Kuten suomessa on tapana laitetaan yksityisautolija kustantamaan myös muiden menoeriä, viimeisimpänä on nyt sitten keksitty laittaa jännämiehen aiheuttamat haitat autoilijan piikkiin. Olisihan se ihan mahdoton ajatus että jännät itse maksaisi tai se että niistä hankkiuduttaisiin eroon, naiset ei varmaan sitä hyväksyisi:
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1419836483502.html
Autoilija laitetaan maksamaan jännätuhot
10
114
Vastaukset
- angry bird tai joku
Ei tarvi maksaa jos ei aja ylinopeutta. Helppoa ja halpaa. Muuten erittäin huono idea.
- Ikisinkku M
Minusta olisi ideana tavallaan hyvä jos autoilija voisi nähdä siinä jotain yhteiskunnallista hyötyä pidemmällä tähtäimellä niin että lasku mahdollisesti aikaa myöten laskisi. Jos sillä lisämaksulla kustannettaisiin p..kakasoille ostopalveluna majoitus siperiasta tai rasiallinen panoksia niskalaukausta varten tuskin kukaan autoilija valittaisi pienistä vaan maksaisi mielellään.
- angry bird tms.
Ikisinkku M kirjoitti:
Minusta olisi ideana tavallaan hyvä jos autoilija voisi nähdä siinä jotain yhteiskunnallista hyötyä pidemmällä tähtäimellä niin että lasku mahdollisesti aikaa myöten laskisi. Jos sillä lisämaksulla kustannettaisiin p..kakasoille ostopalveluna majoitus siperiasta tai rasiallinen panoksia niskalaukausta varten tuskin kukaan autoilija valittaisi pienistä vaan maksaisi mielellään.
Kyllä muuten valittaisivat. Ei autoilijat yleensä näe kuin oman napansa.
- Ikisinkku M
angry bird tms. kirjoitti:
Kyllä muuten valittaisivat. Ei autoilijat yleensä näe kuin oman napansa.
Minä voisin noin hyvään tarkoitukseen maksaa vaikken saisi sakkojakaan.
Ei haittaa mitään, kun tuo kohdistuu vaan niihin jotka sääntöjä rikkoo.
T. 13 vuotta sakotonta historiaa, niin kauan kuin kortti on ollut :)- 2354t6
Tässä mielessä ne pahimmat kustannusten nostattajat ovat kylläkin kaikki teinimopoilijat sekä teinimopoautoilijat. Näiden prosentuaalinen osuus kolareissa ja lunastuksissa on selvästi henkilöautoja suurempi, mikä nostaa myös vakuutusmaksuja.
Eli kannattaa alkaa kampanjoimaan 15 vuoden ikärajoitusta vastaan mopoissa ja mopoautoissa.- Ikisinkku M
Harvemmin ne jännät mopoautoilla ajelee: "Rikosuhrimaksujen avulla valtio aikoo kerätä vuodessa noin 4,5 miljoonaa euroa. Varat osoitetaan väkivallan uhreille sunnattuihin palveluihin."
- 6e5w48dftyvu
Ikisinkku M kirjoitti:
Harvemmin ne jännät mopoautoilla ajelee: "Rikosuhrimaksujen avulla valtio aikoo kerätä vuodessa noin 4,5 miljoonaa euroa. Varat osoitetaan väkivallan uhreille sunnattuihin palveluihin."
Kysmys onkin siitä kuka aiheuttaa eniten vahinkoja ja siten suurimmat kustannukset, jotka autoilijat maksavat vakuutuksina. Ei siitä, onko ratissa nainen, mies, "jännämies", jne.
- Ikisinkku M
6e5w48dftyvu kirjoitti:
Kysmys onkin siitä kuka aiheuttaa eniten vahinkoja ja siten suurimmat kustannukset, jotka autoilijat maksavat vakuutuksina. Ei siitä, onko ratissa nainen, mies, "jännämies", jne.
Kyllä ne naisiaan pieksävät ja tappavat jännät on suurimpia kustannuksia aiheuttava ryhmä teki ne sitten mitä tahansa. Siinä joku kolarikulu kalpenee rinnalla kun jännä teloo naisensa rullatuoliin loppuiäksi.
- 13+7-4
Lisäksi pitäisi asettaa maksu autoilijoille, jotka eivät riko lakia. Esimerkiksi 40 euron maksu, joka nimettäisiin vaikkapa rekisterikilven turhavalvonnan kulupeitemaksuksi.
Toinen ongelma ovat autoilijat, jotka pysäköivät autonsa sääntöjen mukaisesti. Tuollaisilta rikosuhrien auttamisvelvoitteesta pakoilijoilta pitäisi veloittaa 50 euroa viikossa pysäköintivalvontamaksua. Ei se valvonta ilmaista ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483