Montako rakettia ammutte tänään?

Kiltti atm

Itse ostin sellasen 20 raketin pakkauksen. Toivottavasti ei osu silmään kun ei ole mitään suojalaseja kun kännissähän minä niitä ammun.

14

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihastunut mies

Yhden sukkulan voisin lähettää Venukseen.

• munastaan tarkkamies

Mulla olis ollut ihan sama vastaus!

• IHQUUUU!!!
        munastaan tarkkamies kirjoitti:

Mulla olis ollut ihan sama vastaus!

Mä olisin sanonut että nahkaraketin voisin laukaista jonkun naisen vittuun!!! Ollaan ihan samixii!!!

• Aisuri Timppa

Poikanikin ampuu tänään illalla raketteja... vähän erityyppisiä raketteja vain.

• antidarra

En yhtä ainutta. Ostan ennemmin uudenvuoden viinat niillä rahoilla.

• Neeno

Näyttäisi olevan 7 isoa 6 pienempää. Liekkö jaksaa kaikkia pieniä ampua, mutta ainakin ne isot paukut.

• eku3

En yhtään. Viime vuonna yritin tehdä "vaikutuksen" ohi kulkeviin flikkoihin ampumalla kaiken näköisiä paukkuja kädestä. Mutta käsi vaan paloi, eikä ne edes vilkaissut! Ei minua, eikä raketteja. Olisi tehnyt mieli pamauttaa sitten Comet Bomb niitten persiisiin!

• En yhtään, katson kun muut lähettävät niitä ilmaan :)

• kunnon mies

Vihaan raketteja. Kapitalistien hömpötyksiä.

• 1nainen

En yhtään, koirat pelkäävät niitä.

• Blunder

Nolla. Muut räiskii niitä enemmän kuin tarpeeksi; jo nyt on pauke käynnissä vaikka puoleen yöhön on matkaa nelisen tuntia.

• Ikisinkku M

Tekisi mieli ruveta ampumaan niitä rakettien ampujia. Yritin tuossa kuuden maissa nukahtaa mutta eihän siitä mitään tullut kun apinat paukuttelee rakettejaan nurkilla s..na. Hyvä puoli siinä on se että olen sitten koko illan niin väsynyt että jos vaikka baariin lähdenkin ei huvita ainakaan ruveta pokaamaan ketään naisia, vielä vähemmän varmaan kiiinnostaa panna niitä kun haluan sitten vaan nukkumaan, aamulla voi sitten onnitella itseään kun ei sekaantunut epoämääräisiin jakareihin.

• angry bird

En yhtään. Muut on ampuneet tuolla ulkona jo klo 18 lähtien eikä loppua näy....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      136
      7267
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      111
      5062
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      75
      3838
    4. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      4
      3337
    5. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      3124
    6. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      11
      2879
    7. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      60
      2678
    8. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      60
      2337
    9. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      89
      2143
    10. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      32
      2017
    Aihe