Naiset haluavat siis kokeneen miehen, ja miehet haluavat kokemattoman naisen? Ainakin tämmöinen kuva on tullut tältä palstalta ja muutenkin live-elämästä. Naisille sopii siis parhaiten joku playeri, ja taas miehille esim. vahvassa uskossa oleva nainen.
Treffatessa naisia, aika moni nainen on jollain tavoin puhunut existään. Nainen kait luulee, että mies ei halua kokematonta naista, vaikka juuri näin on. Itsekin sorruin taas aikaisemmin siihen, että mainitsin sen, että en ole koskaan seurustellut. Tässä en taas ajatellut naisnäkökulmaa eli sitä, että nainen arvostaa vain kokenutta miestä. Mutta olen oppinut, että tämän asian kertominen ei kannata missään vaiheessa. Toivottavasti naisetkin ymmärtävät sen, että aikaisemmista miehistä ei kannata missään tapauksessa kertoa miehille.
Kokematon nainen ja kokenut mies
22
1677
Vastaukset
Erityisen paha juttu, etenkin miehelle, on se, että "exä" soittaa kesken treffien.
- ...
Varsinkin keski-ikäisten naisten kuulee usein sanovan että en nyt jaksa enää tässä iässä alkaa ketään opettamaan.
- nainen saa aina
kokeneen panomiehen päällensä jos haluaa.
Siis täh? Toivotko että nainen salailee sinulta menneisyyttään? Kyllä minusta ainakin rehellisyys on parasta ja kivempi tietää oleelliset asiat toisesta jo alkuvaiheessa.
Kokemattomissa miehissä ei minusta ole muuta vikaa kuin se, etteivät he tuo sitä mahdollista kiinnostustaan minua kohtaan esille millään tavoin (ja ehkä eivät olekaan kiinnostuneita). Mukavuudenhaluisena ja toki myös pakkeja pelkäävänä ihmisenä en vain viitsi lähteä ottamaan selvää joka ikisestä minuun neutraalisti suhtautuvasta miehestä, kun on olemassa niitäkin jotka sitä kiinnostustaan osoittavat. Tietysti nämä miehet sitten ovat niitä kaiken kokeneita sarjapariutujia jollaisen kanssa se suhteen onnistuminen jonkin verran epäilyttää, kun ei herralla ole ennenkään suhteet kestäneet.
Kokemattomia ja parisuhdehaluisia yli kolmekymppisiä miehiä en todellakaan ole tavannut missään muualla kuin tällä palstalla. Eli kyllä se nyt tuolla reaalielämässä tämän ikäisen naisen on vain valittava näistä jämistä, eli eronneista ja karanneista, jos jotain meinaa käsiinsä saada.- 9+10
Kannattaisi sitä nuorempana etsiä se kunnollinen mies, mitä kauemmin odotat sitä huonompi on valikoima ja sama se on meillä miehilläkin.
- nainen saa aina
miehen jos vain haluaa. Mutta, jos ei sarjapanijamiehet kelpaa niin ei sitten. Tietenkin voisit tehdä itsekin aloitteita.
- ap.
Periaatteessa mitä väliä menneisyydellä edes on, jos on elänyt lakipykälien mukaan? Mielestäni naiselle ei kannata kertoa kokemattomuudesta, kertomatta jättäminen ei ole valehtelua, niin aivan sama. Miehen vain kannattaa antaa niin positiivinen kuva naiselle itsestään, kertoa vain hyviä asioita itsestään.
Muutenkin olen huomannut elämässä, että liika avoimuus kostautuu jossakin vaiheessa. Totta kai sitten rehellinen kannattaa olla suhteessa, jos semmoinen syntyy. - scrg
Luulen että mies osaa kysyä existä , jos ne häntä kiinnostavat. Jos ei kysy, niin ei niistä ole pakko alkaa kertomaan. Itse ainakin voin/voisin elää oikein hyvin tietämättä naisen suhdehistoriaa.
Eri asia sitten, jos exiin tai aiempiin suhteisiin liittyy jotain sellaista, jolla on tai olisi vaikutusta nykyiseen suhteeseen. Sitten kyseessä voisi olla salailu.
"Mukavuudenhaluisena ja toki myös pakkeja pelkäävänä ihmisenä en vain viitsi ..."
Eikä varmaan viitsi ne kaltaisesi ja ikäisesi miehetkään. Niin se käy. Saatte molemmat jonkun eronneen ja karanneen. - Ikisinkku M
"Mukavuudenhaluisena ja toki myös pakkeja pelkäävänä ihmisenä en vain viitsi lähteä ottamaan selvää joka ikisestä minuun neutraalisti suhtautuvasta miehestä, kun on olemassa niitäkin jotka sitä kiinnostustaan osoittavat."
Niin no mukavuutensa kullakin mutta eikö se ole rasittavaa kerran toisensa jälkeen pelata niiden sarjapariutujien kanssa ja aina joutua loppupelissä toteamaan ettei suhde onnistukaan. Kun vähän menisit epämukavuusalueelle ottamaan selvää niistä neutraaleista voisit löytää semmoisen jonka sitten voisit pitää pidempään. Ne neutraalit kun on neutraaleja juuri siksi ettei huvita pelata alvariinsa niin semmoinenkin sitten varmaan pysyisi messissä mielellään.
- ölölölölöööööööööööö
Jokanen ihminen on joskus kokematon, mutta kuiteski 40v naiset monesti tahtoo nuoremman miehen.
- Naisasialooseri.
Miehet eivät halua kokenutta naista koska helppohan sitä reikäänsä on panettaa vaikka joka päivä eri miehellä, se ei vaadi muuta kun sen reijän jalkojen välissä.
Naiset taas haluavat kokeeneen miehen monesta syystä, joita ovat tärkeimpänä se, että koska se reijän saaminen on miehelle saavutus ja jos mies on sitä saanut niin se kertoo siitä, että mies on kelvannut muillekkin naisille ja mitä useammalle sen parempi. Toinen syy on se, että nainen saa hyvän tekosyyn luulla olevansa erityinen ja ainutlaatuisen lumoava kun on pystynyt kesyttämään panosonnin itselleen vaikka sonni todennäköisesti myös suhteessa ollessaan panee muita naisia. Tosin jos mies on tarpeeksi tasokas niin nainen hyväksyy sen pakollisena pahana. Naiset eivät myöskään halua"opettaa" aikuista miestä seurustelemaan ja/tai seksiä harrastamaan, joten valmiiksi koulutettu paketti on parempi. Naiset myös kuvittelevat, että miehessä on jotain vikaa kun ei ole aikaisemmin seurustellut.
Ja siinä olet oikeassa, että älä hitossa paljasta kokemattomuuttasi, mitä vanhempi olet, sitä suurempi turn off se naisille on. Ei kuitenkaan kannata valehdella, että olet aikaisemmin ollut pitkässä seurustelusuhteessa koska siitä jäät takuuvarmasti kiinni, ellei nainen sitten asu jossain kaukana toisella paikkakunnalla. Kannattaa sanoa, että sinulla on ollut naisjuttuja, mutta niistä ei ole kehittynyt mitään vakavampaa.- 1+1
Kokematon mies ei pysty esittämään, että hänellä on ollut naisjuttuja. Eikä suhteessa kannata valehdella. Yleensäkään parisuhdeneuvoja ei kannata kuunnella ihmiseltä, jolla ei ole parisuhdetta ollut eikä ole.
- kokemattoman
1+1 kirjoitti:
Kokematon mies ei pysty esittämään, että hänellä on ollut naisjuttuja. Eikä suhteessa kannata valehdella. Yleensäkään parisuhdeneuvoja ei kannata kuunnella ihmiseltä, jolla ei ole parisuhdetta ollut eikä ole.
miehen kannattaa käydä treenamassa hu0rissa. Niin häviää ne turhat pelot ja liiansuuret odotukset panemisen hienouksista.
- Naisasialooseri.
1+1 kirjoitti:
Kyllä pystyy esittämään. Minä ainakin olen esittänyt ja hyvin meni läpi. Siis silloin kun ollaan vasta puheiden asteella.
- 1+1
Naisasialooseri. kirjoitti:
Kyllä pystyy esittämään. Minä ainakin olen esittänyt ja hyvin meni läpi. Siis silloin kun ollaan vasta puheiden asteella.
Niinpä niin, puheiden asteella valehtelu saattaakin onnistua. Jos on tarkoitus rakentaa pysyvä parisuhde, valhe paljastuu aikanaan ja siinä rupeaa nainen jo miettimään mistä muusta mies on valmis valehtelemaan, jos hän noin mitättömästäkin asiasta valehtelee.
- dgffgdgffg
1+1 kirjoitti:
Niinpä niin, puheiden asteella valehtelu saattaakin onnistua. Jos on tarkoitus rakentaa pysyvä parisuhde, valhe paljastuu aikanaan ja siinä rupeaa nainen jo miettimään mistä muusta mies on valmis valehtelemaan, jos hän noin mitättömästäkin asiasta valehtelee.
Mitä väliä siinä vaiheessa enää on, kun nainen on jo "nalkissa". Ja kertomatta jättäminen ei ole valehtelua.
- Sincyan
Naisasialooseri. kirjoitti:
No jos se on jäänyt puheiden asteelle, niin voisin veikata ettei oikein toimi. Naiset(kuten miehetkin) haistaa kusetuksen noissa asioissa. ;)
- naikkonen198
Mä ainakin haluan ennemmin kokemattoman miehen kuin esim kokeneen miehen joka on pannut yli kahta naista!
Erehdyit varmaan kun mainitsit yli kahta naista, kokenut meis on pannu yli sata naista 10 vuodessa.
Sama naisen kanssa 10 vuodessa ei lasketa kokeneeksi.
Monesti heillä jolla on 10 vuotta sama nainen, on vaikea löytää toista naista.
Miehet ja naiset arvostavat eri asioita. Valitettavasti moni luulee, että näin ei olisikaan.
- dsvsdgv
No se nyt on ainakin mun mielestä vähän epäsopivaa että ekoilla ellei peräti ekalla treffillä nainen oksentaa heti kaikki jostain existään, eijei todellakaan näin.
- Mies.
Monesti kokemattomat naiset tulee iskemään baarissa. Olen vienyt ainakin10 naista kotiini seksiä harrastaman 2viime vuoden aikana. Tai oikeestaann naiset ei iske, tulevat vaan juttelee ja kiehnaavat iholla ja siitä tietää että nainen haluaa seksiä. Kokemattomat on mielestäni aika suoria vaikka eivät puhu suoraan että haluavat seksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963