Niinistön ja Mäkisen ero

kumpi on pappi

Niinistö tunnetaan siitä, että hän toivottaa Jumalan siunausta puhuessaan kansalle.

Mäkisen ei muisteta maininneen Jumalasta oikeastaan koskaan yhtään mitään.

18

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama virsi sinulla

      Näytät valehtelevan. Mikä lienee motiivisi?

      • se vaan on

        No Niinistö toivotti vimeksi tänään Jumalan siunausta.

        Mäkisen en ole kuullut sanovan moisia sanoja koskaan


      • Sama virsi sinulla

      • Miksi Paavo Väyrynen piti Niinistön uudenvuoden puheesta?



        Koska Sauli toivotti kaikille Jumalan siunausta ja Paavo kuuli siinä oman nimensä


    • jo on ajat

      Iltalehden otsikko " Niinistö kohahduttaa jälleen :D

      On se kohahduttavaa kun ns kristillisessä maassa pressa toivottaa Jumalan siunausta.

      Siinä meillä "kristillinen" kansa kohisee taas. Heidän rauhaansa on häiritty. Jumala saattaa vaikka olla olemassa.

      • eroa on

        Sen myös huomaa, että Niinistö ei ole sillä tavalla pidetty tiettyjen tahojen silmissä. Koska hän selvästikkin saattaa heittää myös tuon Jumala-kortin.
        Toisaalta häntä taas kunnioitetaan salaa.

        Halosen kohdalla homma taas oli toisinpäin.


    • Arkkipiispa

      kertoi Dei kanavalla; lapsena leikin kotini lähellä olevalla joella laivan kapteenia ja laiva upposi kapteeni sen mukana.
      Ennakoiko se todellisesti nykyistä tilannetta?

      • heh heh

        Mikäli tuo kertomasi on totta, niin osui ja upposi.....

        Ehkä se oli etiäinen...... ; )


      • voi vehnä

        No jos tuo on totta, niin taitaa olla joku enneleikki Hah


      • hoh hoh
        heh heh kirjoitti:

        Mikäli tuo kertomasi on totta, niin osui ja upposi.....

        Ehkä se oli etiäinen...... ; )

        Dein arkistosta voi kuunnella.


    • kumpi on pappi sanoi :
      Niinistö tunnetaan siitä, että hän toivottaa Jumalan siunausta puhuessaan kansalle.
      Mäkisen ei muisteta maininneen Jumalasta oikeastaan koskaan yhtään mitään.
      __________
      Vain uskosta osaton pakana voisi antaa iloitsevia lausuntoja syntien tekemisen
      helpottumisesta kuten arkkipiispa teki.

      SÄÄLI Mäkisen lammaslaumaa joka on tällä hetkellä taatusti osittain harhautunut ja
      hämmennyksissään paimenensa lausunnoista.

    • homohäpeä

      Tietääköhän homoihmiset mitä ovat vaatimassa kirkolta,koska jos heidät vihitään kirkossa tarkoittaa se sitä että kirkon siunaus joka annetaan tulee olemaan tulisia
      hiiliä heidän päänsä päällä ,koska Jumala sana raamatussa sanoo että vastustajan
      siunaaminen ,jos vastustaja ei elä raamatun mukaisesti olisi sama jos tulisia hiiliä kootaisiin hänen päänsä päälle.Kuka haluaisi tälläisen vihkimyksen ,ei se ainakaan häpeää poista.Kuvitteleeko homohihhuli saavansa heteromiehen kunnian ,jos pääsee samaan kirkkoon vihille?

      • Tee jatkossa näin:

        tietääköhän homoihmiset mitä ovat vaatimassa kirkolta koska jos heidät vihitään kirkossa tarkoittaa se sitä että kirkon siunaus joka annetaan tulee olemaan tulisia
        hiiliä heidän päänsä päällä koska Jumala sana raamatussa sanoo että vastustajan
        siunaaminen jos vastustaja ei elä raamatun mukaisesti olisi sama jos tulisia hiiliä kootaisiin hänen päänsä päälle kuka haluaisi tälläisen vihkimyksen ei se ainakaan häpeää poista kuvitteleeko homohihhuli saavansa heteromiehen kunnian jos pääsee samaan kirkkoon vihille

        isot kirjaimet, välilyönnit ja pisteet vain sekoittaa sujuvan ajatuksenvirtasi seuraamista eli jätä ne jatkossa pois


      • ^^^^^^
        Tee jatkossa näin: kirjoitti:

        tietääköhän homoihmiset mitä ovat vaatimassa kirkolta koska jos heidät vihitään kirkossa tarkoittaa se sitä että kirkon siunaus joka annetaan tulee olemaan tulisia
        hiiliä heidän päänsä päällä koska Jumala sana raamatussa sanoo että vastustajan
        siunaaminen jos vastustaja ei elä raamatun mukaisesti olisi sama jos tulisia hiiliä kootaisiin hänen päänsä päälle kuka haluaisi tälläisen vihkimyksen ei se ainakaan häpeää poista kuvitteleeko homohihhuli saavansa heteromiehen kunnian jos pääsee samaan kirkkoon vihille

        isot kirjaimet, välilyönnit ja pisteet vain sekoittaa sujuvan ajatuksenvirtasi seuraamista eli jätä ne jatkossa pois

        Homoihmiset eivät ole vaatimassa uskontokunnilta yhtään
        mitään. Homoliitoissa kysymys on juridinen,ei uskonnollinen.
        Kirkkovihkimisen aloitti katolinen kirkko, eikö ole yhdentekevää
        apinoidaanko sitä vai ei?
        Eikö ole kauheaa että homot saavat käydä rippikoulun ja
        pääsevät nauttimaan pyhääehtoollista?

        Papeilla ei ole olemassa vihkimonopolia, että paljon tyhjästä.


      • syntien anteeksi saamise
        ^^^^^^ kirjoitti:

        Homoihmiset eivät ole vaatimassa uskontokunnilta yhtään
        mitään. Homoliitoissa kysymys on juridinen,ei uskonnollinen.
        Kirkkovihkimisen aloitti katolinen kirkko, eikö ole yhdentekevää
        apinoidaanko sitä vai ei?
        Eikö ole kauheaa että homot saavat käydä rippikoulun ja
        pääsevät nauttimaan pyhääehtoollista?

        Papeilla ei ole olemassa vihkimonopolia, että paljon tyhjästä.

        Ehtoollispöytään jokaisen tulisi jokaisen jättää syntindä. Muuten ehtoollinen on Jumalan pilkkaa.


    • Tuimenpatto

      Niin, siihen sopii jättää esim. itseriittoisuus ja tuomitsemisen halu.

      • olet oikeassa

        Homostelu myös on sinne hyvä jättää ja aloittaa terve ja puhdas elämä.


      • olet oikeassa kirjoitti:

        Homostelu myös on sinne hyvä jättää ja aloittaa terve ja puhdas elämä.

        Miksi kuvittelet, että heterona elämä on "terve ja puhdas"? Onhan nähty vaikka kuinka paljon lieveilmiöitä ja paheksuttavaa toimintaa. Moni homo on kauhistellut heteroelämää.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe