sokkona

Kenet palstalaisen haluaisit tavata livenä sokkona? ja mielellään perusteluilla. Samaa sukupuolta olevaa ei saa valita

40

218

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka missä

      Pitäis kyllä tietää edes jotain toisesta niin sit vois tavata.

    • Kuitenkin joku haluaa jonkun tavata.

      • 1nainen

        Kenet ujo.ktm40 haluaisi tavata?


      • 1nainen kirjoitti:

        Kenet ujo.ktm40 haluaisi tavata?

        Kyllä mä 1naisen haluaisin tavata. Kiinnostaa henkilö, jonka kanssa ollaan jo kirjoiteltu aika paljon toisessakin paikassa.


      • 1nainen
        ujo.ktm40 kirjoitti:

        Kyllä mä 1naisen haluaisin tavata. Kiinnostaa henkilö, jonka kanssa ollaan jo kirjoiteltu aika paljon toisessakin paikassa.

        Olet muutaman kerran koittanut naamioitua, mutta aina olen tunnistanut. :D


      • 1nainen
        ujo.ktm40 kirjoitti:

        Kyllä mä 1naisen haluaisin tavata. Kiinnostaa henkilö, jonka kanssa ollaan jo kirjoiteltu aika paljon toisessakin paikassa.

        Mistäpä sen tietää vaikka oltaisiin joskus nähtykkin..


      • 1nainen kirjoitti:

        Mistäpä sen tietää vaikka oltaisiin joskus nähtykkin..

        Ei sitä tiedä. Jos näet pitkän sopusuhtaisen miehen, joka näyttää kolmekymppiseltä, niin se voin olla minä.


      • InhaKyynikko
        ujo.ktm40 kirjoitti:

        Ei sitä tiedä. Jos näet pitkän sopusuhtaisen miehen, joka näyttää kolmekymppiseltä, niin se voin olla minä.

        Naamapalmu.


      • Ikisinkku M
        ujo.ktm40 kirjoitti:

        Ei sitä tiedä. Jos näet pitkän sopusuhtaisen miehen, joka näyttää kolmekymppiseltä, niin se voin olla minä.

        Niin tai sitten jos sinä näet niin se voi olla 1nainen :D


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Niin tai sitten jos sinä näet niin se voi olla 1nainen :D

        Minä 1naisen tuntomerkkejä tiedän. Täällä ei minun mittaisia paljoa ole. 190 cm.


      • 1nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Niin tai sitten jos sinä näet niin se voi olla 1nainen :D

        Luuletko että olen mies?


      • moraalinvartioitsija
        ujo.ktm40 kirjoitti:

        Minä 1naisen tuntomerkkejä tiedän. Täällä ei minun mittaisia paljoa ole. 190 cm.

        Siis missä täällä? Tällä palstalla vai siellä missä sinä/te asutte? Ja jos teidän pitää flirttailla tms. täällä julkisesti niin voisitteko käyttää vähän värikkäämpää kieltä ja kirjoittaa muutenkin vähän pidemmin. Olisi meille kanssalukijoillekin mielenkiintoisempaa. Aika yksioikoista on teidän juttelunne. Ihan hyvällä tämän kirjoitin.


      • Ikisinkku M
        1nainen kirjoitti:

        Luuletko että olen mies?

        Kunhan läppäsin :D


      • moraalinvartioitsija kirjoitti:

        Siis missä täällä? Tällä palstalla vai siellä missä sinä/te asutte? Ja jos teidän pitää flirttailla tms. täällä julkisesti niin voisitteko käyttää vähän värikkäämpää kieltä ja kirjoittaa muutenkin vähän pidemmin. Olisi meille kanssalukijoillekin mielenkiintoisempaa. Aika yksioikoista on teidän juttelunne. Ihan hyvällä tämän kirjoitin.

        Näin julkisesti pidetään juttelut ihan minimissään. Enemmän sitten privana.


      • 1nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Kunhan läppäsin :D

        Sinustakin tuli uusi puoli eilen esiin.Ikisinkku on romantikko. :D


      • moraalinvartioitsija
        1nainen kirjoitti:

        Sinustakin tuli uusi puoli eilen esiin.Ikisinkku on romantikko. :D

        Miten niin romantikko? Miten sen tosta "läpästä" pystyy päättelemään?


      • 1nainen
        ujo.ktm40 kirjoitti:

        Näin julkisesti pidetään juttelut ihan minimissään. Enemmän sitten privana.

        Ollaan me juteltu paljonkin eri asioista, muttei täällä..


      • 1nainen
        moraalinvartioitsija kirjoitti:

        Miten niin romantikko? Miten sen tosta "läpästä" pystyy päättelemään?

        Lueppas tarkemmin, siinä lukee "eilen".


      • 1nainen kirjoitti:

        Lueppas tarkemmin, siinä lukee "eilen".

        Etenkin tuo Ikisinkku M:n Druppka-juttu että oli tosi romanttinen.


      • 1nainen
        ujo.ktm40 kirjoitti:

        Etenkin tuo Ikisinkku M:n Druppka-juttu että oli tosi romanttinen.

        Tarkoitin toista juttua.Ehkä ikisinkku haluaisi itsekkin olla tuollainen Druppka. :D


      • 1nainen
        1nainen kirjoitti:

        Tarkoitin toista juttua.Ehkä ikisinkku haluaisi itsekkin olla tuollainen Druppka. :D

        Miten ujo.ktm40 päivä on muuten mennyt?Itse en ole paljon ulos nokkaa näyttänyt.Olen pyhittänyt päivän levolle.Nyt tuntuu jo vähän paremmalta olo..


      • sivusta.
        1nainen kirjoitti:

        Miten ujo.ktm40 päivä on muuten mennyt?Itse en ole paljon ulos nokkaa näyttänyt.Olen pyhittänyt päivän levolle.Nyt tuntuu jo vähän paremmalta olo..

        Laita nyt jo se viesti privana! Tyhmää keskustella täällä ellet toista vedätä.


      • avutonta on
        sivusta. kirjoitti:

        Laita nyt jo se viesti privana! Tyhmää keskustella täällä ellet toista vedätä.

        Ei se mitään laita


      • Ikisinkku M
        1nainen kirjoitti:

        Sinustakin tuli uusi puoli eilen esiin.Ikisinkku on romantikko. :D

        Onko se nyt niin kovin yllättävää jos ajattelet kaipuutani 50-lukulaistyyppiseen naiseen? ei minusta pitäisi ainakaan olla :)


      • Ikisinkku M
        1nainen kirjoitti:

        Tarkoitin toista juttua.Ehkä ikisinkku haluaisi itsekkin olla tuollainen Druppka. :D

        Kieltämättä jännittävä ajatus mutta uskaltaisinko sitten tunkeutua parantamaan ihan mitä tahansa, demonin kosketus saattaisi olla liikaa ja parannuksen sijaan itse saisin jonkun inhottavan taudin :D


      • 1nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Onko se nyt niin kovin yllättävää jos ajattelet kaipuutani 50-lukulaistyyppiseen naiseen? ei minusta pitäisi ainakaan olla :)

        No ei kai siinä muuta voi sanoa kun että olet syntynyt väärään aikaan.Itsekkin on joskus tuntunut siltä. :)


      • Ikisinkku M
        1nainen kirjoitti:

        No ei kai siinä muuta voi sanoa kun että olet syntynyt väärään aikaan.Itsekkin on joskus tuntunut siltä. :)

        Niinpä kai se on, ehkä jos saisi valita voisi mennä vieläkin kauemmas katselemaan maailman menoa. Parasta varmaan olisi jos voisi vaihdella vuosisatojen välillä, käydä ikäänkuin kurkistamassa ja aikakoneella sitten sujahtaa aina jonnekin muuualle kun tympääntyy...paitsi lopuksi tietysti palaisin 50-luvulle.


      • 1nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Niinpä kai se on, ehkä jos saisi valita voisi mennä vieläkin kauemmas katselemaan maailman menoa. Parasta varmaan olisi jos voisi vaihdella vuosisatojen välillä, käydä ikäänkuin kurkistamassa ja aikakoneella sitten sujahtaa aina jonnekin muuualle kun tympääntyy...paitsi lopuksi tietysti palaisin 50-luvulle.

        Entäpä jos löytäisit naisen joltain toiselta vuosisadalta ja rakastuisit? :D Minua kiinnostaisi piipahtaa 1500-luvulla.Seuraan Valtiatar sarjaa..


    • piiloalfa

      Flowersreally olisi hauska nähdä. Kiinnostaisi nimittäin, että millainen hullu nimeää minut palstan parhaaksi mieskirjoittajaksi. En toki uskaltaisi lähteä, vaikka löytyisi mahdollisuus. Ties vaikka olisi mies, joka yrittää vahingoittaa minua.

    • 4+7

      Femnerdin tai stellarian voisin tavata.

    • naiset vaihtuu

      Onkos ujoktm40 jo Pimppiksen hylännyt kun niin kovasti vonkaa 1naista?

      • :D
        Ei se mua ole "hylännyt". Pidämme kyllä lähes päivittäin yhteyttä facebookin kautta. Sellaista varsinaista kiinnostusta suhteeseen ei ole siis ilmassa, olemme jutelleet paljon ja syvällisesti molempien asioista ja välillämme on syvä luottamus ja melkein voisi jopa sanoa ystävyys, vaikka emme ole livenä tavanneetkaan :)
        Mukava ja asiallinen tyyppi mielestäni. 1naisen kannattaisi kyllä ottaa häneen yhteyttä, ei varmasti katuisi.
        Ja sainhan minä häneltä myös joulukortin! Eli vieläpä huomaavainen ja kohteliaskin!


      • feikki tasonnousu

        Ujoatm40 kiihottaa = pimppaloora = ujoktm40


    • "Kenet palstalaisen haluaisit tavata livenä sokkona?"
      Noin on tullut jo tehtyä 2 kertaa näkemättä toisen kuvaa joskus muinoin. Ja samalla tyylillä olen avoin tapaamaan edelleen, edellyttää tietysti sitä ettei toinen asu jossain huitsin nevadassa... eli liian kaukana (yli 250km päässä).

      Mutta siis ei vissiin nykyisin taida olla sellaista täällä joka täyttäis tuon etäisyyden edes? En ole ainakaan huomannut että joku aktiivinen olis, eli varmaan tyhjä arpa tulisi vaikka valitsisi jonkun?

    • Mikäs muoti tämä sokkotapaamisjuttu on? Juuri eilen keskustelin asiasta erään palstalaisen, viehättävä ja älykäs myös livenä muuten, kanssa ja kuulemma miittiin on kiinnostusta kunhan se tapahtuisi "sokkona", tietämättä nimimerkkejä.

      • ätmi

        Naiset eivät koskaan osallistu palstamiittiin edes sokkona. Tämä viehättävä ja älykäs nainen siis valehteli sinulle päin naamaa.


    • ei valaille

      En yhtään naista ainkaan miehiä voisinkin tavata.
      Joka ainut on sanonut olevansa kauhea siiderivalas.

    • Ikisinkku M

      Toki voisi ehkä palstan naisia tavatakin mutta se ei oikein sopisi siihen filosofiaan että pitää palstan erillään reaalielämästä. Hupaisa voisi olla kyllä joku semmoinen livetilaisuus jossa olisi muutakin porukkaa mutta myös sankasti palstalaisia paikalla, siellä voisi hauskuuttaa itseään arvailemalla että kukahan kukin on vai onko kukaan noista, sitten jos joku itseltä tulisi kysymään onko se ja se voisi sekoittaa pakkaa myöntämällä tai kieltämällä ja tietysti eri ilhmisille kertomalla olevansa aina eri tyyppi.

    • Miten päiväsi on mennyt?

    • Virastossa tänään kävin hakemassa juttuja ja harrastuksen parissa naapuripaikkakunnalla länteen päin kävin pelaamassa. Laitan huomenna yksäriä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe