toivoopi sanankäytön pikkujättiläinen Oiva Piirakainen ja ajatushautomo !
LAPIN LATELLE HAUSKAA JOULUA !
13
77
Vastaukset
- olethan Somali
Olehan lapin Somali ääneti, hoida ne Jussufin lampaat vaan.
- Late Lapista.
Kiitti samoin! Hyvää joulua ja vielä parempaa uuttavuotta Oivalle , ja Piirakaisen Oivan ajatushautomon henkilökunnallekin !
Late Lapista. SSSS Ry!- Eno Enosta
Ja taas lapin Somali vastasi itselleen.
- Tosi on
Hyvää Joulua Latelle !
- oikein hyvää
raikasta ja reipasta joulua suurelle ajattelijalle ja ideanikkarille, latelle lapista.
olet palstan henki,pysyttele palstalla myös jatkossa.- olethan Somali
Johan se todettiin että olet jakomielitautinen, siksi raapustelet useilla nimimerkeillä, olethan lapin Somali.
- anna anteeksi
olethan Somali kirjoitti:
Johan se todettiin että olet jakomielitautinen, siksi raapustelet useilla nimimerkeillä, olethan lapin Somali.
mutta en ole late lapista,aivan hangosta vaan. arvaa...sinua vain harmittaa,haitanneeko tuo ketään...tuskin vain.
nautitaan latesta,ehkä sinustakin jos syy löytyy. - toivo turusta
olethan Somali kirjoitti:
Jouluksi lähden jälleen turkkiin huppailemaan!
Ongelmani on somaaleille tyypillinen suuripäisyys! Harvinaisen isopää se on minullakin, ja kun äiskäni ei saanut minua revastaan ulos synnytyksessään, riensi enoni joka oli jonkinlainen maaseppä apuun synnytykseeni!
Eno veti minut somalian mustaan viidakkoon jonkinlaisilla pajapihdeillä, siinä touhussa sain vakavat vammat kallooni, jotka eivät parane koskaan, eli olen lopun ikääni täysi vajakki! Ja on minulla rupinen kuppakin!
uskotteko että vitu ttaa tämä ainainen vajakkina olo ???
Alla oma kuvani!
Tässä istun tietsikan edessä! feikkaillen Lapin Latea ja Latelle räksytellen!
http://www.funny-games.biz/images/pictures/1835-fat-ass.jpg
Huomioikaa tiineet munani!
Alla iskäni!
http://kuvaton.com/k/yyGx.jpg - Late Lapista.
Jatkethan jatkethan, vaikkapa somaalien kiusaksi ! jo se vain mulle soppii !
Late Lapista. SSSS Ry!
O.P/
Uskon, että asut niin lähellä mökkiäni, että jaksan heittää pienen kiven tontillesi.
Toivo Lång
Inkeroinen- Late Lapista.
Minä en kyllä asustele inkeroisissa päinkään !
Late Lapista. SSSS Ry!
- Oiva Piirakainen
Oiva.P. Kuittaa Laten viestin ja samalla toivottaa Laten studio-joukkueelle rauhaisaa Juolua ja Onnekasta Uutta Vuotta 2015
- Late Lapista.
Samoin Oivalle! Hyvän tuurin ukkojahan tässä ollaan!
Laitoin mökkiini tiistaina ilmalämpöpumpun, ja heti tul kuin tilauksesta -23 asteen pakkaset, näkee heti jotta jaksaako pumppu lämmittää alakerran huoneet!
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2288893
- 1196411
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h485874Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324110- 683948
- 333249
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262853On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282845Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252807- 472720