Mainitse edes yksi suomalainen biologi...

...joka on kreationisti!

Oma ehdotukseni "Lennart Saari" ammuttiin juuri toisessa ketjussa alas maatalous- ja metsätieteilijänä, joten onko nyt niin että yhtä ainuttakaan ei löydy?

Toissa vuonna palstalla puhuttiin keskisuomalaisesta biologianopettajasta joka uskonsa tähden ei halunnut opettaa evoluutioteoriaa. Hesarin mielipideosastosta taas olen muistavinani kreationistiopen Raumalta vain muutaman kuukauden takaa.

Maisterikin siis nyt kelpaisi!

Palstakreationistit voinevat jatkaa tästä kun tuntevat piirit parhaiten, mutta tietysti sana on vapaa eikä siimaa.

30

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et sillee

      Mainitse yksikin muslimi joka ei usko että allah on suuri.

      Tämä on riittävä todiste evoluutiosta koska muutakaan todistetta siitä ei ole löytynyt.

      • Eli neitikään ei tunne ketään?

        Jenkeissä heitä kyllä on jokunen ja nimiäkin on Torpan ja kumppaneiden toimesta mainittu.

        Jatketaan siis.


      • et sillee
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Eli neitikään ei tunne ketään?

        Jenkeissä heitä kyllä on jokunen ja nimiäkin on Torpan ja kumppaneiden toimesta mainittu.

        Jatketaan siis.

        Eli kun imaamiksi ei edes pääse kertomalla että mitään Allahia ei ole niin ei biologiksikaan pääse jos kertoo että evoluutio on satua.

        Ei tämä Repe-neiti todista evoluutiota todeksi millään vaan se kertoo että epärehellisyys on vallassa tässä maailmassa tällä hetkellä.


      • et sillee kirjoitti:

        Eli kun imaamiksi ei edes pääse kertomalla että mitään Allahia ei ole niin ei biologiksikaan pääse jos kertoo että evoluutio on satua.

        Ei tämä Repe-neiti todista evoluutiota todeksi millään vaan se kertoo että epärehellisyys on vallassa tässä maailmassa tällä hetkellä.

        No mutta neitiseni! Etkö muista, että onhan täällä väkevästi todistettu, miten lukuisat biologit ovat työssään tulleet uskoon havaittuaan, että evoluutio ei voi olla totta?

        Eihän sillä ole tässä mitään väliä, onko Jeesus tehnyt pesän biologin päähän jo syntymässä vai vasta 20 vuoden tutkimustyön jälkeen.

        >Ei tämä Repe-neiti todista evoluutiota todeksi millään

        Ei tietenkään. Sehän on todistettu jo kauan sitten oikein maan perusteellisen tieteellisesti.

        No niin. Nyt varmaan oletkin luetellut kaikki tuntemasi suomalaiset kretubiologit, joten voit siirtyä ketjuihin joihin sulla on jotain sanottavaa. (Eipä sillä että sellaisia edes olisi.)


      • et sillee
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        No mutta neitiseni! Etkö muista, että onhan täällä väkevästi todistettu, miten lukuisat biologit ovat työssään tulleet uskoon havaittuaan, että evoluutio ei voi olla totta?

        Eihän sillä ole tässä mitään väliä, onko Jeesus tehnyt pesän biologin päähän jo syntymässä vai vasta 20 vuoden tutkimustyön jälkeen.

        >Ei tämä Repe-neiti todista evoluutiota todeksi millään

        Ei tietenkään. Sehän on todistettu jo kauan sitten oikein maan perusteellisen tieteellisesti.

        No niin. Nyt varmaan oletkin luetellut kaikki tuntemasi suomalaiset kretubiologit, joten voit siirtyä ketjuihin joihin sulla on jotain sanottavaa. (Eipä sillä että sellaisia edes olisi.)

        ...todistettu jo kauan sitten...

        Ei muuten ole, ei vaikka kuinka paatoksellisesti sitä hokisit.


      • et sillee kirjoitti:

        ...todistettu jo kauan sitten...

        Ei muuten ole, ei vaikka kuinka paatoksellisesti sitä hokisit.

        Eipä taida sinun mielipiteesi asiasta omata kiinnostusarvoa millään taholla.


      • >=3
        et sillee kirjoitti:

        ...todistettu jo kauan sitten...

        Ei muuten ole, ei vaikka kuinka paatoksellisesti sitä hokisit.

        Hyvä, kiellä kaikki. Niin ne ongelmat ratkeavat.


    • Missäs Leisolan suitsutus viipyy?

      Ei kannata, Toni, Repe ei kelpuuta Leisolaa biologiksi - hänhän on vielä kauempana varsinaisesta biologiasta kuin Saari.

    • Kyllä toi Lennart Saari on mun tietääkseni ihan oikea biologi, riistaeläintieteilijä.

      • ei oikeastaan

        Saari on MMT eikä ole valmistunut biotieteiden puolelta. Riistaeläintieteilijä se kyllä on, mutta ei biologin koulutuksella. Ehkä tää on vähän määrittelykysymys.

        http://www.helsinki.fi/mmtdk/index.html


      • On tehnyt lintutieteellistä tutkimusta ainakin Lapissa.


      • tästä kai on kyse
        kekek-kekek kirjoitti:

        On tehnyt lintutieteellistä tutkimusta ainakin Lapissa.

        Eihän kukaan ole kiistänyt mitä Saari on työkseen tehnyt. Periaatteessa Saari on biologi, koska on toiminut luonnontieteilijänä, mutta toisaalta Saari on MMT eli maatalous- ja metsätieteiden tohtori. Riippuu vähän siitä mitä pidetään biologin koulutuksena, että lasketaanko Saari varsinaisesti biologiksi vai ei.


    • BlackNemo

      Joos oikein kauttarantain haetaan, niin eikös lääkärit ja heidän ammattinsa biologiaan kuulu? Silloin ainakin Sakari Orava kallistelee varovaisesti kreationismin suuntaan, tai toisaalta eipä kaikkia uskovia kreationisteiksi pidä haukkuman.

    • evokki

      Koska Jerry Cotton ei oikeasti ollut FBI-agentti niin se todistaa että evoluutio on totta.
      Tämä on ainutlaatuinen ja vakuuttava evoluution todiste.

    • xxxxx Oma ehdotukseni "Lennart Saari" ammuttiin juuri toisessa ketjussa alas maatalous- ja metsätieteilijänä, joten onko nyt niin että yhtä ainuttakaan ei löydy? xxxx

      Pystytkö sinä mainitsemaan valtaisasta evoluutiota kannattavien biologien joukosta ainuttakaan, joka pystyy selittämään, kuinka maailmankaikkeus ja luonnonlaita ovat voineet synnyttää itse itsensä tyhjästä ja olemattomuudesta ilman Jumalaa?
      Tai löytyykö heidän joukosta ainuttakaan, joka on ollut satojen miljoonien vuosien aikana havainnoimassa ja todistamassa evoluutioteorian toteutumista luonnossa?

      Mitä se hyödyttää, vaikka olisi kuinka paljon biologeja, jos yksikään heistä ei pysty antamaan vastausta elämän perusasioihin.

      • iguhihi

        Pystytkö sinä lahkouskovainen nostamaan esille yhtäkään kommenttia jossa et olisi valehdellut ja eksyttänyt ihmisiä pois rehellisestä kristinuskosta?


      • PUOLlMUTKATElSTI
        iguhihi kirjoitti:

        Pystytkö sinä lahkouskovainen nostamaan esille yhtäkään kommenttia jossa et olisi valehdellut ja eksyttänyt ihmisiä pois rehellisestä kristinuskosta?

        Pystyn mutta en halua.


      • tieteenharrastaja

        Siis kysymyksiin, joita sinä väität elämän perusasioiksi:

        "Mitä se hyödyttää, vaikka olisi kuinka paljon biologeja, jos yksikään heistä ei pysty antamaan vastausta elämän perusasioihin."

        Mielestäni riittää - ja myös hyödyttää -, jos osaavat vastata biologian perusasioihin toisten biologien hyväksymällä tavalla.

        Nuo paasaamasi tyhjästä ja olemattomuudesta syntymiset ja silminnäkijätodistukset ajettiin palstalla lituskoiksi jo vuosia sitten. Ihan turhaan inkutat niitä enää.


      • >>Pystytkö sinä mainitsemaan valtaisasta evoluutiota kannattavien biologien joukosta ainuttakaan, joka pystyy selittämään, kuinka maailmankaikkeus ja luonnonlaita ovat voineet synnyttää itse itsensä tyhjästä ja olemattomuudesta ilman Jumalaa?>Tai löytyykö heidän joukosta ainuttakaan, joka on ollut satojen miljoonien vuosien aikana havainnoimassa ja todistamassa evoluutioteorian toteutumista luonnossa?>Mitä se hyödyttää, vaikka olisi kuinka paljon biologeja, jos yksikään heistä ei pysty antamaan vastausta elämän perusasioihin.


      • illuminatus kirjoitti:

        >>Pystytkö sinä mainitsemaan valtaisasta evoluutiota kannattavien biologien joukosta ainuttakaan, joka pystyy selittämään, kuinka maailmankaikkeus ja luonnonlaita ovat voineet synnyttää itse itsensä tyhjästä ja olemattomuudesta ilman Jumalaa?>Tai löytyykö heidän joukosta ainuttakaan, joka on ollut satojen miljoonien vuosien aikana havainnoimassa ja todistamassa evoluutioteorian toteutumista luonnossa?>Mitä se hyödyttää, vaikka olisi kuinka paljon biologeja, jos yksikään heistä ei pysty antamaan vastausta elämän perusasioihin.

        "vntavatr," p.o. "antavat"


      • >Mitä se hyödyttää, vaikka

        Olet taas ymmärtänyt väärin. Kyse ei ole hyödystä, vaan kreationististen biologien nimistä. Jos et niitä tiedä, sinulla ei ole antia tähänkään keskusteluun.


      • PUOLIMUTKATElSTI
        PUOLlMUTKATElSTI kirjoitti:

        Pystyn mutta en halua.

        Pystyn mutta en halua, koska olen ääriuskovainen moraaliton typerys ja tykkään erityisesti mytomaanisesti valehdella, trollata ja nikkivoroilla.


      • A. Novel Junior

        "Pystytkö sinä mainitsemaan valtaisasta evoluutiota kannattavien biologien joukosta ainuttakaan, joka pystyy selittämään..."

        Nobel-säätiö on vahvistanut, että Jumala on kuollut jos on koskaan ollut edes olemassa. Etko ole kuullut. Seuraa tarkemmin säätiön sivustoa:


      • A. Nobel Junior
        A. Novel Junior kirjoitti:

        "Pystytkö sinä mainitsemaan valtaisasta evoluutiota kannattavien biologien joukosta ainuttakaan, joka pystyy selittämään..."

        Nobel-säätiö on vahvistanut, että Jumala on kuollut jos on koskaan ollut edes olemassa. Etko ole kuullut. Seuraa tarkemmin säätiön sivustoa:

        Ai niin, linkki unohtui:
        http://www.nimh.nih.gov/health/topics/index.shtml



    • ei apina

      Nobel-säätiö se vasta uskottava onkin. Niin kuin on monesti todettu, evoluutio perustuu pelkkään harhauskoon.

      Jos kuollut turska sanoo että Jumalaa ei ole niin toki se evokkien mielestä on silloin totta.

      • >=3

        Jos kirjassa lukee, että Jumala on totta, niin tokihan kreationisti uskoo.


      • 9875937987
        >=3 kirjoitti:

        Jos kirjassa lukee, että Jumala on totta, niin tokihan kreationisti uskoo.

        Eli et tiedä kreationismista mitään.


      • 9875937987 kirjoitti:

        Eli et tiedä kreationismista mitään.

        Eihän siitä voi ulkopuolinen paljoa tietääkään, koska maailmassa ei ole edes kahta (2) kreationistia, jotka olisivat yhtä mieltä.


      • et sillee
        marsunkiillottaja kirjoitti:

        Eihän siitä voi ulkopuolinen paljoa tietääkään, koska maailmassa ei ole edes kahta (2) kreationistia, jotka olisivat yhtä mieltä.

        Maailmassa ei ole kahta ihmistä jotka olisi yhtä mieltä kaikesta, evoluutioteoria on nyt sinunkin mukaasi julistettu epätieteeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe