Jeesus on tullut jo

mitä jeesus tänään

MIKSI JEESUS EI TUNNE ITSEÄÄN MEIDÄN RAAMATUSTAMME???
NÄISSÄ KIRJOITUKSISSA HÄN SELITTÄÄ YKSITYISKOHTAISESTI JA SELKEÄSTI RAAMATUN TODELLISET TAPAHTUMAT, KUKA HÄN OLI JA MIKSI HÄN ON TULLUT TAKAISIN!!


Tutustu viesteihin täällä:
http://www.whoneedslight.org/current-messages-english-1/

10

4096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marj4

      Hyvin mielenkiintoista tekstiä

    • käännös
    • satuja ja tarinoita

      Kristillinen jeesus on fiktio.

      Uskonne siirtää vuoria, uskotte sitten mihin tahansa.

      • Ihmeellistä, että Jeesus on englanninkielinen. Amerikkalaiset saarnaajat ja uskonjohtajatkin ovat myös samaa kieliperhettä. Raamatun aikaan englannin kieltä ei ollut vielä olemassakaan.


      • jeesustelija
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        Ihmeellistä, että Jeesus on englanninkielinen. Amerikkalaiset saarnaajat ja uskonjohtajatkin ovat myös samaa kieliperhettä. Raamatun aikaan englannin kieltä ei ollut vielä olemassakaan.

        ihmeellistä kun teidän jeesus tuli vain yhteen paikkaan maapalloa eikä ollut edes nettiä silloin


    • 1213

      "MIKSI JEESUS EI TUNNE ITSEÄÄN MEIDÄN RAAMATUSTAMME???"

      Ehkä siksi, ettei kyseinen "Jeesus" ole Raamatun Jeesus?

    • 1213

      Seuraavat lainaukset on otettu kyseiseltä sivustolta ja alla kommentit.

      "I was interested in expanding the limits of Judaism to create a practice based in the simple understanding that Love - the Love of Creator and of one's fellow creatures was the only principle needed to live a good life."

      Rakasta lähimmäistäsi ja Jumalaa on molempien VT:n ja UT:n ydinsanoma. Joten tuo kohta on suurin piirtein hyväksyttävä. ks. esim.
      Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt. Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys.
      Room. 13:8-10

      "God is Love. I, Sananda, the representation of God, am Love."

      Raamatun Jeesus sanoi Jumalan olevan suurempi kuin hän. Siksi tuon sivuston "Jeesus" ei ole sama kuin Raamatun Jeesus.

      "The only guidelines we need are those included in the simple Lessons I am presenting here, to live in Kindness, Harmony, Love, Forgiveness, Compassion and Joy."

      Tuo kuulostaa hyvältä, mutta mitä tarkoittaa rakkaus ja välittäminen? Tarkoittaako se pahuuden hyväksymistä ja ihannoimista?

      "There is no place, Hell. You create your own life and the conditions of your afterlife by your own actions and efforts during your lifetimes on Earth and elsewhere."

      Ja jotkut näyttävät haluavan luoda itselleen helvetin, Jumalattoman todellisuuden.

      "Now, meditation is a more open form of communication. It allows you to re-program your systems to receive on a higher wavelength so that you can hear our answers to your prayers. We prefer this conversational approach. It may feel odd to those of you who feel overawed by the presence of your Masters, but We wish to assure you that none of us wishes to be worshiped, or held at a distance. We are here to serve you, to teach, and to offer you the Love of our hearts. I wish to communicate with you, heart to heart, as you might say."

      Raamatun Jeesus opetti rukoilemaan suoraan Isää Jumalaa, ei meditoimaan tuntemattomia henkioppaita, jotka sivuston perusteella ovat todennäköisesti todella häiriintyneitä ja johtavat ihmiset pahasti harhaan.

      "At times those of you who wished to advance in your ascension even made the sacrifice of playing the role of the oppressor,"

      Ja tuossa kohdassa "Jeesus" suorastaan ihannoi niitä, jotka sortavat muita. Tuon kohdan perusteella suosittelisin välttämään kyseisen "Jeesuksen" seuraamista, koska hänen käsitys rakkaudesta ja välittämisestä on mielestäni paha.

      • naisihminenolen

        Jeesus sanoi: en tullut tuomaan rauhaa vaan miekan ihmisten välille...


    • simple as that

      Oikea Jeesus on vähäpuheisempi ja kirjoittaneekin vähemmän. Totuutta ei voi selittää, se vain on. Uskokaa mitä haluatte uskoa, minä uskon Jumalaan.

    • Ei ole vielä mutta kerran tulee seurakunta hänen morsiamensa,noutaa pois maanpäältä.
      Kaikki kristityt lähtevät silloin ei jää ainuttakakaan,vain jumalattomat jäävät tänne.
      mitä jeesus tänään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      615
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe