evoluutiota taaksepäin.
Perustelu: Evoluutiomoraalittomuus on rappeuttanut evoluutioon uskovien kokonaisvaltaisen käytöksen vahingollisen alhaiseksi rappeutuneelle tasolle joka näkyy palstan evokkien kelvottomista käytöstavoista sekä huonotapaisesta rumia sanoja sisältävästä puheesta.
Niin että evoluutioon uskovien käytös ei tosisankaan todista evoluution puolesta vaan sitä vastaan.
Mummoni sanoi että evoluutioteoria vie
41
115
Vastaukset
"Evoluutiomoraalittomuus on rappeuttanut evoluutioon uskovien kokonaisvaltaisen käytöksen vahingollisen alhaiseksi rappeutuneelle tasolle joka näkyy palstan evokkien kelvottomista käytöstavoista"
En ole huomannut muiden kuin kreationistien valehtelevan tällä palstalla. Härskein kaikista valehtelijoista olet sinä, Jyrbä.
Kysypä mummoltasi onko valehteleminen väärin, kun et itse tunnu ymmärtävän että on.
Mutta kerrohan Jyrbä, millä tavalla esim. minä olen moraaliton?- Moosesss
Sinä bg-ope olet valehdellut monet lapset evoluutiomoraalittomiksi typeryksiksi joita kansastamme on nyt enemmistö ja joilla on päätösvalta ja niinpä he ovat sössineet heti valtaennemmistöksi tultuaan koko maan talouden syvään lamaan. Ja asialla on vielä toinenkin puolensa, nimittäin mummoni sanoo että historia opettaa että juuri moraalin luhistumisen vuoksi monet voimakkaat suurvallat menettivät aikoinaan valta-asemansa, sillä tavallinen rivisotilas puolustaa mielellään ja uhrautuvasti kotiaan, perhettään ja uskontoaan, mutta kuka viitsii uhrautua moraalinsa menettäneiden parisuhde-ja uusperhe- ja irtosuhdevammaisten äpäräntekijöiden puolesta tai moraalinsa menettäneen homoavioliittoja vihkivän uskontonsa puolesta?
Niin että moraaliton valehtelija sonä olet kun opetat että evoluutio on totta vaikka et itsekään tiedä ainoatakaan todellista evoluution todistetta vaan tiedät sen että sellaisina pidettyjä kaatuu koko ajan MTK:n kynsissä. Moosesss kirjoitti:
Sinä bg-ope olet valehdellut monet lapset evoluutiomoraalittomiksi typeryksiksi joita kansastamme on nyt enemmistö ja joilla on päätösvalta ja niinpä he ovat sössineet heti valtaennemmistöksi tultuaan koko maan talouden syvään lamaan. Ja asialla on vielä toinenkin puolensa, nimittäin mummoni sanoo että historia opettaa että juuri moraalin luhistumisen vuoksi monet voimakkaat suurvallat menettivät aikoinaan valta-asemansa, sillä tavallinen rivisotilas puolustaa mielellään ja uhrautuvasti kotiaan, perhettään ja uskontoaan, mutta kuka viitsii uhrautua moraalinsa menettäneiden parisuhde-ja uusperhe- ja irtosuhdevammaisten äpäräntekijöiden puolesta tai moraalinsa menettäneen homoavioliittoja vihkivän uskontonsa puolesta?
Niin että moraaliton valehtelija sonä olet kun opetat että evoluutio on totta vaikka et itsekään tiedä ainoatakaan todellista evoluution todistetta vaan tiedät sen että sellaisina pidettyjä kaatuu koko ajan MTK:n kynsissä."Niin että moraaliton valehtelija sonä olet kun opetat että evoluutio on totta vaikka et itsekään tiedä ainoatakaan todellista evoluution todistetta vaan tiedät sen että sellaisina pidettyjä kaatuu koko ajan MTK:n kynsissä. "
Evoluutio on luonnosta havaittava ilmiö: perimän muutosta ajan myötä sukupolvelta toiselle. Tästä on havaintoja ja todisteita monien tieteellisten raporttien vino pino.
Sen sijaan MTK:stä ei ole muta kuin mytomaanimultinikin räpäisyt, ja jumalaton vänkääminen. Siinä mytomaanimultinikin mummokin voisi todeta erinäisiä totuuksia, jos mytomaanimultinikin mummo olisi oikeasti skarpissa kunnossa (eikä vaan siellä mytomaanimultinikin niin vilkkaassa mielikuvituksessa).
Mutta niin vaan mytomaanimultinikki tekee syntiä joulunakin, valehtelee ja heittää väärää todistusta joulunakin. Niin kristillinen mytomaanimultinikkimme on.
Niinpä, mihinkäs sitä mytomaanimultinikki karvoistaan pääsisi, mytomaani mikä mytomaani, niin perkeleellinen valehtelija ja vääristelijä. Nytkin.Moosesss kirjoitti:
Niin että moraaliton valehtelija sonä olet kun opetat että evoluutio on totta vaikka et itsekään tiedä ainoatakaan todellista evoluution todistetta vaan tiedät sen että sellaisina pidettyjä kaatuu koko ajan MTK:n kynsissä.Varo jyrbä ettet liikaa hengästy näissä kohkauksissasi, kun sulla on se Hivikin.
- Kapteeni EVP
Moosesss kirjoitti:
Niin että moraaliton valehtelija sonä olet kun opetat että evoluutio on totta vaikka et itsekään tiedä ainoatakaan todellista evoluution todistetta vaan tiedät sen että sellaisina pidettyjä kaatuu koko ajan MTK:n kynsissä.Ethän sinä äsken vielä hyväksynyt lainkaan aseellista maanpuolustusta. Näinö nopeasti mielesi muuttuu?
Kapteeni EVP kirjoitti:
Ethän sinä äsken vielä hyväksynyt lainkaan aseellista maanpuolustusta. Näinö nopeasti mielesi muuttuu?
Mytomaanimultinikin toinen aivosolu on näköjään tehnyt vallankumouksen ja vaihtanut mytomaanimultinikin asennemaailman taas vaihteeksi tuonne väkivaltaisemman maailman (mm. asevoimien) suuntaan.
Mytomaanimultinikin mieli on näemmä jatkuvaa arvontaa, mahtaako dementia vaivata kun jo eilinen päivä ja eiliset mielipiteet vaihtuvat tänään taas uusiin. Ja sitten taas mytomaanimultinikki voikin vaihteeksi palata vanhoihin virsiinsä abortista, homoista, tasa-arvoisesta avioliittolaista, vedenpaisumuksesta, enkeleistä kuskaamassa pussieläimiä Australiaan, valashaista kaislikossa JOoona suussa, Moskovan ydinvoimaloista, mytomaanimultinikin isoisistä lentämässä vapaaehtoisina Blenheimeillä (jotka sitten muuttuivat isiksi matkan varrella) ja mitä kaikkia niitä nyt onkaan. Hirvilehmä on ilmeisesti vielä kaivamatta sieltä naftaliinista.Moosesss kirjoitti:
Niin että moraaliton valehtelija sonä olet kun opetat että evoluutio on totta vaikka et itsekään tiedä ainoatakaan todellista evoluution todistetta vaan tiedät sen että sellaisina pidettyjä kaatuu koko ajan MTK:n kynsissä."Sinä bg-ope olet valehdellut monet lapset evoluutiomoraalittomiksi typeryksiksi joita kansastamme on nyt enemmistö ja joilla on päätösvalta ja niinpä he ovat sössineet heti valtaennemmistöksi tultuaan koko maan talouden syvään lamaan."
Hmm. Luulin että Perähikiä on palstan mielenvikaisin kirjoittaja, mutta sinähän Jyrbä laitat vähintään yhtä vainoharhaista tekstiä tulemaan. Onko psykoosisi kestänyt pitkäänkin?
Meinaan miten sinä syyntakeeton poloinen luulet että oppilaat menettävät kykynsä arvioida mikä on oikein ja mikä väärin siitä että kerron evoluution olevan ilmiö jolla elämä sopeutuu vallitseviin ympäristöolosuhteisiin?
Aivan kuten Perähikiän kohdalla, toivon että vainoharhaisuutesi pysyy pelkällä länkytystasolla, etkä lähde tuota sekopäisyyttäsi purkamaan syyttömiin ihmisiin.
"Ja asialla on vielä toinenkin puolensa, nimittäin mummoni sanoo että historia opettaa että juuri moraalin luhistumisen vuoksi monet voimakkaat suurvallat menettivät aikoinaan valta-asemansa, sillä tavallinen rivisotilas puolustaa mielellään ja uhrautuvasti kotiaan, perhettään ja uskontoaan, mutta kuka viitsii uhrautua moraalinsa menettäneiden parisuhde-ja uusperhe- ja irtosuhdevammaisten äpäräntekijöiden puolesta tai moraalinsa menettäneen homoavioliittoja vihkivän uskontonsa puolesta?"
Olen reservin vänrikki. Mahdollisessa sodassa jääkärijoukkueen johtaja, etulinjassa. Missä olet silloin sinä, selkärangaton, valehteleva vellihousu?
Puolustan mielelläni perhettäni, kotiani ja vapaata kotimaatani mielivaltaa vastaan, oli tuo mielivalta sitten uskonnon tai minkä tahansa muun väärän tiedon varaan rakennettu. Asetu linjan toiselle puolelle, Jyrbä, ja minä taistelen mielelläni.
"Niin että moraaliton valehtelija sonä olet kun opetat että evoluutio on totta"
Olen pahoillani mutta en pidä faktuaalisten luonnonilmiöiden opettamista valehteluna. Sinä sen sijaan syytät minua valehtelijaksi vaikka sinulla ei ole minkään sortin käsitystä siitä mitä evoluutio on eikä siitä mitä minä asiasta koulussa opetan.
Miksi minä syytän sinua valehtelijaksi? Koska olet tekeytynyt palstalla mm. raskaanaolevaksi teinitytöksi ja hiv-positiiviseksi henkilöksi. Esimerkiksi siksi.
"et itsekään tiedä ainoatakaan todellista evoluution todistetta vaan tiedät sen että sellaisina pidettyjä kaatuu koko ajan MTK:n kynsissä."
Kyllä minä tiedän mitä kaikkea kuuluu luonnonilmiöön nimeltä evoluutio ja miten se näkyy luonnossa. Mutta miten selittää asia vainoharhaiselle ja syyntakeettomalle henkilölle niin että hänkin ymmärtäisi ja tietäisi?bg-ope kirjoitti:
"Sinä bg-ope olet valehdellut monet lapset evoluutiomoraalittomiksi typeryksiksi joita kansastamme on nyt enemmistö ja joilla on päätösvalta ja niinpä he ovat sössineet heti valtaennemmistöksi tultuaan koko maan talouden syvään lamaan."
Hmm. Luulin että Perähikiä on palstan mielenvikaisin kirjoittaja, mutta sinähän Jyrbä laitat vähintään yhtä vainoharhaista tekstiä tulemaan. Onko psykoosisi kestänyt pitkäänkin?
Meinaan miten sinä syyntakeeton poloinen luulet että oppilaat menettävät kykynsä arvioida mikä on oikein ja mikä väärin siitä että kerron evoluution olevan ilmiö jolla elämä sopeutuu vallitseviin ympäristöolosuhteisiin?
Aivan kuten Perähikiän kohdalla, toivon että vainoharhaisuutesi pysyy pelkällä länkytystasolla, etkä lähde tuota sekopäisyyttäsi purkamaan syyttömiin ihmisiin.
"Ja asialla on vielä toinenkin puolensa, nimittäin mummoni sanoo että historia opettaa että juuri moraalin luhistumisen vuoksi monet voimakkaat suurvallat menettivät aikoinaan valta-asemansa, sillä tavallinen rivisotilas puolustaa mielellään ja uhrautuvasti kotiaan, perhettään ja uskontoaan, mutta kuka viitsii uhrautua moraalinsa menettäneiden parisuhde-ja uusperhe- ja irtosuhdevammaisten äpäräntekijöiden puolesta tai moraalinsa menettäneen homoavioliittoja vihkivän uskontonsa puolesta?"
Olen reservin vänrikki. Mahdollisessa sodassa jääkärijoukkueen johtaja, etulinjassa. Missä olet silloin sinä, selkärangaton, valehteleva vellihousu?
Puolustan mielelläni perhettäni, kotiani ja vapaata kotimaatani mielivaltaa vastaan, oli tuo mielivalta sitten uskonnon tai minkä tahansa muun väärän tiedon varaan rakennettu. Asetu linjan toiselle puolelle, Jyrbä, ja minä taistelen mielelläni.
