Nokkakolarien suma

10

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kskhgs

      Nurmijärvellä nokkakolari eilen.

    • Hese.

      Kortti pois kaikilta niiltä ainakin vuodeksi, jos aiheuttaa kolarin.

    • Palmun alle

      Ja auraus luokkituksia vain lasketaan tääläkin,ei riitä rahat kaikkeen,jos niilä pitää elättää puoli maalimaa ?

    • 4+2

      Kyllä se suurin vika on ratin ja selkänojan välissä. Kun noitakin ohitustilanteita katsoo tien päällä, niin tuurilla siellä seilataan. Liikennesäännöistä ja vastaantulevista ei välitetä pätkääkään ja ohituskielto on suorastaan kimmoke lähteä ohittamaan.

      • On toki sitäkin vikaa. Minä ajan 10 000 ja joskus jopa 15 000 km/kk, siis todellakin kuukaudessa, en kuitenkaan väitä olevani mikään liikenneongelmien asiantuntija. Tuskin ovat hekään toimistoissaan pääsääntöisesti tilastoja tihrustavat virkamiehet mitään asiantuntijoita.

        Ohitustilanteita eivät edesauta Suomen syheröiset tiet, eikä maailman ainoat talvirajoitukset. Talvirajoitukset lisäävät ohitustarpeita ja ennen mentiin pikkuautoillakin rekoista ohi, nyt menee busseja ja rekkoja henkilöautoista ohi, tai roikkuvat puskureissa. Tuo on järjetön suuntaus, raskaan ajoneuvon hidastuvuus ei ole henkilöauton luokkaa, joten parempi olisi toinen järjestys, henkilöautot edellä ja raskaat takana ja ohituskiihtyvyyskin on henkilöautoilla yleensä raskasta kalustoa parempi.

        Näkeehän tuolla tienpäällä kaikenlaista koheltajaa, mutta suurin syy onnettomuuksiin on kuitenkin huono liikennesuunnittelu ja vanhanaikaiset liikenneväylät. Esimerkiksi Hollannissakin parannettiin huomattavasti tiestöä ja samalla nopeusrajoituksia nostettiin, onnettomuusluvut putosivat jonnekin 40 -luvun tasolle.

        Myös Ruotsi tuossa vieressä rakentaa nopeampia/parempia väyliä ja on edellä Suomea liikenneturvallisuudessa.

        Vanhanaikainen ajattelutapa "suurin vika on ratin ja selkänojan välissä", ei estä yhtään onnettomuutta, vaan lisää niitä.


      • 18+7
        Kairakettu kirjoitti:

        On toki sitäkin vikaa. Minä ajan 10 000 ja joskus jopa 15 000 km/kk, siis todellakin kuukaudessa, en kuitenkaan väitä olevani mikään liikenneongelmien asiantuntija. Tuskin ovat hekään toimistoissaan pääsääntöisesti tilastoja tihrustavat virkamiehet mitään asiantuntijoita.

        Ohitustilanteita eivät edesauta Suomen syheröiset tiet, eikä maailman ainoat talvirajoitukset. Talvirajoitukset lisäävät ohitustarpeita ja ennen mentiin pikkuautoillakin rekoista ohi, nyt menee busseja ja rekkoja henkilöautoista ohi, tai roikkuvat puskureissa. Tuo on järjetön suuntaus, raskaan ajoneuvon hidastuvuus ei ole henkilöauton luokkaa, joten parempi olisi toinen järjestys, henkilöautot edellä ja raskaat takana ja ohituskiihtyvyyskin on henkilöautoilla yleensä raskasta kalustoa parempi.

        Näkeehän tuolla tienpäällä kaikenlaista koheltajaa, mutta suurin syy onnettomuuksiin on kuitenkin huono liikennesuunnittelu ja vanhanaikaiset liikenneväylät. Esimerkiksi Hollannissakin parannettiin huomattavasti tiestöä ja samalla nopeusrajoituksia nostettiin, onnettomuusluvut putosivat jonnekin 40 -luvun tasolle.

        Myös Ruotsi tuossa vieressä rakentaa nopeampia/parempia väyliä ja on edellä Suomea liikenneturvallisuudessa.

        Vanhanaikainen ajattelutapa "suurin vika on ratin ja selkänojan välissä", ei estä yhtään onnettomuutta, vaan lisää niitä.

        Hahahahhhaaaaaaa, älä aina väännä skeidaa.


      • kairabonus
        Kairakettu kirjoitti:

        On toki sitäkin vikaa. Minä ajan 10 000 ja joskus jopa 15 000 km/kk, siis todellakin kuukaudessa, en kuitenkaan väitä olevani mikään liikenneongelmien asiantuntija. Tuskin ovat hekään toimistoissaan pääsääntöisesti tilastoja tihrustavat virkamiehet mitään asiantuntijoita.

        Ohitustilanteita eivät edesauta Suomen syheröiset tiet, eikä maailman ainoat talvirajoitukset. Talvirajoitukset lisäävät ohitustarpeita ja ennen mentiin pikkuautoillakin rekoista ohi, nyt menee busseja ja rekkoja henkilöautoista ohi, tai roikkuvat puskureissa. Tuo on järjetön suuntaus, raskaan ajoneuvon hidastuvuus ei ole henkilöauton luokkaa, joten parempi olisi toinen järjestys, henkilöautot edellä ja raskaat takana ja ohituskiihtyvyyskin on henkilöautoilla yleensä raskasta kalustoa parempi.

        Näkeehän tuolla tienpäällä kaikenlaista koheltajaa, mutta suurin syy onnettomuuksiin on kuitenkin huono liikennesuunnittelu ja vanhanaikaiset liikenneväylät. Esimerkiksi Hollannissakin parannettiin huomattavasti tiestöä ja samalla nopeusrajoituksia nostettiin, onnettomuusluvut putosivat jonnekin 40 -luvun tasolle.

        Myös Ruotsi tuossa vieressä rakentaa nopeampia/parempia väyliä ja on edellä Suomea liikenneturvallisuudessa.

        Vanhanaikainen ajattelutapa "suurin vika on ratin ja selkänojan välissä", ei estä yhtään onnettomuutta, vaan lisää niitä.

        Ajat 15 000 km/kk vaikka notkut aina täällä? Onkohan hieman lapinlisää mukana?


      • kairabonus kirjoitti:

        Ajat 15 000 km/kk vaikka notkut aina täällä? Onkohan hieman lapinlisää mukana?

        10 000 - 15 000 km/kk, eikä yhtään lapinlisää. Tietokone auki 24/7 ja voin kirjoitella myös ajaessa.


      • et viittis valehella
        Kairakettu kirjoitti:

        10 000 - 15 000 km/kk, eikä yhtään lapinlisää. Tietokone auki 24/7 ja voin kirjoitella myös ajaessa.

        Joulu meni jo, pukit ovat piilossa, valepukit vaan jäi, ja sinä yksi pahimpia.


      • et viittis valehella kirjoitti:

        Joulu meni jo, pukit ovat piilossa, valepukit vaan jäi, ja sinä yksi pahimpia.

        Mikä menee yli ymmärryksesi? Joulupukkiin en usko, enkä muihinkaan taruhahmoihin. Myöskään tarvetta valehteluun ei ole. Eihän nuo kilometrini vielä mitään ole, eräs tuttavani ajoi joskus 300 000 km/v, mutta hän ajoikin joka ainoa päivä/v, minä lähinnä vain arkipäivisin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

      Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      255
      6503
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

      ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      197
      6047
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

      Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      27
      5579
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

      No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      125
      4358
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

      Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      173
      3615
    6. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

      Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      131
      3405
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

      Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      32
      3097
    8. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

      Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      288
      2602
    9. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

      sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      18
      2547
    10. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

      Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      142
      2426
    Aihe