palstalainen haluaisit olla? :)
Kuka
12
79
Vastaukset
No mää ottaisin vähän sieltä täältä. Olisi kivaa laulaa kuten määmy, piirtää kuten murri, maalata kuten modelli, kirjoittaa kuten runontaja ja ajatella kuten sonne, saada samanlaisen takaliston ja hymyn kuten blondilla, oasiksen lempeyden, buddyn rauhallisuuden, ratikan manit pois, harrin tehokkuuden, monten kiltteyden, typyn naisellisuuden, rosen taipumuksen pitää lapsista ja niin edelleen. Ei ne kaikki siinä tulleet, mutta tälleen ottamalla vähän sieltä täältä minusta tulisi lähes täydellinen.
Mutta kun minä haluan olla minä.- sirpa 32
Hyi olokoon mikä kakkakasa.
- ......
Haluaisin olla betonimies. Ne tienaavat hyvin.
- sirpa 32
''Se'' betonimies elää toimeentulotuella vaimonsa siivellä.
Kieroutunut,
niin sanoivat he,
minusta!
Ampuivat,
kalloni halkaisivat,
- Mädäntyneet ajatukset
Virheitään
eivät
korjanneet- persenic
Haluaisin olla tiukkanutturainen täti kuten elisakettu.
- Ratikkakuski.
taitaa elisakettu tädillä olla munat jalkojen välissä.
He-hee! :-) - akaton mies
Hyi helevata.
miks kuka haluaisin olla. oon se joka oon eikä kiinnosta olla mikään puska feikki
- määmy
Funtsitaas... mä haluun olla minä minun eli määmy. Ai nii, mähä oon määmy
- määmy
Siis määmy Rytmilortot-bändist
- määmy
määmy kirjoitti:
Siis määmy Rytmilortot-bändist
Rytmilorttoi e löy'y ku korvies välist.
Täs sull rytmiloru
https://www.youtube.com/watch?v=TdpizZ5iwFc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685