Miltä foorumin miehet näyttävät

YTM-kurmuuttaja

Veikkausta kehiin.

70

287

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

      Ätmi on seksikäs mies, olen nähnyt käden...

    • 2+12
      • 13+9

        Oot tainnut laihtua vähän viime aikoina.


      • 13+9 kirjoitti:

        Oot tainnut laihtua vähän viime aikoina.

        Joo, vielä viime vuonnahan mun alushousut jäivät vielä vyöryvän ihramassan alle. Mukavaa kun huomasit!


    • valehtelematta

      Minua on tosielämässä pari tapailemaani naista kuvaillut sanoilla söpö, komea, tosi hyvännäköinen, lihaksikas. Penistäni sanottu pitkäksi ja paksuksi.

      • piiloalfa

        Vasemmalta oikealle: Jii007, ätmi, Ex PUA, Naisasialooseri., Ratikkakuski, lord.boredom


      • Jii007

        Tuolta me näytetään kun aamulla tapaamme ja suunnittelemme mitä päivän aikana palstalle kirjoittelemme. Aamupalaverin jälkeen sitten vähän löysäämme kravatteja ja alamme jokainen omassa kopissamme tulittaa totuuden sanomaa tälle palstalle eksyville sieluille. Meille muuten maksetaan ihan järkyttäviä summia rahaa siitä, että kerromme miten pariutumismaailma oikeasti toimii.


      • Jii007
        piiloalfa kirjoitti:

        Vasemmalta oikealle: Jii007, ätmi, Ex PUA, Naisasialooseri., Ratikkakuski, lord.boredom

        Katsoinkin juuri, että tuo vasemman puoleinen näyttää hieman minulta.


      • Tässä taas menossa
        Jii007 kirjoitti:

        Tuolta me näytetään kun aamulla tapaamme ja suunnittelemme mitä päivän aikana palstalle kirjoittelemme. Aamupalaverin jälkeen sitten vähän löysäämme kravatteja ja alamme jokainen omassa kopissamme tulittaa totuuden sanomaa tälle palstalle eksyville sieluille. Meille muuten maksetaan ihan järkyttäviä summia rahaa siitä, että kerromme miten pariutumismaailma oikeasti toimii.

        tekemään kenttätutkimusta, havaintoja baariin?

        http://ifashionmode.com/wp-content/uploads/2014/09/brooks_brothers_preppy_style_mens_preppy_fashion_men_s_fashion_blog.jpg


      • piiloalfa kirjoitti:

        Vasemmalta oikealle: Jii007, ätmi, Ex PUA, Naisasialooseri., Ratikkakuski, lord.boredom

        Ei muuten paha. Tuo oikeanpuolimmainen vähän muistuttaa kasvoiltaan ehkä minua. Lisäksi minulla on samanlainen puku, vyö ja solmionpidike.


      • Ex PUA
        piiloalfa kirjoitti:

        Vasemmalta oikealle: Jii007, ätmi, Ex PUA, Naisasialooseri., Ratikkakuski, lord.boredom

        Ei paha! :D

        Olen minä nyt noista ainakin eniten juuri tuon näköinen, eikä sillä etteikö muutenkin olisi hieman samaa näköä.


      • Ex PUA
        Jii007 kirjoitti:

        Tuolta me näytetään kun aamulla tapaamme ja suunnittelemme mitä päivän aikana palstalle kirjoittelemme. Aamupalaverin jälkeen sitten vähän löysäämme kravatteja ja alamme jokainen omassa kopissamme tulittaa totuuden sanomaa tälle palstalle eksyville sieluille. Meille muuten maksetaan ihan järkyttäviä summia rahaa siitä, että kerromme miten pariutumismaailma oikeasti toimii.

        :D

        Toi oli hyvä.

        Patriarkaatti on palkannut meidät listoilleen, ja tulemme pilaamaan feministis-hypergamisen naisten emansipaation ikävillä tosiasioilla ja kritisoivilla faktoilla.

        Päivän päätteeksi juomme tyytyväisinä konjakkia ja viskiä, polttelemme sikareita ja mietimme miksi miehet ovat aina ja kaikessa naisia parempia.

        Naureskelemme päälle myös!


      • Jii007
        Tässä taas menossa kirjoitti:

        tekemään kenttätutkimusta, havaintoja baariin?

        http://ifashionmode.com/wp-content/uploads/2014/09/brooks_brothers_preppy_style_mens_preppy_fashion_men_s_fashion_blog.jpg

        Ei vaan ihan kahvitunnilta otettu kuva. Toinen vasemmalta on Darkkis. Pirlomainen tukkahan sen toki jo kaikille paljastikin. Yusuf on oikealla.