Olen pahoillani mutta en pidä faktuaalisten luonnonilmiöiden opettamista valehteluna. Sinä sen sijaan syytät minua valehtelijaksi vaikka sinulla ei ole minkään sortin käsitystä siitä mitä evoluutio on eikä siitä mitä minä asiasta koulussa opetan.
Miksi minä syytän sinua valehtelijaksi? Koska olet tekeytynyt palstalla mm. raskaanaolevaksi teinitytöksi ja hiv-positiiviseksi henkilöksi. Esimerkiksi siksi.
"et itsekään tiedä ainoatakaan todellista evoluution todistetta vaan tiedät sen että sellaisina pidettyjä kaatuu koko ajan MTK:n kynsissä."
Kyllä minä tiedän mitä kaikkea kuuluu luonnonilmiöön nimeltä evoluutio ja miten se näkyy luonnossa. Mutta miten selittää asia vainoharhaiselle ja syyntakeettomalle henkilölle niin että hänkin ymmärtäisi ja tietäisi?>Miksi minä syytän sinua valehtelijaksi? Koska olet tekeytynyt palstalla mm. raskaanaolevaksi teinitytöksi ja hiv-positiiviseksi henkilöksi.
Jälkimmäistä hän voi ollakin.- Moosesss
Kapteeni EVP kirjoitti:
Ethän sinä äsken vielä hyväksynyt lainkaan aseellista maanpuolustusta. Näinö nopeasti mielesi muuttuu?
Kysymys ei ole siitä että mitä minä sotimisesta ajattelen vaan historiallisista faktoista.
Mutta yksinkertaistan asiaa jotta ymmärtäisit asian ytimen.
Jos saisit kuulla että kotonasi yksin olevan vaimosi kimppuun olisi hyökkäämässä aseistettu murtovaras niin etkös menisikin henkesi kaupalla nopeasti rakkaan uskollisen vaimosi avuksi? Tietenkin menisit.
Mutta jos tilanne olisi sama mutta olisit saanut juuri kuulla että tuo murtovaras olikin yllättänyt vaimosi vuoteesta naapurin miehen kanssa ja uhkasi nyt näitä, olisitko yhähalukas vaikka uhraamaan henkesi vaimosi puolesta jotta tämä voisi jatkaa haureudessa elämistään? No etpä tietenkään.
Ymmärsitkö nyt pointin?
No etpä tietenkään koska olet aivopierevä evokki ja näet tahallasi kaikki asiat
nurinpäin. - Moosesss
bg-ope kirjoitti:
"Sinä bg-ope olet valehdellut monet lapset evoluutiomoraalittomiksi typeryksiksi joita kansastamme on nyt enemmistö ja joilla on päätösvalta ja niinpä he ovat sössineet heti valtaennemmistöksi tultuaan koko maan talouden syvään lamaan."
Kyllä minä tiedän mitä kaikkea kuuluu luonnonilmiöön nimeltä evoluutio ja miten se näkyy luonnossa. Mutta miten selittää asia vainoharhaiselle ja syyntakeettomalle henkilölle niin että hänkin ymmärtäisi ja tietäisi?Arvelinkin että olet kaiken moraalittoman evoluutio-opettamisesi mukaisesti vielä sotahullu kaiken muun pahuuden lisäksi.
Todella valistunut ihminen pitää kaikkea elämää niin arvokkaana että ei lähde toisten käskystä tappamaan kolmansia.
Mutta ylen typerään evoluutiomoraaliin kuuluu se että toisten elämä on halpana pidettävä.
Tämä näkyy myös siinä että ihmiset laskelmoivat että omien taloudellisten etujen vuoksi on hyvä uhrata jollakin sietotoleranssilla omia kansalaisia sodissa jotta itsellä ja omalla perheellä menisi hyvin.
Todellisuudessa kukaan ei lähtisi sotaan jos tietäisi varmasti siellä kuolevansa, mutta koska tilastollisesti ottaen kuolema sodassa kohtaa vain harvoja ennenkuin sota päättyy niin useimmat ajattelevat että kyllä he selviytyvät hengissä jos ovat siellä varovaisia.
Yksikään äiti tai vaimo ei lähettäisi miestään tai poikaansa sotaan jos olisi varma että tämä kuolisi siellä vaan vaihtaisi mieluummin vaikka elintasonsa neukkuviron tasolle jos saisi sillä hinnalla pitää heidät elossa.
Eikö näin muka ole? On tietenkin mutta bg-open kaltaiset aivopestyt evomoraaliset ääliöt on opetettu olemaan ajattelematta asioita perusteellisesti juuriaan myöten ja näinollen he toimivat typerästi ja vahingollisesti ja ihmiselämää halveksien. Moosesss kirjoitti:
Arvelinkin että olet kaiken moraalittoman evoluutio-opettamisesi mukaisesti vielä sotahullu kaiken muun pahuuden lisäksi.
Todella valistunut ihminen pitää kaikkea elämää niin arvokkaana että ei lähde toisten käskystä tappamaan kolmansia.
Mutta ylen typerään evoluutiomoraaliin kuuluu se että toisten elämä on halpana pidettävä.
Tämä näkyy myös siinä että ihmiset laskelmoivat että omien taloudellisten etujen vuoksi on hyvä uhrata jollakin sietotoleranssilla omia kansalaisia sodissa jotta itsellä ja omalla perheellä menisi hyvin.
Todellisuudessa kukaan ei lähtisi sotaan jos tietäisi varmasti siellä kuolevansa, mutta koska tilastollisesti ottaen kuolema sodassa kohtaa vain harvoja ennenkuin sota päättyy niin useimmat ajattelevat että kyllä he selviytyvät hengissä jos ovat siellä varovaisia.
Yksikään äiti tai vaimo ei lähettäisi miestään tai poikaansa sotaan jos olisi varma että tämä kuolisi siellä vaan vaihtaisi mieluummin vaikka elintasonsa neukkuviron tasolle jos saisi sillä hinnalla pitää heidät elossa.
Eikö näin muka ole? On tietenkin mutta bg-open kaltaiset aivopestyt evomoraaliset ääliöt on opetettu olemaan ajattelematta asioita perusteellisesti juuriaan myöten ja näinollen he toimivat typerästi ja vahingollisesti ja ihmiselämää halveksien."Arvelinkin että olet kaiken moraalittoman evoluutio-opettamisesi mukaisesti vielä sotahullu kaiken muun pahuuden lisäksi."
Älä valehtele. Sodan kannattaminen on eri asia kuin se että pakkotilanteessa lähtee puolustamaan perhettään, kotiaan ja vapaata isänmaataan hyökkääjää vastaan.
Esitin sinulle kysymyksen, vellihousu. Missä sinä olet silloin kun hyökkääjä saapuu?
"Todella valistunut ihminen pitää kaikkea elämää niin arvokkaana että ei lähde toisten käskystä tappamaan kolmansia."
Väitit etteivät evokit puolusta moraalinsa takia kotiaan / isänmaataan. Kun he sitten puolustavatkin, yrität vääntää asian vituralleen. Minä puolustan kotiani ja isänmaatani omasta vapaasta tahdostani, en kenenkään käskystä.
"Mutta ylen typerään evoluutiomoraaliin kuuluu se että toisten elämä on halpana pidettävä."
Älä valehtele. Missä olen väittänyt että toisten elämä on halpa? Harhasi sen kun pahenevat.
"bg-open kaltaiset aivopestyt evomoraaliset ääliöt on opetettu olemaan ajattelematta asioita perusteellisesti juuriaan myöten ja näinollen he toimivat typerästi ja vahingollisesti ja ihmiselämää halveksien."
Valehteleminen ja hourailu jatkuu.
Älykäs ihminen pystyy neuvottelemaan ja välttämään siten väkivaltaltaiset konfliktit. Ne joilla ei ole älykkyyttä turvautuvat väkivaltaan kun eivät kykene neuvottelemaan. Kuten esim. sinä Jyrbä, joka olet väkivallalla uhannut mm. homoja.
Väkivaltaisimpia yhteiskuntia ovat ne joissa koulutustaso / sivistystaso on matalin ja uskonnot suurimmassa huudossa. Toisin sanoen siellä missä vainoharhainen viha rakennetaan luulopohjalle. Juuri kuten sinä Jyrbä teet.
Jos ainoastaan toinen konfliktin osapuoli on riittävän älykäs neuvottelemaan, voi konflikti olla vääjäämätön. Tyhmää on pakko lyödä, kun ei tajua olla hyökkäämättä.Moosesss kirjoitti:
Niin että moraaliton valehtelija sonä olet kun opetat että evoluutio on totta vaikka et itsekään tiedä ainoatakaan todellista evoluution todistetta vaan tiedät sen että sellaisina pidettyjä kaatuu koko ajan MTK:n kynsissä.Kysyttävää. Ja jatkokysymyksiä seuraa - sitähän sinä haluat, huomiota.
Kumpaa mieltä olet esimerkiksi suomalaisesta maanpuolustuksesta: kannatatko aseellista puolustautumista yhteiskuntaamme vastaan suuntautuvan aseellisen hyökkäyksen sattuessa?- Kapteeni EVP
Moosesss kirjoitti:
Kysymys ei ole siitä että mitä minä sotimisesta ajattelen vaan historiallisista faktoista.
Mutta yksinkertaistan asiaa jotta ymmärtäisit asian ytimen.
Jos saisit kuulla että kotonasi yksin olevan vaimosi kimppuun olisi hyökkäämässä aseistettu murtovaras niin etkös menisikin henkesi kaupalla nopeasti rakkaan uskollisen vaimosi avuksi? Tietenkin menisit.
Mutta jos tilanne olisi sama mutta olisit saanut juuri kuulla että tuo murtovaras olikin yllättänyt vaimosi vuoteesta naapurin miehen kanssa ja uhkasi nyt näitä, olisitko yhähalukas vaikka uhraamaan henkesi vaimosi puolesta jotta tämä voisi jatkaa haureudessa elämistään? No etpä tietenkään.
Ymmärsitkö nyt pointin?
No etpä tietenkään koska olet aivopierevä evokki ja näet tahallasi kaikki asiat
nurinpäin.Siis paheellisia ihmisiä ei yhteiskunnan tule puolustaa. Niinkö?
Sota ei siis olekaan mielestäsi paha siksi, että siinä tapetaan ihmisiä, vaan että sotilaat puolustavat mielestäsi syntisiä ihmisiä, jotka ovat ansainneet kuoleman, miehityksen ja terrorin.
Kun vilauttelet ikkunoita sielunmaisemaasi, en tiedä miten suhtautua. Tuollainen Aku Ankka-moraali on lapsellisuudessaan jotenkin kiehtovaa, mutta kun tuollaista suoltaa aikuinen mies muille aikuisille, niin ihmetellä täytyy. Vielä kun hetkenkin miettii, mihin tuollainen ajattelu yhteiskunnassa johtaisi, on onnellinen, ettei sairas ajattelutapasi pääse koskaan vallitsevaksi. Odottamaasi tuhatvuotista despotismia ei tule.
Itse asiassa pelkään, että ymmärsin pointtisi liiankin hyvin. Sinun mielestäsi on siis oikein jättää kuolemaan ja kärsimään ne, jotka eivät noudata ahdasmielistä uskontoasi. Vastenmielinen on uskontosi, peräti vastenmielinen ja sairas. - p+87ugp+8yig
Moosesss kirjoitti:
Arvelinkin että olet kaiken moraalittoman evoluutio-opettamisesi mukaisesti vielä sotahullu kaiken muun pahuuden lisäksi.
Eikö näin muka ole? On tietenkin mutta bg-open kaltaiset aivopestyt evomoraaliset ääliöt on opetettu olemaan ajattelematta asioita perusteellisesti juuriaan myöten ja näinollen he toimivat typerästi ja vahingollisesti ja ihmiselämää halveksien."Todella valistunut ihminen pitää kaikkea elämää niin arvokkaana että ei lähde toisten käskystä tappamaan kolmansia."
Vaan kun käskijä on Jahve itse, niin jo mennään pää kolmantena jalkana.
- JohnnyBlaze
Minun mummoni sanoo että sinun mummosi on tärähtänyt.
”Evoluutiomoraalittomuus on rappeuttanut evoluutioon uskovien kokonaisvaltaisen käytöksen vahingollisen alhaiseksi rappeutuneelle tasolle”
Evoluution näkökulmasta huono ja moraaliton käytös on yhtä hyödyllistä tai jopa hyödyllisempää. Kyse on siitä, että käyttäytyi miten käyttäytyi, vain kehityskelpoisimmat selviävät.- JohnnyBlaze
Miten yhteiskunnassa jonka menestys perustuu yhteistyölle voisi huono käytös olla hyödyllistä? Pitääkö teitä uskovaisia ihna oikeasti muistuttaa että ihminen on laumaeläin...
- Moosesss
Ah, noinhan se tosiaankin opettaa tämä vanhan kunnon evoluutioteorian tilalle noussut purukumista tehty aivopierunhajuinen uusevolutionismi.
Kiitos vain oikaisusta Sami, minä vsnha ukko en tahdo pysyä evoluutioteorian evoluutiossa enää mukana sillä niin kovin nopeasti se muuttaa maaltolppiaan nykyään. JohnnyBlaze kirjoitti:
Miten yhteiskunnassa jonka menestys perustuu yhteistyölle voisi huono käytös olla hyödyllistä? Pitääkö teitä uskovaisia ihna oikeasti muistuttaa että ihminen on laumaeläin...
>Pitääkö teitä uskovaisia ihan oikeasti muistuttaa että ihminen on laumaeläin...
Ei, koska mikään tieto ei kuitenkaan mene perille. Tämä nyt viimeksi, kun se on täysin antiapologeettinen.- Jumalan evoluutio
Moosesss kirjoitti:
Ah, noinhan se tosiaankin opettaa tämä vanhan kunnon evoluutioteorian tilalle noussut purukumista tehty aivopierunhajuinen uusevolutionismi.
Kiitos vain oikaisusta Sami, minä vsnha ukko en tahdo pysyä evoluutioteorian evoluutiossa enää mukana sillä niin kovin nopeasti se muuttaa maaltolppiaan nykyään.Ei muuten opeta. Samia on ihan yhtä pihalla evoluutioteoriasta kuin sinäkin ukko paha. Uskonnollinen paatos kun ei korvaa tietoa.
Jumalanne moraali on hyvä esimerkki yhteiskunnan moraalisääntöjen kehittymisestä. VT:n vanhimpien kirjoitusten Jumalan moraali oli suorastaan barbaarista kansanmurhakäskyineen ja lasten kivitystuomioineen.
UT:ssa on aivan toisenlainen uskonnollinen moraaliopetus, vaikka senkin mukaan esivalta ei turhaan miekkaa kanna ja orjien täytyy olla isännilleen alamaisia.
Mistä tämä muusta kertoo kuin siitä, että Raamatun moraali on ihmisten kehittämää ja on ollut Raamatun kirjoittamisen aikana vahvassa muutostilassa. - Moosesss
Jumalan evoluutio kirjoitti:
Ei muuten opeta. Samia on ihan yhtä pihalla evoluutioteoriasta kuin sinäkin ukko paha. Uskonnollinen paatos kun ei korvaa tietoa.
Jumalanne moraali on hyvä esimerkki yhteiskunnan moraalisääntöjen kehittymisestä. VT:n vanhimpien kirjoitusten Jumalan moraali oli suorastaan barbaarista kansanmurhakäskyineen ja lasten kivitystuomioineen.
UT:ssa on aivan toisenlainen uskonnollinen moraaliopetus, vaikka senkin mukaan esivalta ei turhaan miekkaa kanna ja orjien täytyy olla isännilleen alamaisia.
Mistä tämä muusta kertoo kuin siitä, että Raamatun moraali on ihmisten kehittämää ja on ollut Raamatun kirjoittamisen aikana vahvassa muutostilassa.Kansanmurhahan se vedenpaisumus tosiaankin oli mutta ota nyt huomioon että Jumala näki ihmisten sydämeen ja tiesi että ei hän surmannut ainoatakaan viatonta vaan ainoastaan pahat ja heidän pahuuteen taipuvaiset lapsensa.
Ihminen ei kykene näkemään kenenkään sydämentilaa joten ihmisen tekemänä sodat ovat siviiliuhreineen aina ehdottomasti väärin.
Eikä ihmisten käymissä sodissa koskaann ole kyse siitä että nyt ollaan pahuutta poistamassa vaan taloudellisista rosvoretkistä. Moosesss kirjoitti:
Kansanmurhahan se vedenpaisumus tosiaankin oli mutta ota nyt huomioon että Jumala näki ihmisten sydämeen ja tiesi että ei hän surmannut ainoatakaan viatonta vaan ainoastaan pahat ja heidän pahuuteen taipuvaiset lapsensa.
Ihminen ei kykene näkemään kenenkään sydämentilaa joten ihmisen tekemänä sodat ovat siviiliuhreineen aina ehdottomasti väärin.
Eikä ihmisten käymissä sodissa koskaann ole kyse siitä että nyt ollaan pahuutta poistamassa vaan taloudellisista rosvoretkistä.>Kansanmurhahan se vedenpaisumus tosiaankin oli mutta ota nyt huomioon että Jumala näki ihmisten sydämeen ja tiesi että ei hän surmannut ainoatakaan viatonta vaan ainoastaan pahat ja heidän pahuuteen taipuvaiset lapsensa.
Tilanteessa jossa ihmisistä on muutama miljoona pahoja ja kymmenkunta hyviä jokainen järkevä jumala menisi itseensä, pohtisi syntyjä syviä ja miettisi missä tuli mokanneeksi. Jyrbän hullu ihmisenkuva-Jehova vaan ei.- ´0i9óih´å
Moosesss kirjoitti:
Kansanmurhahan se vedenpaisumus tosiaankin oli mutta ota nyt huomioon että Jumala näki ihmisten sydämeen ja tiesi että ei hän surmannut ainoatakaan viatonta vaan ainoastaan pahat ja heidän pahuuteen taipuvaiset lapsensa.
Eikä ihmisten käymissä sodissa koskaann ole kyse siitä että nyt ollaan pahuutta poistamassa vaan taloudellisista rosvoretkistä.Jos uskot noin, olet yhteiskuntakelvoton harhaisuudessasi. Pienet sylilapsetkin siis olivat syyllisiä ja jopa eläimet. Entä Ai:n ihmiset, jotka Jumalasi käski tappaa miekan terällä. Kaikkiko saatanan vallassa vauvasta vaariin?
"Kun Israel oli surmannut kaikki Ain asukkaat kedolla, erämaassa, jonne he olivat heitä ajaneet takaa, ja he kaikki viimeiseen mieheen olivat kaatuneet miekan terään, palasi koko Israel Aihin, ja siellä olevat tapettiin miekan terällä.
Ja niitä, jotka sinä päivänä kaatuivat, miehiä ja naisia, oli kaikkiaan kaksitoista tuhatta, kaikki Ain asukkaat. "
Tuo ei ollut sotaa, se oli kansanmurhaa ja teurastusta.
Moraalisi haisee taivaaseen asti.
