Montako rakettia ammutte tänään?

Kiltti atm

Itse ostin sellasen 20 raketin pakkauksen. Toivottavasti ei osu silmään kun ei ole mitään suojalaseja kun kännissähän minä niitä ammun.

14

116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihastunut mies

Yhden sukkulan voisin lähettää Venukseen.

• munastaan tarkkamies

Mulla olis ollut ihan sama vastaus!

• IHQUUUU!!!
        munastaan tarkkamies kirjoitti:

Mulla olis ollut ihan sama vastaus!

Mä olisin sanonut että nahkaraketin voisin laukaista jonkun naisen vittuun!!! Ollaan ihan samixii!!!

• Aisuri Timppa

Poikanikin ampuu tänään illalla raketteja... vähän erityyppisiä raketteja vain.

• antidarra

En yhtä ainutta. Ostan ennemmin uudenvuoden viinat niillä rahoilla.

• Neeno

Näyttäisi olevan 7 isoa 6 pienempää. Liekkö jaksaa kaikkia pieniä ampua, mutta ainakin ne isot paukut.

• eku3

En yhtään. Viime vuonna yritin tehdä "vaikutuksen" ohi kulkeviin flikkoihin ampumalla kaiken näköisiä paukkuja kädestä. Mutta käsi vaan paloi, eikä ne edes vilkaissut! Ei minua, eikä raketteja. Olisi tehnyt mieli pamauttaa sitten Comet Bomb niitten persiisiin!

• En yhtään, katson kun muut lähettävät niitä ilmaan :)

• kunnon mies

Vihaan raketteja. Kapitalistien hömpötyksiä.

• 1nainen

En yhtään, koirat pelkäävät niitä.

• Blunder

Nolla. Muut räiskii niitä enemmän kuin tarpeeksi; jo nyt on pauke käynnissä vaikka puoleen yöhön on matkaa nelisen tuntia.

• Ikisinkku M

Tekisi mieli ruveta ampumaan niitä rakettien ampujia. Yritin tuossa kuuden maissa nukahtaa mutta eihän siitä mitään tullut kun apinat paukuttelee rakettejaan nurkilla s..na. Hyvä puoli siinä on se että olen sitten koko illan niin väsynyt että jos vaikka baariin lähdenkin ei huvita ainakaan ruveta pokaamaan ketään naisia, vielä vähemmän varmaan kiiinnostaa panna niitä kun haluan sitten vaan nukkumaan, aamulla voi sitten onnitella itseään kun ei sekaantunut epoämääräisiin jakareihin.

• angry bird

En yhtään. Muut on ampuneet tuolla ulkona jo klo 18 lähtien eikä loppua näy....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      40
      5832
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      160
      2823
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      110
      2301
    4. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      80
      1864
    5. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      21
      1852
    6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      26
      1827
    7. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      43
      1822
    8. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      99
      1765
    9. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      75
      1549
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      67
      1535
    Aihe