Ja on aikoinaan saanut anteeksi jättivelan:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1420262627872.html
Kaikilta tuommoinen ei onnistu :(
Vesku täyttää huomenna 70 vee.
7
57
Vastaukset
- Kallis on
Muut ovat maksaneet miljoona euroa lisäveroa korvatakseen tämä hörhön taloussotkut.
Sama heppu myy joka päivä jollekin lehdelle yhden "tyhmän tarinansa" kerrallaan saadakseen tupakkarahaa.
Toisaalta säälittävä ihminen mutta käynyt meille kalliiksi. Onhan tuo ihan juutaksen kova juttu. Ahvon Eikkukin nous tuossa ihan framille.
Olen ankarasti sanoissani suominut Loiria itse hankituista sairauksistaan, mutta luin aamulla jutun HS-lauantaista.
Loiri kävi diabedeksensä kanssa jo 154 kilossakin, mutta taas nousi kun lihavuusleikkaus voitiin vielä jätkälle tehdä.
On ploiri paljon itsestään taiteelle antanutkin.- c c
Niin ja onnittelut Veskun huomiselle!
- arvaa kuka ?
miu akka täyttää huomenna paljon vähemmän.. onneks
- Epätietoinen maksaja
Minkä alan merkittävä aiteilija tämä Loiro on, kertokaapa miullekin.
- DG =Daavid Goljat
Siis anteeksi jättivelan..? tuossa kuitenkin lukee näin:
"Loiri sai anteeksi mätkyistä kertyneitä korkoja 150 000 markan verran." - Pyyhitään kyyneleitä
Itketään nyt kaikki kilpaa liikuttuen vain elämää tyylillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087433
- 1176068
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465532Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323710- 613407
- 282702
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252701On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282535- 432450
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132218