Mulla on 6v päästä museoikään pääsevä auto, mutta motti kosahti. Oon pitäny autoa tosi hyvänä ja tarkotus ois museokatastaa. Mutta kysymys kuuluu, saanko vanhan motin tilalle vaihtaa samassa mallisarjassa käytetyn isomman motin?
Koneen vaihto
3
133
Vastaukset
- Helppo hommeli.
Eipä tuohon mitään estettä ole mikäli se vaihdettava kone on päältä päin "oikean"näköinen=alkuperäiskoneen kaltaiseksi naamioitu tai samassa mallisarjassa olevan näköiseksi eli pikkujutuilla tyyliin ilmanputsari,maalailu,apulaitteiden saaminen orkkistyyliseksi ym mikä tarkoittaa että noin maallikon ja ei minkään Volvo spesialistin silmiin on oikeannäköinen.
Kyseessähän ei ole mikään vuosikatsastus tms jossa jarrujen ym juttujen on oltava semmoiset kuin tuon tehokkaamman koneen kera kuului.
perus MR katsastaja ei välttämättä ole mikään merkin erikoisasiantuntija,näkeehän hän kumminkin jos pyritty ihan oikeaoppisesti harrasteautoon,silloin ei turhia nipoteta.
Mikäänhän ei estä sinua muuttamasta koko autoa sen isokoneisen tyyppiseksi eli jos "parempi"versio muutenkin miellyttäisi, hommaa vastaavat osat jostain romusta tai sieltä täältä keräillen yksittäin.
lisävarusteet on eri juttu ja niitähän voi lisäillä mielensä mukaan jos orkkistyylisiä&oikeaoppisia.
Esitteitä,kuvia,kirjallisuutta jne mukaan ja niistä myös itse näet miltä se pitää näyttää.On nettiautossa ollut joskus joitain sekasikiöitä, joita kuitenkin museoreikisteröidyksi on ainakin myynti-ilmoituksessa sanottu.
Koneen koko, mittaristo, maski, jarrutehostin yms. ovat joissain autoissa sekäsikiöyhdistelmä jota ei alunperin ole ollut ja selviää ihan vanhoja lehtiä lukemalla millainen se auto on alunperin ollut, mutta museotarkastajat eivät välttämättä lue.
En tarkoita tässä Volvoa, vaan autoja ylipäänsä.
- Onnistuu se
Kyllä se koneen vaihto onnistuus, Volvolla ihan hyvin esin B19/B21/B23 menee samaan sarjaan ja heittämällä paikalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882