Miksi Klaukkalassa on niin monta asuntoa myynnissä samalla alueella? Hiirenhäntä, Versotie jne. Onko talot tosiaan niin huonosti rakennettu, että niissä muhii tuleva remppapommi.
rakentamisen laatu?
4
268
Vastaukset
- Perspers
Sen takia kun kukaan ei viihdy Klaukkalassa. Suoraan sanottuna "Persreikä" koko paikkakunta.
- weeee
ihmiset omahyväisiä ja minä itse, haukutaan naapurit vaikka oma syy,
Teiltä kuuluu meteliä vaikka omat koirat haukkuu ja itse ei voida rivitaloyhtiössä edes tervehtiä - MN-
Ajattelisivatpa ihmiset ympäröivästä maailmasta hieman positiivisemmin, niin olisi kaikilla paljon mukavampaa, ainakin pyrkimys pois negatiivisuudesta olisi ihan suotavaa.
Ei kaikkien kanssa tarvitse olla riemullisissa väleissä, ei kaikkien naapureidenkaan, mutta vaikkapa jo normaalien hyvien käytöstapojen mukainen tervehtiminen pihalla on askel oikeaan suuntaan.
Klaukkala on mielestäni mukava seutukunta asua, aivan toista kuin Vantaan tai Helsingin lähiöalueet. Rauhallinen ja turvallinen paikka. - zxsdjcgxcdf
Klake on ihan ok mesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079