Riitelyllä listoille!
Onnea Debora, ahkeruutesi palkittiin,
Onnea IR. hänen kannatuksestaan.
Onnea sinettisormus. Oletko nyt onnellinen ja onko Herrasi tyytyväinen myös?
Onnea Jyrki ja Jarmo myös työstänne, mikäli sillä Herraamnne kirkastitte profetallisesti.
Yhteistyöllä se sujuu. Niin hyvä kuin pahakin.
Suosituimmat sisällöt
TOP-10 AIHETTA
1
vl-henkilönä kuuntelin Jellivaaran seuroja
kuuntelupalvelu.fi22 26.12.2014
Kiitos sinulle joka jaoit salasanat kuuntelupalveluun. Kuuntelin elämäni ensimmäiset el-saarnat Jellivaarasta. Kuuntelin avoimella mielellä ja vaikka olenkin vakaumuksellinen vl, en kirjoita tätä pilkatakseni. Yllättävän lähellä oli vl-saarnoja o...
72 Yhteiskunta / Lestadiolaisuus
2
Kuka saarnasi äsken?
Illan saarna 26.12.2014
Kuuntelitteko seurat? En ehtinyt kuulla saarnaajan nimeä. Mitä ajatuksia saarna teissä herätti?
43 Yhteiskunta / Lestadiolaisuus
3
Uutispimento vl lahkossa
uppotukki., 25.12.2014
Olin korjauttamassa autoa vl liikkeessä. Ostin Iltasanomat lehden ennen sinne menoa, lueskelin sitä odotellessa auton korjausta. Siinä tuli sitten keskustelua yhteiskunnallisista asioista, maailma sodista, Venäjän suhteista jne. Sitten vl autohuo...
31 Yhteiskunta / Vanhoillislestadiolaisuus
4
Mukavaa oli palata vl-uskon piireihin
35 Yhteiskunta / Vanhoillislestadiolaisuus
5
Puhujienkokous 2014
12 Yhteiskunta / Vanhoillislestadiolaisuus
6
Virkansa menettäneiden saarnoja.
24 Yhteiskunta / Lestadiolaisuus
7
Lapin saarnaajatko ovatkin Hyviä Paimenia?
18 Yhteiskunta / Lestadiolaisuus
8
Kylläpä oli Oulun seuroissa tupa täynnä.
32 Yhteiskunta / Vanhoillislestadiolaisuus
9
"Suomi säästyy, Ruotsi ja Norja pommilla p...
11 Yhteiskunta / Profetiat
10
Aikaa 10 päivää!
39 Yhteiskunta / Profetiat
ONNEA PALSTALAISILLE
13
68
Vastaukset
- Onnea vaan
S24 Palautteet top 10
Suosituimmat sisällöt
TOP-10 AIHETTA
1
Sähköpostissa häiriötä 10.12.2014
suomi24 10.12.2014
Hei, Sähköpostijärjestelmässä on verkko-ongelmia, joiden takia posti.suomi24.fi osoite ei toimi. Selvitämme ongelmaa parhaillaan. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa harmia! Päivitys 12:27: Postiin pääsee jälleen! Ystävällisin terveisin, Suomi24 Y...
37 Suomi24 / Tiedotteet
2
Oikein hyvää joulua kaikille!
suomi24 23.12.2014
Tervehdys vanha ystävä! Näin joulun alla me Suomi24:n ylläpidossa haluamme kiittää sinua kuluneesta vuodesta ja toivottaa sinulle sekä läheisillesi oikein lämmintä, rauhallista joulua. Olkoon kuusesi komea, pakettisi muhkea ja kinkkusi mehevä. ...
11 Suomi24 / Tiedotteet
3
Rikosilmoitus 8.12.2014
Asianomistaja48 8.12.2014
Rikosilmoitus Suomi24 ylläpidolle Sen mukaisesti mitä alla olevissa linkeissä olen selostanut tapahtumista Suomi24-profetiakeskustelun foorumilla 2013-2014 http://keskustelu.suomi24.fi/node/13055040 http://keskustelu.suomi24.fi/node/13065633 htt...
29 Suomi24 / Palautteet
4
posti p....r..le
7 Suomi24 / Palautteet
5
Suomi24:ään ei näköjään ole luottamista
7 Suomi24 / Palautteet
6
Olisko bannin paikka?
