olen tuota miettinyt, että eihän noille henkilödieseleille mitään ratsioita tehdä ,jos ei erikseen joku stasisti soita näytteenottajia paikalle.
En sano kateudesta tätä - jos ei olisi bensakonetta, niin varmaan kiusaus olisi kova..:P
Moniko D-auto ajaa tupaöljyllä
7
98
Vastaukset
- 1+1= valtio nousuun
Näyttää olevan tuossa naapurin TB:llä dieselin pumppuhinta 1,329, joten nyt on niin halpaa että ei kannata tupaöljyllä ajella. Nyt muuten kannattaa ajaa muutenkin säästöön kun on niin halpaa, kuluttajan markkinat meinaa.
autoilija kirjoitti:
Moni pelkää kiinni jäämistä. Saa ajaa, kun ei jää kiinni
Saa ajaa ihan luvallisestikin löpöllä, kunhan maksaa polttoainemaksun
- hinta33
Kotiin tuotuna noin 90 centtiä litra, siis tämä "löpö" mutta pitää ottaa 1000 litraa että tulee rahtivapaasti.
Näyttää toi ompelukoneenkokonen fabian naku näin talvikeleissä vievän huimat 4,3l keskimäärin joten ainoa syy polttoöljyn käyttöön vois olla jännityksen haku?
- Jäisin kiinni heti
Aika hankalaa olisi huomiota herättämättä ajella tupaöljyllä näin kaupunkilaiskillenä. Maalaisdillet sitä ehkä voivatkin tehdä.
- stadille
-miten se mielestäsi herättäisi huomiota?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151439- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171066Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59838- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754