Tulisitko Sinkut -miittiin

Stadin sinkkumiitt?

jos sellainen järjestettäisiin?

Vai onko käsitys palstasta, että on liian hulluja ihmisiä jotta haluaisit tutustua livenä. Jos, niin mitä siinä tapauksessa teet palstalla?

28

191

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapan aikaa. En haluaisi tavata ketään palstalaisia. Jos olisi ihan pakko, niin naiskirjoittajissa on hyviä virtuaalityyppejä, joista olisi kiva tietää, millainen ihminen nikin takana on.

      • DarkFear (ei kirj.)

        Kiva nähdä, että täällä on aina joskus asiallisiakin viestejä. Minäkin olen palstalla, koska täällä menee aika niin hyvin ja en kyllä haluaisi tavata ketään palstan kirjoittajista, koska täällä ei osaa kukaan ikinä käyttäytyä tai keskustella asiallisesti. Varmasti miitissäkin vain kaikki haukkuisivat ja ajattelisivat kaikkea negatiivista. Naiskirjoittajista olisi kyllä kiva saada seuraa ja kavereita.


    • Voisin harkita, mutta jyväskylää etelämmäs en tulisi.

      • Salix

        Tiedän, että tiukimpien puristien mielestä minulla ei ole asiaa palstalle koska en ole sinkku, mutta olen jäänyt vähän koukkuun joidenkin kirjoittajien juttuihin. Lisäksi olen kiinnostunut siitä löytävätkö palstanaiset seurustelukumppanin. Monet heistä ovat ihan tyytyväisiä sinkkuinakin, mutta olisi hauska kun rakkaus pyyhältäisi heidän elämäänsä pyörremyrskyn lailla. Olen romantikko, joten rakkausuutisia odotellessa tässä mennään.


    • Voisin periaatteessa tullakin, vaikkakin vähän kismittäisi se, että olen itse yrittänyt järkätä muutamankin kerran Sinkut-miittiä Helsinkiin, ja osanottajamäärä on vaihdellut nollasta ehkä yhteen tai kahteen (ja nekin useimmiten lähinnä ihmisiä, joita olin tavannut jo aiemmin). Ymmärrän tietysti olevani vastenmielinen tyyppi, eipä sillä, ja osallistumiseni varmaankin aiheuttaisi joukon peruutuksia, ja osallistujamäärä jäisi edelleen minimaaliseksi, joten ehkä oikea teko olisikin luvata tässä juhlallisesti, että EN osallistu miittiin, jos sellainen järjestetään.

      • 12+20

        Sehän siinä onkin, kun aina jossain pk-seudulla. En mä viittis mitään 400km lähtee matkustaa ihan vaan morjestamaan.


    • eurosinkku

      Eurosinkuilla on miittejä jatkuvasti, siellä varmastikin on mukana myös palstalaisia.
      Eikun menoks!

    • voihan tätä välil lukee

      En haluaisi saada niitä samoja haukkuja, mitä täällä satelee miehiltä muutenkin koko ajan, joten en tulisi.

      • ------------

        Tuskinpä ätmit uskaltaa kasvotusten haukkua. Yllättyisit miten ujoa ja nöyrää poikaa olisi vastassa.


      • -----------
        ------------ kirjoitti:

        Tuskinpä ätmit uskaltaa kasvotusten haukkua. Yllättyisit miten ujoa ja nöyrää poikaa olisi vastassa.

        Jos naiset itse ensin aloittaisivat arvostelun, niin kyllä niitä haukkuja sitten alkaisi varmasti lentää. Minulla on ainakin vaikeuksia pitää turpaani kiinni silloin, kun kuulen oikeassa elämässä naisilta palstatyyppisiä letkautuksia. Yksin ei jaksa lähteä vänkäämään, mutta miitissä olisi pelkkiä ätmejä, jolloin aivan varmasti avaisin suuni heti ensimmäisestä naisen perseilystä.


    • Voisin kaiketi tulla jos sinne tulisi vähintään kaksi muuta. Kaksin on ajanhukkaa, koska en varmaankaan jaksa puhella paljon.

    • Sonne

      Oliko tämä kutsu?

      Olen itse sen verran sekopää, että minua ei paljon hetkauttaisi, jos nyt ei ihan tuolilla päähän lyötäisi.

      Ensin haluan nähdä osallistujalistan.

      (naurua)

    • palstanainen

      Vaikkei ehkä kaikki miehet palstalla olisi sekopäitä, niin täällä palstalla on pelottavan oloisia hahmoja, vihaa täynnä, pedofiilejä, fasisteja... palstalla naisten jutut ovat poikkeavan korkeatasoisia nettiin ja naisten tapaamisesta voisi tullakin jotain, näkisi kellä muillakin on liskonnahka :-)

      • Naisasialööseri

        Turha pelätä, minä suojelen sinua. Lupaan myös saattaa kotiovelle asti.


      • palstanainen
        Naisasialööseri kirjoitti:

        Turha pelätä, minä suojelen sinua. Lupaan myös saattaa kotiovelle asti.

        No, kiitos :)


      • Täysipäinen

        "Vaikkei ehkä kaikki miehet palstalla olisi sekopäitä"

        Mistä tällainen kriittisyys ja suvaitsemattomuus koko miessukupuolta kohtaan täällä? Ehkä-sanaa kuitenkin käytetty viestissä.


      • palstanainen
        Täysipäinen kirjoitti:

        "Vaikkei ehkä kaikki miehet palstalla olisi sekopäitä"

        Mistä tällainen kriittisyys ja suvaitsemattomuus koko miessukupuolta kohtaan täällä? Ehkä-sanaa kuitenkin käytetty viestissä.

        'Koko miessukupuolta kohtaan', huh, huh, mistä tuonkin revit, älytöntä, palstalle kerääntyy potentiaalisesti vaarallisia tyyppejä, enemmän kuin muualla, eikä tuntemattomat miehet ole muutenkaan aina täysin riskittömiä tavata, vaikka 99% miehistä onkin turvallista tavata. Ei mun tarvitse kuin mennä alakerran baariin ja on suurikin mahdollisuus, että joku hyökkää kimppuun, itse asiassa 7 kolmekymppistä miestä yritti tappaa minut baarissa viime keväänä.


    • En usko, että erityisemmin kiinnostaisi. Paitsi ehkä silloin, jos saisin itse duunata kutsuvieraslistan... :D

    • Palstanainen

      Silloin saisit tapailla vain itseäsi.

    • Olen asian suhteen vähän kiikun kaakun. Olen tavannut muutaman palstalaisen ja he kaikki ovat olleet ihan tavallisia ihmisiä.

      En tiedä miten sitten toimisi useamman uuden ihmisen tapaaminen kerralla, koska aika moni palstalainen toteaa olevansa introvertti (kuten minäkin). Vaikka olen kova pälpättämään sitten kun tunnen ihmisen paremmin, niin tuntemattomien joukossa minusta tulee passiivinen kuuntelija. Voin vaan kuvitella tilanteen, jossa esim. neljä palstalaista istuu pöydän äärellä kahvilassa sanomatta sanaakaan ja tuijottaen mukiinsa :-D

      Palstan naisia voisin sitten tavata vaikka isommallakin joukolla. Muutenkin tutustuisin mieluiten palstalla vakkarinimeä tai rekattua nimeä käyttäviin.

      Miittejä on yritetty, viimeksi kesällä, eikä siitäkään mitään tullut joten...

      • 11+19

        Ois musta ihan kiva femnerdiäkin käydä moikkaamassa, mutta enpä kykene irtaantumaan mihinkään Helsinkiin asti.


    • Gammaromeo

      Ehdottomasti ehkä. Huonoja puolia on, että illuusio ja tietty salaperäisyys ihmisistä katoaisi kun tapaisi fyysisesti ja omasta anonyymiteetistä joutuisi ainakin osittain luopumaan. Jonkun kanssa varmaankin tulisin hyvin juttuun, johonkin ehkä ihastuisin :)

      Pitäisikö tapaamisen olla Helsingissä? Hämeenlinna on Suomen weberin pisteessä (suomalaisilla tilastollisesti lyhin matka tulla). Siikalatvan tienoilla Pohjois-Pohjanmaalla puolestaan sijaitsee Suomen maantieteellinen keskipiste. Ymmärrän toki että varsin mahdollisesti moni vakipalstalaisistakin asuu Helsingin keskustaajamassa.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Weberin_piste
      http://www.haapavesi-siikalatva.fi/sivu/fi/suomen_keskipiste/
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Helsingin_keskustaajama

    • kauneutta arvostava

      En tulisi koska palstan naiset ovat rumia ja lihavia.

    • 32415

      Palstan naiset vaikuttavat suurilta osin fiksuilta. Heitä uskaltaisi nähdä.
      Palstan miehistä suuri osa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta sen sijaan ovat sellaisia, joita en haluaisi tavata.
      Poikkeukset tunnistaa kirjoitustyylistä. He eivät lietso minkäänlaista naisvihaa.

      Aika outo jakauma palstalla. Fiksuja naisia ja kamalia miehiä näin karrikoidusti ilmaistuna...

      • 164cm mies

        Palstan pituusrasistipaskanaiset eivät ainakaan ole tapaamisen arvoisia.


      • .-.-.-.

        Muutama fiksu nainen löytyy. Fiksuja miehiä on palstalla itse asiassa enemmän kuin fiksuja naisia, mutta sinä et näe sitä, koska heidän maailmankuvansa on liian erilainen sinun maailmankuvaasi nähden.


      • jhukk
        .-.-.-. kirjoitti:

        Muutama fiksu nainen löytyy. Fiksuja miehiä on palstalla itse asiassa enemmän kuin fiksuja naisia, mutta sinä et näe sitä, koska heidän maailmankuvansa on liian erilainen sinun maailmankuvaasi nähden.

        Kerro sitten edes yksi älykäs asia mitä palstamiehet ovat sanoneet, en kyllä muuten tuota usko.


      • .-.-.-.
        jhukk kirjoitti:

        Kerro sitten edes yksi älykäs asia mitä palstamiehet ovat sanoneet, en kyllä muuten tuota usko.

        Turha niitä asioita on kertoa, kun sinä et näe niitä älykkäinä juttuina. Vähän sama kuin äärioikeisto ei näe äärivasemmiston juttuja älykkäinä ja toisin päin. Aivan liian suuret, tunteita nostattavat näkemyserot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      283
      1237
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      917
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      865
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      229
      824
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      20
      749
    9. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    10. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      39
      722
    Aihe