Mistä ihmeestä löydätte kumppania netin avulla? Olen terve 50-kymppinen mies. Vai onko tämä vain nuorten juttu.? On maksullista ja maksutonta (muita kuin suomi24?). Pariin maksulliseen osallistuin, Käytönnössä en saanut hyvästä profiilistani (sain palautetta) yhtään viestiä, mikä olisi johtanut mihinkään. Loppui kahteen viestiin. Suomi24:ssä tulee viestejä joskus alle 30 tytöiltä. Ei siinä mitään. Kyllähän nuori kiinnostaa, vaa ei taida tulla mitään. Ei kannata edes vastata. Odottavat vain rahaa. Ei mitään pysyvää. Olen ihna normaali mies, mutta se ei kelpaa suomalaiselle naiselle!
Mistä?
3
73
Vastaukset
- Nainen.vm.63
Kyllä se on naisenakin vaikea löytää sitä kunnon rehellistä tuttavuutta miehistä, että samassa sarjassa painitaan :(
Varatuista miehistä saisi seuraa, mutta itseäni ei varatut kiinnosta..
Alle 30:set " pojat" myös antaisivat myös hyvin mielellään aikaansa, mutta kun sekään ei ole mun juttuni...
Usko nettideittailuun alkaa hiipua..
Kohdalleni voisiki ilmestyä yksi vapaa mies, joka hyväksyisi minut juuri tälläisenään kuin olen..
Aika näyttää.... Ei lannistuta ihan vielä :) - tyllerö.
Jos naiset pelkää sitä, että joutuvat käymään kanssasi leipäjonossa? Olit vaan kirjoitellut profiiliisi, että olet joutunut turvautumaan ruoka-apuun. Se voi säikäyttää jotkin naiset pois.
- miesvm_1967x
Oikeesti vai? No onpa ainakin rehellinen mutta mun mielestä tommosta ei kandeis kirjoitella deittiprofiiliin :D Voihan sen myöhemmin kertoa kun hetki on oikea eikä asialla ole väliä enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165213
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312001
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361945Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321819Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81284- 1641252
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351090