Suomen Tuleva Profeetta

Ingenjör_81

Suomen tuleva profeetta on...
* Tien aukaisija ja edelläkävijä.
* Inhimillisesti katsottuna tavallinen Matti Meikäläinen.
* Käynyt läpi kovat vaiheet elämässään.
* Toimii vain lyhyen ajan.
* Ilmestyy vaikeana aikana.
* Julistaa parannuksen tekoa ja paljastaa synnit.
* Tekee ihmeitä ja merkkejä.
* Tulee toimimaan vedenjakana, toiset pitävät vääränä profeettajana ja toiset todellisena profeettana.

http://ennustuksia.com/2014/12/19/suomen-tuleva-profeetta/

99

4350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+7

      Eli Johanna Tukiainen.

      • Tiedetään!!

        Aloitukseen, se näkee, joka elää. Ingenjör se matti meikäläinen ei ole....


      • Pukkaa kysymystä
        Tiedetään!! kirjoitti:

        Aloitukseen, se näkee, joka elää. Ingenjör se matti meikäläinen ei ole....

        Aloittajalle.


        Ihan asiallista keskustelua.

        Muutama kysymys.

        Mistä tuo aloituksen ennustus on peräisin? Lähde?

        Muuten on palstan aiheen mukainen aloitus.

        Mut väitteet ovat sen laatuisia, että kuka-ja miten ja missä joku on tuolalset keksinyt???


      • Ingenjör_81
        Pukkaa kysymystä kirjoitti:

        Aloittajalle.


        Ihan asiallista keskustelua.

        Muutama kysymys.

        Mistä tuo aloituksen ennustus on peräisin? Lähde?

        Muuten on palstan aiheen mukainen aloitus.

        Mut väitteet ovat sen laatuisia, että kuka-ja miten ja missä joku on tuolalset keksinyt???

        Aloituksen ennustuksessa on tiivistetty artikkelissa mainittujen ennustuksien tuntomerkit.


      • allikas
        Pukkaa kysymystä kirjoitti:

        Aloittajalle.


        Ihan asiallista keskustelua.

        Muutama kysymys.

        Mistä tuo aloituksen ennustus on peräisin? Lähde?

        Muuten on palstan aiheen mukainen aloitus.

        Mut väitteet ovat sen laatuisia, että kuka-ja miten ja missä joku on tuolalset keksinyt???

        Oliskohan tuo lähde kolmen tähden Jallu?


    • -jarmo-

      Amen! Täsmälleen näin, Ingejööri :) tunnusmerkistö naulan kantaan jos vielä lisää termin nöyristä se kaikkein nöyrin. Hän ei tee mitään omasta voimastaan, vaan hänessä on mahtava kaksoisvoitelu. Hän on voimallisempi kuin oli Paavali... Jeesusksin sanoi että te tulette tekemään niitä samoja tekoja... ja suurempiakin. Se on paljon sanottu Jeesukselta. Tässä Pohjolan Vlon profeetassa nuo täyttyy kaikki. Kenellekään ei jää epäselväksi kuka tämä on ja mistä se tulee.

      • Kuvittelua

        Jospa aloittaja vastaisi. Jarmon saarna ei vakuuta.


      • -jarmo-
        Kuvittelua kirjoitti:

        Jospa aloittaja vastaisi. Jarmon saarna ei vakuuta.

        Kaikesta profetiasta voi sanoa "kuvittelua", kunnes se päivä tulee, kun profetia toteutuu. Silloin "kuvittelu" muuttuu todeksi ja sitä pilkannut... voi voi :(


      • Jarkko Pilov
        Kuvittelua kirjoitti:

        Jospa aloittaja vastaisi. Jarmon saarna ei vakuuta.

        Pirkon saarna vakuuttaa


      • Tiedämme jo!

        Tämä täysin selvää! Kaikkein nöyrin on ilman muuta jarmo! Hän on suuri, mahtava profeetta, joka istuu Jeesuksen valtaistuimella tuomitsemassa kaikki häntä arvostelleet Helvetin iankaikkiseen kidutusrangaistukseen. Tästä tunnemme oikean profeetan!


    • offi10001

      Ei oo mitään järkeä.

      • -jarmo-

        Offi hei, nää on profetioita ja ihan vaan tiedoksi... ne ei ole vielä tapahtuneita asioita ja siksi ne saattaa susta tuntua järjettömiltä.
        Isovanhempani muuttivat viime sotien alla Tornioon keväällä 1938 koska isoisän isä arveli että sota syttyy ja Venäjä hyökkää Suomeen. Naapurit nauroivat että on siinä hullu perhe, miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen, kun kaikki levottomuudet tuntuivat olevan Puolan seutuvilla.
        Se muutto oli kyllä tarpeeton, koska Raatteentien taistelu oli Jumalan estämä läpimurto ja Suomen totaalimiehitys. Mutta silloin vanha Isoisä kuunteli mitä Henki puhuu ja he muuttivat.


      • ---
        -jarmo- kirjoitti:

        Offi hei, nää on profetioita ja ihan vaan tiedoksi... ne ei ole vielä tapahtuneita asioita ja siksi ne saattaa susta tuntua järjettömiltä.
        Isovanhempani muuttivat viime sotien alla Tornioon keväällä 1938 koska isoisän isä arveli että sota syttyy ja Venäjä hyökkää Suomeen. Naapurit nauroivat että on siinä hullu perhe, miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen, kun kaikki levottomuudet tuntuivat olevan Puolan seutuvilla.
        Se muutto oli kyllä tarpeeton, koska Raatteentien taistelu oli Jumalan estämä läpimurto ja Suomen totaalimiehitys. Mutta silloin vanha Isoisä kuunteli mitä Henki puhuu ja he muuttivat.

        Arvella voi mitä tahansa. Joskus jopa osuu jotenkuten oikeaan. Minkäänlaisten jumalolentojen kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.


      • Agnostikko-suomal
        --- kirjoitti:

        Arvella voi mitä tahansa. Joskus jopa osuu jotenkuten oikeaan. Minkäänlaisten jumalolentojen kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.

        Jospa aloittaja ehtisi vastata, vaikka joulun jälkeen? Ei oo kiirettä.
        Toisen kommentteja en ota vakavasti.


      • offi10001
        -jarmo- kirjoitti:

        Offi hei, nää on profetioita ja ihan vaan tiedoksi... ne ei ole vielä tapahtuneita asioita ja siksi ne saattaa susta tuntua järjettömiltä.
        Isovanhempani muuttivat viime sotien alla Tornioon keväällä 1938 koska isoisän isä arveli että sota syttyy ja Venäjä hyökkää Suomeen. Naapurit nauroivat että on siinä hullu perhe, miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen, kun kaikki levottomuudet tuntuivat olevan Puolan seutuvilla.
        Se muutto oli kyllä tarpeeton, koska Raatteentien taistelu oli Jumalan estämä läpimurto ja Suomen totaalimiehitys. Mutta silloin vanha Isoisä kuunteli mitä Henki puhuu ja he muuttivat.

        Älä höpötä. minunkin geenit olivat Raatteentiellä .enkä todellakaan oo puoleksikaan Jumala.


      • -jarmo-
        offi10001 kirjoitti:

        Älä höpötä. minunkin geenit olivat Raatteentiellä .enkä todellakaan oo puoleksikaan Jumala.

        Ja millähän ihmeen tavalla se taas liittyy profetointiin?


      • offi10001
        -jarmo- kirjoitti:

        Ja millähän ihmeen tavalla se taas liittyy profetointiin?

        Sillä tavalla että Pajala on siellä päin , joten lähde taas käpälämäkeen.


      • -jarmo-
        offi10001 kirjoitti:

        Sillä tavalla että Pajala on siellä päin , joten lähde taas käpälämäkeen.

        Täytyy sanoa että sun ajatuksen juoksus on kyl erikoista, olen sen huomannut ennenkin. Tosin sulla on hyvä huumori, sitä arvostan.


      • Tästä alkaa suomi

      • Hyvä asia

    • +873

      Miten sinä offi nyt ihan asiaa puhut?
      Et nimittäin ole puoleksikaan Jumala.
      Kuka nyt sinun nikilläsi kirjoittaa?

      • offi10001

        Minä itse . mutta kun tuo -jarmo- / suku on lähtenyt käpälämäkeen silloin kun Amtti Kristus saarnasi punaisesta ratsastajat.

        Jos kaikki olisivat uskoneet bolsevikkien probakointiin .niin silloin olisi mandoliini soinut Oulussa .mutta neuvokkaan sissisodan ansiosta . soittoniekan sormet jäätyivät Kainuun korpeen.


      • Agnostikko suomal
        offi10001 kirjoitti:

        Minä itse . mutta kun tuo -jarmo- / suku on lähtenyt käpälämäkeen silloin kun Amtti Kristus saarnasi punaisesta ratsastajat.

        Jos kaikki olisivat uskoneet bolsevikkien probakointiin .niin silloin olisi mandoliini soinut Oulussa .mutta neuvokkaan sissisodan ansiosta . soittoniekan sormet jäätyivät Kainuun korpeen.

        Takaisin aloitukseen. Ingengöriltä odotetaan paria vastausta, ei luulis olevan mahdoton tehtävä? Mitä missä- millojn- kuka?


      • Ingenjör_81
        Agnostikko suomal kirjoitti:

        Takaisin aloitukseen. Ingengöriltä odotetaan paria vastausta, ei luulis olevan mahdoton tehtävä? Mitä missä- millojn- kuka?

        Luitko artikkelin? Se vastaa kysymyksiisi ja olisi tietenkin hyvän tavan mukaista ensin lukea artikkeli, ennen kuin otsikon perusteella vastaa siihen.

        "Jos kuka vastaa, ennenkuin on kuullut, on se hulluutta ja koituu hänelle häpeäksi. " - Sananlaskut 18:13


    • offi10001

      Aloitus ,oli ja on edelleenkin ,Suomen tuleva profeetta !

      Uskovien keskuuteen on levinnyt käsitys että Suomeen tulee profeetta , joka tietää tulevaisuuteemme ja Jumalallisen tiedon avulla ohjaa kansamme vaiheita .

      NIIN monta profeettaa ja profetiaa onkin jo tullut , näissä keskusteluissa Suomen kannalta pidän tuottoisimpana tuota Yrjö Säkkisen Tukholman profetiaa 1984 se on tuottanut lukisan joukon seurannais profetioita.

      Itse pidän tuota profetiaa ja sen levitystä Helluntaiseurakunnan juonena häivyttää epäonnistunutta Jeesuksen paluu laskelmaa vuodelle 1981.
      Mutta kun valheella on tapana karata ja kasvaa niin tuo Tukholman profetia on kasvanut valheessa suureksi.

      Katryn Khulman , myös profetoi ennen Säkkistä, ropheetasta Soomeen .
      Ja monet profeetat on melkein jo löytneet ja innokkaimmat ilmoiitautuneet itsekin.

      Ja mm, 30 v. Niilo Yli-Vainiosta oli yksi koholla koprin sitä jotkut oottivat mutta pikkuhiljaa odottaminen on vaimennut , ja vaipunut alas kuin viimeisen adventti sunnuntain mentyä alkaa riehakas JULIUS ,- siinä Jeesus lapsi jää seimehen köllimään ja ja lauletaan JOULU pukki hig,, joulu HIG,,. se pukki,se tonttuset tuo ilomielin.

      Niin piti sanoman ettei Raamatun kirjoituksiin vedoten EI tule minkäänlaista profeettaa Suomen maahan, Suomea paremmin kuin suomalaisiakaan ei kansana ollut raamatun kirjoittamisen aikoina.
      Sellaista joka mainittaisiin Raamatussa !

      Turha sieltä sellaista lausetta on sovittaakaan tähän kansaamme , hulluja hurahtaneita , meidän joukoissamme on , - niin paljon että voi sormella osoitella ja kun vähän sormea koukistaa se jo sojottaa osoittajaansa kohden.

      • Kupla puhkeaa.

        Näin Niilo Yli-Vainio: Saarnaaja kirja. Saarnapöntössä on kerrottu yhtä paljon valheita kuin kapakoiden pöydissä. On oltu hyvää tarkoittaen epärehellisiä ja toimittu koko ajan Jumalan nimissä. Kyllä kaikkeen on Jumalan nimi kuule ehditty sotkea... Jumalalta ei ole muitettu kysyä, tai on kysytty ja itse vastattu. Ja niin menee kaikki muuten oikei hyvin, kokoukset onnistuvat, mutta herätystä ei tule. Ei tule, vaikka kaikki tehtiin oikei. Minä tiedän mistä puhun. Tämän asian minä tunnen hyvin. Ei ihminen pelastu, kun ihminen sitä pelastaa. Siis tässä Niilo teki, myös itsensä valheiden puhujaksi.


      • TYhjää höpöä
        Kupla puhkeaa. kirjoitti:

        Näin Niilo Yli-Vainio: Saarnaaja kirja. Saarnapöntössä on kerrottu yhtä paljon valheita kuin kapakoiden pöydissä. On oltu hyvää tarkoittaen epärehellisiä ja toimittu koko ajan Jumalan nimissä. Kyllä kaikkeen on Jumalan nimi kuule ehditty sotkea... Jumalalta ei ole muitettu kysyä, tai on kysytty ja itse vastattu. Ja niin menee kaikki muuten oikei hyvin, kokoukset onnistuvat, mutta herätystä ei tule. Ei tule, vaikka kaikki tehtiin oikei. Minä tiedän mistä puhun. Tämän asian minä tunnen hyvin. Ei ihminen pelastu, kun ihminen sitä pelastaa. Siis tässä Niilo teki, myös itsensä valheiden puhujaksi.

        No, jospa aloittaja joskus vastaa, missä on se vakuutus tuolle profetialle!

        ja jos ei vastaa, niin ei oo kanttia!!!


      • -jarmo-
        Kupla puhkeaa. kirjoitti:

        Näin Niilo Yli-Vainio: Saarnaaja kirja. Saarnapöntössä on kerrottu yhtä paljon valheita kuin kapakoiden pöydissä. On oltu hyvää tarkoittaen epärehellisiä ja toimittu koko ajan Jumalan nimissä. Kyllä kaikkeen on Jumalan nimi kuule ehditty sotkea... Jumalalta ei ole muitettu kysyä, tai on kysytty ja itse vastattu. Ja niin menee kaikki muuten oikei hyvin, kokoukset onnistuvat, mutta herätystä ei tule. Ei tule, vaikka kaikki tehtiin oikei. Minä tiedän mistä puhun. Tämän asian minä tunnen hyvin. Ei ihminen pelastu, kun ihminen sitä pelastaa. Siis tässä Niilo teki, myös itsensä valheiden puhujaksi.

        Kupla puhkeaa puheenvuoro on kuin 1:1 mitä Niilo Ylivaino sanoi, vain yksi valhe lisää ja tietää vielä mistä puhuu. Vai ei tule herätystä? Raamattukin varmaan valehtelee.

        Ap. t. 2:17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.


      • Ingenjör_81

        Aivan aluksi haluan sanoa, että en pidä itseäni tuona profeettana enkä ole julistautumassa profeetaksi - en ole koskaan tehnyt sitä. Eikä kukaan ole voidellut minua profeetaksi.

        Kuitenkin, on mielenkiintoisia yhtymä kohtia noihin profetioihin, niin että minä synnyin juuri joitakin päiviä Yli-Vainion kuoleman jälkeen. Tulin 30 vuotiaana eli 30 vuotta myöhemmin uskoon. Lapsesta asti profetia on minua kiinnostanut ja jo pienenä lapsena muistan kun äiti luki Matteuksen 24. lukua Raamatusta ja se oli valtavan kiinnostavaa, kun siinä kerrottiin tulevaisuudesta ja muistin pitkään sanat:: "toinen otetaan, toinen jätetään".

        Sitten nuoruus aikana eksyttyäni maailmaan ja syntiin, minulle ennustettiin Tarot-korteilla sekä perehdyin siskoni kanssa muihin tapoihin ennustaa. Horoskoopit ja mytologia kiinnosti minua myös. Sitten työpaikalla oli työkavereina hindulaisia joista yksi oli pappiskastiin kuuluva "pundit" eli guru, joka kertoi minulle astrologiasta ja teki jopa tähtikartan minulle sekä luki kämmenestäni asioita.

        2011 vuonna elin etsikkoaikaa ja nimenomaan Raamatun profetiat puhuttelivat minua ja ennustus lopun ajan ihmisistä säväyttti jo tuolloin (2. Tim. 3:1-5) ennen kuin tunsin Jeesusta. Pekka Lahtinen kirja Maailman yhdentyminen oli todella puhutteleva ja tutkittuani salaliittoteorioita maailmankuvani romahtikin täydellisesti, kunnes otin Jeesuksen vähän myöhemmin vastaan monien tapahtumien jälkeen, kun löysin itseni niin syntisenä että tein jopa syntilistan paperille pahoista teoistani!

        Heti kun otin Jeesuksen vastaan Herranani, luin ensimmäisen vuoden aikana n. 50 kristillistä kirjaa, joista suurin osa liittyi profetioihin ja olen yhä lukenut lukuisia profetiallisia kirjoja senkin jälkeen, niin että niitä on yksi suuri hylly minulla. Tämän lisäksi hain tietenkin erilaisista tietolähteistä lukuisan määrän profetioita sekä tutkin myös "tietäjähengiltä" tulleita profetioita, jotka valheellisuudesta huolimatta monesti paljastavat myös asioita. Ennen kaikkea kuitenkin tutkin Raamatun profetioita, joiden tutkimuksessa auttoi tekniikan insinööri tutkinto ja kokemus koodauksesta sekä koodien virheiden korjaamisesta, sillä Raamatun profetia on hyvin paljon samankaltaista kuin ohjelmisto koodi, jota olin Nokian insinöörinä tekemässä 7 vuotta ja olin viimeisen 50 hlön joukossa Oulun Nokialla, jossa aloittaessani oli tuhansia ihmisiä.

        Kun olin ollut 1½ vuotta Jeesuksen seuraaja, ohjasi Hän minut perustamaan helppo lukuisen ja kansan kielellä kirjoitetun sivuston profetioista eli tuon tutun http://ennustuksia.com -sivuston.

        Sitten viime kesänä kävin läpi vaikeat vaiheet elämässäni - paljolti omien virheiden takia - ja Kaikkivaltias murti astiani täysin, niin että lopputuloksena ajoin autolla 2 tuntia huutaen suoraa huutoa Herralle, että mitä tämä on ja miksi tämä tapahtuu. Lopulta kotia tullessani olin kuin höyryävä raunio, mutta sen jälkeen Hän on alkanut toimia elämässäni täysin uudella vaihteella. Rukoukseni on täyttynyt kiitoksella ja ylistyksestä on tullut tärkeä osa uskon elämää. Hän on alkanut myös näyttämään minulle nyt asioita tulevaisuudesta näyissä ja olen saanut myös henkeeni profetiallisia ilmoituksia.

        Nyt työurani on IT-alalla on loppunut ja odotan mitä Herra on tekemässä. Maan nimen jo tiedän, mutta en muuta. Herra tietää.


      • -jarmo-
        Ingenjör_81 kirjoitti:

        Aivan aluksi haluan sanoa, että en pidä itseäni tuona profeettana enkä ole julistautumassa profeetaksi - en ole koskaan tehnyt sitä. Eikä kukaan ole voidellut minua profeetaksi.

        Kuitenkin, on mielenkiintoisia yhtymä kohtia noihin profetioihin, niin että minä synnyin juuri joitakin päiviä Yli-Vainion kuoleman jälkeen. Tulin 30 vuotiaana eli 30 vuotta myöhemmin uskoon. Lapsesta asti profetia on minua kiinnostanut ja jo pienenä lapsena muistan kun äiti luki Matteuksen 24. lukua Raamatusta ja se oli valtavan kiinnostavaa, kun siinä kerrottiin tulevaisuudesta ja muistin pitkään sanat:: "toinen otetaan, toinen jätetään".

        Sitten nuoruus aikana eksyttyäni maailmaan ja syntiin, minulle ennustettiin Tarot-korteilla sekä perehdyin siskoni kanssa muihin tapoihin ennustaa. Horoskoopit ja mytologia kiinnosti minua myös. Sitten työpaikalla oli työkavereina hindulaisia joista yksi oli pappiskastiin kuuluva "pundit" eli guru, joka kertoi minulle astrologiasta ja teki jopa tähtikartan minulle sekä luki kämmenestäni asioita.

        2011 vuonna elin etsikkoaikaa ja nimenomaan Raamatun profetiat puhuttelivat minua ja ennustus lopun ajan ihmisistä säväyttti jo tuolloin (2. Tim. 3:1-5) ennen kuin tunsin Jeesusta. Pekka Lahtinen kirja Maailman yhdentyminen oli todella puhutteleva ja tutkittuani salaliittoteorioita maailmankuvani romahtikin täydellisesti, kunnes otin Jeesuksen vähän myöhemmin vastaan monien tapahtumien jälkeen, kun löysin itseni niin syntisenä että tein jopa syntilistan paperille pahoista teoistani!

        Heti kun otin Jeesuksen vastaan Herranani, luin ensimmäisen vuoden aikana n. 50 kristillistä kirjaa, joista suurin osa liittyi profetioihin ja olen yhä lukenut lukuisia profetiallisia kirjoja senkin jälkeen, niin että niitä on yksi suuri hylly minulla. Tämän lisäksi hain tietenkin erilaisista tietolähteistä lukuisan määrän profetioita sekä tutkin myös "tietäjähengiltä" tulleita profetioita, jotka valheellisuudesta huolimatta monesti paljastavat myös asioita. Ennen kaikkea kuitenkin tutkin Raamatun profetioita, joiden tutkimuksessa auttoi tekniikan insinööri tutkinto ja kokemus koodauksesta sekä koodien virheiden korjaamisesta, sillä Raamatun profetia on hyvin paljon samankaltaista kuin ohjelmisto koodi, jota olin Nokian insinöörinä tekemässä 7 vuotta ja olin viimeisen 50 hlön joukossa Oulun Nokialla, jossa aloittaessani oli tuhansia ihmisiä.

        Kun olin ollut 1½ vuotta Jeesuksen seuraaja, ohjasi Hän minut perustamaan helppo lukuisen ja kansan kielellä kirjoitetun sivuston profetioista eli tuon tutun http://ennustuksia.com -sivuston.

        Sitten viime kesänä kävin läpi vaikeat vaiheet elämässäni - paljolti omien virheiden takia - ja Kaikkivaltias murti astiani täysin, niin että lopputuloksena ajoin autolla 2 tuntia huutaen suoraa huutoa Herralle, että mitä tämä on ja miksi tämä tapahtuu. Lopulta kotia tullessani olin kuin höyryävä raunio, mutta sen jälkeen Hän on alkanut toimia elämässäni täysin uudella vaihteella. Rukoukseni on täyttynyt kiitoksella ja ylistyksestä on tullut tärkeä osa uskon elämää. Hän on alkanut myös näyttämään minulle nyt asioita tulevaisuudesta näyissä ja olen saanut myös henkeeni profetiallisia ilmoituksia.

        Nyt työurani on IT-alalla on loppunut ja odotan mitä Herra on tekemässä. Maan nimen jo tiedän, mutta en muuta. Herra tietää.

        Kiitos kun avauduit, hyvä Ingenjör_81 ja muistan kun tulit palstoille sekä avasit hienot sivusi. Sivujesi graafisesta ulkoasusta saattoi päätellä että sinulla oli noita mystisiä vaikutteita jäänyt elämääsi. Jeesukseen kun tutustuu, niin se mystiikka kyllä siitä katoaa ja tilalle tulee pelastusvarmuus.

        Minua myös lapsena kiinnosti Matteus 24 luku ja ne samat lauseet.

        Älkäämme nimettäkö itseämme millään nimillä, ei profeetaksi kuin millään muulakaan jolla korotamme itsemme. Olemme vain kaikki Herran palveluksessa ja saamme sen minkä kukin saa annettavakseen. Antakaamme saamamme rohkealla mielellä koska vajavaisinkin profetia on kuitenkin Jumalan lähettämä, mikäli se Jumalasta on. Siksi punnitkaa sanomanne, ettei se ole sisällöltään eksyttävä. Sen täytyy noudattaa Raamatullisia perusteita siten, ettei se saa olla sen sanomaa vastaan. Raamattua tosin tulkitaan paljon ja sitten moni erehtyy aitojakin profetioita luulemaan eksytykseksi. Tärkeintä on Jeesuksen olemuksen tunnustaminen Jumalan poikana ja vapahtajana, sekä Israelin kansan tunnustaminen Jumalan silmäteräksi. Käskyjä kukaan ei noudata kuitenkaan, joten ne tulee vasta kolmannella sijalla ja jos joku väittää pitäneensä edes jonkun käskyn noista kymmenestä, niin hän valehtelee.


      • Ingenjör_81
        -jarmo- kirjoitti:

        Kiitos kun avauduit, hyvä Ingenjör_81 ja muistan kun tulit palstoille sekä avasit hienot sivusi. Sivujesi graafisesta ulkoasusta saattoi päätellä että sinulla oli noita mystisiä vaikutteita jäänyt elämääsi. Jeesukseen kun tutustuu, niin se mystiikka kyllä siitä katoaa ja tilalle tulee pelastusvarmuus.

        Minua myös lapsena kiinnosti Matteus 24 luku ja ne samat lauseet.

        Älkäämme nimettäkö itseämme millään nimillä, ei profeetaksi kuin millään muulakaan jolla korotamme itsemme. Olemme vain kaikki Herran palveluksessa ja saamme sen minkä kukin saa annettavakseen. Antakaamme saamamme rohkealla mielellä koska vajavaisinkin profetia on kuitenkin Jumalan lähettämä, mikäli se Jumalasta on. Siksi punnitkaa sanomanne, ettei se ole sisällöltään eksyttävä. Sen täytyy noudattaa Raamatullisia perusteita siten, ettei se saa olla sen sanomaa vastaan. Raamattua tosin tulkitaan paljon ja sitten moni erehtyy aitojakin profetioita luulemaan eksytykseksi. Tärkeintä on Jeesuksen olemuksen tunnustaminen Jumalan poikana ja vapahtajana, sekä Israelin kansan tunnustaminen Jumalan silmäteräksi. Käskyjä kukaan ei noudata kuitenkaan, joten ne tulee vasta kolmannella sijalla ja jos joku väittää pitäneensä edes jonkun käskyn noista kymmenestä, niin hän valehtelee.

        Minulla ei ole elämässäni mitään "mystisiä vaikutteita" ellet tarkoita sillä Yeshua Ha'Maschiac - Jeesus Kristusta. Hän on mysteerinen vaikuttaja, jossa kaikki tiedon ja aarteet ovat kätkössä. Tuon toki sanoman esille sillä tavalla, että se kiinnostaa muitakin kuin uskonnosta ja kristillisyydestä kiinnostuneita, sillä Suomessa ihmiset ovat nimikristillisyydellä ja uskonnollisuudella rokotettuja. En tuo siis sivustollani esille uskontoa, kuten niin monilla sivustoilla tuodaan.

        En myöskään suosittele kadehtimaan toisen kutsumusta tai laskelemaan oletko ylempänä tai alempana toista, se tulee aina lihasta ja uskonnollisuudesta. Uskonnollisuuden henki haluaa ulkokultaisuuden, mutta kieltää sen voiman.


    • Prof..

      Minä olen,,

      tämä profeetta nousee tulen keskeltä,,

      ja se tuli on tämän kansan tuska,,

      loimu ja hohka tulee polttamaan sytyttäjänsä,,

      jolloin sana toteutuu,,

      • Tsoukkia vain

        Prof..

        hjöpön höpön,


    • 5.Mooseksen kirja: 1

      "Jos teidän keskuuteenne ilmestyy profeetta tai unennäkijä ja lupaa sinulle jonkun tunnusteon tai ihmeen,  ja jos sitten todellakin tapahtuu se tunnusteko tai ihme, josta hän puhui sinulle sanoen: 'Lähtekäämme seuraamaan muita jumalia, joita te ette tunne, ja palvelkaamme niitä', niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää, sillä Herra, teidän Jumalanne, ainoastaan koettelee teitä tietääksensä, rakastatteko Herraa, teidän Jumalaanne, kaikesta sydämestänne ja kaikesta sielustanne.  Seuratkaa Herraa, teidän Jumalaanne, häntä peljätkää ja pitäkää hänen käskynsä, häntä kuulkaa, häntä palvelkaa ja hänessä kiinni riippukaa. 

      Mutta se profeetta tai unennäkijä surmattakoon, sillä hän on julistanut luopumusta Herrasta, teidän Jumalastanne, joka vei teidät pois Egyptin maasta ja vapahti sinut orjuuden pesästä, ja on tahtonut vietellä sinut siltä tieltä, jota Herra, sinun Jumalasi, käski sinun vaeltaa. Poista paha keskuudestasi. Jos sinun veljesi, sinun äitisi poika, tai sinun poikasi tai tyttäresi tai vaimo, joka on sylissäsi, tai ystäväsi, joka on sinulle kuin oma sielusi, salaa houkuttelisi sinua ja sanoisi: 'Käykäämme palvelemaan muita jumalia', joita et sinä tunne eivätkä sinun isäsi tunteneet -  niiden kansojen jumalia, jotka asuvat teidän ympärillänne, lähellä sinua tai kaukana sinusta, maan äärestä toiseen - niin älä noudata hänen mieltään äläkä kuule häntä; älä sääli äläkä armahda häntä äläkä salaa hänen rikostansa,  vaan tapa hänet: oma kätesi kohotkoon ensimmäisenä häntä vastaan surmatakseen hänet, ja sitten koko kansan käsi.  Kivitä hänet kuoliaaksi, sillä hän koetti saada sinut luopumaan Herrasta, sinun Jumalastasi, joka vei sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.  Ja koko Israel kuulkoon sen ja peljätköön, ettei kukaan enää tekisi senkaltaista pahaa sinun keskuudessasi. 

      Jos sinä kuulet sanottavan, että jossakin kaupungeistasi, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinun asuttaviksesi, sinun keskuudestasi on lähtenyt kelvottomia miehiä, jotka viettelevät kaupunkinsa asukkaita sanoen: 'Käykäämme palvelemaan muita jumalia', joita te ette tunne, niin tutki, tiedustele ja kysele tarkoin; ja jos on totta ja varmaa, että sellaista kauhistusta on harjoitettu sinun keskuudessasi,  niin surmaa sen kaupungin asukkaat miekan terällä ja vihi tuhon omaksi se ja kaikki, mitä siinä on, ja tapa sen karjakin miekan terällä. Ja kokoa kaikki siitä otettu saalis keskelle sen toria ja polta tulella sekä kaupunki että kaikki siitä otettu saalis kokonaisuhrina Herralle, sinun Jumalallesi; ja jääköön se rauniokummuksi iankaikkisesti, älköönkä sitä koskaan enää rakennettako. Älköön siitä tuhon omaksi vihitystä mitään tarttuko sinun käsiisi, että Herra kääntyisi pois vihansa hehkusta, antaisi sinulle armon ja armahtaisi sinua ja sallisi sinun lisääntyä, niinkuin hän on vannonut sinun isillesi, jos sinä vain kuulet Herran, sinun Jumalasi ääntä ja pidät kaikki hänen käskynsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, ja teet sitä, mikä on oikein Herran, sinun Jumalasi, silmissä." 

    • kkhnttf

      Uskovaisten olisi syytä muistaa, että meidän Herramme on jo tullut ja Jeesus on luvannut olla meidän kanssamme joka päivä maailman loppuun saakka. Tätä totuutta ei pitäisi koskaan unohtaa ja eivätkä mitkään profeetat enää voi ratkaisevasti paremmaksi elämää tehdä.

      Suuren profeetan odottelu saattaa olla hyvin vaarallista. Siinä helposti unohtuu henkilökohtaisesta uskonelämästä ja henkilökohtaisesta evankelioimisesta huolehtiminen.

      Suuren profeetan odottelu saattaa myös edistää erilaisten antikristusten ja väärien profeettojen perässä juoksemista.

      Voihan se profeetta silti tulla mutta miksi juuri Suomeen. Hyvä tietysti olisi jos tulisi oikeakin profeetta välillä eikä vain näitä matkijoita ja näyttelijöitä.

    • ----

      Jokainen koetelkoot ja kuunnelkoot Herransa ääntä.

      • tupukki

        Jahve polottaa kovalla äänellä, mutt mää en ymmärrä hebreaa.


    • kiirusta pukkaa!

      Eipäs ingenjöri ole ehtinyt vastata?

      • Ingenjör_81

        Vastasin. Artikkeli vastaa puolestaan, jos vaivauduit lukemaan?


    • Niin.

      Sellainen minä tulen olemaan, ja nousen esiin, kun aikani koittaa.

    • Toivottavasti viellä

      Rakkauden meri, se voisi meidät pelastaa, se rakkaus.
      'Ei Nato!

    • Messiaasta oli

      sanonta, jos tulee aasilla tuo rauhan jos tulee hevosella tuo sodan.

      Tähän päivään verraten, mikäli näette panssarivaunuja ei hyvää ole tiedossa.

      Kaveri vihaa.

    • Ei koita aika vääräl

      Ei nouse ihminen, ei "minä". Mutta Herra nousee, ajallaan, ja viholliset hajaantuvat!

    • Wuffwuff

      Lopettakaa tuo arvuutteleminen. Tämä henkilö tietää kutsumuksensa. On tiennyt sen jo pikkupojasta lähtien mutta ei ole siihen kiinnittänyt kovin paljoa huomiota. Veikkaisin, että on vanhempi kuin Ingenjör ja kovat koulut tarkoittavat kirjaimellisesti kovia kouluja.

      • Jesus_saves

        Ingenjör on se profeetta..niin ainakin itse koen vahvasti sydämessä ku hänen viestejä ja profetioita luen


      • -jarmo-
        Jesus_saves kirjoitti:

        Ingenjör on se profeetta..niin ainakin itse koen vahvasti sydämessä ku hänen viestejä ja profetioita luen

        Näin ei kuitenkaan ole. Uskon Pihonkin luulevan itsestään samaa, tai oikeestaan eipä tota luullakaan tartte, kun lukee hänen kirjoituksiaan, jossa hän ottaa koko Suomen ohjat käsiinsä.

        Vaikka minäkin olen saanut paljon profetoida, en ikinä uskaltaisi väittää mitään olevani. Sen sijaan olan saanut profetian tuosta miehestä, joka se on... eikä se ole yksikään tuntemamme tai sen enempää tietämämme henkilö. Hän on opettajan koulutusta saanut henkilö, joka on käynyt maailmalla paljon ja esiintynyt jo suuremmille joukoille. Häntä on Jumala kouluttanut varmaan aivan syntymästään saakka ja hän on kokenut kovan koulun. Hän tulee Inarin järven seudulta ja on asunut siellä jo pitkään... periaatteessa jo yhden nuoremman miehen eliniän. Hän on vaatimaton mutta tällä hetkellä vihaa suorastaan Kristittyjä, hän menetti vaimonsa joka kuoli hänen syliinsä ym. vaikka oli käynyt seurakunnissakin rukoilemassa tämän puolesta.

        Ingenjör aloituksessaan mainitsi kumminkin sen olevan tavallinen ennalta tuntematon rivihenkilö ja että hänellä on rooli jossain maassa. Näin minäkin olen saanut ymmärtää, että tämä "aurankärki" kulkee läpi Suomen ja alas tullessaan haarauttaa kuin vene laineet auraksi, aina Turkuun saakka, jossa hän vetää happea hetken ja josta alkaa vasta se kansainvälinen suuri herätys.

        Noo, jätän taas teidän purtavaksenne tämän. Minä vain ilmoitan tämän, minkä olen Herralta saanut Tuusulassa 2006 heinäkuussa.


      • -jarmo-

        Se profeetta on syntynyt 1959 tai jotain sinnepäin, eli on jo 55 ainakin, ellei enemmän.