- Severus
Tämä on kyllä häkellyttävää torttua.
"Evoluutioteoria vie evoluutiota taaksepäin", koska "evoluutiouskovien" "huono käytös" "todistaa evoluutiota vastaan?!?"
Käytöstavat eivät todista muusta kuin henkilön omasta sivistystasosta, ei argumenttien painavuudesta. Sen sijaan sellaisten termien kuin "evoluutiomoraalittomuus" - käyttäminen ei kerro muusta kuin harvinaisen hatarasta ymmärryksestä.
Evoluutioon käsitteenä ei liity mitään moraalisia arvoja. Se on ilmiö, niin kuin vuorovesi tai kuun vaiheet. Se on olemassa, rippumatta sinun mielipiteestäsi. Moraalilla ei ole asian kanssa tekemistä.- Moosess
Aivan oikein puhut Severi, evoluutioteoriaan ei kuulu moraaliopetus vaan se on täysin täysin moraalitonta ja opettaa siksi ihmiset moraalittomiksi.
Evoluutioteoriaan uskoville ainoat moraaliohjeet määrittelee se laki jonka ihmiset ovat itse itselleen rakentaneet jotta ihmiset kykenisivät edes jonkinlaiseen yhteisölliseen elämään ja viranomaiset valvovat sitten sitä että lakeja noudatetaan.
Todellisuus kuitenkin on osoittanut ettei ihmisten tekemät lait saa ihmisiä rakastamaan toisiaan vaan rikollisuus lisääntyy lisäänymistään evolutionistien suhteellisen määrän lisääntyessä ja niinpä Suomeenkin tulee sata uutta poliisin virkaa ensi vuonna.
Tämä homma menee siis niin että ihmiset noudattavat lakeja vain silloin kun on olemassa kiinnijäämisen riski, mutta rikkovat niitä jos kuvittelevat että eivät tule jäämään siitä kiinni vaan saavat rikoksesta itsekästä hyötyä.
Eräs tuttavani otti luokseen avovaomoehdokkaaksi venäläisen postimyyntivaimon jota hän ei saanut opetetuksi olemaan varastelematta kaikkea minkä näki kylällä kulkiessaan olevan varastettavissa polkupyöristä lastenvaunuihin, sillä vaimo oli asunut maassa jossa evoluutiomoraalittomuus oli paljon pidemmälle ehtinyt kuin tällä meillä jossa vanha kristillinen perushyvä moraali yhä vielä hillitsee ihmisiä, siis jossain määrin myös ateistievokkejakin.
Niin että totta puhut Severi, evoluutioteorian omaksuminen vie ihmisiltä moraalitajun. - Severus
Moosess kirjoitti:
Aivan oikein puhut Severi, evoluutioteoriaan ei kuulu moraaliopetus vaan se on täysin täysin moraalitonta ja opettaa siksi ihmiset moraalittomiksi.
Evoluutioteoriaan uskoville ainoat moraaliohjeet määrittelee se laki jonka ihmiset ovat itse itselleen rakentaneet jotta ihmiset kykenisivät edes jonkinlaiseen yhteisölliseen elämään ja viranomaiset valvovat sitten sitä että lakeja noudatetaan.
Todellisuus kuitenkin on osoittanut ettei ihmisten tekemät lait saa ihmisiä rakastamaan toisiaan vaan rikollisuus lisääntyy lisäänymistään evolutionistien suhteellisen määrän lisääntyessä ja niinpä Suomeenkin tulee sata uutta poliisin virkaa ensi vuonna.
Tämä homma menee siis niin että ihmiset noudattavat lakeja vain silloin kun on olemassa kiinnijäämisen riski, mutta rikkovat niitä jos kuvittelevat että eivät tule jäämään siitä kiinni vaan saavat rikoksesta itsekästä hyötyä.
Eräs tuttavani otti luokseen avovaomoehdokkaaksi venäläisen postimyyntivaimon jota hän ei saanut opetetuksi olemaan varastelematta kaikkea minkä näki kylällä kulkiessaan olevan varastettavissa polkupyöristä lastenvaunuihin, sillä vaimo oli asunut maassa jossa evoluutiomoraalittomuus oli paljon pidemmälle ehtinyt kuin tällä meillä jossa vanha kristillinen perushyvä moraali yhä vielä hillitsee ihmisiä, siis jossain määrin myös ateistievokkejakin.
Niin että totta puhut Severi, evoluutioteorian omaksuminen vie ihmisiltä moraalitajun.Vääristelysi on kohtalaisen tympeää ja olkiukkosi haisee.
Evoluutioteoria ei ota mitään kantaa moraalisiin kysymyksiin niin kuin ei muuten painovoimateoriakaan. Ja samasta syystä - se kuvaa luonnossa esiintyvää ilmiötä, joka on täysin eettisitä ja moraalisista arvoista riippumatonta.
Väitteesi evoluutioteorian vaikutuksista ihmisten moraalikäsityksiin ovat tyypillistä uskovaisten olkiukkohöpötystä - minä uskon evoluutioteorian olevan totta; siispä minun mielestäni millään muulla kuin omalla suvunjatkamisellani ei ole väliä; siispä minun on loogista varastaa, murhata ja raiskata.
Tämä on tietysti täyttä soopaa ja tietoista vääristelyä, joka sopii aika huonosti itseään kristityksi väittävälle. Avoimen rasistinenkin kirjoittelusi tosin saa muutenkin epäilemään, että kristillisyys taitaa kohdallasi olla silkkaa pintakiiltoa. Severus kirjoitti:
Vääristelysi on kohtalaisen tympeää ja olkiukkosi haisee.
Evoluutioteoria ei ota mitään kantaa moraalisiin kysymyksiin niin kuin ei muuten painovoimateoriakaan. Ja samasta syystä - se kuvaa luonnossa esiintyvää ilmiötä, joka on täysin eettisitä ja moraalisista arvoista riippumatonta.
Väitteesi evoluutioteorian vaikutuksista ihmisten moraalikäsityksiin ovat tyypillistä uskovaisten olkiukkohöpötystä - minä uskon evoluutioteorian olevan totta; siispä minun mielestäni millään muulla kuin omalla suvunjatkamisellani ei ole väliä; siispä minun on loogista varastaa, murhata ja raiskata.
