Ketä julkkista muistutat?

Ratikkakuski.

Ketä julkkista muistutat?


He-hee! :-)

35

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eIisakettu

      Liisa Jaakonsaari on kuin treenattu painos minusta.

      • pieni ja vaalea Katri

        Katri-Helenaa


    • En muistuta. Julkkikset yrittää muistuttaa mua ;( Pitäis myydä vaatteetki niille, pöh..

    • määmy
    • kiltti mies

      Olen kuin ilmetty Esa Pakarinen.

      • kiltti mies

        Siis ilman hampaita.


      • Oih!


      • elisakettu kirjoitti:

        Oih!

        Anteeksi, nimeni on Spooky-Doo :p


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Anteeksi, nimeni on Spooky-Doo :p

        Uips! Karvoituksessa lienee ollut jotain tuttua.

        *syyttää pimeyttä* (tai televisiota)


      • määmy
        elisakettu kirjoitti:

        Uips! Karvoituksessa lienee ollut jotain tuttua.

        *syyttää pimeyttä* (tai televisiota)

        Aivan niin dazu, aivan niin...


    • kiItti mies

      Muistutan Clint Eastwoodia :)

      • Ratikkakuski.

        Hienoa!


        He-hee! :-)


    • ...Mietin: "Vittu miten halpaa
      on tulla kotiini ja rakastaa vain hetken"
      Vartalon visusti mun pyyhkeeseeni kätken
      Oon yksinäisempi kuin susi ilman laumaa
      Ei tolla vieraalla ois ollut muuten saumaa

      Katseet laahustavat katon kautta nurkkaan
      Mä salaa kulman alta kasvojasi kurkkaan
      Enkä osaa yhdistää niihin oikeeta nimee
      Huone tunkkanen ja helvetin pimee
      En osaa yhdistää niihin ees nimee
      Huone tunkkanen ja helvetin pimee

      Mene pois
      Juokse lujaa
      Älä jää tähän pimeään loukkoon
      Lähde vaan
      Ei tarvii selitellä
      Sä kuulut noiden toisten joukkoon

      (Mariska)

      http://www.tunturisusi.com/harmaasusi25.jpg

      Yksinäinen susi siis

    • kaksoset Genio-PMD

      K-kaupan Väiskiä

    • vänksy

      Milka Maitotyttö:)

    • Itteäni. Oonhan minäkin sentään ml-julkkis ja aika vanhaa vuosikertaa vieläpä. :)

    • haisurunoilija

      Haisulia.

      • ruunanratsastaja

    • höynä-mämmy
    • Immu_

      Hot Dogia ilman mausteita

    • butter-love
      • narsismus

        Vielä kun saatais tuo narsismi kitkettyä...


      • narsismus kirjoitti:

        Vielä kun saatais tuo narsismi kitkettyä...

        Tietty, voisin askaa perusteluit. Turhaa lienee


      • Viikonloppuna vois taas kitkee rikkiksii pois


      • narsismus
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Viikonloppuna vois taas kitkee rikkiksii pois

        Lempikukkasi lienee narsissi ;)


      • nyt.loppu.se.minäminä
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Tietty, voisin askaa perusteluit. Turhaa lienee

        Kehut usein itseäsi tai jotain kaveriasi/tuttuasi, muutenkin kerrot viesteissä usein itsestäsi.


      • nyt.loppu.se.minäminä kirjoitti:

        Kehut usein itseäsi tai jotain kaveriasi/tuttuasi, muutenkin kerrot viesteissä usein itsestäsi.

        Mikäli itseäin skrivauksissain kehuisin, ois staili toinen & sun myös kandee päivittää narsismista tietos.

        Narsismii o 2 laatuu
        1. terve narsismi
        2. ei terve narsismi
        Vaik tuolt
        http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq58.html

        Ylikehumises korostaa kehuja itsensä. E nää toimineeni niin.

        Kukist mä dikkaan. Pihast e löydy narsist & diggaan ruusuist. Etenki orjanruusust.
        http://static.panoramio.com/photos/large/116305685.jpg


      • moppi.voi.olla

        Joo mut et sä noin nätti ole kuin nuo..


      • moppi.voi.olla kirjoitti:

        Joo mut et sä noin nätti ole kuin nuo..

        No en tietenkään ole. :)


    • Jack Sparrovia

    • Muistutan ulkonäöltäni nuorta Sakari Kuosmasta meillä muuten on samanlainen äänikin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe