvaan Fiatin.
Teit Joksu onnistuneet kaupat. Saithan 3.0 l ja ropottivaihteisen Fiatin
Tarvii korkkeihin jotain vastinetta saada - köyhä
Joksu fani kirjoitti:
Teit Joksu onnistuneet kaupat. Saithan 3.0 l ja ropottivaihteisen Fiatin
Tarvii korkkeihin jotain vastinetta saadaMinä onnistuinkin Hymerinreuhuni myytyä niillä korkeilla, enkä ostettua.Tarvitaanko nyt monta Coca Cola pullonkorkkia lisää kerätä , että saa samanlaisen 3.0 l Fiatin ropottivaihteilla ??
Voisitko Joksu sanoa ?? Montako korkkia teidän tarvitsi kerätä??
Minulla on jo 5 kpl korkkia ja kaksi kiiltokuvaa. Saako niillä jo yhden vai kaksi reuhua.
Onko autoissa kaikissa rumatikki ?? - Joksu Kuopiosta
köyhä kirjoitti:
Minä onnistuinkin Hymerinreuhuni myytyä niillä korkeilla, enkä ostettua.Tarvitaanko nyt monta Coca Cola pullonkorkkia lisää kerätä , että saa samanlaisen 3.0 l Fiatin ropottivaihteilla ??
Voisitko Joksu sanoa ?? Montako korkkia teidän tarvitsi kerätä??
Minulla on jo 5 kpl korkkia ja kaksi kiiltokuvaa. Saako niillä jo yhden vai kaksi reuhua.
Onko autoissa kaikissa rumatikki ??Tervetuloa tänne Kuopioon ostoksille. Kyllä me asioista sovitaan.
Se riittää ,jos tuikkaat minua hanuriini , jos ei sinulle ole isomela. Nyt on ryppynaruani kiristetty , en halua , että se taas repeää. - köyhä
Joksu Kuopiosta kirjoitti:
Tervetuloa tänne Kuopioon ostoksille. Kyllä me asioista sovitaan.
Se riittää ,jos tuikkaat minua hanuriini , jos ei sinulle ole isomela. Nyt on ryppynaruani kiristetty , en halua , että se taas repeää.Oletko Joksu siellä liikemyyjänä? Hyvinkäällä ne eivät ottaneet cocacola pulloni korkkeja . Kuopiossako ovat käypää rahaa ?? Onko Rumatikeillä?
- Joksu vastaa
köyhä kirjoitti:
Oletko Joksu siellä liikemyyjänä? Hyvinkäällä ne eivät ottaneet cocacola pulloni korkkeja . Kuopiossako ovat käypää rahaa ?? Onko Rumatikeillä?
Hyvinkää on syrjässä- Tule tänne Kuopioon. Löydät kaarat rumatikillä ja korkeihinkin vaihto onnistuu , jos sinusta ei ole minua tuikkaamaan.. Saisit silloin ilmaiseksi Fiiun.
Kuka hullu sitä hyviä korkkeja Fiattiin tuhlaa??? - köyhä
Joksu vastaa kirjoitti:
Hyvinkää on syrjässä- Tule tänne Kuopioon. Löydät kaarat rumatikillä ja korkeihinkin vaihto onnistuu , jos sinusta ei ole minua tuikkaamaan.. Saisit silloin ilmaiseksi Fiiun.
Kuka hullu sitä hyviä korkkeja Fiattiin tuhlaa???Asumme täällä melkein keski-Suomessa Ori-vedellä
Huoltomatkat olisivat Kuopiin todella vaikeita ja kalliita. - Joksu vastaa
köyhä kirjoitti:
Asumme täällä melkein keski-Suomessa Ori-vedellä
Huoltomatkat olisivat Kuopiin todella vaikeita ja kalliita.Aivan , enkä Niuvasta lomaa saa. silloin kun haluaisin. Hyvä että pääsen lehtiä öisin jakamaan
- köyhä
Joksu vastaa kirjoitti:
Aivan , enkä Niuvasta lomaa saa. silloin kun haluaisin. Hyvä että pääsen lehtiä öisin jakamaan
Voisitko Joksu tulla meille tänne ori-Vedelle näyttelemään meille asuntoautoja ??
Voitaisiin laittaa tänne karttammekin että osaisit tulla perillen , sano vaan milloinka sopii Saisitko lomaa että pääsisit ?? Minulla on karvalakkinikin täällä sinulle valmiina - Vovooonparas
ei köyhä kirjoitti:
Muuten paljonko sinun Volvossasi on leasing maksut kuukaudessa?ei köyhä! En vetäis minäkään ( kusikoppia). Niin rikas en oo et hyvään asuntoautoon olis varaa. Volvo sentään on oma ja kusikoppi sen perässä myös.
- Ei nyt Rumatikillä
Ei oo kyllä nyt mitkään Rumatikkikelit,ei oo kylmää on ulkona.
- Palstavahti Joksu
Harmi kun en ole viimeaikoina päässyt edes Orivedellä käymään. Oli viimeinen reissu Fiatillani, kun kävin karpaloita poimimassa siellä.
Nyt ei voi lähteä, minulla on Fiatissasi suosittu rumatikki puhisemassa. On se halvempi versio puhaltimista.
On sopiva Juhannuksen tienoilla tuulettamassa - Tyäeläkeläinen
Mulla on Rumatikki Hymmerimopiilissa,kesällä reissataan muijan kanssa,mutta kyllä maksut pitäisi saada pääluvunmukaan.
- Palstavahti JOKSU
Rumatikki minullakin on. Naisista en kirjoita mitään
- köyhä
Voisitko Tyäeläkeläinen Joksu tulla meillen tänne ori-Vedelle näyttelemään meillen asuntoautoja ??
Voitaisiin laittaa tänne karttammekin että osaisit tulla perillen , sano vaan milloinka sopii Saisitko lomaa että pääsisit ?? Minulla on karvalakkinikin täällä sinulle valmiina
Nyt eivät pöhelöt arvaa kuka olen ori-Vedeltä kun hämäsin kaikkia , kun muka olin olevinani Joksu ja Tyäeläkeläinekin - Hoppivaari
köyhä kirjoitti:
Voisitko Tyäeläkeläinen Joksu tulla meillen tänne ori-Vedelle näyttelemään meillen asuntoautoja ??
Voitaisiin laittaa tänne karttammekin että osaisit tulla perillen , sano vaan milloinka sopii Saisitko lomaa että pääsisit ?? Minulla on karvalakkinikin täällä sinulle valmiina
Nyt eivät pöhelöt arvaa kuka olen ori-Vedeltä kun hämäsin kaikkia , kun muka olin olevinani Joksu ja TyäeläkeläinekinHei jätkät ,enks ollutkin ovela kun hämäsin ??
- Joksu fani
Hoppivaari kirjoitti:
Hei jätkät ,enks ollutkin ovela kun hämäsin ??
Tämä on alkavan vuoden paras juttu Palstavahti Joksulta
Nyt eivät pöhelöt arvaa kuka olen ori-Vedeltä kun hämäsin kaikkia , kun muka olin olevinani Joksu ja Tyäeläkeläinekin - Tyäeläkeläinen
Joksu fani kirjoitti:
Tämä on alkavan vuoden paras juttu Palstavahti Joksulta
Nyt eivät pöhelöt arvaa kuka olen ori-Vedeltä kun hämäsin kaikkia , kun muka olin olevinani Joksu ja TyäeläkeläinekinAi niin ,unhdin ettän olenkin myöskin ori-Veden Joksu fani Rumatikillä suvella
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648