Tämä on tietysti täyttä soopaa ja tietoista vääristelyä, joka sopii aika huonosti itseään kristityksi väittävälle. Avoimen rasistinenkin kirjoittelusi tosin saa muutenkin epäilemään, että kristillisyys taitaa kohdallasi olla silkkaa pintakiiltoa."Tämä on tietysti täyttä soopaa ja tietoista vääristelyä, joka sopii aika huonosti itseään kristityksi väittävälle. Avoimen rasistinenkin kirjoittelusi tosin saa muutenkin epäilemään, että kristillisyys taitaa kohdallasi olla silkkaa pintakiiltoa."
Moosesss a.k.a. Jyri ei ole saanut Jehovaansa todistettua. Siitä turhautuneena hän hyökkää vainoharhaisesti kaikkia ei-jehovalaisia vastaan.
Jyrbä on todistanut olevansa palstan härskein valehtelija, mutta haluaa nyt ilmeisesti sysätä Perähikiän ykköspallilta siinä kuka keksii mielenvikaisimmat houreet "evokkiuden" ihmiselle aiheuttamista asioista.Moosess kirjoitti:
Niin että totta puhut Severi, evoluutioteorian omaksuminen vie ihmisiltä moraalitajun.On susullista huomata kuinka eri maailmoissa sinä ja minä elämme. Sinun maailmassasi minä ja suurin osa muista (eli evot) elävät mitä karmeimmalla ja moraalittomimmalla tavalla. Meillä on vain oikeus tappaa, alistaa ja murhata. Sinä ja kaltaisesi joudutte elämään meidän hirviöiden keskellä, hengenvaarassa, moraalisesti äärimmäisen vaarallisessa maailmassa.
Minä taas elän maailmassa, jossa on moraali, jossa ihmiset pyrkivät huolehtimaan toisistaan, tehdä toisilleen hyvää ja tehdä toisensa onnellisiksi. Ja huomaa: suurin osa minun maailmani ihmisistä uskoo evoluution olemassaoloon, suorastaan tietää sen olemassa olevaksi luonnonilmiöksi.
Eikö olekin kummallista? Olen surullinen puolestasi, koska sinun maailmasi on noin hirveä paikka. Katson olevani paljon sinua onnellisempi, koska minun ei tarvitse olla noin peloissani eikä katkera.Moosess kirjoitti:
Niin että totta puhut Severi, evoluutioteorian omaksuminen vie ihmisiltä moraalitajun.Jyrbä jauhaa taas silkkaa paskaa. Luomisuskon aikaan väkivaltarikoksia oli 10-20-kertaisesti nykyiseen verrattuna per lärvi. Sodissa kuolleita en viitsi edes framille tuoda.
Talousrikoksia saattoi kyllä olla ennen vähemmän.:D- öklkölöllköl
Severus kirjoitti:
Vääristelysi on kohtalaisen tympeää ja olkiukkosi haisee.
Tämä on tietysti täyttä soopaa ja tietoista vääristelyä, joka sopii aika huonosti itseään kristityksi väittävälle. Avoimen rasistinenkin kirjoittelusi tosin saa muutenkin epäilemään, että kristillisyys taitaa kohdallasi olla silkkaa pintakiiltoa.Jehovantodistajia ei lueta kristityiksi. Ja eikö tuo Mooses ole juurikin jehis-lahkoon kuuluva.
Mytomaanimultinikki ei herkeä suoltamasta valheita edes jouluna.
Jos mummosi todella on sitä mieltä, että evoluutioteoria vie evoluutiota taaksepäin, niin mitähän mummosi sitten pitää evoluutiona?
Käytöstavat ovat käytöstapoja, mutta miksi sitten mytomaanimultinikin mummo ei puutu mytomaanimultinikin jatkuvaan valehteluun ja vääristelyyn? Tuollainen moraalittomuus ilmeisesti kuuluu osaksi MTK:ta?
Mutta minäpä arvelen, että mytomaanimultinikin mummo on joku mytomaanimultinikin oman todellisuuskuplan mytologinen hahmo, joka ei sekään vastaa oikeata mytomaaanimultinikin mummoa, muuta kuin nimeksi.
Niinpä, mihinkäs sitä mytomaanimultinikki karvoistaan pääsisi, mytomaani mikä mytomaani, niin perkeleellinen valehtelija ja vääristelijä. Joka nikillään, joulunakin.- tieteenharrastaja
Olisi edes säästänyt jouluksi joitakin parempia valeita, mutta näyttää kaapivan laarin pohjasta viimeisiä kehnoja kikkareita.
- Moosess
MTK osaa ottaa huomioon myös sen todellisuuden mikä jää evoluutioteoriaa opettavilta huomioimatta, eli evoluution tai kreationismin opettamisen seuraukset ihminen käyttäytymiseen sekä yksilö että yhteisötasolla.
Ymmärrän kyllä hyvin että kun nyt on käynyt niin että valheeseen perustuvan evoluutioteorian omaksuminen on vienyt ihmisiltä moraalitajun ja on syössyt kansoja moraaliseen yhä vain syvenevään lamaan ja saanut näin itse evoluutioteorin näyttämään suurelta erehdykseltä muka ihmiskuntaa parempaan suuntaan vievänä voimana, niin aihe on niin kiusallinen evoluutiopsykologinen ongelma että evolutionistien on mahdottoman vaikea puhua koko asiasta ja niin he ovat tekemässä koko asiasta tabua joka ei muka kuulu evoluutioon lainkaan vaikka todellisuudessa on siitä opettamisen vakavin seuraus. - Jepjepp
Moosess kirjoitti:
MTK osaa ottaa huomioon myös sen todellisuuden mikä jää evoluutioteoriaa opettavilta huomioimatta, eli evoluution tai kreationismin opettamisen seuraukset ihminen käyttäytymiseen sekä yksilö että yhteisötasolla.
Ymmärrän kyllä hyvin että kun nyt on käynyt niin että valheeseen perustuvan evoluutioteorian omaksuminen on vienyt ihmisiltä moraalitajun ja on syössyt kansoja moraaliseen yhä vain syvenevään lamaan ja saanut näin itse evoluutioteorin näyttämään suurelta erehdykseltä muka ihmiskuntaa parempaan suuntaan vievänä voimana, niin aihe on niin kiusallinen evoluutiopsykologinen ongelma että evolutionistien on mahdottoman vaikea puhua koko asiasta ja niin he ovat tekemässä koko asiasta tabua joka ei muka kuulu evoluutioon lainkaan vaikka todellisuudessa on siitä opettamisen vakavin seuraus.Olet oikeassa Mooses, sosiaalievoluutio oli aikoinaan kymmeniä vuosia sitten suosittu keskustelunaihe evolutionistien keskuudessa kun vielä ajateltiin että evoluutioteorian omaksuminen kohottaisi ihmiskunnan modernin hyvän hyvinvoinnin ja kehityksen tielle, siis varsin herkkäuskoisia utopisteja silloin oltiin.
Mutta nyt kun ajan kuluminen onkin osoittanut täysin päinvastaista niin sosiaalievoluutiokeskustelusta ollaan tekemässä aihe joka ei muka kuulu lainkaan evoluutioteorian piiriin, eli ongelma pyritään lakaisemaan maton alle siinä missä muutkin evoluutioteorian perusongelmat kuten elämän spontaanisynnyn ongelmakin jonka monet sanovat olevan asian joka kiusallisuutensa vuoksi on parempi jättää koko evoluutioteoriaopetuksen ulkopuolelle ihan omaksi tieteenalakseen vaikka todellisuudessa ihan samat naamat spontaanisyntyä tutkivat kuin evoluutiotakin. - Veriuhrit
Moosess kirjoitti:
Ymmärrän kyllä hyvin että kun nyt on käynyt niin että valheeseen perustuvan evoluutioteorian omaksuminen on vienyt ihmisiltä moraalitajun ja on syössyt kansoja moraaliseen yhä vain syvenevään lamaan ja saanut näin itse evoluutioteorin näyttämään suurelta erehdykseltä muka ihmiskuntaa parempaan suuntaan vievänä voimana, niin aihe on niin kiusallinen evoluutiopsykologinen ongelma että evolutionistien on mahdottoman vaikea puhua koko asiasta ja niin he ovat tekemässä koko asiasta tabua joka ei muka kuulu evoluutioon lainkaan vaikka todellisuudessa on siitä opettamisen vakavin seuraus.Onko sinulla evoluutiotieteen ja sosiologian osalta muitakin lähteitä kuin mommosi. Juttusi kun tuntuvat olevan vanhuudenhöperyyden vaivaamien aivojen tuotosta.
Ettekiö te jehikset tapata kanssauskovianne ja lapsiannekin kieltämällä verensiirrot?
Ettekö te riko perheet karttamissääntöjenne takia?
Ja vielä on otsaa kirjoitta moraalista. Jepjepp kirjoitti:
Olet oikeassa Mooses, sosiaalievoluutio oli aikoinaan kymmeniä vuosia sitten suosittu keskustelunaihe evolutionistien keskuudessa kun vielä ajateltiin että evoluutioteorian omaksuminen kohottaisi ihmiskunnan modernin hyvän hyvinvoinnin ja kehityksen tielle, siis varsin herkkäuskoisia utopisteja silloin oltiin.
Mutta nyt kun ajan kuluminen onkin osoittanut täysin päinvastaista niin sosiaalievoluutiokeskustelusta ollaan tekemässä aihe joka ei muka kuulu lainkaan evoluutioteorian piiriin, eli ongelma pyritään lakaisemaan maton alle siinä missä muutkin evoluutioteorian perusongelmat kuten elämän spontaanisynnyn ongelmakin jonka monet sanovat olevan asian joka kiusallisuutensa vuoksi on parempi jättää koko evoluutioteoriaopetuksen ulkopuolelle ihan omaksi tieteenalakseen vaikka todellisuudessa ihan samat naamat spontaanisyntyä tutkivat kuin evoluutiotakin.Jyrbän Jehova-moraaliin kuuluu että omiin viesteihin vastaaminen on ok, samoin omien viestien kehuminen vaihtonikillä. Jatkuvasta valehtelusta ei tarvitse välittää, koska kun valehdellaan oikean asian puolesta, ei Jehovan eikä Raamatun ohjeita tarvitse noudattaa. Jyrbä lienee Jehovien porukoissa poikkeus, vaikea uskoa että muut olisivat yhtä selkärangattomia mytomaanisia nilkkejä.
Jyrbä, tiesitkö että opetan koulussa ettei elämän syntyminen kuulu biologiseen evoluutioon? Evoluutioteoria ei yritä selittää miten elämä on syntynyt. Nyt tiedät, vaikka ethän sinä paikkansapitävästä tiedosta välitä. Jehovahoureitten päälle rakennellut syytökset ovat paljon kivempia, eikö vain?
Mutta kerro toki tarkemmin mistä minä oppilaille valehtelen kun kerron heille evoluutiosta.Veriuhrit kirjoitti:
Onko sinulla evoluutiotieteen ja sosiologian osalta muitakin lähteitä kuin mommosi. Juttusi kun tuntuvat olevan vanhuudenhöperyyden vaivaamien aivojen tuotosta.
Ettekiö te jehikset tapata kanssauskovianne ja lapsiannekin kieltämällä verensiirrot?
Ettekö te riko perheet karttamissääntöjenne takia?
Ja vielä on otsaa kirjoitta moraalista."Ettekiö te jehikset tapata kanssauskovianne ja lapsiannekin kieltämällä verensiirrot?"
Elämän kunnioittaminen on katsos jehoville yhtä suhteellista kuin valehtelemisen vääryys.
- Halavatun ateisti
Evoluutio, jota ei ole olemassa, vaikuttaa käyttäytymisen kehitykseen?
Ota näistä trolleista selvää.- tyhhhhmä
Evoluutio-opetus se vaikuttaa eikä olematon evoluutio.
- Halavatun ateisti
tyhhhhmä kirjoitti:
Evoluutio-opetus se vaikuttaa eikä olematon evoluutio.
Ahaa, no nyt ymmärrän. Kyse on siis olemattoman opetuksen laadusta.
Evoluutiotunteja en muista olleen sen enempää peruskoulussa, lukiossa kuin yliopistossakaan. Mutta peruskoulussa uskontoa opetettiin monta kertaa viikossa.
Uskonnon opetuksen laatu on siis todella surkeaa. - 1+2
Halavatun ateisti kirjoitti:
Ahaa, no nyt ymmärrän. Kyse on siis olemattoman opetuksen laadusta.
Evoluutiotunteja en muista olleen sen enempää peruskoulussa, lukiossa kuin yliopistossakaan. Mutta peruskoulussa uskontoa opetettiin monta kertaa viikossa.
Uskonnon opetuksen laatu on siis todella surkeaa.Moosess-Jyrbän mielestä ainoaa oikeaa opetusta jaetaan valtakunnansaleilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834433Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243098Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392864Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162635Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172509Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka422279Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132255- 132194
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142015Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717