4 Suomi24 / Palautteet
7
Emmerdale ex-luotsi häiriköi?
18 Suomi24 / Palautteet
8
Miten poistan oman viestini?
8 Suomi24 / Palautteet
9
Rikolliset somalit tapettava - lue! Somali...
15 Suomi24 / Palautteet
10
suomi24 lässähtänyt
4 Suomi24 / Palautteet - Voi kun hävettää
RIITELYLLÄ LISTOILLE JA USKOVIEN TUELLA.
Oletteko ylpeitä saavutuksistanne?
Sellaista evankeliumiako teidän herranne käski siis levittää?
Minulla on aivan erilainen Herra.
Jeesus Kristus ja hänen kehoituksensa on aivan päinvastainen palstan hengen, muka uskovien, ateistien, Jumalan kieltäjien, muslimien ja koraania raamatunsanaan sotkevan eksyttäjän kanssa.
Profetiat sanasta palstalla voisi kuvitella, että sieltä eksyvä löytää Jumalansanaa ja siitä keskustelua Raamatunsanan mukaisesti, saisi kipinää uskoonsa, tai vahvistusta tai kiinnostusta Herraa Jeesusta Kristusta kohtaan ja hänen profetallista elämäänsä, josta Raamattu kertoo.
Raamattu täynnä Jumalan puhetta. Pelkästään 735 profetiaakin löytyy.
Semmosta vaan. - -jarmo-
Maailmassa on vissiin yksi ainoa pelastuva tosiuskova ja se on tietenkin tämän ketjun aloittaja. Hänellä on jopa ihan oma Jeesuskin.
Voi sitä ahdasmielisyyden ahdasmielisyyttä, miten joku tulee enää itsensä kanssa toimeen, kun pitää yöt ja päivät miettiä muista pahuuksia. Täs ei oikeen muu enää tuu mieleen ku sääli tämän ihmispolon puolesta.- Inhottava realisti
Sääliä minäkin tunnen. Suurta sääliä. Ja surua. "Huomatkaa minut," hän huutaa.
- -jarmo-
Inhottava realisti kirjoitti:
Sääliä minäkin tunnen. Suurta sääliä. Ja surua. "Huomatkaa minut," hän huutaa.
Jep! Ollaan samaa mieltä :) ...siis sikäli positiivista, vaikka hyvin surullisesta asiasta. Kurjaa...
- Kertokaa
Onnea teille vaan.
Kyllä minulla on oppikirjana Raamattu. Herra ei ole sanaansa perunut. On vain yksi Jeesus Kristus, joka sanoo: Minä olen tie, totuus ja elämä.
Ei kukaan tule minun luokseni, ellei Isä häntä vedä.
Niinpä tämä Herra puhuukin omilleen ja vain omilleen myös sanansa kautta.
Sitä sanaa kun ette tunne niin se on siinä.
Moni sanoo minulle, Herra, Herra, mutta...
Kyllä se yksi ja sama elävä Jeesus Kristus pelastaa, ei muut.
Ihan itsellenne sillä teette, että Herraa vielä pilkkaatte. Hän tuntee teidätkin.
Minua ei tarvitse sääliä, minä en itseäni korota.
Korotan Jeesusta Kristusta, kuten Raamattu kehottaa.
Siinä syykin, että en ole ottanut nikkiä, koska katson, että tärkeintä sana, Jumalan sana, hänen kehoituksensa. Minkä käskyn Jeesus jätti opetuslapsilleen?
Uskonnonopettaja ei sitä tiedä. Opettaja ei voi enempää kuin minkä itse tietää.
Minkä ohjeen Raamattu antaa riitelystä?
Mitä Raamattu opettaa oman edun tavoittelusta?
Sinä vai profetiat palstalla Raamatullinen sana, profetiako on tärkeämpi?
Kerran meidät kaikki palkitaan?
Mitä Jeesus tarkoitti kun puhui taannoin: Minä tulen pian ja minulla on palkka mukanani. Mikä palkka?
Mitä sana pian tarkoittaa Raamatussa?
Lisäksi Herra puhui, että ei kukaan jää palkkaansa vaille.
Siis mitä palkkaa?
Mitä Herra on teille puhunut, mitä kehottanut tekemään?- Inhottava realisti
Käskikö Jumala sinua tekemään tuon avauksen?
- ---
Inhottava realisti kirjoitti:
Käskikö Jumala sinua tekemään tuon avauksen?
Huomaan kyllä, että aloitukset kyrsii sinua.
- -jarmo-
Tuntuu vähän siltä että sinä pidät kaikkia muita ensinnäkin äärimmäisen tyhminä tai tietämättöminä, että myös syntisinä ja tuomitset kaikki lähimmäisesi tosta vaan helvettiin mutta silti pidät itseäsi pyhänä.
Etkö sinä tiedä että tuomitseminen ei ole meidän tehtävämme? Tiedät kerran muuten niin paljon... ainakin kirjoitat kuin tietäisit.
Mikä on oma pelastusvarmuutesi? Kuinka voit olla pelastuksestasi varma... miten se ilmenee sydämessäsi, koska Raamattu varoittaa tuomitsemasta muita ettei itse tulisi tuomituksi ja millä muita mittaat, sillä sinua mitataan.
Tiestitkö muuten että kaikkien palkka on yksi Denari? Matteus 20:1-16 (viimeiset tulevat ensimmäisiksi ja ensimmäiset viimeisiksi) Se on vanha rahayksikkö joka tarkoitti yhden päivän palkkaa. Se sama määrä on se sama määrä, mitä tyhmä neitsyt kysyy lainaan viisaalta. Ikuinen elämä. Ei ole olemassa neljäsosaa ikuista elämää, eikä puoltatoistakaan ikuista elämää. On olemassa vain tasamittainen, yksi ikuinen elämä ja se on se palkka mistä puhut. - On tietoa
-jarmo- kirjoitti:
Tuntuu vähän siltä että sinä pidät kaikkia muita ensinnäkin äärimmäisen tyhminä tai tietämättöminä, että myös syntisinä ja tuomitset kaikki lähimmäisesi tosta vaan helvettiin mutta silti pidät itseäsi pyhänä.
Etkö sinä tiedä että tuomitseminen ei ole meidän tehtävämme? Tiedät kerran muuten niin paljon... ainakin kirjoitat kuin tietäisit.
Mikä on oma pelastusvarmuutesi? Kuinka voit olla pelastuksestasi varma... miten se ilmenee sydämessäsi, koska Raamattu varoittaa tuomitsemasta muita ettei itse tulisi tuomituksi ja millä muita mittaat, sillä sinua mitataan.
Tiestitkö muuten että kaikkien palkka on yksi Denari? Matteus 20:1-16 (viimeiset tulevat ensimmäisiksi ja ensimmäiset viimeisiksi) Se on vanha rahayksikkö joka tarkoitti yhden päivän palkkaa. Se sama määrä on se sama määrä, mitä tyhmä neitsyt kysyy lainaan viisaalta. Ikuinen elämä. Ei ole olemassa neljäsosaa ikuista elämää, eikä puoltatoistakaan ikuista elämää. On olemassa vain tasamittainen, yksi ikuinen elämä ja se on se palkka mistä puhut.Missä ne tuomitsemiset ovat? Kuka, missä?
Ei ainakaan tässä ketjussa.
Tiedätkö, että Herra puhuu? Elävä Jeesus puhuu kyllä, mutta vain omilleen.
Tiedän tulevasta sen, minkä Hän on ilmoittanut.
Älä herjaa jos et ole varma itsestäsi.
- Onne tarvitset vielä
Sitä saat miettiä tykönäsi.
Sinullahan ei Raamatun Jumalaa olekaan, mikäli olen ymmärtänyt kirjoituksesi oikein.
Joten eipä se sinua pitäisi heiluttaa mitenkään. - Voi teitä te sokeat.
ONNEA lisää.
Rikosilmoituksentekijällä on tilanne top 10 noussut sijalle 7.
Riitelemällä listoille ja sitten raamatun profetioita keksimään palstalle.
Aikaa 10 päivää!
43 Yhteiskunta / Profetiat Kiitos vaan onnitteluista. En kylläkään ymmärrä aloittajan motiivia. Hällä väliä. Turha aloitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6632498Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,301236- 1091148
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111073- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104915Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101863Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e236795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64741