Puuhevosen teko?

Harrastajanikkari

Tekisi mieleni tehdä puuhevonen, mutta en uskalla ryhtyä niin tarkkaan hommaan ilman tarkempia ohjeita. Muistelen nähneeni palstalla linkityksen johonkin juttuun jossa oli joku puuhevosen tekijä hän varmaan tietäisi ratkaisun ongelmaani.

On vanha sanonta: "Tarkkaa hommaa, kuin puuhevosen perseenreijän poraus."

Voisiko kyseinen herra antaa ohjeita tuohon vaativaan työhön?

80

2777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkoja töitä kaikk

Ennenvan meinattiin samaa tuosta lannan ajosta pellolle olevan tarkkaa hommaa, ettei kippaa kahta kuormaa samaan paikkaan.

• Tätä pikkusieluisten

Raamattu foorumin tuho on tämä ahdas keskustelu ja vain tästä saa-tanallisesta raamatusta ja jos siitä poikkeat, menet hel-vettiin pää edellä, sielun-vihollinen ohjaa puheet ja meinigit sumppuun ja jutut loppuvat, kuin v- vattahalle.

• Ota yhteyttä omalla nimelläsi, niin palataan asiaan. Jeesuskin oli puusepän poika, joten hän kyllä hyvin ymmärtää puuhevosten merkityksen pienille ihmisille.

Kysyipä äskettäin eräs pappakin, että etkö voisi tehdä niin suurta keinuhevosta, että siinä voisivat aikuisetkin ratsastaa.

Tällaisen raivon tällä palstalla saavat totuutta vastaan jo Jumalan paaduttamiksi tulleissa.

He kun eivät siedä enää kuulla yhtä ainoaa sanaa totuudesta:

"Raamattu foorumin tuho on tämä ahdas keskustelu ja vain tästä saa-tanallisesta raamatusta ja jos siitä poikkeat, menet hel-vettiin pää edellä, sielun-vihollinen ohjaa puheet ja meinigit sumppuun ja jutut loppuvat, kuin v- vattahalle."

• Ihmettelen kovasti

Asiahan ei minulle kuulu mutta voisko puuhevosen tekijä sanoa miksi puuhevoselle tehdään persreikä?

• Sen ymmärrän
        Ihmettelen kovasti kirjoitti:

Asiahan ei minulle kuulu mutta voisko puuhevosen tekijä sanoa miksi puuhevoselle tehdään persreikä?

että puuhevoselle tehdään häntää varten reikä, mutta miski sille pitää erikseen porata per,släpi?

• Hyvää yksinpuh2015V

He kun eivät siedä enää kuulla yhtä ainoaa sanaa totuudesta:

Vankilassakin jepet numeroivat vitsinsä, ettei jatkuvasti pienessä piirissä tarvinnut samaa hokemaa kunnella.

6 seuraajaa vissiin forumilla enää, sietokyvyn raja ylittynyt joo.

• Tornista potaskaa pa

Joo ja verot mitä ei ymmärrä omaa parastaan, tulee foorumille ja haukuu väen he-vettiin joo ja pi-run kautta, on tämä kätevä, tietysti valtiolta imenyt enemmän -kuin laki sallii joo nämä on näitä käteviä muita hele- ja -vettiin passittamaan.

• Mistä happi piisaaaa

Joo ja valtion leivistä se käypi, muut kyykkyyn, meillä on etuajo-oikeus, veetu mutta nämä tunarit kohtaavatkin toellisuuen, näistä tehhään puhheitten mukkaan nevalle poikkipuita, joitten yli pienimätkin voipi käyä, ei nämä ole --kuin nevalle välipoikkipuiksi ja rapaosimpaan kohtaan painetaan.

• Erä het ensivuonna

Troijalainen näytti vähän kylkiään mutta sitten on ollut hiljaa, Saat-ja -nassti. porukkaa helvettiin manaaja, on vissiin huomannut omat munansa -siis pallinsa ja koettaa korjata tilannetta olematta hiljaa,,,, joku meinasi tussa äske -jotta tämä ryyppää omaksi ilokseen, mutta teuooo otetaan taas yhteen kun keretään, elä laita haskojas naulaan, kuules sua on niin mukava iskeä oikealla ja sitten vasemmalla.

Mää pompin jo ja harrastan varjoo ja lyönnit osuu.

• Toisin sanoen kives

Vaskestaha se hevonen pitää olla ja komia, melkein puhuva.

• guildmaster

eihän siinä mitään konstia ole, kun otat koivupöllin ja veistelet pois kaiken, mikä ei näytä puuhevoselta. Persreijän kanssa olet sitten tarkkana. Kyllä siitä hyvä tulee.

• Taavetti Tiitinen

Kiitoksia paljon, tuolla ohjeella osaankin tehdä hevosen helposti. Olen siis avaaja.
        Harmi vaan kun Teuvo ei kertonut miten se tarkka homma tehdään. Jos nyt kertoisi kun tulin omalla nimelläni.

• Taavetti Tiitinen kirjoitti:

Kiitoksia paljon, tuolla ohjeella osaankin tehdä hevosen helposti. Olen siis avaaja.
        Harmi vaan kun Teuvo ei kertonut miten se tarkka homma tehdään. Jos nyt kertoisi kun tulin omalla nimelläni.

Harmi vaan, kun Taavetti Tiitinen ei ole ilmoittanut kotiosoitettaan, johon piirustukset voisi lähettää.

Eikä ole edes sähköpostilla yhteyttä ottanut.

• Vartija valvoo
        TeuvoSuni kirjoitti:

Harmi vaan, kun Taavetti Tiitinen ei ole ilmoittanut kotiosoitettaan, johon piirustukset voisi lähettää.

Eikä ole edes sähköpostilla yhteyttä ottanut.

Se on hyvä asia. Useimmat palstalla vierailevat ovat oppineet, ettei sinulle kannata antaa mitään henkilötietoja, sillä sinä käytät niitä väärin, sillä sinulle ihmiset ovat vain käyttöesineitä.

• Vartija valvoo kirjoitti:

Se on hyvä asia. Useimmat palstalla vierailevat ovat oppineet, ettei sinulle kannata antaa mitään henkilötietoja, sillä sinä käytät niitä väärin, sillä sinulle ihmiset ovat vain käyttöesineitä.

Tuskin tajuat, mutta kerron kuitenkin.

Maailmassa todellista valoa, ja pimeyden valoa.

Pimeyden valon hallitsija pistää omat lamppunsa vakan tai peräti vuoteen alle.

"Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, millainen onkaan pimeys!"

Mutta Kristuksen Totuuden valo laitetaan lampunjalkaan:

"Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville."

• Logiikkasi pettää
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tuskin tajuat, mutta kerron kuitenkin.

Maailmassa todellista valoa, ja pimeyden valoa.

Pimeyden valon hallitsija pistää omat lamppunsa vakan tai peräti vuoteen alle.

"Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, millainen onkaan pimeys!"

Mutta Kristuksen Totuuden valo laitetaan lampunjalkaan:

"Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville."

Miten siihen valoon sopii mustat seinät joita saat eteesi?

• Logiikkasi pettää kirjoitti:

Miten siihen valoon sopii mustat seinät joita saat eteesi?

Erittäin hyvin sopivat, koska tuon mustan seinän takana sinäkin vaellat pimeydessä.

Sen salaisuuden sinulle paljastan, ettei noita mustia seiniä' ole eteeni laitettu kuin vain muutaman kerran opetuslapseuden ensiaskeleilla, kun oli into lähteä jonnekin ilman Pyhän Hengen tahtoa.

Kuten saamassani tehtävässä se selvästi sanottiin.

Viimeisen kerran Pyhä Henki näytti sen mustana kirjekuorena.

Erään silloisen ystävän kodissa käydessäni hän suositteli minulle "Hengen uudistus kirkossamme"- nimisen lahkon lehteä.

Hän leikkasi siitä irti tilauskupongin, jonka kotona täytin ja pistin kirjekuoreen.

Kun olin liimaamassa siihen postimerkkiä, valkoinen kuori muuttui kädessäni mustaksi, jolloin heitin sen saman tien takkaan, kun siinä oli valmiina tuli.

Sen pituinen se.

• Pistetään kunnon tan

Tepellä on nämä Jiesus naulat pienissä sievissä nämäkin uppoaa, joo koni ei klapaja kun työntää, teuo taitaa nämä vippaskonstit, vaikka kavio oisi halki ei haittaa, mentävä on kaaki puolelle teuon mielestä, muttei mun, vastaan tulee vielä pitkä vuosi, kyllä vääpeli voivoottaa vielä jumalattomuuttaan.

• Harrastajanikkarille:

Jos joskus liikut täällä Etelä-Karjalassa, niin olet tervetullut tutustumaan Puuhamaahani.

Esittelen sinulle mielelläni hevosiani ja niiden valmistusmenetelmää. Alustavana tietona sinulle se, että yhden hevosen valmistuminen ratsastuskuntoon vie aikaa noin 3 vuorokautta.

Sinä tuskin lienet tuo ihminen, joka Paholaisen kasteessa on saanut nimen Taavetti Tiitinen?

• Omnatunnon kysymys

sinulle Teuvo: Teetkö hevosillesi pe,rsereiänkin myös ja miksi se on niin tarkkaa hommaa?

• Sivusta sanon
        Omnatunnon kysymys kirjoitti:

sinulle Teuvo: Teetkö hevosillesi pe,rsereiänkin myös ja miksi se on niin tarkkaa hommaa?

Kaltaisesi puupää ei pysty koskaan tekemään edes puuhevosta.

• Sivusta sanon kirjoitti:

Kaltaisesi puupää ei pysty koskaan tekemään edes puuhevosta.

Oikeassa olet!

He kuljeskelevat vain kaikenlaisia armoreikiä katsellen ja etsien.

• a.haa
        TeuvoSuni kirjoitti:

Oikeassa olet!

He kuljeskelevat vain kaikenlaisia armoreikiä katsellen ja etsien.

Armoreikäkö se puuhevosesi pers,ereikä onkin?

• Etsivä löytää
      • Kiitos sinulle löydöstäsi. Minä kun ole pitkään aikaan lukenut Savitaipaleen kunnan kotisivua, josta sinä olit tuon hevosen löytänyt, kun se kävi Helsingin matkalla.

• Hevosmies.

Hyvän näköinen hevonen, jonka askelluskin on oikein, montako olet jo niitä maailmalle lähettänyt?

• Hevosmies. kirjoitti:

Hyvän näköinen hevonen, jonka askelluskin on oikein, montako olet jo niitä maailmalle lähettänyt?

Oikea hevosmies olet. Kun minä yli 10 vuotta sitten sai kipinän näihin hevosiin, en tuosta askelluksesta mitään tiennyt.

Kyllä se selvi vanhoista kotimaisista elokuvistakin, joissa paljon hevosia käytettiin, että tuollainen se oikea askellus on.

Kun kerran vein yhden hevosen Helsinkiin, niin rautatieasemalta kun kävelin kohti Mannerheimintietä, huikkasi muuan ohikulkija:

"Oikea on hevosesi askellus! Katso vaikka Mannerheimin hevosta!"

Ja katselin, kun se siinä lähellä oli, ja oikea oli silläkin askellus.

Tänään vein kirjaston näyttelykaappiin hevosen numero 54.

• Oooh.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Oikea hevosmies olet. Kun minä yli 10 vuotta sitten sai kipinän näihin hevosiin, en tuosta askelluksesta mitään tiennyt.

Kyllä se selvi vanhoista kotimaisista elokuvistakin, joissa paljon hevosia käytettiin, että tuollainen se oikea askellus on.

Kun kerran vein yhden hevosen Helsinkiin, niin rautatieasemalta kun kävelin kohti Mannerheimintietä, huikkasi muuan ohikulkija:

Sinulla on siis paljon kokemusta pers,ereijän kairaamisesta.

• Oooh. kirjoitti:

Sinulla on siis paljon kokemusta pers,ereijän kairaamisesta.

Ei taida tuosta kuvasta selvitä sinun kaipaamasi yksityiskohta?

Joten tervetuloa paikan päälle tutkimaan, jos joskus Etelä-Karjalassa liikut.

• Itse itseltäsi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kysyit. Askeltaisit oikein myös Raamatuntotuuden kanssa.

• Itse itseltäsi kirjoitti:

Kysyit. Askeltaisit oikein myös Raamatuntotuuden kanssa.

Vastaa minulle, missä joukossa sinä olet askeltamassa:

adventistit
        aglikaanit
        Agrigolalaiset
        arkkimunkkilaiset
        armonkalliolaiset
        baalbelklaiset
        babtistit
        birkittalaissisaret
        branhamilaiset
        cityseurakuntalaiset
        dominikaanit
        elämänsanalaiset
        slevy:n miespapit
        slevy:n naispapit
        elämänlähdeläiset
        eläväsanalaiset
        ekumeeniset
        exoduslaiset
        gnostilaiset
        henotesläiset
        helluntailaiset
        hengenuudistuslaiset
        heränneet
        esikoiset
        ilmestysmajalaiset
        ilosanomalaiset
        israelinystävät
        Joosualaiset
        jehovalaiset
        Jeesuksen pyhän veren papit
        Jeesuksen ruumislaiset
        Jeesus on herralaiset
        katolilaiset kylväjät
        kansanraamattuseuralaiset
        kalleimman veren sisaret
        kansanlähetysläiset
        Kellonkartanolaiset
        koivuniemiläiset
        korpelalaisuus
        kotikirkkolaiset
        kulmakivenseurakuntalaiset
        kulmakiviseurakuntalaiset
        kuninkaansoturit
        kristilliset eläkeläiset
        kriisipalvelulaiset
        kotisatamalaiset
        luterilaiset
        lähetysseurakuntalaiset
        luthersäätiöläiset
        lasarusveljet
        lähdekalliolaiset
        lännenhunttarilaiset
        maranatalaiset
        majakkalaiset
        metodistit
        missiomaailmalaiset
        mormoonit
        munkkiluostarin munkit
        nunnaluostarin nunnat
        nokialaismissiolaiset
        onewayhouselaiset
        ortodoksit
        pelastusarmeijalaiset
        patmoslaiset
        palatsiseurakuntalaiset
        paavalinsynodilaiset
        paratiisikotilaiset
        pikkuesikoiset
        priskillalaiset
        pyhänikolauslaiset
        perjantaikristuksellelaiset
        raamattupuhuulaiset
        radiodeiläiset
        rauhansanalaiset
        rauhanyhdistysläiset
        ristiinnaulitut
        risteyspaikkalaiset
        ristiretkeläiset
        ropolaiset
        rukouspalvelulaiset
        rukousystäväläiset
        ruusuristiläiset
        ristiinnaulittulaiset
        saalemilaiset
        sanansaattajalaiset
        sanajaylistysläiset
        savenvalajalaiset
        scientologilaiset
        siloalaiset
        stefanuslaiset
        suomenraamattuopistolaiset
        teologiset istuuttilaiset
        tabernaakkelilaiset
        takeitnowlaiset
        Timoteusyhteisöläiset
        tuomasmessulaiset
        totuudenystäväläiset
        tunnustukselliset luterilaiset
        torontonsiunaajalaiset
        uusheränneet
        uusapostoliset
        uusitoivolaiset
        uusiviiniläiset
        valon enkelit
        vapaakirkolliset
        vanhauskoiset
        vapaamuurarit
        viadolorosalaiset
        vineyardilaiset
        yhteyskristuksessalaiset
        yhteysliikeläiset
        yeshualaiset

Mahtaisiko sinun kanssasi onnistua: "Sama kaiku on askelten!"

• Palautuipa juuri mieleen Jumalan ennustus profeetta Sakarjalle:

"Minulle hän sanoi: "Paina mieleesi ne hevoset, jotka lähtivät pohjoista kohti. Ne vievät minun henkeni pohjoiseen maahan, jotta se vaikuttaisi siellä."

• lestateuvo.

"Minulle hän sanoi: "Paina mieleesi ne hevoset, jotka lähtivät pohjoista kohti. Ne vievät minun henkeni pohjoiseen maahan, jotta se vaikuttaisi siellä."

Tuonkin väärennöksen olet ominut lestadiolaisilta. Sanon heti ennen kuin ehdit irvimään että oikein se on Raamatussa

• Tämä koskee nimenomaan lestadiolaisia:

"Herra sanoi minulle: "Pohjoisesta purkautuu onnettomuus tämän maan asukkaiden päälle."

Kuvittele nyt tämän luterilaisen porton suurta käenpoikasta, jota se uskollisesti ruokkii omassa pesässään:

Kaikilla sama iso-isä: Martti Luther.

Kaikilla sama isä: Lars Leevi Laestadius.'

Kaikilla sama portto äiti: luterilainen kirkko.

Mutta kaikki 21 sukuhaaraista lasta niin erimielisiä, etteivät voi edes yhdessä sukuseurojaan pitää.

• Samaa pallon pyörity

Samaa turhuuta haaskautta, on nunnan nännit ja paavin pallit, ei mitään vaikutusta näitten vuosikymmentä suorittamasta jauhannasta, turhaa saastetta kertyy vain tiedostoihin.

• Turhuutta on

myös johtajan kehut ilman palkankorotusta.

• Turhuuden turhuutta
        Turhuutta on kirjoitti:

myös johtajan kehut ilman palkankorotusta.

Turhuutta on myös Perussuomalaisten paavius

• Harrastajanikkari

Vielä en ole saanut selvyyttä perseenreijän poraukseen?

• Etkö ole ottanut todesta kutsuani tulla paikan päälle katsomaan, miten näitä hevosia tehdään?

Antaisin sinulle niin paljon puutakin, ja poria, että voit tehdä itsellesi vaikka sata erikokoista reikää, joita voisit sitten ylpeänä esitellä tuttavillesi:

"Minä osasin! Minä osasin! Minä osasin! Kun Teuvo opasti. Ei hän niin pahamies olekaan kuin hänestä luullaan."

• Harrastajanikkari
        TeuvoSuni kirjoitti:

Etkö ole ottanut todesta kutsuani tulla paikan päälle katsomaan, miten näitä hevosia tehdään?

Antaisin sinulle niin paljon puutakin, ja poria, että voit tehdä itsellesi vaikka sata erikokoista reikää, joita voisit sitten ylpeänä esitellä tuttavillesi:

"Minä osasin! Minä osasin! Minä osasin! Kun Teuvo opasti. Ei hän niin pahamies olekaan kuin hänestä luullaan."

Minä en tuota äskeistä kysymystä laittanut. Et olekaan niin paha mies kuin luullaan, olet paljon pahempi, suorastaan p,erkeleen lähettiläs.

• Harrastajanikkari kirjoitti:

Minä en tuota äskeistä kysymystä laittanut. Et olekaan niin paha mies kuin luullaan, olet paljon pahempi, suorastaan p,erkeleen lähettiläs.

Tuskin perkeleen lähettiläs olisi sinun suurinta toivettasi täyttänyt, ja vielä opastanut sinua halujesi mukaisten reikien tekemisessä.

• Hevon
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tuskin perkeleen lähettiläs olisi sinun suurinta toivettasi täyttänyt, ja vielä opastanut sinua halujesi mukaisten reikien tekemisessä.

perceestähän koko oppisi onkin.

Annan sinulle yritysidean: Ala pitää kursseja aiheesta : Miten teen puuhevoselle tarkasti percereiän.

• Jo on mieltymykset
        Hevon kirjoitti:

perceestähän koko oppisi onkin.

Annan sinulle yritysidean: Ala pitää kursseja aiheesta : Miten teen puuhevoselle tarkasti percereiän.

Muutama perverssi 1-2 on fantasioinut puuhevosen per.sereiäin ympärillä pari viikkoa:)

• Teuvo on
        Jo on mieltymykset kirjoitti:

Muutama perverssi 1-2 on fantasioinut puuhevosen per.sereiäin ympärillä pari viikkoa:)

fantasioinut jo kymmenen vuotta, tehden sinä aikana jo 54 percereikää.

• Jo on mieltymykset kirjoitti:

Onhan niitä sellaisiakin, jotka eivät reikiä valikoi.

En ole kyllä aikaisemmin kuullut, että jopa puuhevoset kelpaavat tuohon tarkoitukseen.

• Teuvo on kirjoitti:

fantasioinut jo kymmenen vuotta, tehden sinä aikana jo 54 percereikää.

Minä kerron sinulle salaisuuden, jos lupaat ettet kerro sitä edelleen:

Jokainen hevonen on jäänyt ilman sitä, koska niillä on suitset suussa ja ohjakset, niin eiväthän ne silloin voi syödäkään.

• Likainen mieli-
        TeuvoSuni kirjoitti:

Onhan niitä sellaisiakin, jotka eivät reikiä valikoi.

En ole kyllä aikaisemmin kuullut, että jopa puuhevoset kelpaavat tuohon tarkoitukseen.

kuvituksesi toimii taas Teuvo.

• Voe tokkiisa
        TeuvoSuni kirjoitti:

"""Tuskin perkeleen lähettiläs olisi sinun suurinta toivettasi täyttänyt, ja vielä opastanut sinua halujesi mukaisten reikien tekemisessä. """

Per,keleen lähettiläshän se on sinunkin mielestäsi ihmisten miellyttäjä.

• Likainen mieli- kirjoitti:

kuvituksesi toimii taas Teuvo.

Minäkö tämän reikäjutun tänne palstalle toin?

• Hevosetsivä

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.267060020102630.1073741830.208201732655126&type=3

• Et muista

Koskaan sanoa että teet noita oikein askeltavia per sereikähevosiasi varastetulla idealla -kuinkas muuten.

• Miksi et ole tuota kysynyt aikaisemmin?

Sinä kyllä tiedät se alkuperän, kuten moni muukin, sillä ei siinä ole mitään salattavaa.

Aikoinaan ostin uuden hiomakoneen, jonka mukana nuo piirustukset olivat, vapaasti kaikkien halukkaiden käytettäväksi.

Eikä niissä ollut tuota kaltaisiasi himottavaa reikää, joten ei sitä ole niissä edelleenkään.

Jokaiselle Puuhapesässäni käyneille on tuon koneen näyttänyt, jonka mukana piirustukset olivat.

• Tosi savolainen olet

Kun pimität tietoa verukkeella ettet kysynyt. Miksi himoat puuhevosen reikää?

• Tosi savolainen olet kirjoitti:

Kun pimität tietoa verukkeella ettet kysynyt. Miksi himoat puuhevosen reikää?

Minäkö tämän keskustelun aloituksen olen uskosi mukaan tehnyt?

• Tyypiilistä taas
        TeuvoSuni kirjoitti:

Minäkö tämän keskustelun aloituksen olen uskosi mukaan tehnyt?

Käännät huomion muualle ja jätät kysymykseen vastaamatta

• Tyypiilistä taas kirjoitti:

Käännät huomion muualle ja jätät kysymykseen vastaamatta

Tyypillistä ymmärtämättömyyttä.

Tämänkö sinä olet tästä keskustelusta vain ymmärtänyt, että minä, Teuvo Suni, aloitin tämän reikärienauksen?

• Reikärienaus?

Asiantuntijan lausuntoahan aloittaja kaipasi ja sinä Teuvo edustat sitä täysin.
      Hevonperse,estä on oppisi ja teet puuhevosia.

• Kun hän ei usko taivaallisia, niin ajattelin, että ehkä hän maallisen puuhevosen tekotapaan uskoo, ja siksi lupasin opettaa hänelle tuon - hänen mielestä tärkeimmän, tarkkuutta vativan asian - vaikka itse ole niitä tehnytkään.

Ja huomaan, että tämän maailman asioissakin pätee edelleen tämä:

"Kiittämättömyys on maailman palkka."

• Saunan kiuas

Minä poltin "Älä heitä pelkää" -kirjan 13.3.2009 saunan kiukaan pesässä ja puuhevosen toimitin kaatopaikalle.

• Nyyh!

Minä en saanut edes puuhevosta.

• Uskosi mukainen on todistus, suoraan Paavalilta opittu:

"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

Saa-tanan pelko sinussa on sen verran suuri, ettet uskaltanut urotekoasi kertoa rehellisesti omalla nimelläsi.

• Nyyh! kirjoitti:

Minä en saanut edes puuhevosta.

Ensi viikolla saan valmiiksi seuraavat hevoset.

Tule hakemaan omasi, ja älä itke enää.

• Tottapa totta
        TeuvoSuni kirjoitti:

Uskosi mukainen on todistus, suoraan Paavalilta opittu:

"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

Saa-tanan pelko sinussa on sen verran suuri, ettet uskaltanut urotekoasi kertoa rehellisesti omalla nimelläsi.

Kerrankin olet rehellinen ja tunnustat olevasi s,aatana.

• Tottapa totta kirjoitti:

Kerrankin olet rehellinen ja tunnustat olevasi s,aatana.

Kun paadutelulla ei enää järkikään pelaa, en minä sille mitään voi.

Miten selität sen, että 1937 syntynyt ihminen olisi jo 2000 vuotta sitten maailmassa touhunnut ja Saa-tanan enkelin kurituksen alaisena tunnustuksensa kirjoittanut:

• Sinullako muka sitte
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kun paadutelulla ei enää järkikään pelaa, en minä sille mitään voi.

Miten selität sen, että 1937 syntynyt ihminen olisi jo 2000 vuotta sitten maailmassa touhunnut ja Saa-tanan enkelin kurituksen alaisena tunnustuksensa kirjoittanut:

pelaa?

Kommentoin tätä lausettasi.

"Saa-tanan pelko sinussa on sen verran suuri, ettet uskaltanut urotekoasi kertoa rehellisesti omalla nimelläsi."

• Saa-tanan pelosta sinäkin olet siellä pimeyden puskassa, nimimerkin takana, kuten kirjoitettu on:

"Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat:

"Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"

• Sinäpä sen sanoit

Mutta kuitenkin Jeesus näkee kovasydämisyytesi ja omaisuutesi joka sinun piti jakaa köyhille eikä kahmia itsellesi.

• Sinäpä sen sanoit kirjoitti:

Mutta kuitenkin Jeesus näkee kovasydämisyytesi ja omaisuutesi joka sinun piti jakaa köyhille eikä kahmia itsellesi.

Jos näin tapahtuisi, olisin siellä pimeyden puskassa sinun rakkain ystäväsi.

• Tuskin.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jos näin tapahtuisi, olisin siellä pimeyden puskassa sinun rakkain ystäväsi.

ruokit talvilintujakaan.

• Tuskin. kirjoitti:

ruokit talvilintujakaan.

Kyllä niitä omakotitalossa ruokittiin niin, että siemeniä meni kaksi säkkiä vuodessa.

Kerrostalon säännöt kieltävät niiden ruokkimisen pihassa.

Mutta kun tämä asuntomme kolmannen kerroksen päädyssä, ja parvekkeen takana on kolme isoa Salavaa eli piilipuuta, joiden oksat ulottuvat parvekkeen ikkunoihin saakka.

Sinne ripustin monta talipalloa. Mutta ei ehtinyt sinitiaiset ja talitiaiset montaa kertaa niistä ruokaa nokkia, kun naakat ja varikset tulivat ne popsimaan.

Lohduttaako sinua se, että näihin muutamaan pihapuuhun ripustin 6 pönttöä. 2 sinitiaiselle ja 4 talitiaiselle, ja kaikissa oli kesällä asukkaat.

• Voi olla valmiitakin
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kyllä niitä omakotitalossa ruokittiin niin, että siemeniä meni kaksi säkkiä vuodessa.

Kerrostalon säännöt kieltävät niiden ruokkimisen pihassa.

Mutta kun tämä asuntomme kolmannen kerroksen päädyssä, ja parvekkeen takana on kolme isoa Salavaa eli piilipuuta, joiden oksat ulottuvat parvekkeen ikkunoihin saakka.

Sinne ripustin monta talipalloa. Mutta ei ehtinyt sinitiaiset ja talitiaiset montaa kertaa niistä ruokaa nokkia, kun naakat ja varikset tulivat ne popsimaan.

Lohduttaako sinua se, että näihin muutamaan pihapuuhun ripustin 6 pönttöä. 2 sinitiaiselle ja 4 talitiaiselle, ja kaikissa oli kesällä asukkaat.

Kannattaa suojaverkottaa nuo talipallot, ettei nuo isommat linut pääse apajille lokkaamaan pikkulintujen ruokaa.

• Voi olla valmiitakin kirjoitti:

Kannattaa suojaverkottaa nuo talipallot, ettei nuo isommat linut pääse apajille lokkaamaan pikkulintujen ruokaa.

Kyllä se on koettu, kun varikset ja naakat hakkaavat verkot rikki, ja popsivat ne helposti suuhunsa, kun pallot maahan putoavat.

Yksikin hakkasi oksan irti, jotta sai metallikierukan pudotettu maahan.

Kun sinä nyt koet antavasi hyviä maallisia neuvoja, niin pystytkö antamaan taivaallisen neuvon:

Miten totuus voitaisiin suojaverkottaa, etteivät Saa-tanan palvelijat pääsisi sitä rienaamaan?

• Minkäkokoinen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kyllä se on koettu, kun varikset ja naakat hakkaavat verkot rikki, ja popsivat ne helposti suuhunsa, kun pallot maahan putoavat.

Yksikin hakkasi oksan irti, jotta sai metallikierukan pudotettu maahan.

Kun sinä nyt koet antavasi hyviä maallisia neuvoja, niin pystytkö antamaan taivaallisen neuvon:

Miten totuus voitaisiin suojaverkottaa, etteivät Saa-tanan palvelijat pääsisi sitä rienaamaan?

pöntönreikä pitää olle talitiaiselle ja sinitiaiselle?

• Sinulla se on

• Sinulla se on kirjoitti:

likainen mielikuvitus kun tuossakin muistit hevon persläven.

Nauti sinä puhtaudestasi!

En maininnut sanakaan hevosista, mutta sinä muistit.

• Armeijamuistoja
        TeuvoSuni kirjoitti:

Nauti sinä puhtaudestasi!

En maininnut sanakaan hevosista, mutta sinä muistit.

Muistan kun armeijassa laulettiin marssilla

"on mulla ky,rpä hevoseen, se roikkuu alla polvien.

Daadaa dirlandaa.

• Armeijamuistoja kirjoitti:

Muistan kun armeijassa laulettiin marssilla

"on mulla ky,rpä hevoseen, se roikkuu alla polvien.

Daadaa dirlandaa.

Se vähä, mitä Ilmavoimissa marssittiin ja laulettiin oli tämä:

"Kankahalla kasvaa kaunis kukkanen..."

• Harrastajanikkari

Löytyykö vielä kiinnostusta puuhevosiin?

• Etkö saanut hevostasi keinumaan, kun palasit samaan asiaan uudelleen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      20
      2665
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      210
      1961
    3. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      59
      1748
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1561
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1466
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      207
      1348
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1246
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1157
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1045
    10. Rääkyvä nainen

Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil
      Kuhmo
      14
      932
    Aihe