pentti vaahtoniemen muistolle

miksei mitään

eikö olisi ollu paikallaan arvokas muistokirjoitus. PV pitkä pätkä paikallis lehden historiaa takana.

15

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhaa pyörittelyä

      Parempi ainakin teksti kuin hönö julkkisjorina.

    • mistä maksetaan

      Vaatimaton oli lehdeksi. Ei mitään luettavaa, vaikka oli monta sivua.

    • jA NE SUURET KUVAT

      höpön höpö on tärkeämpää- kuin asialtaaset aiheet .

    • Tältä näyttää.

      Jos joku panee pystyyn ilmaisjakelulehden, jossa on kirkolliset uutiset ja jonkinlainen Täällä tapahtuu-palsta, Lapuan Sanomille ei enää löydy tilaajia. Facebook-klikkaukset eivät ole muuttuneet sisällöksi lehteen.

      • ja se on siinä sitte

        kauhavan aviisi laajenee pian lapualle jakavat jo osaa lapuasta kjeh heh


    • Netti jyrää

      Uusissa televisoissa on jo nettimahdollisuus. Nekin, jotka pelkäävät tietokonetta pääsevät lukemaan lehtensä sähköisessä muodossa. Paikallislehdet häviävät, kuten myös toinen maakuntalehdistä, joissa jo nyt on sama sisältö.

    • Mitä tehnyt?

      Kuka on Pentti Vaahtoniemi?

      • Hyvä neuvo

        Kysy Lapuan Sanomilta, niitten olisi ollut syytä kertoa.


    • Normaali touhuun sio

      Vaahtoniemiä on ainaskin minun kohdaltani niin montaa sorttia jotta jääköön sikseen.

      • Nämä vaahtoniemiset

        Shellilä toimiessa jäi yksi mieleen ja pollarina tämä nuori sälli sitten pentin volkkarin konepeltille putosi mun lumipalloni ja tään emäntä kyllä piti aika saarnan mulle en lähtenyt heittoni jälkeen jolpakkoon vaan kuuntelin saarnat, sitten vanhenpieni piku iso sekarotuinen otti vaahtonimisten tykönä alajoella juoksemalla ruskon kiinni siellä alajoenpäässä, oli muuten aika hurtta ymmärti puheen ja kulki omia aikojaan ikkunasta.


      • xcvg%/88¤#""!
        Nämä vaahtoniemiset kirjoitti:

        Shellilä toimiessa jäi yksi mieleen ja pollarina tämä nuori sälli sitten pentin volkkarin konepeltille putosi mun lumipalloni ja tään emäntä kyllä piti aika saarnan mulle en lähtenyt heittoni jälkeen jolpakkoon vaan kuuntelin saarnat, sitten vanhenpieni piku iso sekarotuinen otti vaahtonimisten tykönä alajoella juoksemalla ruskon kiinni siellä alajoenpäässä, oli muuten aika hurtta ymmärti puheen ja kulki omia aikojaan ikkunasta.

        kirjoititpas sekavasti, täyttä höpön pöpöä......


      • tajunnanvirtaa
        xcvg%/88¤#""! kirjoitti:

        kirjoititpas sekavasti, täyttä höpön pöpöä......

        Kyllä siitä selvän sai, kun monta kertaa luki. Kolme eri vaahtoniemeä ja yhden terhakka emäntä. Viisas ja toimelias koira sekä hevonen.


      • Avattu kirjoitus
        tajunnanvirtaa kirjoitti:

        Kyllä siitä selvän sai, kun monta kertaa luki. Kolme eri vaahtoniemeä ja yhden terhakka emäntä. Viisas ja toimelias koira sekä hevonen.

        Juu heitettiin lumipalloilla paaluun, ken korkeanmalle osuisi ja mun lumipallo sitten putos volkkarin nokkapeltille noilla seuraamuksilla, muut lopit lähtivät kyllä livokkaan ja minä seisoin asennossa kuin kynttilä sydän kurkussa ja kuuntilin saarnan Pentti sitten rupes toppuutelemaan emäntäänsä.

        HEIDÄN MUISTOLLEEN

        Ahkeran ihmisen muisto
        niin paljosta kertoa voi.
        Se kertoo kaikesta siitä,
        mi elämä aateloi.
        Siitä kertovat tuhannet tunnit,
        työn ääressä vierineet ja
        kevyet taikka raskaat
        ja vaienneet askeleet.

        Pentin elämänhistoriahan on täällä netissä luettavissa


    • Kovaa sukua

      Isä Wallenberg ja äiti Lagerstedt.

    • lapualla tyypillist

      vai kovaa haha

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe