~ ♥♥ ~
Kuuletteko ?
Hän itkee...
Mitä itket poikani ? Kysyy Isä
Isä, minä rakastin heitä todella
Minä halusin heidät kaikki luokseni
Mutta katso, eivät he enää muista minua
Eivät muista miten minä elin...
Tuokin tuossa joka suree. Hän itkee kurjuuttaan
Mutta ei muista, että minäkin olin hyljätty ja hyljeksitty
Yksin vietin aikaani vuorilla, ilman kotia
vailla ketään, ei minuakaan lähellä ollut ketään
Minä niin haluaisin sanoa hänelle, että Älä itke...
mutta hän nauraa kuullessani nimeni...Miksi ?
Ja katso tuota tuollakin Isä, tuota joka juhlii ja ilakoi
Mitä on tuokin ilo, riittääkö hänelle tämä kaikki...
Eikö viisaus ja iankaikkisuus kutsu ?
Enkö minä ollut luomassa tätä kaikkea ?
Enkö muka minä tietäisi mistä ilo tulee ?
Missä on naurun lähde ?
Ei, vaan hän tahtoo tehdä ilonsa itse.
Itse siitä nauttia, itselleen laulunsa laulaa...
Miksi minun ystävyyteni on hänelle kauhistus ?
Miksi en saisi iloita hänen kanssaan ?
Isä, näitä minä nyt itken tämän kaupungin kaduilla
Miksi ei rakkauteni kelpaa ?
Poikani, Älä itke !
Vielä sinäkin iloitset, sitten joskus
kun tuon veljesi ja siskosi eteesi
Ne, jotka sittenkin muistivat sinut...
~ ♥♥ ~
https://www.youtube.com/watch?v=iCB3EPkzWco
~ Joulurauhaa ~
3
96
Vastaukset
- veli...
Kiitos samoin ja kiitos syvällisestä runosta!
Kopittelija007 kirjoitti:
Hyvää joulua sinullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa625182Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370