Itse ostin sellasen 20 raketin pakkauksen. Toivottavasti ei osu silmään kun ei ole mitään suojalaseja kun kännissähän minä niitä ammun.
Montako rakettia ammutte tänään?
14
109
Vastaukset
- Ihastunut mies
Yhden sukkulan voisin lähettää Venukseen.
- munastaan tarkkamies
Mulla olis ollut ihan sama vastaus!
- IHQUUUU!!!
munastaan tarkkamies kirjoitti:
Mulla olis ollut ihan sama vastaus!
Mä olisin sanonut että nahkaraketin voisin laukaista jonkun naisen vittuun!!! Ollaan ihan samixii!!!
- Aisuri Timppa
Poikanikin ampuu tänään illalla raketteja... vähän erityyppisiä raketteja vain.
- antidarra
En yhtä ainutta. Ostan ennemmin uudenvuoden viinat niillä rahoilla.
- Neeno
Näyttäisi olevan 7 isoa 6 pienempää. Liekkö jaksaa kaikkia pieniä ampua, mutta ainakin ne isot paukut.
- eku3
En yhtään. Viime vuonna yritin tehdä "vaikutuksen" ohi kulkeviin flikkoihin ampumalla kaiken näköisiä paukkuja kädestä. Mutta käsi vaan paloi, eikä ne edes vilkaissut! Ei minua, eikä raketteja. Olisi tehnyt mieli pamauttaa sitten Comet Bomb niitten persiisiin!
En yhtään, katson kun muut lähettävät niitä ilmaan :)
- kunnon mies
Vihaan raketteja. Kapitalistien hömpötyksiä.
- 1nainen
En yhtään, koirat pelkäävät niitä.
- Blunder
Nolla. Muut räiskii niitä enemmän kuin tarpeeksi; jo nyt on pauke käynnissä vaikka puoleen yöhön on matkaa nelisen tuntia.
- Ikisinkku M
Tekisi mieli ruveta ampumaan niitä rakettien ampujia. Yritin tuossa kuuden maissa nukahtaa mutta eihän siitä mitään tullut kun apinat paukuttelee rakettejaan nurkilla s..na. Hyvä puoli siinä on se että olen sitten koko illan niin väsynyt että jos vaikka baariin lähdenkin ei huvita ainakaan ruveta pokaamaan ketään naisia, vielä vähemmän varmaan kiiinnostaa panna niitä kun haluan sitten vaan nukkumaan, aamulla voi sitten onnitella itseään kun ei sekaantunut epoämääräisiin jakareihin.
- angry bird
En yhtään. Muut on ampuneet tuolla ulkona jo klo 18 lähtien eikä loppua näy....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4741685Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3711464Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641318Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151279- 100875
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19836Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65716Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7712Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15681- 38656