Tänään viimeinen sinkkis :'(

-sanna-

Vähän harmittaa ku paras tv-ohjelma loppuu tänää, mulla on ainakin haikeet tunnelmat tänää.. :/ Muuta en ole katsonukkaan kun sinkkuelämää ja Frendejä..
Toivottavasti sarja palaa joskus .. :)

11

2899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heluna

      Hej :)
      On joo tosi ikävää, ku ne molemmat loppuu.. ikävä tulee.. Itketäänkös yhdessä tänään? :)

    • Timo.76

      Loppuuko ne vihdoin! Tulispa jotain scifi-sarjoja tilalle ;o)

    • Heka

      niin tosiaan on surullista kun se loppuu, hitto kun ei oo nauhalla ensimmäisiä....

    • ja frendit

      ohhoh. kyl sulla on köyhä toi järjellinen taso. kaks niin utopistista ja turhaa sarjaa. ei mitään todellisuuspohjaa. oon kyl katsonut frendejä yhteensä montakymmentä jaksoa ja en ole nauranut KERTAAKAAN ! koska se ei oo hyvää huumoria. niin ennalta-arvattavia vitsejä. mut sehän onkin valmiiksnaurettua hömppäkomediaa, ja kaikki ketä siitä pitää on yksiä hömppiä itse.

      tiivistettynä: yksinkertaisia sarjoja joista pitävät yksinkertaiset ihmiset. anna kun vielä arvaan; musiikkimakusi on pop ? (tai joku muu yksinkertainen trallallaa-paska...)

      • Menninkäinen

        Sinulle sinkut ja frendit...

        Meitä on moneksi, jotkut tykkää ja toiset ei...Joku voi inhota siun musiikkimakua yms. Mutta eikö se ole rikkaus, että meitä on moneksi?!
        Ja kaikille on omanlaista tarjontaa tv:ssä että musiikin puolella.Joten nauttikaamme rauhassa omista mieltymyksistämme.=)

        Eikä se katos ihmisen järjellistä tasoa, mitä sitä tv:stä katsoo.Se on hyvää ja rentouttavaa seurattavaa,voi unohtaa arkipäivän kommellukset.

        Eikä siun ois ees tarvinnu kattoo, koko sarjaa, mutta olet kuitenkin katsonut...Saanko kysyä miksi, jos et todellakaan tykkää?? En minä ainakaan katos sellaisia ohjelmia, joita en voi sietää.

        Mutta kaikillahan on omat mielipiteet ja oppikaamme arvostamaan jokaisen omaa mielipidettä.Silloin myös toiset arvostavat sinun mielipidettäsi.


      • minä

        TAI sitten SINÄ oot niin tyhmä että et tajua niitä vitsejä! oot niin tylsää seuraa, että sun kaveri piiri rajoittuu lemmikki kilpikonnaan.. ja sekin varmaan tylsistyy seurassasi!!!


      • :):):)

        Ja sinä taas olet niin erinomainen, mutta silti kirjoittelet keskustelupalstalle ja vielä moista turhaa roskaa... Mielestäni "järjellisestä tasosta" saa enemmän viitteitä, kun katsoo esimerkiksi kirjoitustyyliäsi. Ei kai ihmistä voi määritellä sen perusteella, mitä hän katsoo tv:stä. Itsekin opiskelen yliopistossa, kuulun mensaan ja muutenkin pidän itseäni kohtalaisen älykkäänä, mutta silti mielestäni frendit ja sinkkuelämää ovat aivan huippuja!!:) Ei siksi, että niistä saisi älyllisiä virikkeitä (jotka kyllä sinulle varmaan ovatkin tarpeen), vaan siksi, että niitä katsoessa ei tarvitse ajatella mitään. Muussa elämässäni on kyllä ihan tarpeeksi haastetta aivoilleni. Ja jos kritisoit tv-ohjelmia todellisuuspohjan puutteen takia, niin ei silloin voi aina katsoa uutisiakaan. Jos vihaat frendejä niin paljon, niin miksi sitten kaltaisesi huippu-yksilö on "montakymmentä jaksoa" katsonut? Kasva aikuiseksi!!


      • anis

        Olla vielä niin jotain, että et uskalla käydä katsomassa mitä ihmiset sinulle vastaavat...Taidat sittenkin olla vaan ihan tavallinen, etkä niin ihmeellinen ja hyvä. Ehkäpä sinäkin joku päivä tipahdat alas sieltä pilvi linniosta...Toivon niin


    • ~kyynelpisara~

      (huokaus)muakin harmitta ku sinkkuelämää ja frendit loppuu...ne oli niin hyviä ohjelmia..:(

    • ymk,dtyktu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe