Mitkä tuotantokaudet Netflixissä näkyy? (viimeinen jakso netflisissä on se kun Scottista tulee Alfa)
Milloin alkaa 4.tuotantokaus?
Mistä voi katsoa tekstityksen kanssa tuota 4.tuotantokautta kun se ei vissiin näy viel telkkarissa?
Olisin kiitollinen vastauksista, jäin niin pahasti koukkuun tuohon sarjaan ja olis kiva tietää että mitkä tuotantokaudet tuol netflixissä näky kun siellä ei erikseen mainittu. vuosilta 2011,2012,2013 oli jaksot eli onko siis 3.tuotantokautta?:)
TEEN WOLF
teenwolf
2
<50
Vastaukset
- Lopeta vaa
4. Tuotantokausi o paskaa kannattaa vaa lopettaa toho 3.
- ternwolf
sarja sen verta hyvä, että aijon kahtoo loppuun eli kaikki tuotantokaudet:)
löysin paikan josta kahtoa, nelos kaus katottu eikä kyllä mikään paska ole vaikka harmittaa se että yks hyvä näyttelijä (allison) kuoli.
nyt pitää löytää paikka josta vois kahtoo 5.kauden tai onks sitä viel tullu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013