Miksi lihavat naiset ei laihduta?

niin.

Eivätkö ne kehtaa tulla salille?

47

1687

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miks? No. siks!

      Siks että salilla ei laihdu.
      Eikä uimahallilla. Tulee aivan htinmoinen nälkä, voisi syödä vaikka hevosen.

      • Kyllä laihtuu, mutta voi vahingossa saada myös lihaksia siinä samalla. Toki myös samalla lihoo jos syö läskihevosia, eikä noudata terveellistä ruokavaliota. Six.


    • Mieltymyksiä on monia.
      Eivät kaikki miehet pidä hoikista/normaalivartaloisist naisista.

    • Vastaus111

      Koska ATN nainen saa joltakin, mutta ATM ei saa keltään

    • Totuus.
    • Kyllä niitä on salilla. Valitettava tosiasia on, että harva jaksaa salilla rehkiä sipsipussin tai suklaalevyn kalorimäärää. Vaikka liikunta toki terveellistä on, laihtumisen kannalta tärkeää on se, mitä pistää suuhunsa.

      Esimerkin vuoksi: Jos minä, 75-kiloinen haluaisin laihtua kilon, pitäisi minun kävellä reippaasti 125 kilometriä. Yhden berliininmunkin kuluttamiseksi pitäisi hölkätä pari tuntia.

    • Ikuinen läskipska:(

      Koska en laihdu. Luuletko että en ole yrittänyt?

      • 5+7

        Tekosyitä. JOKAINEN pystyy laihtumaan, mutta se ei ole välttämättä helppoa ja vaatii kovaa itsekuria aluksi. Laihtumisen ei pidä olla myöskään lyhyt dieetti vaan elämäntapamuutos.


    • tissimiessssssss

      Koska sulla on Miestissit Miestissit Miestissit Miestissit Miestissit!

    • soppa on hyvää

      sen sijaan kaikki läskit miehet ovat salilla ja kohta laihoina hurmureina pyörimässä ja täyttämässä tämän akkojen pilamaan maan

    • 6+18

      Olen huomannut, että moni nainen käy hetken aikaa salilla, mutta itsekseen treenaaminen siellä on niin tehotonta, eikä kiloja lähde ja he lopettavat salilla käymisen kokonaan. Monilla siis liikunnasta puuttuu se teho ja kunnon hikoilu.

      • 14+1

        Naiset eivät tunnu tajuavan, että 70% laihdutuksesta tulee ruokavaliosta. Ei sillä ole väliä miten kovaa treenaa salilla, jos ruokavalio koostuu valmisruuasta ja hiilarimössöistä. Ja sitten on tosiaan tämä, että jos ei viikossa ole laihtunut 20kg niin heti luovutetaan...


      • 2+13
        14+1 kirjoitti:

        Naiset eivät tunnu tajuavan, että 70% laihdutuksesta tulee ruokavaliosta. Ei sillä ole väliä miten kovaa treenaa salilla, jos ruokavalio koostuu valmisruuasta ja hiilarimössöistä. Ja sitten on tosiaan tämä, että jos ei viikossa ole laihtunut 20kg niin heti luovutetaan...

        Sama juttu myös laihduttavilla miehillä. Liikunta on hyvä apu laihduttamisessa ja tietysti tärkeä osa terveitä elämäntapoja, hyvä siihenkin on opetella, vaikkei liikunnalla juuri laihtuisi.


      • 7+4
        14+1 kirjoitti:

        Naiset eivät tunnu tajuavan, että 70% laihdutuksesta tulee ruokavaliosta. Ei sillä ole väliä miten kovaa treenaa salilla, jos ruokavalio koostuu valmisruuasta ja hiilarimössöistä. Ja sitten on tosiaan tämä, että jos ei viikossa ole laihtunut 20kg niin heti luovutetaan...

        Onko suklaa valmisruokaa vai hiilarimössöä? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn.


      • 1+7
        7+4 kirjoitti:

        Onko suklaa valmisruokaa vai hiilarimössöä? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn.

        On enää kaksi rasiallista jäljellä, belgialaista ja irlantilaista. Kumpaakohan ensin... Meidän naisten on niin vaikea tehdä päätöksiä.


      • Nexnwdiöxnwkdlxndl
        7+4 kirjoitti:

        Onko suklaa valmisruokaa vai hiilarimössöä? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn.

        Raakasuklaa on hyväksi, mutta nämä maitosuklaat ja muut mössöt eivät.


    • missä motivaatio

      Minä liikun joka toinen päivä. Välillä useamminkin, mutta kun on muitakin harrastuksia ja pitkät työpäivät, niin aika ei riitä kaikkeen. Haluan tehdä muutakin kuin vain ajatella painoani.

      Ikävä tosiasia on vain se, että pitäisi liikkua aivan järkyttäviä määriä, jotta liikunnalla saisi kulutettua syödyt kalorit. Ylipainoisella nivelet harvemmin kestävät esimerkiksi pitkien matkojen juoksua. Minun kuten varmasti monen muunkin ylipainoisen ongelmana on hieman liian isot ateriat ja herkut. Pitäisi pystyä pienentämään annoskokoa ja lisäämään entisestään kasvisten osuutta. Pitäisi pystyä kieltäytymään irtokarkeista ja sen semmoisista.

      Jos laihtuminen olisi helppoa, olisin sen jo tehnyt. Parisuhteessa olen aina laihtunut. Sinkkuna repsahtaa. Motivaatiota laihtumiselle on vaikea löytää sinkkuna, kun kelpaan itselleni vallan hyvin tällaisenakin.

      • 13+11

        No höh, laihduttaminen on helppoa: syö terveellisemmin ja vähemmän. Liikunta plussaa. Itse jouduin olemaan välillä monta vuotta harrastamatta liikuntaa, eikä paino noussut yhtään. Söin terveellisesti.


    • Kyl mun kelpaa

      Ätmin kiusaksi. Onpa yksi nainen vähemmän haluttavana ja enemmän vihattavana.

    • Lihava nainen

      Mistä tiedät, ettei ne lihavat naiset laihduta? Kyllä mä ainakin laihdutan. Oon nyt laihduttanut 15 kg, mutta vielä on 10 kg ylipainoa jota kuntosalin miehet saa arvostella ja yökötellä. Harmi vaan, ettei se lähde yhdessä yössä.

      • luuseri!

        Niiden salimiesten takia silti laihdutat, vaikka he nykyistä sinua yököttelevätkin. Ottaisit itseäsi niskasta kiinni ja vaihtaisit salin sipsipussiin, koska miehen pitää hyväksyä sinut sellaisena kuin olet.


    • 2+3

      Miksi 2/3 miehistä on ylipainoisia? Selitykseksi ei riitä BMI-mittarina.

      • bmi 27 100% lihasta

        Ne on lihaksikkaita miehiä.


    • näinn

      lihavat eivät halua miellyttää ketään...

    • kysyn vaan

      Miksi ätmit eivät hanki sosiaalisia taitoja ja hankkiudu eroon mielenterveysongelmista?

      • näinn

        eihän se olisi hauskaa


      • .............

        Siksi kun se on tuhansia kertoja vaikeampaa kuin laihduttaminen.


      • hoikka ätmi

        Kun ei tiedä miten.


      • buupala

        Koska tämä palsta tyhjenisi sen jälkeen?


    • Huokaus*

      Luultavasti heitä ei huvita. Niin.

    • 3t4rfgr346utvg

      Salit täynnä luikkuja metroseksuaaleja sipsuttelemassaö

    • laiha mies itse

      Samasta syystä kai, kun laihat miehet eivät mene salille ja syö enemmän kuin jaksaisivat. Ei kiinnosta. Jos on tyytyväinen vartaloonsa sellaisenaan, ei kiinnosta.

      • iso ero

        Salilla käynti vaatii aikaa ja vaivaa, laihduttaminen puolestaan säästää aikaa ruoan ostamisesta ja syömisestä.


    • not so simple

      Ruokariippuvuus on yhtä paha kuin tupakka, alkoholi, päihteet. Ei sitä liikunnalla parannetaan.

      • mbvxzzcbmmvxz

        Anoreksia on vakavampaa.


      • ruoka lohduttaa

        Totta. Ruoka voi alkaa koukuttaa ja siitä ahmimisesta voi olla yhtä vaikea päästä eroon kuin viinasta tai tupakastakin, tai jostain huumeesta. Ruoka ja syöminen voi toimia huumeena joillekkin. Ahmimisvimman taustalta usein löytyy myös mielenterveyden ongelmia, kuten ahdistuneisuutta ja masennusta ja ruoka toimii lääkkeenä niissä tapauksissa.


    • Nainen helposti laihtuisi, jos rakastuisi mieheen.
      Silloin ei ruokaa enää maistuisi hänelle, kilot lähtisivät mennen tullen.

      • bvesl

        Ongelma on siinä, että miehet haluavat valmiiksi hyvän naisen, jota ei tarvitse muokkailla. Nainen taas tarvitsee yleensä sen kimmokkeen, minkä vuoksi laihduttaa. Rakastuneena nainen laihtuu helpostikin.


    • Kun ei ole miestä, suklaa silloin maistuu enemmän.

    • HC-ATM

      Jos tällainen 30v HC-ATM laihtuu 35kg lähes alipainoiseksi pelkällä istumisella niin luulisi naistenkin onnistuvan. Kyse on vain siitä että mätetään liikaa ruokaa naamariin.

    • 0+8

      Jos on tyytyväinen kroppaansa. Monella lihavalla on kauniir muodot ja hyvä iho.

    • Niin on miehiä jotka haluavat nimenomaan lihavan naisen, eikä normaali painosen.
      Toisinpäin myös, joskus näkee lihavan miehen hoikkan naisen kanssa.

    • bi-nanen +7kg

      Tykkään olla läski, niin pysyy kusipäät miehet kaukana. Flaksi on silti hyvä mukavien miesten ja naisten keskuudessa.

      • 3+15

        Ei 7kg vielä ole läski.


    • Onnellinen 21 v nainen

      Pidän itsestäni juuri tälläisenä läskinä. Ei minun tarvitse kuulla miesten kehuja ja ylistyksiä. Eikä minun tarvitse saada kokea miesten katseita saadakseni itsevarmuutta. Silloin kun olin laiha siis todella laiha minua ahdisti miesten ja poikien kehut ja ylistykset ja ehdotukset. Kukaan ei ollut kiinnostunut minusta itsestäni.

      Maailmalla olevista niin 99 prosenttia naisista haluaa olla laiha koska he saavat itsevarmuutta ihailevista katseista tuli ne sitten mieheltä tai naiselta. Ei minun itsevarmuus laske tippaakaan vaikka kukaan ei minua sano kauniiksi tai anna ylistäviä kommenteja kropastani. Miksi tarvitsisin sellaista?

      Ja kuten sanoin osa haluaa olla laihoja terveellisten elämäntapojen vuoksi tai koska pitävät liikunnasta mutta suurin osa on laihoja siksi koska haluavat kuulla ihailevia kommentteja kropastaan koska heillä ei muuten ole itsevarmuutta.

    • Vierailija112

      Liian ruuan syöminen ei aina ole tahdonvoimasta kiinni, vrt. vaikkapa päihderiippuvuus. Täällä olikin jo mainittu ruokariippuvuus, josta olen lukenut ruokariippuvuus-sivustolta www.ruokariippuvuus.fi Myös Iltalehdessä oli aiheesta äskettäin artikkeli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4414
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      240
      2385
    3. 133
      1657
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1351
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      183
      1139
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1076
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1064
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1000
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1000
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      985
    Aihe