Irja askolalta ei sanaakaan Jumalasta

siinä on ero

Presidentiimme sentään toivotti Junmalan siunausta tulevalle vuodelle

18

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvitsemme Jumalaa.

      Kiitos presidentti Niinistö että uskalsitte toivottaa Jumalan siunausta kansalaisille.

      • oikea sellainen

        Hän on MIES


    • The Man

      Presidentti - kirkon ylimpänä - haluaa antaa piispoille näin kauniilla tavalla vähän ohjausta. Toivottavasti Askola ja Mäkinen ottaa ohjauksesta vaarin. Presidenttimmehän ohjasi myös avioliittoasiassa Mäkistä, että termi pariliitto olisi sopiva. Näin ei tulisi riitaa eikä uskovien pyhinä pitämiä arvoja loukattaisi. Katotaan nyt kumpaa Mäkinen haluaa - riitaa vai sopua?

    • Piste
      • No milloin olet nähnyt jotain rehellistä näiltä arvon uskovilta? He ovat kunnostautuneet pahan keksijöinä ja valheiden levittäjinä.


      • ylläpidolle
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        No milloin olet nähnyt jotain rehellistä näiltä arvon uskovilta? He ovat kunnostautuneet pahan keksijöinä ja valheiden levittäjinä.

        Eikö tätä tyyppiä saa millään täältä pois suutaan soittamasta?


      • ylläpidolle kirjoitti:

        Eikö tätä tyyppiä saa millään täältä pois suutaan soittamasta?

        No katso peiliin. Tämäkin aloitus sisälsi valheen, ja oli siten pahan keksimistä. Miksi et saman tien vaadi tällaisia pois suutaan soittamasta? Ole kerrankin tasapuolinen.


    • tulevaisuus odottaa

      "Presidentti - kirkon ylimpänä - haluaa antaa piispoille näin kauniilla tavalla vähän ohjausta. Toivottavasti Askola ja Mäkinen ottaa ohjauksesta vaarin. Presidenttimmehän ohjasi myös avioliittoasiassa Mäkistä, että termi pariliitto olisi sopiva. Näin ei tulisi riitaa eikä uskovien pyhinä pitämiä arvoja loukattaisi. Katotaan nyt kumpaa Mäkinen haluaa - riitaa vai sopua?"

      Valinta on Mäkisen ja myös liberaalien pappien? "Default value" on, että he valitsevat riidan.

      • kommunikoija

        Uskovathan tässä riidan valitsevat. Koko ajan arvostelemassa kirkon johtohenkilöitä ja tuomassa esiin omaa erinomaisuuttaan.


      • Kommuuun
        kommunikoija kirjoitti:

        Uskovathan tässä riidan valitsevat. Koko ajan arvostelemassa kirkon johtohenkilöitä ja tuomassa esiin omaa erinomaisuuttaan.

        Sinäkin siis päätit valita riidan! Mikä noissa riidoissa niin viehättää?


      • kommunikoija
        Kommuuun kirjoitti:

        Sinäkin siis päätit valita riidan! Mikä noissa riidoissa niin viehättää?

        Tehän sen riidan teitte? Minä vain totesin asian.


      • Kommuuun
        kommunikoija kirjoitti:

        Tehän sen riidan teitte? Minä vain totesin asian.

        Äläs nyt riitele!


      • Tekstianalyysi
        Kommuuun kirjoitti:

        Äläs nyt riitele!

        Moi hnmn komm etc, googletapa defenssimekanismit projektio. Voit yllättyä iloisesti.


      • kommunikoija
        Tekstianalyysi kirjoitti:

        Moi hnmn komm etc, googletapa defenssimekanismit projektio. Voit yllättyä iloisesti.

        Defenssimekanismit ovat tuttua juttua opiskeluajaltani. Ja kuten sanoin: totesin asian. Huumoria kehiin: uskovaisetko ovat se yleinen mielipide?


    • Ehdotus2015

      En ole samaa mieltä presidentin kanssa tässä avioliittoasiassa.
      Avioliitto on ja pysyy vain miehen ja naisen välisenä.
      Sen sijaan muut liitot olkoot sitten parilliitoja.

      • homo on homo vaikka....

        Niinhän siinä tulee käymään mutta antaa homojen nyt luulla, että hekin muka olisivat aviopareja....
        Jos Jussi ja Jaakko ovat aviopari eihän kenellekään jää epäselväksi, että homojahan ne on...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe