Voiko sille mitään? Esimerkiksi pyöräillessä muutamassa plusasteessakin varpaat alkavat mennä tunnottomiksi, vaikka on kunnon kengät ja sukat. Samoin pakkasessa sormet menevät aivan tönköiksi. Samaan aikaan selkä ja rinta sitä vastoin ovat hikiset.
Huono ääreisverenkierto
6
269
Vastaukset
- Lääkkeillä apua
Kyllä siihen lääkitystä löytyy. Pitää mennä lääkäriin puhumaan.
- olet ihan normaali
Ihan normaali olet.
Ja tuohon ei ole lääkkeitä.
Vältä lääkkeitä.
Kenkien päälle on olemassa sellaset lämmittimet. Ne sopii pyöräilykenkiin.
Ja kunnon rukkaset käteen.
Ja heilutele kösiä eli jumppaat samalla hartioita. - liikuntaa ja avantoa
Kun ihminen harrastaa liikuntaa, niin verenkierto paranee myös käsissä ja jaloissa.
Lämmin vaatetus toki on osa tarkenemista.
Jos ei ole pahaa valkosormisuutta, niin avantouinti auttaa myös. Kun pari kolme kertaa viikossa pulahtaa kylmään veteen, niin verenkierto oppii uusia kuvioita. - jkjkjk90
Jos ravinto kunnossa (riittävästi rasvaa, proteiinia, suolaa, C-vitamiinia, nestettä jne), niin kokeile joogaa/venytyksiä, sellaista, jossa erityisesti selkäranka saa liikettä. Ravintoon myös voi koettaa lisätä verenkiertoa edistävää, chili/cayenne, inkivääri, sipulit yms. Ja kuka tietää, jos jokin jumi jossain päin kehoa aiheuttaa ongelmaa, eli jos hieroja, kiropaatti tai kaltainen auttaisi asiassa.
- sellasta vaan
avanto uinti on paras lääke tuohon
- hupsista3
mulla kans sormet kylmenee helposti ja huulet sinertää... Kannattaa pukiessa ottaa huomioon se, että veri pääsee kiertämään kunnolla. Ei kannata tehdä niinkun minä tein joskus että ratsastamaan mennessä laitoin nahkaisten ratsastushanskojen alle sormikkaat; sormet kylmenivät koska veri ei päässyt kiertämään kunnolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576