Onko Skoda hyväå merkki. Ajattelin hankkia itselleni matka-ajoon Favbian. Onko liian heppoinen sellaiseen? Olen koeajanut, eikä maantielllä ole ollut mitään onngelmia. Pieiniruoakinen lienee. Jos ostan, se on 1.4 -kuutioinen.
Skoda Fabia
8
157
Vastaukset
- osssss
Vaan kestääkö kone.selvitä se..
- Älä ota enää!
On tainnut glögi olla miespoloa vahvempaa.
Tuosta bensakoneesta en tiedä vaan tuo ykskakkonen kolmemukinen dieselfarkku on osoittautunut varsin mainioksi matkapeliksi. Kohtuullisen hyvät valot, kuskinpaikalla hyvin tilaa, jämäkät jakkarat, erinomainen ajoasento ainakin allekirjoittaneelle, kohtuullisen pitkä toimintasäde(noin 1000km nastarenkailla ja täydellä talvilaadulla ajossa josta noin 70% on moottoritietä) ongelmattomat ajo-ominaisuudet jotka näyttävät vain paranevan kun keli huononee, kapea raideväli yhdistettynä kokoisekseen suht pitkään akseliväliin tekevät lumi/loskakelissä menosta vakaata. Yksi parhaista talviautoista mitä minulla on ollut.Auto lämpenee tosi nopeasti ja on ilmeisen lämmin,myös ikkunat näyttävät pysyvän sulina. Negatiivisiksi puoliksi lasken mittarivalojen himmentimen ja moottorin lämpömittarin puutteen. Luotettavuudesta en vielä tiedä koska tuo on ollut minulla vasta puolitoista kuukautta ja karvan auki 10.000km. Naftaa on palanut keskimäärin 4,3l/100km. pienimmän tankkausvälin kulutuksen ollessa 3,8l ja suurimman 4,4l/100km.
- Fabiakuski
katurakki kirjoitti:
Tuosta bensakoneesta en tiedä vaan tuo ykskakkonen kolmemukinen dieselfarkku on osoittautunut varsin mainioksi matkapeliksi. Kohtuullisen hyvät valot, kuskinpaikalla hyvin tilaa, jämäkät jakkarat, erinomainen ajoasento ainakin allekirjoittaneelle, kohtuullisen pitkä toimintasäde(noin 1000km nastarenkailla ja täydellä talvilaadulla ajossa josta noin 70% on moottoritietä) ongelmattomat ajo-ominaisuudet jotka näyttävät vain paranevan kun keli huononee, kapea raideväli yhdistettynä kokoisekseen suht pitkään akseliväliin tekevät lumi/loskakelissä menosta vakaata. Yksi parhaista talviautoista mitä minulla on ollut.Auto lämpenee tosi nopeasti ja on ilmeisen lämmin,myös ikkunat näyttävät pysyvän sulina. Negatiivisiksi puoliksi lasken mittarivalojen himmentimen ja moottorin lämpömittarin puutteen. Luotettavuudesta en vielä tiedä koska tuo on ollut minulla vasta puolitoista kuukautta ja karvan auki 10.000km. Naftaa on palanut keskimäärin 4,3l/100km. pienimmän tankkausvälin kulutuksen ollessa 3,8l ja suurimman 4,4l/100km.
Olen ajanut 2014 mallin Fabia Combilla nyt 19000 km 1.2 TSI koneella. Työn laatu on vakuuttavaa, auto on tilava eikä mitään vikoja ole esiintynyt. Suosittelen lämpimästi Fabiaa.
- Fabiakuski
Fabiakuski kirjoitti:
Olen ajanut 2014 mallin Fabia Combilla nyt 19000 km 1.2 TSI koneella. Työn laatu on vakuuttavaa, auto on tilava eikä mitään vikoja ole esiintynyt. Suosittelen lämpimästi Fabiaa.
Mainittakoon vielä että VAGarena.net :istä löytyy hyvää tietoa. Sinne eivät trollit pääse pelleilemään.
- Mitsujayeti
Fabiakuski kirjoitti:
Mainittakoon vielä että VAGarena.net :istä löytyy hyvää tietoa. Sinne eivät trollit pääse pelleilemään.
Jep näin on.
Skoda on loistava auto.
Luovuimme YETIstä, nyt on kaksi Mitsua.
YETI tai se isompi malli tulenee kuitenki toisen Mitsun tilalle kun takuuajat alkavat noista umpeutua (5 vuotta). - outoja höpöjä
Mitsujayeti kirjoitti:
Jep näin on.
Skoda on loistava auto.
Luovuimme YETIstä, nyt on kaksi Mitsua.
YETI tai se isompi malli tulenee kuitenki toisen Mitsun tilalle kun takuuajat alkavat noista umpeutua (5 vuotta).Takuun loppumisen mukaanko autoja vaihdetaan? Yleensä ne kestää 10 vuotta ilman isompia ongelmia.
- Mitsujayeti
outoja höpöjä kirjoitti:
Takuun loppumisen mukaanko autoja vaihdetaan? Yleensä ne kestää 10 vuotta ilman isompia ongelmia.
Ei vaan itse haluan että takuu on oikeasti voimassa ja joku saa vähän ajetun loistoyksilön jolla taivaltaa eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165193
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182706- 311951
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351907Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301738Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81274Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1601235
- 301035