Vaihtoautoni ei kelpaa liikkeisiin vaihdossa...

Volkkaristi

Terve,

Ajattelin täällä kysyä että ovatko muutkin törmänneet samaan ongelmaan VW-konsernin autojen kanssa että liikkeet eivät ota niitä vaihdossa?

Itselläni on -10 1,4 TSI Touran DSG automaatilla, autolla on nyt ajettu 140tkm. Olen kysynyt vaihtotarjouksia kuudesta liikkeestä ja neljästä niistä sanottiin että he eivät valitettavasti ota VW-konsernin autoja ollenkaan vaihdossa, yksi myyjä paljasti että ne ovat liian suuri riski koska he ovat myynnin jälkeen kuusi kuukautta vastuussa piilevistä viosta ja että näissä on ollut liikaa ongelmia. Itselläni on ollut tämän yksilön kanssa jonkun verran ongelmia ja ne korjattu mutta silti tuntuu ikävältä kun myyjät kieltäytyvät ottamasta autoa vaihdossa. Haluaisin vaihtaa merkkiä mutta ainoat jotka ottavat auton vaihdossa ovat Volkkari ja skoda liikkeet, Fordin liikkeeltä tuli niin huono tarjous jossa vedottiin korjauskuluihin varautumiseen että sen voi laskea kieltäytymiseksi.

35

3498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi kauppaan

      Eikös tuosta kuitenkin saa sen 5-6 tonnia itse myymällä nettiautossa?

    • 16-8

      7V DSG:t on paskoja, senhän tietää kaikki.

    • Uusi vuosi 2015

      Aivan SHAISSE PROVO yritys, haisee kilometrien päähän. Kokeilen ens vuonna tojo palstalla....

      • kflkf

        Toyota haetaa kotoa, ei sitä tarvii liikkeeseen tarjota.


      • Tietäjä
        kflkf kirjoitti:

        Toyota haetaa kotoa, ei sitä tarvii liikkeeseen tarjota.

        Joo, jos on huoltosopimus, joka maksaa 12000e/150 000km/36kk

        GT86 hinnoittelulla, kertoo sen, että kun toyotalla mennään yli 100tkm, jolloin takuu lakkaa, niin takaisinkutsukorjaukset piilo- ja selvät menisivät valmistajan piikkiin, eli romuja jo tehtaalta lähtiessä-.


    • fdsafa

      Tojotat haetaan hinurills

      • Kiva tietää

    • myyjä tietää.

      Minulle aikoinaan automyyjä tuumasi kun tarjosin vanhaa autoani vaihdossa että "tämähän on kuin konkurssin tehnyt h*orabordelli", vastasin että mistä arvasit.

    • oss5

      Voi kun olisikin tuo aloitus provo, mutta tuo on täysin totta.

      • ASSSS

        Jo selvisi tämänkin provon alkuperä! Aina on osss asiassa kuin asiassa tällä palstalla puhumassa PASKAA! Hanki elämä!


    • Provonoppe

      Autokauppa ottaa autoon tekniikkavakuutuksen ja myy auton parhaanmillaan lisä takuulla. Aloitus on kyllä aitoi provo.

    • Toim.joht

      Kerropa Fordin tarjous. Laita vielä liikkeen nimi, ei tarvitse laittaa myyjän nimeä.

    • HyvinKelpasiVolkkari

      Minä vaihdoin Joulun edellä vm 2012 Passatin (rekisteröity -11 puolella) uuteen. Hyvin kelpasi vaihdossa ja väliraha jäi jotakuinkin odotetulle tasolle. Uusi auto ei ole VW.

    • Kyllä minun seattini otti viime vuonna vaihdossa liike vaikka olikin 1.4TSI,ei tosin ollut DSG.
      Vaihtohyvitys tosin oli autosta jolla ajettu 45tkm ja 2,5v vanha alle puolet siitä mitä se maksoi.

    • Autokauppias

      Anna sinne volkkari tai skoda liikkeeseen vaihdossa kun löytyy sieltä uudehkoista vaihtoautoista muitakin merkkejä.
      Vaihtohyvitys tollasessa on 11-14000€ luokkaa riippuen siitä mihin vaihdat.

    • DSg1

      Hyvin meni meidänkin DSG vaihdossa, netistä olisi ollut useampi ostaja, mutta vaihto tuli järkevämmäksi.

    • älä unta nää

      "Hyvin meni meidänkin DSG vaihdossa, netistä olisi ollut useampi ostaja, mutta vaihto tuli järkevämmäksi. "

      Älä valehtele, tuossa kaupassa häviät aina 4000-5000 joten miten ihmeessä se oli järkevämpää kuin suora myynti?

    • Mulla oli 2004 renault laguna automatic. moni liike sanoi etti ota riesaksi kun se ei mene kaupaksi. Ja mksi aukaise konepelti ja laita käyntiin. Joo semmoinen räminä 110,000 ajetulla auolla kuin olisi ryssien rattrorin moottori asennettu vaikka piti olla volvo. Sitten delta auto otti sen ja tilalle tuli kia 2,7 magentis. Automaatti. En kadu kauppoja. kia on samaa aikapitkälle kuin hyandai ja chevroletin malli.

    • Ex-dsg

      DSG on yksinkertasesti vikaherkkä ja pirun kallis korjata saati ostaa varaosalaatikko.
      DSG loota maksaa n.puolet koko auton hinnasta. Siinä on syytä kerrakseen.

    • DSG CADDY

      itseläni DSG CADI ajattu 200tuhatta eikä ole laatikossa mitöön ogelmaa ollut kertaakaan .

    • Ja mulla bora SDP ja saa laittaa paaliin...

    • M P

      hei minulla on 190 mb vm 89 aj 212tkm katsastin viime maanantaina,ja tein siihen ennempään kahdenkymmenen viiden vuodenhuollon, vaihdoin ohjauksen iskarin joka oli jo sökö.olipa mennyt,näin pienellä aikaa.en ole vaihtanut jarrupaloja enkä jarrulevyjä ne kestävät varmaan autoniän.johtuu varmaan siitä,koska en muista käyttää jarrua,huom eikä ole tullut törmäyksiä ei kolaria.että sillee.

      • Tuonikäisen

        pikkumersun takajarrut täytyy herkistellä vuosittain. Muuten ne ovat kohta jumissa. Tietysti auttaa jos sillä autolla jarrutellaan välillä reippaasti. Oikein pidettynä ja tietyistä jutuista huoltapidettynä todella varma auto.


    • anna ilmatteeksi...

      Ei kukaan,korostan EI KUKAAN TERVEJÄRKINEN osta vw konsernin mitään autoa!EI SKODAA,VW,AUDI jne.Täysin susia vehkeitä kaikki!Jos saat tosta 500ekee anna mennä ja äkkiä!

      • ossss on sairas

        ossss olet sairas.


    • osssss

      Röllin huonompi aloitus jälleen kerran, olet surkea luuseri.

    • vaarallista vw dsg

      Juuri näin, voi voi kun olet mennyt kehnon auton joskus ostamaan, nyt joutuu vag (VW, SKODA , SEAT) käyttäjä maksun puolelle kun taas kaupoille lähtee

    • ähäkutti

      mitäs ostit BMW:n

      • jwjjs

        ei ollut varaa, skeida vw:n kuorissa tuli.


    • korpeee

      elä välitä...
      Sama täällä Nissanin kans, lupasivat pari sataa vaihdos. Vähän ajettu pahviloota.
      Akka kyseli mazssan vaihtoa, samat sävelet. ei saa kunnon hintaa japseista.
      Eivat kuulemma kukaan osta enää näitä?

      Pittäis olla tojo, jonka antaa vaihdossa. omituista!

    • turkin tuksu

      Tojohan on tehty Turkissa ja mazta japanissa, eikös se mazta ole sillon japsi ja tojo tuksu?

    • vanhan neuvo

      Ainakin minun kelpasi KUIN MANSIKKA, vaihdoin joulukuussa uuteen Avensikseen, katselin Nissania, Mitsua, Hondaa, lähellä oli myös uuden Mondeon osto, valitsin Tojon lähinnä sen takia kun on huolto alle kilometrin päässä, muilla noin 5-10 kilsaa, olen aina arkisin töissä 7-17.
      kaikki tarjosivat aivan mukavasti, kun katsoo myyntihintoja, suoraan ostaen tietysti oliis saanut 2500 e alennuksen, näin yksityisenä, kaveri sai yrityspuolelta 3000 e käteisalennusta.

      oli 120 000 km ajettu, vedetty peräkärryjä ja vaunuakin yli 10 000 km.

      Ootko tekemässä ekaa kauppaa, minä jo kymmenes uusi, 1. oli 1966. Kun meet kauppaan, katsele jotta myyjä tulee äläkä liikaa esitä omia mielipiteitäsi ja väittämiä, sano vin että hinta ratkaisee.

      • vanhan neuvo

        ei ollu muuten mitään ongelmia sen TOURANIN kanssa, tuuliherkkä tietysti oli, siksi otin matalemman, tavaratila oli mahtava.

        siinä pitää vaihtaa vaan moottoriöljyt 20 000 km välein ja Automaatti - lootaan 60 tkm kohdalla. Ja tietysti kannattaa ostaa polttoainelämmitin, on titaita lämpiämään.


      • aveavee

        Ainakin minun kelpasi KUIN MANSIKKA, vaihdoin joulukuussa uuteen Avensikseen, katselin Nissania, Mitsua, Hondaa, lähellä oli myös uuden Mondeon osto, valitsin Tojon lähinnä sen takia kun on huolto alle kilometrin päässä, muilla noin 5-10 kilsaa, olen aina arkisin töissä 7-17.

        Avensiksen huolto pitääkin olla lähellä kotia
        antaako ne aina huoltoauton töihin kun menet aamuisin
        vai onko pyörä mukana?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2432
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      334
      1559
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      86
      978
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe