totuus vai tehtävä?

Anonyymi123

Totuus vai tehtävä?

14

923

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wayoftheworld

      Totuus - katsomus aineeseen vai nuuskimiskieltoa?

    • Tech_Deltassippi

      Aina totuus. Sitten viedään roskat.

    • Minnu_Tiitutti

      Tehtävä. Sanoo pitkäaikaistyötön.

    • Chip_Paledales

      You'll scratch my back and I tell the truth.

    • Riippa_Ripanen

      Rehtori vai lehtori?

    • TEATTERIKAUPUNKITAMPERE

      MINUA KIINNOSTAA VAAN TOTUUS.

    • vhimsf

      Ostin lähikaupasta uusimman Vares.filmin, hnta 5e, Kaidan tien kulkijat,
      Palautin takaisin kauppaan, koska dvdlitteen näyttö ilmoitti että levy niin huono että filmin esitys estetty - onko kukaan nähnyt - oliko lintu sininen vai sininen tie -aiheita pohtivaa
      - vai enempi doupatut miesmäiset naiset ja naisten vaatteissa esiintyvien miesten yhteiskunta-aiheita - ajankohtaista kylillä yleensä nähtyjä ja kuultuja ja kerrottuja teemojahan yleensä niiden filmien aiheet - nykyajassakin - ja rahoitus - toteutuiko mummuja vähän nyysimäl`tai ampumalla?

    • ElämäAntaaJaElämäOttaa

      Iltalehti on paskaa. Poliisivihan lietsominen on ihan vitun säälittävää. No, minkäs sille voi kun ovat kasa luusereita.

    • ainatotuus

      totuus. Teeman luonto-ohjelman esittelytekstissä sanottiin maaseutuväen pilaavan Itämeren. Ohjelmassa ei kertaakaan sanottu mitään sen suuntaistsakaan, vai oliko huono käännös? Yhtä hyvin Itämeri on voinut saastua jätevesilaitosten päästöistä, joita tulee monesta maasta ja monesta kaupungista, laivoista, veneistä ym. Aika asenteellista trollausta verovaroin maksetussa välineessä.

    • Nakupoika

      Leikki missä esitetään vastaa totuuden mukaisesti esitettyyn kysymykseen. Tai tehtävä mikä sinun tulee suorittaa. Tätä leikkiä meillä on leikitty vaikka kuinka ja kauvan. Siihen voit itse tehdä ne kysymykset mitkä sitten kysytään kilpalijoilta. Ja lista missä on 10-15 tai vaikka 20 eri tehtävää minkä
      kilpailia joutuu tekemään. Meillä on aina tuhmia ne kysymykset sekä tehtävät kun me kaikki tykätään siintä että kilpailia joutuu nolaamaan itsensä julkisesti. Se on sen juju meillä. Ja voittaja on se joka on muiden mielestä tehnyt hommansa parhaiten. Tänäänkin koulun jälkeen on sitä meillä taas. Ja syönnin jälkeen tulee meille vieraita minua on varoitettu että me leikitään silloin sitä leikkiä. Eli minä olen ainut kersa paikalla ja vielä poika. Saapi nähdä mitä ne tekevät mulle. Ainut asija mistä olen varma ei ole pojalla housuja sillä jalassa kovin kauvaa kun on ne vieraat meille tullut. Mutta jos en mene puihin enkä temppuile heille. On mun isäni luvannut mut palkita ja kunnolla tällä kerralla. Eli mitähän minä siltä saan sitä minä tässä olen miettinyt.

    • tungesepulloperseesees

      vastaa mulle läskiperse osaaks sä. toivottavasti saat syövän.

    • Ihmeluuseri

      Tunge muna perseesees. osaaks sä:D

      ne rikkoo veistoksen:DDDDDDD

    • ymmärrätkövammainen

      Tumppaa läpees luuseri

    • kyrvänlutkuttaja

      Haloo luuseri. Osaatko sä vetää käteen?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe