Minusta presidentti Niinistö on tavallaan ottanut hiljaisesti jo kirkon ja papsiton paikan.
Osaksi kansa varmaan kunnioittaa häntä myös tämän vakaan isällisyyden tähden.
Hän ei tunnu olevan tuuliviiri.
Ninistö edustaa jotenkin pyhyyttä tässä maassa
11
64
Vastaukset
Joo, nyt vaan Sauli Niinistö seuraavaksi arkkipiispaksi. Sitä ennen Niinistö ehtinee allekirjoittaa lain tasa-arvoisesta avioliitosta ollessaan presidentti.
- niinpä niin
Niinistö ei ole toiminut asiassa kuten Mäkinen.
Asiahan ei presidentille kuulu. Hän viisaana miehenä ei ota kantaa. Toisin teki Mäkinen - terv
niinpä niin kirjoitti:
Asiahan ei presidentille kuulu. Hän viisaana miehenä ei ota kantaa. Toisin teki MäkinenNiinistö toisteli vaikka kuinka monta kertaa sitä "pariliitto" -sanaa
ikään kuin ei olisi ollenkaan tajunnut että (1) maassa on jo
"rekisteröity parisuhde" ja että (2) avioliittolainsäädäntöä
muutettiin nimenomaan jotta tämä syrjivä rekisteri lopetetaan.
minä ymmärsin että hän ainakin aluksi halusi "avioliiton" heteroille
ja "pariliiton" homoille -- eli ei mitään olennaista muutosta aiempaan.
lisäksi on toivottanut nk. jumalan siunausta uuden vuoden puheessa.
tämäkö tekee miehestä pyhän? eli vanhoillinen = pyhä ? - On ottanut
niinpä niin kirjoitti:
Asiahan ei presidentille kuulu. Hän viisaana miehenä ei ota kantaa. Toisin teki MäkinenOn ottanut, Niinistöhän ehdotti koko avioliittokäsitteestä luopumista ja sen korvaamista pariliitolla joka on kaikille sama, niin heteroille kuin homoillekin.
- homo on homo
On ottanut kirjoitti:
On ottanut, Niinistöhän ehdotti koko avioliittokäsitteestä luopumista ja sen korvaamista pariliitolla joka on kaikille sama, niin heteroille kuin homoillekin.
Luuletko, että heterot luopuisivat avioliittokäsitteestä homojen takia. Höpö höpö!
- voi tunnustaa vaikka
Suomessahan tasavallan presidentti edustaa vain maallista valtionhallintoa, eikä virka ole mitenkään sidoksissa esimerkiksi luterilaiseen uskontoon, vaikka vielä Kekkosen aikaan presidentti saattoi valtaoikeuksillaan nimittää jopa piispatkin.
Suomen Tasavallan presidentti voi tunnustaa vaikka mitä uskontoa, hän voi olla juutalainen, muslimi, katolilainen, ortodoksi tai jopa protestantti kuten luterilainen tai vanhoillislestadiolainen, josta varsinkin viimeisestä vaihtoehdosta hyvä Jumala meitä armeliaasti varjelkoon! - Uskova Noora
En ole koskaan ollut Kokoomuksen äänestäjä tai kyseisen puolueen edustajien fani, mutta kouliintuneella intuitiollani sain Niinistöstä jo v. 2012 sellaisia fiboja, että hän ottaa asemansa Suomen presidenttinä vakaumuksellisena arvojohtajana, ja siinä mielessä "vanhanaikaisena" valtionpäämiehenä.
En tiedä, onko Niinistö henk. koht. uskossa, mutta hänen arvomaailmansa perusta on aika selkeästi kristillisessä ajattelussa. Liikoja hypettämättä sanon, että Suomella on nyt hyvä presidentti.- olen ollut hyvin mie
Toki meidän tulee toivoa, ettei Suli Niinistö ole kuitenkaan sitoutunut luterilaisuuteen elikkä Lutherin uskoon, vaan että hänen arvomaailmansa olisi kristillinen, mikä olisi kaikkein tärkeintä!
Itse olen ollut hyvin mielissäni Niinistön edeltäjästä Tarja Halosesta, joka oli jo presidenttinä olleessaan aidosti kiinnostunut kristillisyydestä! Myöhemmin hän sitten liittyi luterilaiseen seurakuntaansa. - hössöntössön
olen ollut hyvin mie kirjoitti:
Toki meidän tulee toivoa, ettei Suli Niinistö ole kuitenkaan sitoutunut luterilaisuuteen elikkä Lutherin uskoon, vaan että hänen arvomaailmansa olisi kristillinen, mikä olisi kaikkein tärkeintä!
Itse olen ollut hyvin mielissäni Niinistön edeltäjästä Tarja Halosesta, joka oli jo presidenttinä olleessaan aidosti kiinnostunut kristillisyydestä! Myöhemmin hän sitten liittyi luterilaiseen seurakuntaansa.Haloskan kirkkoon liittyminen oli pelkkää politiikkaa.
- Luultavasti varsinki
hössöntössön kirjoitti:
Haloskan kirkkoon liittyminen oli pelkkää politiikkaa.
Luultavasti varsinkin teidän liittymisenne!
- teitittelijälle
Luultavasti varsinki kirjoitti:
Luultavasti varsinkin teidän liittymisenne!
Menehän nyt mamman viereen jo nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2796142Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651979- 1801760
- 1191231
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141195Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181601093Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41981RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49951Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288942