Kysymys olskeluluvasta

Kitokset vastauksist

Voiko saada eu:n ulkopuolelta oleva henkilö ole luvan suomesta jos suomessa oleva tyttöystävä on raskaana hänelle. He ei siis ole naimisissa. Pitääkö mennä?

38

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa tsekata

Ei ole välttämättä läpihuutojuttu. Sen sijaan raskaana oleva tyttöystävä voi saada helpommin oleskeluluvan EU:n ulkopuolella asuvan poikaystävän maahan.

• Raaka Watson

Pitää, mutta ei Suomessa.

• Kiitokset vastauksis

Miksei?

• jore4

Siinä jälleen yksi aivoton ritsa joka yrittää vanhalla, moneenkertaan käytetyllä konstilla huijata viranomaisia. Eli ensin tönö täyteen sitten anomaan pysyvää oleskelulupaa kamelikuskille perhesyihin vedoten.

• Arab Wife

Hei! Mistä maasta lapsen isä on.Avioliitto voisi auttaa asiaa.mutta vauva ei ole enää varma keino saada ole-lupaa..

• Kiitokset vastauksis

Voi kunpa täällä olisi palsta jossa pystyisi keskustelemaan ilman noita rasistisia ukkeleita.... :(

• Blondi 19,v

Voi että, höh no mitä mä nyt sit teen?

• Olet oksettava, toivottavasti on provo, millä välillä levitit kinttus ja äpärän sait alulle ??

painu sinne missä äijäs nyt on äläkä palaa, sinun älykkyys tai sen puute ei muuhun tule riittämään..

minulla on ulkomaalainen mies, hän oli asunut suomessa jo ennen tapaamistanne 5 vuotta, en siis hommannut häntä tänne.

puhuu jo täydellistä suomea ja omaa kansalaisuuden, ihan omin avuin hankittu, koulun aloittaa pian, lähihoitajaksi ja näin saa tulevaisuudessa ammatin, en siis elätä.

eurustelimme 1,5 vuotta ja menimme naimisxiin, nyt odotamme erittäin suunniteltua ja toivottua esikoistamme...

mutta sinunlaiset ritsat oksettavat minuakin...

ja jos nyt jotain kiinostaa kuitenkin niin on irakin kurdi kyseessä (pohjois-Irakista)

• Ap.

Tässä nyt ei todellakaan ollut mistään tuollaisesta kyse! Ja minähän en painu minnekään, synnytän ja kasvatan lapseni suomessa jos niin haluan. Kukakohan sunkin ukkos ponnahduspatjana mahtoi olla että suomeen pääsi aikoinaan... Tällä palstalla tämä ajatusmaailma näyttää olevan hyvin mustavalkoista.

Sinäkin oksetat minua. Sitä paitsi minä en ole enää mikään ritsa eikä nuori poika miehenikään ole. Luuletko olevasi jotenkin parempi.... Hahahha :D tässä nyt ei ole kyse mistään hommaamisista... No mut mulle on ihan sama mitä tämän palstan vajakit ajattelee.

• paxi
        Ap. kirjoitti:

Tässä nyt ei todellakaan ollut mistään tuollaisesta kyse! Ja minähän en painu minnekään, synnytän ja kasvatan lapseni suomessa jos niin haluan. Kukakohan sunkin ukkos ponnahduspatjana mahtoi olla että suomeen pääsi aikoinaan... Tällä palstalla tämä ajatusmaailma näyttää olevan hyvin mustavalkoista.

Sinäkin oksetat minua. Sitä paitsi minä en ole enää mikään ritsa eikä nuori poika miehenikään ole. Luuletko olevasi jotenkin parempi.... Hahahha :D tässä nyt ei ole kyse mistään hommaamisista... No mut mulle on ihan sama mitä tämän palstan vajakit ajattelee.

Minua oksettaa naiset, jotka lapsen avulla yrittävät saada jonkun kehityysmaan elätin Suomeen, ei voisi enää alemmas vajota, hyi. Mikä siinä mahtaa olla, että useimmiten naiset löytävät köyhistä maista miehen, mutta niille köyhien maiden äijille kelpaa ihan kuka vaan, jos toivoa päästä lihapatojen ääreen. Kai se on ymmärrettävää toisaalta.

• ....................
        Ap. kirjoitti:

voi voi,,,paljastat olevasi säälittävä pikku ritsa, joka haaransa levittämällä kuvitteli saavansa mihen mistä lie kehitys maasta tänne...

säälin lastasi, hän se uhri tässä on, ja nytkö pyörrät puheesi,,?

millalailla ei ole siitä kyse, kerro toki.

sinuun verrattuna , kunnialliset naiset jotka emme raahaa tänne ulkomailta miehiä yhteiskunnan eläteiksi, vaan satumme löytämään miehen joka jo asuu täällä, olemme kyllä monin kerroin sinuun verrattuna parempia, anteeksi nyt vaan...

en tiedä mistä ylemmyyden tuntemuksesi tulee, mutta olet pohjasakkaa, ja todennäköisesti kelan rahoilla elävä,,,

normaaliu nainen seurustelee aikansa, menee naimisiin ja hankkii lapset,,,

sinunlaisesi pikku ritsat avaavat haaransa ja panevat itsensä paksuiksi että saavat oman mambon sieltä jostain tänne, kun se on niin jännä kivaa, ja kehtaavat vielä soittaa poskeaan täällä ja apua kerjätä kun omat aivot ei toimi sen vertaa....

• Ap. kirjoitti:

kuule vajakki,,,säälittävää on että myönnät olevasi aikuinen nainen, kuulostat teiniltä...

mitä minun mieheni patjoihin tulee, hän pakeni suomeen turvapaikkaa hakien, mitä patjoihin tulee, hänellä ei täällä lapsia ole, mutta sinä patja rakas avasit haarasi kun et muuhun kykene...säälin sinua...todella.

ja koitat raahata jotain lakupekkaa tänne lapsen varjolla....

• Ap.
        piki.piki79 kirjoitti:

kuule vajakki,,,säälittävää on että myönnät olevasi aikuinen nainen, kuulostat teiniltä...

mitä minun mieheni patjoihin tulee, hän pakeni suomeen turvapaikkaa hakien, mitä patjoihin tulee, hänellä ei täällä lapsia ole, mutta sinä patja rakas avasit haarasi kun et muuhun kykene...säälin sinua...todella.

ja koitat raahata jotain lakupekkaa tänne lapsen varjolla....

Minä en yritä todellakaan raahata tänne mitään lakupekkaa!! :D mikäs se sinun monikulttuurisesta suhteestasi mahtaa tehdä yhtään sen paremman kuin muidenkaan. Mies opiskelee lähihoitajaksi... Voi että sentään... Minun mieheni opiskeli suomessa insinööriksi aikoinaan.
        Helppo on arvostella kunnei tiedä tosiasioita. Vai mitä... Arvailla voit ja arvostella mitä haluat mutta totuutta sinä et tiedä.

• Van Der
        Ap. kirjoitti:

Opetahan se toyboy sitten puhumaan Suomea, niin voin ottaa sen meille hommiin, ehkä.

• rakkauden hedelmä?
        Ap. kirjoitti:

Minä en yritä todellakaan raahata tänne mitään lakupekkaa!! :D mikäs se sinun monikulttuurisesta suhteestasi mahtaa tehdä yhtään sen paremman kuin muidenkaan. Mies opiskelee lähihoitajaksi... Voi että sentään... Minun mieheni opiskeli suomessa insinööriksi aikoinaan.
        Helppo on arvostella kunnei tiedä tosiasioita. Vai mitä... Arvailla voit ja arvostella mitä haluat mutta totuutta sinä et tiedä.

just, ja nyt pitäs lähteä kotia takaisin, ja simpsalapim paukahdat paksuksi.

• Raaka Watson
        Ap. kirjoitti:

Loistavaa toimintaa. Vajakit riitelevät kehitysmaalaisen maahantuonnista. Tuli oikein hyvä mieli, kiitos siitä.
        Buhahahahahaaaaaaa

• kaa7
        Ap. kirjoitti:

Älä välitä noista muutamista ilkeistä ja katkerista ihmisistä, kuten toi alla olevakin nimimerkki paxi ja sitä alempana oleva ------. Epäilen kuitenkin että noiden takana on sama palstan mies, joka paasaa noista kamelikuskeista ja köyhistä eläteistä ym.

Jos nyt totta puhutaan, niin kukaan ei ole toista parempi.

• keparmariami
        Ap. kirjoitti:

Aloittajan mies opiskeli aikoinaan Suomessa insinööriksi, hah, niin varmaan, sen me uskomme ihan taatusti. Katosiko sitten jättäen raskaaksi. Ei auta tyttöystävän raskaus oleskeluluvan saantiin, jos naimisiin menette, niin voi olla mahdollisuus saada ole, tai sitten ei. Tai muuta miehen kotimaahan ja menette tosiaan avioon ja sitten uutta yritystä,sillä aikaa pulla kypsyy ja olette ihan oikea perhe sen pullahdettua maailmaan.

• VOI,VOI

Provoa taas pukkaa.

• ,.,.-

Tuskinpa on provo

• 20+13

Kylläpä tämä palsta on vajonnut todella alas. Mikä siinä on että on niin vaikeeta keskustella asiallisesti? Aloittajalle minulla ei ole mitään tyhjentävää vastausta muuta kun että naimisiinmeno auttaisi asiaa ja sitten paljon kärsivällisyyttä paperisodan kanssa.

• bhhhjjhvvg

Noh, lahinna joren ja piki.piki.79 vastaukset on ala-arvoisia. Jorelta ei voi enempaa odottaakaan, kun ei ole kauhalla annettu. Piki yllatti negatiivisesti.

• rajua
        bhhhjjhvvg kirjoitti:

Noh, lahinna joren ja piki.piki.79 vastaukset on ala-arvoisia. Jorelta ei voi enempaa odottaakaan, kun ei ole kauhalla annettu. Piki yllatti negatiivisesti.

Jore ja piki.piki.kirjoittivat rajua tekstiä,mutta varmasti lähellä totuutta.

• White trash
        bhhhjjhvvg kirjoitti:

Joskus pitää asiat sanoa suoraan, ja sitä paitsi kaikkihan tuosta tapauksesta ajattelee juuri noin.

• jjjkkikjnbgg
        rajua kirjoitti:

Jore ja piki.piki.kirjoittivat rajua tekstiä,mutta varmasti lähellä totuutta.

Hyvin vahvasti liioiteltua ja moukkamaista! Ei ollenkan sivistyneen ihmisen kirioitusta. On se kumma, kun asialliselle aloittajalle pitaa alkaa vittuilemaan! Ei mitaan tolkkua taaskaan palstassa.

• iubihviuvibuibui
        White trash kirjoitti:

Joskus pitää asiat sanoa suoraan, ja sitä paitsi kaikkihan tuosta tapauksesta ajattelee juuri noin.

Piki ei ole yhtaan sen parempi nainen, vaikka onkin tutustunut mieheen Suomessa. Aivan sama missa on tutusttu. Olihan aloittajalta ajattelematonta hankkiutua raskaaksi tuossa vaiheessa.

• Raaka Watson
        bhhhjjhvvg kirjoitti:

Mitä sekoilet? Pikihän yllätti positiivisesti

• Raaka Watson

Kuinka keskustella asiallisesti kun kyseessä on epäeettinen tai jopa rikollinen toiminta? Kärjistäen voitaisiin sanoa että yhtä hyvin aihe voisi olla ryöstäminen. Kuinka rullata mummoja stadissa ilman että jää kiinni. Tai murha. Siksi on vaikeaa keskustella murjaanien salakuljetuksesta asiallisesti.
        Kuten jo aiemmin olen todennut, normaali tapa on muuttaa miehen tai naisen kotimaahan mennä naimisiin ja elää siellä muutamia vuosia. Sitten ei pitäisi kenelläkään olla nokan koputtamista. Mutta tuollainen alhainen toiminta että ensitapaamisella hoidetaan itsensä tiineeksi ja kuvitellaan että murjaani voi tulla maahan on todella törkeää.
        Juuri tällaiset tiedustelut ja keskinäiset neuvot ovat loukkaus normaalissa monikulttuurisessa suhteessa olevia kohtaan.

• 445
        Raaka Watson kirjoitti:

Kuinka keskustella asiallisesti kun kyseessä on epäeettinen tai jopa rikollinen toiminta? Kärjistäen voitaisiin sanoa että yhtä hyvin aihe voisi olla ryöstäminen. Kuinka rullata mummoja stadissa ilman että jää kiinni. Tai murha. Siksi on vaikeaa keskustella murjaanien salakuljetuksesta asiallisesti.
        Kuten jo aiemmin olen todennut, normaali tapa on muuttaa miehen tai naisen kotimaahan mennä naimisiin ja elää siellä muutamia vuosia. Sitten ei pitäisi kenelläkään olla nokan koputtamista. Mutta tuollainen alhainen toiminta että ensitapaamisella hoidetaan itsensä tiineeksi ja kuvitellaan että murjaani voi tulla maahan on todella törkeää.
        Juuri tällaiset tiedustelut ja keskinäiset neuvot ovat loukkaus normaalissa monikulttuurisessa suhteessa olevia kohtaan.

Samalla laillahan on sitten rikollista toimintaa kun suomiurpo tuo kehitysmaasta nimeltään Thaimaa lomatuliaisensa ja pistää sen heti paksuksi. Näillä riisinkeittäjillä on jo entisiä tenavia kasvatettavana elleivät ole jo niitä heittänyt mereen niin kuin on tapana kun halutaan eroon ei- toivotusta lapsesta, ja lisää vaan pitää alkaa tekemään, aika moraalitonta toimintaa.

Normaali tapa on hankkia ensin koulutus ja ammatti ja mieluummin omassa maassaan ja elää sen miehen ja lapsen kanssa siellä. Mutta tuollainen alhainen toiminta että ensitapaamisella hoidetaan itsensä tiineksi ja kuvitellaan että voi jäädä sen varjolla maahan on törkeää.

• 10-19

jaa, aika jätkämäistä tekstiä! Ei kukaan fiksu nainen tuollaista kirjoita. On se kummallista, kun kysytään asiallisesti ja sitten ei vastata kysymykseen, vaan aletaan vittulemaan ja arvostelemaan.

• Rahutu Tuhkatriinu

Jos joku saa oleskeluluvan Suomeen, niin se ei ole rikollista toimintaa. oleskelulupaahan ei voi saada laittomasti. Sitä paitsi aloittaja ei maininnut mistä maasta mies on. Täällä kuitenkin kaikki haluaa nähdä, että hän on murjaani. Ja tietysti muslimi ja kehitysmaasta.

• Raaka Watson
        Rahutu Tuhkatriinu kirjoitti:

Jos joku saa oleskeluluvan Suomeen, niin se ei ole rikollista toimintaa. oleskelulupaahan ei voi saada laittomasti. Sitä paitsi aloittaja ei maininnut mistä maasta mies on. Täällä kuitenkin kaikki haluaa nähdä, että hän on murjaani. Ja tietysti muslimi ja kehitysmaasta.

Johtuisiko siitä että sivistys valtiosta oleva ei edes tarvitse oleskelulupa. Kaikista sivistys valtioista olevat saavat tarvittaessa viisumin puhumattakaan että todennäköisesti maidemme välillä on viisumivapaus.

• Brush- uncle

Ulkomaalainen tarvitsee oleskeluluvan voidakseen oleskella Suomessa yli kolme kuukautta. Poikkeuksena ovat muiden Pohjoismaiden kansalaiset sekä EU- ja ETA-jäsenmaiden kansalaiset.

Onko niin, että kaikki näiden maiden ulkopuolella olevat eivät ole sivistysvaltioita?

• Raaka Watson

Noh. Ainakin Yhdysvaltain kansalaiset saavat oleskeluluvan suht helposti. Ei tarvitse kikkailua.

• ..............
        Raaka Watson kirjoitti:

Noh. Ainakin Yhdysvaltain kansalaiset saavat oleskeluluvan suht helposti. Ei tarvitse kikkailua.

Juu, tosin se ei takaa etteikö sieltä voisi tulla kuonaa Suomeen. Tuo lupa heltiää sillä maailmanjohtaja tittelillä.

• Timotei.

,"" kunnialliset naiset jotka emme raahaa tänne ulkomailta miehiä yhteiskunnan eläteiksi, vaan satumme löytämään miehen joka jo asuu täällä, olemme kyllä monin kerroin sinuun verrattuna parempia,"

Eikö täällä jo asuva voi olla yhteiskunnan elätti?

• kyllä voi olla, puhunkin omasta pulestani.

kyseinen tapaus on kyllä hakenut aktiivisesti töitä ja koulutus paikkoja, nyt sitten viimein lykästi.

valitettavan moni kuitenkin ei tee yhtään mitään ja haalii kaikki mahdolliset avustukset.

kunnialiisella nyt lähinnä tarkoitin että kotimaassaan tosiaan tapaa miehen oli sitten mistä tahansa, seuristellaan ja mennään naimisiin, sitten lapset.

ei niin että tarkoituksella paukahdetaan paksuksi jotta mies saisi tulla suomeen,
        jos oli vahinko, niin voi itse sitten miettiä mikä olisi se järkevin vaihtoehto.

• Raaka Watson

Itseasiassa voi ja tuntien palstan naiset jopa on elätti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2348
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1838
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      69
      1623
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1265
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1164
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1138
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1028
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1020
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      874
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      862
    Aihe