Tiedän missä Ismo eli Esko Kovero asuu

näin talon

Sukulaisilla käytiin Tampereella ja serkku kertoi ja näytti talon, että missä Ismon esittäjä Esko Kovero asuu. En kerro tai musitakkaan trakkaa osoitetta, mutta Tampereen pispala vai tahmelako se oli kuitenkin melekin mun serukin ja muiden sukulaiseten melkein naapurissa :D. Kuivittelin, että kaikki näyttelijät asuu hesassa ja ajeleeko Esko tosiaan lähes joka päivä tampereelta helsinkiin töihin?

18

3812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellu K

Ei... koska asuu Pihlajakadun majatalossa.

• näin se on

Ei... koska asuu Pihlajakadun majatalossa.

Ismo Laitela asuu siellä, mutta Esko Kovero asuu tampereen tahmelassa.

• potomac1

Onx ne yhtä tyhmii ja iso mahasii??

• Ismo LaiteIa

Mä asun nykyään hyyryläisenä juoppo-Maaritin punkassa Myllypuron hoitokodissa ,me vedettiin kaikki joulunpyhät Maaritin tekemää keskenkäynyttä kiljua ja nyt paaska lentää koko ajan ,en varmaan pysty menemään edes Salkkareitten kuvauksiin ,koska mun möhömahakin on turvonnut niin valtavaksi etten näe omaa piliäni muuten kuin peilin kautta ,enkä pysty enään edes kölkkimään sammunutta juoppo-Maarittia?Onneksi on vielä muutama pönttö tota kiljua jäljellä se riittää vielä ainakin viikoksi ,eli ei muuta kuin pellit kiinni ja kakka pöksyyn !

Terv : Issi

• gwwg

Ismon esittäjä Esko tosiaan asuu tampereen tahemelassa ja on jossain haastatelussa sanonut ajavansa tampereelta helsinkiin yöpyen toki viikolla joitakin päiviä aina välillä helsingin sukulaisillaan.

• Lellu_latukka

Surkean salatut elämät roskaohjelman hönöttäjä Laitelalla on nyt osakkeet laskussa kun miehen pitää mainostaa itseään talousrikoskeskittymässä

Katso tästä minkälaisessa roskalehdessä tyyppi mainosti itseään viime viikolla, kyseistä lehteä ei enää onneksi ole kioskeissa myytävänä.

https://www.facebook.com/Kuivuneet-painomusteet-198569653852078/

• VonektaVinteri

Eräästä nettipuhelinluettelosta löytyy Koveron tarkka osoite sekä hänen puhelinnumeronsakin.

• Anonyymi

Mahtaa tulla paljon pilasoittoja jonnelita. Muut näyttelijät ovat sentään tajunneet laittaa numeronsa salaiseksi.

• qwef

Esko on muuten ortodoksi ja siinä yhes jaksos joskus vuonna Oviaukitaitapahtuuhirveitä, se hiplaili ikonimaalausta

• Jobjojbjbppb

Asuu Monicankin näyttelijä Tampereella

• Tietävä__

Siskon poika asuu kans Tampereella. Mitä, etkö usko? No varmasti asuu.

• leksa6

Tampereella asuu paljon näyttelijöitä ja muita julkkiksia

• yanderelivesinlempäälä

ja se yandere-aaro asuu lempäälässä.

• Anonyymi

RIP Esko

• Anonyymi

Weird flex, but OK.

• Anonyymi

Mä taas tiän missä Jiri ja Peppi asuu. Siis Mikko ja Sara lapsineen.

Espoossa asuvat, mutta en kerro sen tarkemmin.

• Anonyymi

Aaron esittäjä eli Teemu asuu perheineen lempäälässä. Tiän talon. Sellainen isohko omakotilo heillä.

• Anonyymi

Vaan minäpä tiedän mitä puoluetta sinun kannattaisi äänestää. Arvaatko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3602
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      2972
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      76
      2433
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2311
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2287
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2177
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2173
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2138
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2020
    Aihe