Muistaako joku kävikö Mud niminen yhtye tulivuorirockissa -70 luvulla. En löytänyt netistä vastausta. kiitos jo etukäteen
tulivuorirock
25
3333
Vastaukset
- muitakin?
Kävi.
Lappajärvellä on nähty muun muassa Manfred Mann, Mud, Bay City Rollers, Suzi Quatro, Darts, Showaddywaddy, Matchbox, Nazareth, Dexy's Midnight Runners, Dr. Feelgood, Stray Cats, Kajagoogoo, Classix Nouveaux , Boomtown Rats, Flying Saucers, Pirates, Status Quo ja Dave Taylor.
http://www.ee.oulu.fi/~herkules/quo.html
https://www.youtube.com/watch?v=Rgc0lxW2Fe0- Anonyymi
Olin paikalla hienoja muistoja 😍
- peksu6
Kiitoksia vaan tiedoista, oli aikansa parhaita rock tapahtumia, puitteet oli hienot.
Itsekin kävin siellä useasti 70-luvulla.- skotti.
Muistaakseni Rubettes ja Middle of the road konsertoi myös siellä?
- Matchboxi
Onko Lappajärvellä joskus ollut tuollaista, kysyi nuorimies etelästä kuultuaan asiasta. Ihmetteli suuresti, kun vertaa nykymenoon ja nykyasukkaiden asenteisiin.
- Anonyymi
Halkosaaressa oli ei muualla lappajärveä. Elämää oli ja on muuallakin kuin eteläsuomessa.
- Anonyymi
Nykynuoriso on sellaista pullamössöä, ettei heidän takiaan kannata vaivautua järjestämään yhtään mitään. https://preview.redd.it/0yobuf6i2to41.jpg
- perunalaari
Vuonna 1982 Lappajärvellä kiellettiin keskioluen vähittäismyynti ja anniskelu. Samoin tehtiin muutamissa muissakin köyhissä ja syrjäisissä eteläpohjalaisissa kunnissa: Vimpeli, Soini, Lehtimäki, Alajärvi. Rikkaammissa ja kehittyneimmissä kunnissa ja kaupungeissa keskiolut ei silloin ollut ongelmana. Mielenkiintoista tarkastella lähihistoriaa.
- krispies
on esiintynyt 6.7.1974. Tietoni Järviseudun Sanomat
- Anonyymi
Oli paikalla kun aloitti kpko alueelta meni sähköt kun ilmeisesti vähän pienet sulakkeet
- Anonyymi
Muistan kyllä ja muitakin kuuluisua yhtyeitä
- Anonyymi
Niin notta ennen oltihin useasti notta tulivuorirokissa.
Saavuttihin paikalle uurella ratsunilla ja taunuksella.
Kuunneltihin rokkia Kemira lippalakit pääs ja oltihin ylpiänä tilaisuuresta.
Nykyähän tuloo vaan kuunneltua kansanrariota ja juotua het pari kupillista kahvia ja maksalooraa kylkehen - Anonyymi
Oli suzi guatro myös.
- Anonyymi
Niin notta oli sakiasti ihmisiä kun susi kuatro notta heitti keikan tulivuorirokissa.
Het monta tuhatta.- Anonyymi
Suzi Quatro ei ollut tulivuorirockissa, vaan syyskuun konsertissa, muistaakseni 9 päivä syyskuuta.
- Anonyymi
Lords of The new church oli 1985 ja minä myös
- Anonyymi
Kyllä kävi joskus -70 luvun alkupuolella, olisiko ollut samoja aikoja kun bay city rollers kävi siellä.
- Anonyymi
Bay city rollers kävi 1975, MUD 1974, Manfred Mann 1073 ja Middle of the road 1972.
- Anonyymi
Tulivuorirock onkin ainut ainutlaatuinen asia mitä lappaidioottilassa on ollut.
Tosin senkin asian saitte jollakin hauskalla paikallisella tavalla ryssittyä täysin.
HYVÄ POJAT! - Anonyymi
Käytiin 1974 elokuussa Oli Nazareth ja 5000 paikalla
- Anonyymi
Eikun 1984
- Anonyymi
Meni siihen asti hyvin, kunnes alettiin puhua kraatterista. Kivitippu on hyvä esimerkki isosta epäonnistumisesta.
- Anonyymi
Kyllä se on koko kylä ollut JYRKÄSSÄ laskusuhdanteessa 50-luvulta alkaen.
Siinä mietittävää.
Mistä kylä koostuu? No siellä asuvista ihmisistä.
Kurkkaa maalainen peiliin. Siellä vastaus moneen(kin) ongelmaan(ne).- Anonyymi
Ns: Sairas Kommunismin pelko päättäjissä aiheutti kunnan alasajon.
- Anonyymi
Kivitipun pelastaisi se kun pestattaisiin taas kaikki maailman huippubändit ja superstarat esiintymään Lappajärvelle kuten ennenvanhaan! 🕺💃🎸🎵🎶🤩🥳
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801857
- 1241560
- 1151062
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47833
- 4808