Irja askolalta ei sanaakaan Jumalasta

siinä on ero

Presidentiimme sentään toivotti Junmalan siunausta tulevalle vuodelle

18

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvitsemme Jumalaa.

Kiitos presidentti Niinistö että uskalsitte toivottaa Jumalan siunausta kansalaisille.

• oikea sellainen

Hän on MIES

• The Man

Presidentti - kirkon ylimpänä - haluaa antaa piispoille näin kauniilla tavalla vähän ohjausta. Toivottavasti Askola ja Mäkinen ottaa ohjauksesta vaarin. Presidenttimmehän ohjasi myös avioliittoasiassa Mäkistä, että termi pariliitto olisi sopiva. Näin ei tulisi riitaa eikä uskovien pyhinä pitämiä arvoja loukattaisi. Katotaan nyt kumpaa Mäkinen haluaa - riitaa vai sopua?

• Piste
      • No milloin olet nähnyt jotain rehellistä näiltä arvon uskovilta? He ovat kunnostautuneet pahan keksijöinä ja valheiden levittäjinä.

• ylläpidolle
        helsinkijokkeri kirjoitti:

No milloin olet nähnyt jotain rehellistä näiltä arvon uskovilta? He ovat kunnostautuneet pahan keksijöinä ja valheiden levittäjinä.

Eikö tätä tyyppiä saa millään täältä pois suutaan soittamasta?

• ylläpidolle kirjoitti:

Eikö tätä tyyppiä saa millään täältä pois suutaan soittamasta?

No katso peiliin. Tämäkin aloitus sisälsi valheen, ja oli siten pahan keksimistä. Miksi et saman tien vaadi tällaisia pois suutaan soittamasta? Ole kerrankin tasapuolinen.

• tulevaisuus odottaa

"Presidentti - kirkon ylimpänä - haluaa antaa piispoille näin kauniilla tavalla vähän ohjausta. Toivottavasti Askola ja Mäkinen ottaa ohjauksesta vaarin. Presidenttimmehän ohjasi myös avioliittoasiassa Mäkistä, että termi pariliitto olisi sopiva. Näin ei tulisi riitaa eikä uskovien pyhinä pitämiä arvoja loukattaisi. Katotaan nyt kumpaa Mäkinen haluaa - riitaa vai sopua?"

Valinta on Mäkisen ja myös liberaalien pappien? "Default value" on, että he valitsevat riidan.

• kommunikoija

Uskovathan tässä riidan valitsevat. Koko ajan arvostelemassa kirkon johtohenkilöitä ja tuomassa esiin omaa erinomaisuuttaan.

• Kommuuun
        kommunikoija kirjoitti:

Uskovathan tässä riidan valitsevat. Koko ajan arvostelemassa kirkon johtohenkilöitä ja tuomassa esiin omaa erinomaisuuttaan.

Sinäkin siis päätit valita riidan! Mikä noissa riidoissa niin viehättää?

• kommunikoija
        Kommuuun kirjoitti:

Sinäkin siis päätit valita riidan! Mikä noissa riidoissa niin viehättää?

Tehän sen riidan teitte? Minä vain totesin asian.

• Kommuuun
        kommunikoija kirjoitti:

Tehän sen riidan teitte? Minä vain totesin asian.

Äläs nyt riitele!

• Tekstianalyysi
        Kommuuun kirjoitti:

Äläs nyt riitele!

Moi hnmn komm etc, googletapa defenssimekanismit projektio. Voit yllättyä iloisesti.

• kommunikoija
        Tekstianalyysi kirjoitti:

Moi hnmn komm etc, googletapa defenssimekanismit projektio. Voit yllättyä iloisesti.

Defenssimekanismit ovat tuttua juttua opiskeluajaltani. Ja kuten sanoin: totesin asian. Huumoria kehiin: uskovaisetko ovat se yleinen mielipide?

• Ehdotus2015

En ole samaa mieltä presidentin kanssa tässä avioliittoasiassa.
      Avioliitto on ja pysyy vain miehen ja naisen välisenä.
      Sen sijaan muut liitot olkoot sitten parilliitoja.

• homo on homo vaikka....

Niinhän siinä tulee käymään mutta antaa homojen nyt luulla, että hekin muka olisivat aviopareja....
        Jos Jussi ja Jaakko ovat aviopari eihän kenellekään jää epäselväksi, että homojahan ne on...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5116
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      37
      3050
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2936
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1718
    Aihe