      • -jarmo-
        -jarmo- kirjoitti:

        Näin ei kuitenkaan ole. Uskon Pihonkin luulevan itsestään samaa, tai oikeestaan eipä tota luullakaan tartte, kun lukee hänen kirjoituksiaan, jossa hän ottaa koko Suomen ohjat käsiinsä.

        Vaikka minäkin olen saanut paljon profetoida, en ikinä uskaltaisi väittää mitään olevani. Sen sijaan olan saanut profetian tuosta miehestä, joka se on... eikä se ole yksikään tuntemamme tai sen enempää tietämämme henkilö. Hän on opettajan koulutusta saanut henkilö, joka on käynyt maailmalla paljon ja esiintynyt jo suuremmille joukoille. Häntä on Jumala kouluttanut varmaan aivan syntymästään saakka ja hän on kokenut kovan koulun. Hän tulee Inarin järven seudulta ja on asunut siellä jo pitkään... periaatteessa jo yhden nuoremman miehen eliniän. Hän on vaatimaton mutta tällä hetkellä vihaa suorastaan Kristittyjä, hän menetti vaimonsa joka kuoli hänen syliinsä ym. vaikka oli käynyt seurakunnissakin rukoilemassa tämän puolesta.

        Ingenjör aloituksessaan mainitsi kumminkin sen olevan tavallinen ennalta tuntematon rivihenkilö ja että hänellä on rooli jossain maassa. Näin minäkin olen saanut ymmärtää, että tämä "aurankärki" kulkee läpi Suomen ja alas tullessaan haarauttaa kuin vene laineet auraksi, aina Turkuun saakka, jossa hän vetää happea hetken ja josta alkaa vasta se kansainvälinen suuri herätys.

        Noo, jätän taas teidän purtavaksenne tämän. Minä vain ilmoitan tämän, minkä olen Herralta saanut Tuusulassa 2006 heinäkuussa.

        Lisäksi sen profettan tehtävä ei ole kovinkaan mairitteleva, jos sitä omasta näkökulmasta ajattelee. Hän jää kun minä lähden Taivaskotiin, ikuiseen rauhaan ja kaikenlisäksi hänet tullaan tappamaan teloitustyyliin Jerusalemissa muutaman vuoden päästä ilmestymisestään. Joten kuka haluaisi valita näistä kahdesta jälkimmäisen ja alkaa korottamaan itseään "minä se olen" ...en minä ainakaan.


      • olen jo tehnyt
        -jarmo- kirjoitti:

        Lisäksi sen profettan tehtävä ei ole kovinkaan mairitteleva, jos sitä omasta näkökulmasta ajattelee. Hän jää kun minä lähden Taivaskotiin, ikuiseen rauhaan ja kaikenlisäksi hänet tullaan tappamaan teloitustyyliin Jerusalemissa muutaman vuoden päästä ilmestymisestään. Joten kuka haluaisi valita näistä kahdesta jälkimmäisen ja alkaa korottamaan itseään "minä se olen" ...en minä ainakaan.

        Annoin noituuden avulla luontoni (tutustu suomenuskon käsitteeseen) sydämeni somalille, josta tulee syntipukki. Kuten armaat kabbalistiset uskontoverini minua opastivat. Olen kyllä valmis kuolemaan vaikka heti, mutta en halua tappaa muita, minkä erään tietoni paljastaminen saisi heti aikaan. Pystyn jatkuvista psyykkisistä hyökkäyksistä johtuen olemaan, vain hetken tässä tilassa.


      • kaikki nähty
        -jarmo- kirjoitti:

        Se profeetta on syntynyt 1959 tai jotain sinnepäin, eli on jo 55 ainakin, ellei enemmän.

        Hänen nimensä alkaa M.:llä. Hän pitää itseään abrahamina. Hänet tullaan nostamaan tilalleni tähän tehtävään.


      • nytkylnyt
        -jarmo- kirjoitti:

        Se profeetta on syntynyt 1959 tai jotain sinnepäin, eli on jo 55 ainakin, ellei enemmän.

        Jarmo, veli Jeesuksessa! Koetelkaa profetiat ja sen teen tässä. Kahdeksan vuotta sitten sait tämän ymmärryksen Inarin miehestä. Tiedätkö mitä? Kaikilla noilla tunnistetiedoilla hänet olisi jo identifoitu vuosia sitten. Inarijärven ympäristö ei oo mikään ruuhkakeskus jotta noilla tuntomerkeillä ei löytyisi. Siäl ois ollu jo kaikki mahdolliset toimittajat, ainakin alkaen kristilliseltä kentältä. Eikä opettajan koulutus ole kova koulutus ja puolison kuoleminenkaan ei ole ainutlaatuista vaikka kovaa sekin tekee.
        Vesku loirinuotiolla olisi varmaan kuullut jotainkautta tälläisestä paikallisesta ja Sauli Niinistö kävi Inarissa vain Veskun mökillä. Tuskin sekään oli mikään peiteoperaatio.
        Sanoit hänen esiintyneen suurille joukoille eli tunnettu olisi myös.
        Luulen että tässä kova koulu on elämänkoulu ja olettaen että tälläinen profeetta olisi niin hän ei olisi oppinut, jotta Jumala tulisi selkeämmin esiin eikä ihmisen oma pätevyys.
        Seuraava sopii tähän. 1 Kor. 1 : 17 - 29. Painottaen jakeita 26 - 28. Ja vielä 28.


      • -jarmo-
        nytkylnyt kirjoitti:

        Jarmo, veli Jeesuksessa! Koetelkaa profetiat ja sen teen tässä. Kahdeksan vuotta sitten sait tämän ymmärryksen Inarin miehestä. Tiedätkö mitä? Kaikilla noilla tunnistetiedoilla hänet olisi jo identifoitu vuosia sitten. Inarijärven ympäristö ei oo mikään ruuhkakeskus jotta noilla tuntomerkeillä ei löytyisi. Siäl ois ollu jo kaikki mahdolliset toimittajat, ainakin alkaen kristilliseltä kentältä. Eikä opettajan koulutus ole kova koulutus ja puolison kuoleminenkaan ei ole ainutlaatuista vaikka kovaa sekin tekee.
        Vesku loirinuotiolla olisi varmaan kuullut jotainkautta tälläisestä paikallisesta ja Sauli Niinistö kävi Inarissa vain Veskun mökillä. Tuskin sekään oli mikään peiteoperaatio.
        Sanoit hänen esiintyneen suurille joukoille eli tunnettu olisi myös.
        Luulen että tässä kova koulu on elämänkoulu ja olettaen että tälläinen profeetta olisi niin hän ei olisi oppinut, jotta Jumala tulisi selkeämmin esiin eikä ihmisen oma pätevyys.
        Seuraava sopii tähän. 1 Kor. 1 : 17 - 29. Painottaen jakeita 26 - 28. Ja vielä 28.

        Jumala on meitä suurempi... jos Hän olisi halunnut, hän kadottaisi Inarinjärveen vaikka kokonaisen Costa Concorden, vai mikä sen suurimman laivan nimi olikaan, eikä kukaan sitä sieltä löytäisi. Kukaan ei sitä löytäisi vaikka kaikki Suomen vapaaehtoiset sitä haravoisivat neliö neliöltä, mikäli se olisi Jumalan päätös.

        Minä sen sijaan olen vain lähettipoika, kerron sen minkä olen kerrottavakseni saanut, enkä sen kummempaa. Olen antanut Suomen profeetasta tunnusmerkit, jotta sitten tuntisitte kun hän ilmestyy, eikä hän ole vain pelkkä Suomen profeetta, vaan toinen säkkipukuinen, jonka Johannes ilmestyksessään näki ja kertoi niistä. Heistä toinen ilmestyy Israeliin ja toinen tuonne minkä kerroin. Vasta paljon myöhemmin he tapaavat. Heitä harva edes osaa alkuvuosina edes yhdistää toisiinsa, saati Johanneksen ilmoitukseen heistä. Eihän heitä kukaan uskaltaisi edes tappaa, jos se olisi niin selvää, koska se profetoidaan Raamatussa. Eihän kukaan tajunnut Jeesuksenkaan kuolemaa, ennen kuin jälkikäteen, "totisesti, tämä oli Jumalan poika" sanoi sotilas ristin juurella.
        Sama pätee näihin säkkipukuisiin kolmantena päivänä, kun heidät kutsutaan ylös ja kaikki sen näkee.


      • voisinko olla
        kaikki nähty kirjoitti:

        Hänen nimensä alkaa M.:llä. Hän pitää itseään abrahamina. Hänet tullaan nostamaan tilalleni tähän tehtävään.

        Olenko se minä, olen syntynyt 59 ja nimi alkaa M. En edusta mitään seurakuntaa ja tavallisempi ei voisi olla kuin olen.On joskus tunne että olen valittu,ja olen nähnyt kauan sitten oudon unen.En kuitenkaan väitä että itsekkään pitäisin olemistani todennäköisenä,enkä ole kertonut asiaa aikaisemmin.


      • nytkylnyt
        -jarmo- kirjoitti:

        Jumala on meitä suurempi... jos Hän olisi halunnut, hän kadottaisi Inarinjärveen vaikka kokonaisen Costa Concorden, vai mikä sen suurimman laivan nimi olikaan, eikä kukaan sitä sieltä löytäisi. Kukaan ei sitä löytäisi vaikka kaikki Suomen vapaaehtoiset sitä haravoisivat neliö neliöltä, mikäli se olisi Jumalan päätös.

        Minä sen sijaan olen vain lähettipoika, kerron sen minkä olen kerrottavakseni saanut, enkä sen kummempaa. Olen antanut Suomen profeetasta tunnusmerkit, jotta sitten tuntisitte kun hän ilmestyy, eikä hän ole vain pelkkä Suomen profeetta, vaan toinen säkkipukuinen, jonka Johannes ilmestyksessään näki ja kertoi niistä. Heistä toinen ilmestyy Israeliin ja toinen tuonne minkä kerroin. Vasta paljon myöhemmin he tapaavat. Heitä harva edes osaa alkuvuosina edes yhdistää toisiinsa, saati Johanneksen ilmoitukseen heistä. Eihän heitä kukaan uskaltaisi edes tappaa, jos se olisi niin selvää, koska se profetoidaan Raamatussa. Eihän kukaan tajunnut Jeesuksenkaan kuolemaa, ennen kuin jälkikäteen, "totisesti, tämä oli Jumalan poika" sanoi sotilas ristin juurella.
        Sama pätee näihin säkkipukuisiin kolmantena päivänä, kun heidät kutsutaan ylös ja kaikki sen näkee.

        Jumala on suurempi. Silti me uskovatkin toimimme tietyin rajoituksin.
        Profetia voi olla joskus osittain sielullisesti värittynyt tai sitten joku arkkienkeli tai pienempi viestintuoja tulee ja sanoo sanoman ja ollaan kuin kuolleina maassa. Välimuotojakin on. Erikseen väärät profeetat jotka tekevät tietoista vahinkoa. Sitä minä en Jarmo sano sinusta, olen seurannut sua ja olet vilpitön. Nöyryyttä ja Jumalan kouluakin on että julkisesti joutuu myöntämään olleensa väärässä.
        Jos Suomen profeetta on ja hän on yksi säkkipukuisista niin se on salaisuus viimehetkiin asti, identiteetti ja toiminta.
        Pimeyden voimien palvelijat tekisivät kaikkensa jos kuulisivat yhden niistä paistavan makkaraa Inarijärven rannalla. Kun se tulee esille niin tällä ihmisellä on voitelu ja voima kukistaa vastustajat.
        Kirjoitinko tämän profetiamuodossa. En sano kuitenkaan niin.


      • juusokarvinen
        -jarmo- kirjoitti:

        Jumala on meitä suurempi... jos Hän olisi halunnut, hän kadottaisi Inarinjärveen vaikka kokonaisen Costa Concorden, vai mikä sen suurimman laivan nimi olikaan, eikä kukaan sitä sieltä löytäisi. Kukaan ei sitä löytäisi vaikka kaikki Suomen vapaaehtoiset sitä haravoisivat neliö neliöltä, mikäli se olisi Jumalan päätös.

        Minä sen sijaan olen vain lähettipoika, kerron sen minkä olen kerrottavakseni saanut, enkä sen kummempaa. Olen antanut Suomen profeetasta tunnusmerkit, jotta sitten tuntisitte kun hän ilmestyy, eikä hän ole vain pelkkä Suomen profeetta, vaan toinen säkkipukuinen, jonka Johannes ilmestyksessään näki ja kertoi niistä. Heistä toinen ilmestyy Israeliin ja toinen tuonne minkä kerroin. Vasta paljon myöhemmin he tapaavat. Heitä harva edes osaa alkuvuosina edes yhdistää toisiinsa, saati Johanneksen ilmoitukseen heistä. Eihän heitä kukaan uskaltaisi edes tappaa, jos se olisi niin selvää, koska se profetoidaan Raamatussa. Eihän kukaan tajunnut Jeesuksenkaan kuolemaa, ennen kuin jälkikäteen, "totisesti, tämä oli Jumalan poika" sanoi sotilas ristin juurella.
        Sama pätee näihin säkkipukuisiin kolmantena päivänä, kun heidät kutsutaan ylös ja kaikki sen näkee.

        "Jumala on meitä suurempi." Vastaus Jarmolle. kirjoitit 05.01-15. Kun lukee sinun mielipiteitäsi.niin huomaa heti että ne todella on sinun omia ajatuksia. Tämä Inarin profeetta on täysin tuulesta temmattu.millä ei ole mitään todellisuuden kanssa tekemistä. Toiseksi tuntuisi merklliseltä jos profeetta jäisi tänne ylösoton jälkeen että hänet surmattaisiin Jerusalemissa. Eihän se ole mitenkään mahdollista. Valitettavasti nämä sinun kirjoitukset näistä asioista on täyttä potaskaa ja ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä valitettavasti. Se on varmasti totta että eräälle henkilölle on profetoitu siitä kaksoisvoitelusta jo vuonna 2007 syksyllä.Näistä henkilöistä jolle profetia tuli ja kuka sen antoi. He eivät varmasti tunteneet toisiaan aikaisemmin. Eli olivat täysin vieraita toisilleen. Tämän profetian kuuli noin 30-35 henkilöä jotka olivat siinä samassa kokouksessa. Eipä siitä sitten sen enempää. Siunauksin ja lue uudelleen näistä kahdesta profeetasta jotka vaikuttavat Jerusalemissa vihan aikana.


      • Jarmo__Eklund

        Hyvä kun nostatte asiaa esille, nimittäin ei varmaan ole meidän asiamme tuomita sitä minkä joku on saanut, koska meillä ei ole siihen valtuuksia. Oli niin tai näin, niin yksi on varmaa, on että se mies ilmestyy ja kun näette nämä tunnusmerkit, niin sitten tiedätte. Moni joutuu häpeään ja toiset taas iloitsee kun ei tuominnut ennen aikojaan.
        Katsokaas mulle on ihan sama mitä te ajattelette. Se ei vaikuta ko. profeetan tulemiselle.


    • tiedän tiedän

      Mutta olen vieläkin kovassa koulussa, ja tulen sitä vielä olemaan ehkä kuolemaani asti, jos ette te ota tosissanne Jeesuksen opetuksia. Ja painotan vielä Jeesuksen opetuksia, ei Raamattua kirjaimellisesti.

      Hyvyys ja totuus ovat ne, joita tänne tarvitaan ennen kuin voin tehdä tarvittavan planeetallamme.

      • jättäkää kironne

        En jaksa nyt vastata teidän kiukutteluihin, vaikka tunnen hyökkäyksenne/epäilynne. Olemme kaikki Yhtä kenttää.


    • rohveettamme

      Hän on M. Veilo?

    • Hän se on
      • Herranyllätys

        Kaikki tämän palstan näkijät ja ennustajat edustavat ihmisen tasia. Ei jarmo, ei ingengör, ei piho.... ei kukaan näistä. 1. Sam 15:6-14, Tuom 6:13-14.... eikä tunnetuista...


      • helppo tunnistaa,
        Herranyllätys kirjoitti:

        Kaikki tämän palstan näkijät ja ennustajat edustavat ihmisen tasia. Ei jarmo, ei ingengör, ei piho.... ei kukaan näistä. 1. Sam 15:6-14, Tuom 6:13-14.... eikä tunnetuista...

        Kun pelko voittaa.


      • oisko niin,
        helppo tunnistaa, kirjoitti:

        Kun pelko voittaa.

        Että Venäjä, Suomen talous ym. muu nostattaa meidän pelkotilaa.

        On sit helpompi kohdata se profeetta?


      • on vaikea kohdata
        oisko niin, kirjoitti:

        Että Venäjä, Suomen talous ym. muu nostattaa meidän pelkotilaa.

        On sit helpompi kohdata se profeetta?

        Jumalaa, ilman nöyryyttä.

        Äkkiä opimme sen kaikki.


    • Vanhan liiton mieskö

      Onko Ingenjör juutalainen, kun odottaa uutta messiasta? Mitään profeettaa ei Suomelle ilmesty eikä sellaista täällä tarvita. Ingenjör sekoittaa pahasti Vanhan testamentin profeetallisuuden ja Uuden testamentin uudet ajat.

    • Jarmo kirjoitti: "Uskon Pihonkin luulevan itsestään samaa, tai oikeestaan eipä tota luullakaan tartte, kun lukee hänen kirjoituksiaan, jossa hän ottaa koko Suomen ohjat käsiinsä."

      Jumala on puhunut minulle Suomen johtajuudesta, tavalla tai toisella, mutta minä en tiedä, kuka tämä Suomen tuleva profeetta on. Ne ovat kaksi eri asiaa ja tehtävää.

      Joten Jarmon minuun liittyvä väite on hänen omaa uskotteluaan ja väärinymmärrystään siitä, mitä minä ajattelen.

      • -jarmo-

        Anteeksi jos ymmärrän väärin... tämä oli toki vain eräs kehäpäätelmän muoto:

        Jouko sanoo Jumalan puhutelleen sanoin "you are leader of Finland"
        Jarmo päättelee perään että Joukohan taitaa puhua itsestään tuona profeettana.

        Luonnollista kuitenkin, vai mitä?


      • Miten ratkeaa?
        -jarmo- kirjoitti:

        Anteeksi jos ymmärrän väärin... tämä oli toki vain eräs kehäpäätelmän muoto:

        Jouko sanoo Jumalan puhutelleen sanoin "you are leader of Finland"
        Jarmo päättelee perään että Joukohan taitaa puhua itsestään tuona profeettana.

        Luonnollista kuitenkin, vai mitä?

        Miten aiotte ratkaista tämän riidan siitä, kumpi on se oikea profeetta joka osasi ennustaa sen todellisen profeetan? Otatteko erän tappelua kehässä? Siinä taitaa kyllä jarmolla olla aikamoinen etu kun hän on kuulemma taistelulajien mestari.

        Pitäisikö se ottaa rukouskilpailuna, eli molemmat rukoilevat että salama iskisi toiseen? Ja tietysti parempi voittaa kun se salama iskee sen väärän ennustajan tuhkaksi. Tämä olisi varmaan reiluin tapa?


      • - - -

        Ei Jumala tarvitse suomen johtajuutta. Se on sairasta messias-syndrooman näyttöä. Syntinen kansa tarvitsee parannuksen sanaa, Jeesusta, joka antaa syntejä anteeksi, parantaakin, ja tekee uutta.

        Siinä teille kinastelijoille johtaja! Jeesys, Mestari. Eikä kelpaa?
        Läydätte itsenne Luukas 22: 23-24


      • -jarmo-
        Miten ratkeaa? kirjoitti:

        Miten aiotte ratkaista tämän riidan siitä, kumpi on se oikea profeetta joka osasi ennustaa sen todellisen profeetan? Otatteko erän tappelua kehässä? Siinä taitaa kyllä jarmolla olla aikamoinen etu kun hän on kuulemma taistelulajien mestari.

        Pitäisikö se ottaa rukouskilpailuna, eli molemmat rukoilevat että salama iskisi toiseen? Ja tietysti parempi voittaa kun se salama iskee sen väärän ennustajan tuhkaksi. Tämä olisi varmaan reiluin tapa?

        Mun ja Joukon on ihan turha riidellä oikeestaan mistään. Minä en ikinä ole sanonut olevani mikään muu kuin parin profetian tuoja, jotka pääasiassa ovat nuo kaksi, joista kirjoitan:

        Pelastussanoma=sadonkorjuujärjestys. Ensin morsian, sitten peto ilmestyy ja perään rauha Israeliin. Sitten rauha rikotaan ja hävityksen kauhistus asetetaan pyhälle paikalle, jota seuraa suuri sadonkorjuu (häävieraat). Pakanakansojen ajat päättyvät.
        Tämän jälkeen alkaa paha ydinsota ja Jaakobin ahdistus jota seuraa Israelin hävitys muttei kokonaan, alkaa Jumalan suuret ihmeet. Lopulta Israel on pahasti alakynnessä ja se huutaa yhtenä joukkona Jesusta avuksi, joka tulee HETI, viipymättä. Jeesus taas alkaa sotia piirittäjiä vastaan ja kerää lopun sadon (jätetty köyhälle kulkumiehelle pellon reunoille) jossa täyttyy myös profetia "mahtaneeko hän enää löytää uskoa maan päältä". Tämä kaikki tapahtuu suuren Jumalan pasuuna soidessa ja kuin salama leimahtaa idästä länteen. Herra tulee kirkkaudessaan kaikkine pyhinensä (morsian ja häävieraat) ja perustaa tuhavuotisen valtakunnan.

        Toinen profetia on Inarinjärven miehestä, jonka olen jo keronut tässä ketjussa.

        Kaikki muut profetiani olen kertonut mitä milloinkin saan ja ne kukin koetelkoot. Nämä kaksi, erityisesti ensimmäinen on se tärkein, "kuinka sato korjataan".


      • -jarmo-
        - - - kirjoitti:

        Ei Jumala tarvitse suomen johtajuutta. Se on sairasta messias-syndrooman näyttöä. Syntinen kansa tarvitsee parannuksen sanaa, Jeesusta, joka antaa syntejä anteeksi, parantaakin, ja tekee uutta.

        Siinä teille kinastelijoille johtaja! Jeesys, Mestari. Eikä kelpaa?
        Läydätte itsenne Luukas 22: 23-24

        No mutta mihin Jumala tarvitsi sitten Paavalia, Pietaria, Johannesta ja Eliaa ja Moosesta tai Nooaa... entäpä Lutheria?

        Kyllä he kaikki saivat varmaan aikanaan niin kunnioitusta kuin lokaosastoakin ihan riittämiin. Mutta Jumala tarvitsee jokaista "mattimeikäläistä" johonkin tehtävään.

        Älkää kaivako leiviskäänne ja luulko ettei Jumala ketään tarvitse.


    • Huhheijaataas

      Miten ratkeaa?
      ...se oikea profeetta joka osasi ennustaa sen todellisen profeetan? Otatteko erän...

      Siinäkö ymmärryksesti taso profeetasta, profetioista?

      1. Profetia ei ole oman pään ennustelua. Siitä ei oteta 'eriä.'

      2. Sekä profeetta, että profetia on Jumalan puhetta, Jumalan valitsemia.

      3. Ennustajat löydät rajatiedon osiosta.

      • Hilipatitaas

        Ok, kumpi näistä profeetoista on sitten saanut aidon viestin Jumalalta? Kun heidän juttunsa ovat täysin ristiriidassa. Molemmat eivät voi olla oikeita profeettoja. Millä tavalla sinun mielestäsi pitäisi erottaa se väärä?


      • -jarmo-
        Hilipatitaas kirjoitti:

        Ok, kumpi näistä profeetoista on sitten saanut aidon viestin Jumalalta? Kun heidän juttunsa ovat täysin ristiriidassa. Molemmat eivät voi olla oikeita profeettoja. Millä tavalla sinun mielestäsi pitäisi erottaa se väärä?

        Minä en ole profeetta, valitse Piho. En suostu kilpailijaksi muussa kuin kilvoittelemaan taivaspaikasta. Siinäkin olen hieman händikäppiryhmässä... pärjätköön nopeammat, viisaammaat, ahkerammat ja hurskaammat.


      • Höpsis
        -jarmo- kirjoitti:

        Minä en ole profeetta, valitse Piho. En suostu kilpailijaksi muussa kuin kilvoittelemaan taivaspaikasta. Siinäkin olen hieman händikäppiryhmässä... pärjätköön nopeammat, viisaammaat, ahkerammat ja hurskaammat.

        Pelästyssanomasivullasi lukee esim. "Pelastussanoman profetian laskentamalli" jne. ja jatkuvasti nimität juttujasi profetioiksi!

        Nyt muka kumoat sitten tuon kaiken etkä olekaan profeetta. Onko sinulla tarkoitus eksyttää ihmisiä?


      • -jarmo-
        Höpsis kirjoitti:

        Pelästyssanomasivullasi lukee esim. "Pelastussanoman profetian laskentamalli" jne. ja jatkuvasti nimität juttujasi profetioiksi!

        Nyt muka kumoat sitten tuon kaiken etkä olekaan profeetta. Onko sinulla tarkoitus eksyttää ihmisiä?

        Profetioita voi saada kuka tahansa, olematta silti profeetta.


      • -jarmo-
        Höpsis kirjoitti:

        Pelästyssanomasivullasi lukee esim. "Pelastussanoman profetian laskentamalli" jne. ja jatkuvasti nimität juttujasi profetioiksi!

        Nyt muka kumoat sitten tuon kaiken etkä olekaan profeetta. Onko sinulla tarkoitus eksyttää ihmisiä?

        Profetaalisia kirjoituksia aktiivisesti tutkivakaan ei ole välttämättä profeetta.

        Voisi kysyäkin, mitkä ovat profeetan merkit?


      • Ei kukaan ikinä kosk
        -jarmo- kirjoitti:

        Profetaalisia kirjoituksia aktiivisesti tutkivakaan ei ole välttämättä profeetta.

        Voisi kysyäkin, mitkä ovat profeetan merkit?

        Ilmeisesti jarmon mukaan kukaan ei koskaan voi olla profeetta vaikka mitä tekisi.


    • nytkylnyt

      Vertauskuvana pieni puinen labyrintti jossa tiedemiehet katsovat hiirien käyttäytymistä. Miten ne atet ja uskikset toimivat vaistojen varassa siellä. Näin Jumala ei tee. Ymmärrettekö vertauskuvallisesti kuinka paljon ylempänä Jumala on?
      Rakenna voikukka ja kirjoita se meille.

    • mane77

      Hänet varmasti tunnistetaan edellämainituista.Uskon että hän ei itse sano olevansa luvattu profeetta,vaan profetaalinen julistaja,jos otetaan tälläinen korsi esimerkki,kuka on eurovision laulukilpailun voittaja,se jonka yleisöäänestys on valinnut.Suomalaisten täytyy olla itse sitä mieltä kuka hän on.

    • offo10001

      Väärät profeetat täällä häärää!

      On yhtä villiä touhua , kuin NEBUN Baabelissa.
      tai ku Suliin livahti pahahenki jota Daavid harpullaan lievitti.
      tahi kun Jehu tapatti kilpailijansa.

      Povvoon jotta väärille prohveetoille tulee kuumottavat ajat , mutta siitä huolimatta ne jatkavat saarnaansa edelleenkin .

    • en minä

      Muutama sana profeetasta jota Suomi odottaa.Onko se todenperäinen vaiko täyttä utopiaa. Olen joskus lukenut näiltä palstoilta seraavanlaisen kirjoituksen. En muista nimimerkkiä,olen lukenut sen muutaman kerran.
      En muista sitä sanasta sanaan,mitä hän kirjoitti. Mutta itse asian sisältö on seuraavanlainen. "olin eräässä kokouksessa ja siellä tuli henkilölle seuraavanlainen profetia. Sinulla on kaksoisvoitelu.Elian ja Elisan voitelu
      Eli hänellä on kolminkertainen voitelu Eliaan verrattuna" Jos tämä kirjoitus pitää paikkansa ja itse profetia on todenperäinen ei itse keksitty. Niin Suomeen nousee todella väkevä profeetta. Ja tämän profeetan alkuperä tulee nk. Tukholman profetiasta vuodelta -86 (jos muistan vuosiluvun oikein)
      Jos tämänkaltainen profeeta todella nousee,se jo itsessään on suuri ihme. Kyllä hänen täytyy olla todella nöyrä ja 100%,sti antautunut elävälle Jumalalle. Ei hän voi etsiä omaa kunniaansa missään vaiheessa. Silloin on toteutunut kirjaimellisesti Jeesuksen sanat "jos sinä avaat oven,niin me tulemme ja aterioitsemme kanssasi ja me jäämme sinuun (luoksesi) asumaan" jotenkin tähän tapaan Hän mainitsi oven avaamisesta.

    • Sinä julistat

      Suomeen ei tule profeettaa, Jumala ei anna kunniaa ihmiselle eikä ihmisille.

      Sinä olet se, jonka tulee julistaa hyvää sanomaa.
      Sinä olet se, jonka Jumala haluaa vievän ilosanomaa Jeesuksesta muille ihmisille.

      Tätä maata ei pelasta profeetta, vaan Jeesus Kristus.

      Sinä, joka olet saanut armon Jumalan edessä ja olet saanut syntisi anteeksi ja olet puhdistettu Jeesuksen verellä, sinä olet se, jonka tulee ahkeroida Herran työssä ja nähdä vaivaa evankeliumin tähden.

      Älä odota ketään toista ihmistä, vaan lähde sinä liikkeelle: 'Menkää ...

      • Ei haihatella!

        Hyvä viesti!

        Ei tule profeettaa eikä profeetan oppilasta.
        Sellaiset ennustukset ovat ihmisen sielun tuotetta, lähtöisin kunnian-ja vallanhimosta. Ehkä myös tarpeesta kompensoida omia puutteita.
        Tuttu ns. "messias-syndrooma" joka jo vaivasi Jeesuksen oppilaita!
        Luuka 22: 23-24. Halu olla "jotakin" olla "valittu", ylempänä toisia.

        Jumala ei toimi Raamatun sanan vastaisesti:
        - Hän on antanut evankelioimisasian uskollisille oppilailleen...

        Tosi on, että tätä maata ei pelasta profetta, eikä joku "johtaja" - vaan
        Jeesus Kristus pelastaa ne, jotka häntä avuksi huutavat, tekevät parannuksen.

        Suomi-laiva menee pahaan haaksirikkoon, matkustajia pelastuu...


    • nytkylnyt

      Profeetta nimenomaan kirkastaa Jeesuksen Kristuksen kunniaa selkeästi, eikä nosta itseään. Nämä tuntomerkit pätevät myös kaikissa saarnaajissa joista eroittaa minä ja lihakeskeisyyden Pyhän Hengen toiminnasta joka ohjaa synnintuntoon, parannuksen tekoon ja uskon tiellä kilvoitteluun.
      Malakia 4 : 5, 6.

    • ei oo näkyny...

      Sanopas kuka ja missä on täälä Suomess se profeetta, joka
      saarnaa kansaa parannukseen???

      Ei oo näkyny....

      • jarmo on kuka

        jorma ainakin sanoo, että jokainen joka ei usko hänen joka ikistä sanaansa ja antamaans apäiväjmäärää tuomitaan Helvettiin iankaikikiseen kidutusrangaistukseem!


    • Eräshiljainenlukija-

      minä se olen, kovi hiljainen, tuleva profeetta

    • koetelkaa

      Mistä tulee sinulle apu Suomen kanssa?

      Ihan turhaan odotat sinä apua kansoilta, jotka eivät sinusta piittaa. Tulet jäämään yksin niin kuin ennenkin olet jäänyt. Kansat kääntävät sinulle selkänsä. He etsivät omaansa, eikä heillä ole syytä auttaa sinua Suomen kansa.

      Annan miehittäjän tulla idästä siihen asti kun on rukoiltu. Silloin miehittäjä poimii lattialta jääpaloja suuhunsa. Miehittäjä vie jään kansansa keskuuteen ja jokainen tulee kosketetuksi jäällä.

      Päivien lopulla minä nostan keskuudestasi profeetan, puolustamaan sinua kansojen hylkäämä Suomen kansa. Silloin öljy ja viini ovat astioissa, eikä niitä voi turmella. Niin jäätyy jokainen, jota kosketaan. Elämä on jäässä.

      Te tulette huutamaan minua avuksenne, ja minä säästän öljyn ja viinin, mutta veden minä muutan jääksi. Valittuni profeetta oksentaa jääpaloja suustaan lattialle, joita te tulette laittamaan suuhunne. Silloin jokainen, joka syö jäätä, paranee. Profeettani puhuu, ja tätä on kuunneltava. Sen minkä minä olen hänelle antanut puhuttavaksi, hän puhuu. Mitä enemmän hän puhuu, sitä enemmän on jäätä.

      Minä annan teille jäätä elämäksi. Jäädytän kaiken jääksi.

      Silloin sataa teidän lävitsenne ja te puhdistutte. Teistä tulee eläviä ja katseenne kirkastuu. Silloin astiat ovat täynnä öljyä ja viiniä, jokaisen takapihalla on leipäkori, joka on täynnä vasta leivottua leipää. Silloin taivaan tähden tulittavat kunniakseni.

      Silloin moni lähtee maanpakoon, mutta se on virhe. Pysykää Suomen kansaa siinä, missä olette. Älkää paetko, sillä minä olen teidän kanssanne. Minä siunaan teitä siinä maassa, minkä olen teille antanut. Pitäkää kiinni siitä, mitä olette saaneet, älkääkä paetko. Huutakaa avuksenne minua hädän hetkellä, niin minä autan teitä. Odottakaa apua minulta, niin minä muutan tappionne miehittäjää vastaan voitoksi.

      Silloin kaikki liha koetellaan.

      Jumalaton hukkuu yhä syvemmälle jumalattomuuteensa, vanhurskas puhdistetaan jäällä ja tulella kirkkaammaksi. Se, mikä ei ole lähtöisin minusta, ei silloin kestä. Monet eivät kestä, mutta minuun luottava luottaa elämäksi.

      Ennen kun sinä voit mennä tulen läpi, minä jäädytän maan. Lähetän palvelijani, jonka kädessä on jää. Se joka syö jäätä, paranee. Silloin taivastenvaltakunta on jäätä. Silloin te kuulette sanoja, joista saatte elää. Minä olen sen sanonut. Profeettani puhu sanoja, joita olen hänelle antanut. Minä tulen pian ja tempaan sinut eteeni tulella koeteltavaksi. Uskokaa minuun ja kuulkaa profeettaani, joka oksentaa jäätä ulos suustaan.

    • Eräshiljainenlukija-

      Minä se olen, se tuleva profeetta! Sinettisormus on apulaiseni, ja jarmo minut profetoi.

      • valitseELÄMÄ

        Nämä muutama kommentti tuossa edellä on SAMALTA koneelta, herjaajalta.

        Jos vielä Jumala armon antaa, joudut parannuksen paikalle. Tee elämässäsi täyskäännös, niin saat iankaikkisen elämän. Älä usko sielunvihollisen valheita, se on Jeesuksen vihollinen, langennut Lusifer. Jeesus ainoastaan voi sinuakin auttaa.


    • 1234567---

      Oikea profeetta pitää Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä.

    • Leijona777

      Mulla on ainakin elämä ollu pelkkää koettelemusta.

    • Anonyymi

      Joko on kohta aika jolloin profeetta nousee

      • Anonyymi

        Jos nouseekin se on väärä profeetta.
        Oikeat profeetat löytyy Raamatusta ja lisää ei enää tule.


      • Anonyymi

        Miksi odotatte profeettaa? Pitääkö jonkun tulla potkimaan teitä ennenkuin heräätte?
        Toimikaa itse, kukaan ei teitä estä.


    • Anonyymi

      Kyllä uudessa liitossakin on profeetan virka voimassa

    • Anonyymi

      herra on puhunut

      • Anonyymi

        Mitä Herra on puhunut?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe