Maailman ainoa varma ennustus

kergy

Koska täällä liikkuu niin paljon fantasiamaailmoissa eläviä hihhuleita niin annetaan sitten ihka oikea ennustus:

Maailma tuhoutuu, milloin? tulevaisuudessa.

Noin, olen nyt siis yhteydessä teidän ihannoimaan "jumalaan", palvokaa minua koska olen ainoa joka on pystynyt ennustamaan maailmanlopun ajankohdan oikein.

4

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alfa123om2222

Eipä tuo ensimmäinen veikkauskaan mennyt oikein. Täällä ei liikku paljon hihhuleita, vaan palsta on pieni ja vain vähän viestejä tulee viikossa. Vain vähän on keskustelua. Tuskin lainkaan.

On niitä oikeaan osuneita ennustuksia ollut historian saatossa, mutta vain Nostradamuksen salattuun runomuotoon puettu ennustelu on suuressa määrin sellaista. Se kuvastanee tulevaisuuden ennustamisen vaikeutta, että ennustukset on puettava salakirjoituksen asuun.

Jos joku tietäisi tulevaisuuden ennalta ja kirjoittaisi sen ylös paperille niin siitä vasta soppa syntyisi. Paljon hänen ennustuksistaan kyettäisiin muuttamaan toisiksi, jos ne ennalta tiedettäisiin. Ja ne ikään kuin olisivat vääriä ennustuksia, vaikka olivat alun perin oikeita.

• kergy

Silti ennustukseni tulee menemään oikein.

• ViimeinenVipunen

2300 vuotta Israelin temppelin tuhosta sen jälleen rakentamiseen.

Tuhatvuotinen valtakunta päättyi 1600- luvun lopussa tai 1700- luvun alussa ja alkoi tieteen läpimurto, kun Saatana pääsi irti syvyytensä kahleista.

Saatanan vapautumisesta 420 vuotta pakanat tallovat pyhien seurakuntaa. -> 2100- 2200-luku

Kaksi todistajaa julistavat evankeliumia 1290 vuotta. Katolinen ja Ortodoksinen kirkko syntyi 1054. 1054 1290= 2290

Niin kuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan päivänä oleva. Ennen vedenpaisumusta oli 10 sukupolvea, ja niin on oleva myös ennen maailmaloppua

Mutta se päivä on tuleva kuin varas yöllä. Varkaathan tulevat tavallisesti suden hetkenä eli klo 3:00-5:00

• »Maailma tuhoutuu, milloin?»

Jos maailmalla tarkoitetaan maapalloa, niin maapallo tuhoutuu aivan kokonaan viimeistään silloin, kun Aurinko laajenee punaisen jättiläisen vaiheeseensa ja nielee maapallon ~ 8 miljardin vuoden päästä. Huomattavasti tätä ennen olot täällä käyvät liian kuumiksi monimutkaisemmalle elämälle, ja viimeiset oliot tullevat olemaan mikrobeja. Tästä myöhemmin valtameret kiehuvat kaasukehään, ja täällä tullevat vallitsemaan venusmaiset olot. Siitä vielä myöhemmin Aurinko puhaltanee kaasukehänkin hornan tuuttiin täältä, ja kärtsää kivipalloa aikansa, ennen kuin tosiaan nielee sen.

Näillä mennään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      138
      1676
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      55
      1548
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1372
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1173
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1045
    Aihe