        Tässä olemme menossa suunnittelemaan, että mihin yökerhoihin hajaannunne todistamaan naisten kuvottavaa kiimakäytöstä. Esim. Yusufilla on kainalossaan lehti josta bongasimme parhaat menopaikat. Olimme Oulussa ja tarkkasilmäinen saattaakin taustalta huomata toripoliisin.
        http://static.squarespace.com/static/544851a3e4b07cc3c501bd49/t/545413d4e4b070eb36679f2b/1414796245125/men-in-suits.jpg

        Tässä kuvassa taas olen tehnyt klassisen virheen ja laittanut puvun kanssa adidas superstarit. Pojat hieman kuittailivat minulle, mutta onneksi jokainen vuorollaan kantaa mukanaan laukkua jossa on varalle kravatteja ja kenkiä. Yllättävän usein sattuu näitä kenkäkömmähdyksiä ja muutamilla mikki hiiri-kravattikin eksyy kaulalle.
        http://i.bigpara.com/i/55big/calisan3.jpg

        Yusufin sukulaiset olivat joutuneet työharjoitteluun ja he pääsivätkin Yusufin suosittelemana meille harjoitteluun. Pojat tosin eivät olleet kovin innokkaista tekemään töitä. He tulivat jokaisena aamuna kyllä paikalle, mutta jäivät aina ovelle seisomaan tuossa muodostelmassa ja jauhoivat purkkaa. Aika veijareita.
        http://blog.locallux.co/wp-content/uploads/2014/08/tumblr_mdl8l9mNej1qkijljo1_500.jpg


    • gay not really
    • Mies-22v

      Silloin kun minulla oli pitkähkö musta tukka useampi ihminen sanoi että näytän Mick Jaggerilta.

      • InhaKyynikko

        Osanottoni.


    • paska keskustelu

      Eihän tässä edes ole mitään veikkauksia, vaan miehet yksitellen narsistisesti tulevat kertomaan, että miten hyvältä muka näyttävät. Ja tietysti lb säälimässä itseään kuten aina. Aika erilainen naisten ketjuun nähden, joka toimi niin kuin pitikin.

      • piiloalfa

        Minä kirjoitin tämän. Teki mieli saada vähän plussia, koska olen myös narsistinen.


    • lukijatar

      Tämä Sonne on perkeleellisen panettava jo pelkästään viestien perusteella. Sillä on varmaan älykkäät, tarkkaavaiset silmät ja upeat hiukset, vartaloltaan se on hoikka.

      Pahus että se on liian nuori mulle!

      • niinpä niinpä

        Sonne kirjoittaa siihen tyyliin, että sen täytyy olla älykäs ja muutenkin laatumies. Sillä on mahtava itseironia ja huumorintaju muutenkin, mikä on aina plussaa miehelle. Minäkin kuvittelen sen hyväkroppaisena ja hyvännäköisenä. Nuorelta se kyllä vaikuttaa.....

        Muilla palstan miehillä tuntuu olevan seiväs persuksissa, sen verran jäykkiä ja kiukkuisia ovat. Ei innosta.


      • älä muuta sano
        niinpä niinpä kirjoitti:

        Sonne kirjoittaa siihen tyyliin, että sen täytyy olla älykäs ja muutenkin laatumies. Sillä on mahtava itseironia ja huumorintaju muutenkin, mikä on aina plussaa miehelle. Minäkin kuvittelen sen hyväkroppaisena ja hyvännäköisenä. Nuorelta se kyllä vaikuttaa.....

        Muilla palstan miehillä tuntuu olevan seiväs persuksissa, sen verran jäykkiä ja kiukkuisia ovat. Ei innosta.

        Panisin.


      • (ehehehehehehehehee)

        Mitä hittoa tyyppihän on sairaan rasittava.

        (naurua)
        (mitäs perkelettä)


      • totuus tässä
        (ehehehehehehehehee) kirjoitti:

        Mitä hittoa tyyppihän on sairaan rasittava.

        (naurua)
        (mitäs perkelettä)

        Eikä ole, vaan ihanan kiihottava;) Jos mies puhuisi minulle kuin Sonne täällä kirjoittaa, niin aaah....


      • epäilen
        älä muuta sano kirjoitti:

        Panisin.

        Todennäköisesti Sonne kirjoittaa tahallaan panettavasti. Älykäs se on kuitenkin. Muut ei älykkydellä loista täällä. Joo, mullakin seksifantasia Sonnesta :)))


      • piiloalfa
        epäilen kirjoitti:

        Todennäköisesti Sonne kirjoittaa tahallaan panettavasti. Älykäs se on kuitenkin. Muut ei älykkydellä loista täällä. Joo, mullakin seksifantasia Sonnesta :)))

        Kyllä täällä monet kirjoittavat älykkäästi, mutta heidän näkemyksensä ovat niin erilaisia kuin sinun, että haluat tunteen pohjalta kutsua heitä tyhmiksi, kun et vasta-argumenttejakaan keksi.


      • tälleen
        piiloalfa kirjoitti:

        Kyllä täällä monet kirjoittavat älykkäästi, mutta heidän näkemyksensä ovat niin erilaisia kuin sinun, että haluat tunteen pohjalta kutsua heitä tyhmiksi, kun et vasta-argumenttejakaan keksi.

        Sulla ei ainakaan leikkaa turhan hyvin:)))) Ei pahalla, sulla voi olla muita hyviä ominaisuuksia.


      • piiloalfa
        tälleen kirjoitti:

        Sulla ei ainakaan leikkaa turhan hyvin:)))) Ei pahalla, sulla voi olla muita hyviä ominaisuuksia.

        Noin paljonko ärsyttää, kun menit plussaamaan tuota viestiäni, jossa kehuin naistenarvailuketjua onnistuneemmaksi?


      • Ex PUA
        piiloalfa kirjoitti:

        Noin paljonko ärsyttää, kun menit plussaamaan tuota viestiäni, jossa kehuin naistenarvailuketjua onnistuneemmaksi?

        Naiset, tuo palstan ennalta arvattavin anti. :)


    • ihan hyvä

      Genio M. voisi olla ihan hyvä, toisaalta se on luultavasti vanha. Jos se on jo melkein neljäkymmentä eikä ole vakisuhteessa, sillä voi olla ongelmia. Nuorena se on voinut olla kivannäköinen:)

      • Genion hiukset?

        Geniolla on hyvä tyyli ja se on kohtelias yleensä, pari kertaa se on sortunu kirjoittamaan törkeästi. Ja nehän muistetaan. Olen joskus miettinyt onkohan Geniolla hyvät hiukset, ????

        Useimmat miehet palstalla ovat urpoja ja todnäk. näyttävätkin siltä.


      • Joo... Joskus olin nuori ja kaunis. Nyt olen pelkästään JA... :)

        Mut kummallinen logiikka, että jos en ole vakisuhteessa, mulla voi olla ongelmia. Elämäni ongelmattomimmat ja onnellisimmat ajat on aina ollut silloin kun en ole ollut vakisuhteessa...

        Mut kiitos silti miellyttävästä palautteesta...(kunhan mielistelen...) :)


      • kyssäriä
        Genio.Mente kirjoitti:

        Joo... Joskus olin nuori ja kaunis. Nyt olen pelkästään JA... :)

        Mut kummallinen logiikka, että jos en ole vakisuhteessa, mulla voi olla ongelmia. Elämäni ongelmattomimmat ja onnellisimmat ajat on aina ollut silloin kun en ole ollut vakisuhteessa...

        Mut kiitos silti miellyttävästä palautteesta...(kunhan mielistelen...) :)

        Miksi et ole mennyt avo- tai avioliittoon?


      • kyssäriä kirjoitti:

        Miksi et ole mennyt avo- tai avioliittoon?

        On mulla pari avoliittoa takana ja niistä oppineena olen tullut siihen tulokseen, että on kaikille vaan parempi, etten lähden siihen enää kolmatta kertaa. Onneksi avo- ja avioliitoille on vaihtoehtojakin... :)


      • jaahaas
        Genio.Mente kirjoitti:

        On mulla pari avoliittoa takana ja niistä oppineena olen tullut siihen tulokseen, että on kaikille vaan parempi, etten lähden siihen enää kolmatta kertaa. Onneksi avo- ja avioliitoille on vaihtoehtojakin... :)

        Ok, eli sinulle on ongelmallista asua naisen kanssa tai muuten sitoutua yhteiselämään.


      • genio.jännis
        jaahaas kirjoitti:

        Ok, eli sinulle on ongelmallista asua naisen kanssa tai muuten sitoutua yhteiselämään.

        Tuollaiset miehet ovat naisten suosiossa juuri.


      • genio.jännis
        genio.jännis kirjoitti:

        Tuollaiset miehet ovat naisten suosiossa juuri.

        Kuten siis tältäkin palstalta olemme saaneet huomata.


      • jaahaas kirjoitti:

        Ok, eli sinulle on ongelmallista asua naisen kanssa tai muuten sitoutua yhteiselämään.

        Mä luulen, että se on ollut juuri toisinpäin. Naisilla olisi ongelmallista asua minun kanssani. En taida olla ihan niitä maailman helpompia ihmisiä, vaikka joskus voi minusta toisenlaisenkin kuvan saada...


      • tolloille
        genio.jännis kirjoitti:

        Kuten siis tältäkin palstalta olemme saaneet huomata.

        Pashat on, tollot täällä vain luulee niin.


      • siitä plussat
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mä luulen, että se on ollut juuri toisinpäin. Naisilla olisi ongelmallista asua minun kanssani. En taida olla ihan niitä maailman helpompia ihmisiä, vaikka joskus voi minusta toisenlaisenkin kuvan saada...

        Hyvä että tunnet itsesi nyt, etkä yritä mahdottomia.


      • siitä plussat kirjoitti:

        Hyvä että tunnet itsesi nyt, etkä yritä mahdottomia.

        Niin... Sopiva etäisyys pitää suhteen aina tuoreena... :)


    • pintaraapaisu

      Palstalla on useampi tyhmänlainen uskishihhuli, en erittele tarkemmin, kaikki tunnistavat mielipiteistä. Hihhulit eivät yleensä ole komeita.

      En näiden juttuja jaksa lukea.

      • loools

        Täähän on täynnä lestoja ja hellareita :D Niillä jätkillä tavallisesti vippaa muutenkin kupolista. Nauretaan tätä palstaa joskus duunissa.


      • sama huomio
        loools kirjoitti:

        Täähän on täynnä lestoja ja hellareita :D Niillä jätkillä tavallisesti vippaa muutenkin kupolista. Nauretaan tätä palstaa joskus duunissa.

        Tämä sinkkupalsta on täysin persehestä, lähes kaikki miehet ovat kiihkouskovaisia ja ainakin puolet niistä on psykopaattitasolla.

        Kun löytäisi normaalin sinkkupalstan jostain......


      • idioottien kok.ajot
        sama huomio kirjoitti:

        Tämä sinkkupalsta on täysin persehestä, lähes kaikki miehet ovat kiihkouskovaisia ja ainakin puolet niistä on psykopaattitasolla.

        Kun löytäisi normaalin sinkkupalstan jostain......

        Itsekin olen etsinyt tavallista sinkkupalstaa, mutta eipä vain löydy.


      • .............
        sama huomio kirjoitti:

        Tämä sinkkupalsta on täysin persehestä, lähes kaikki miehet ovat kiihkouskovaisia ja ainakin puolet niistä on psykopaattitasolla.

        Kun löytäisi normaalin sinkkupalstan jostain......

        Olisi tosiaan kiva löytää paikka, jossa naiset ovat 18-30-vuotiaita, lapsettomia ja analyyttisempään keskusteluun kykeneviä.


      • totuus tulee nyt
        ............. kirjoitti:

        Olisi tosiaan kiva löytää paikka, jossa naiset ovat 18-30-vuotiaita, lapsettomia ja analyyttisempään keskusteluun kykeneviä.

        Palstan miesten alhainen älykkyystaso aiheuttaa sen, ettei kukaan nainen viitsi alkaa keskustelemaan. Turha jankata ääliöiden kanssa.


      • siltä näyttää
        totuus tulee nyt kirjoitti:

        Palstan miesten alhainen älykkyystaso aiheuttaa sen, ettei kukaan nainen viitsi alkaa keskustelemaan. Turha jankata ääliöiden kanssa.

        Ei täällä ole muita älykkäitä kuin toi Sonne.


      • Ex PUA
        totuus tulee nyt kirjoitti:

        Palstan miesten alhainen älykkyystaso aiheuttaa sen, ettei kukaan nainen viitsi alkaa keskustelemaan. Turha jankata ääliöiden kanssa.

        Jos se on miehillä alhainen, niin miten alhainen se on teillä ämmillä jotka häviätte kaikki edes alkeellista älyä vaativat keskustelut, ja muututte kakkasuisiksi pikkutytöiksi, jotka saavat vieläpä ihan järkyttäviä itkupotkuraivareita?


      • mot
        Ex PUA kirjoitti:

        Jos se on miehillä alhainen, niin miten alhainen se on teillä ämmillä jotka häviätte kaikki edes alkeellista älyä vaativat keskustelut, ja muututte kakkasuisiksi pikkutytöiksi, jotka saavat vieläpä ihan järkyttäviä itkupotkuraivareita?

        Sä olet kiistatta palstan naurettavin ja tyhmin hahmo.


      • Ex PUA
        mot kirjoitti:

        Sä olet kiistatta palstan naurettavin ja tyhmin hahmo.

        Noin ja tulihan sieltä sieltä tyhmän kurpan vakioargumentti.

        Jos tuo pitää paikkansa, niin miksi voitan sinut aina?

        Tuollainen kiimavittunsa viemä, kurppaantunut elukka ei omaa minkäänlaisia edellytyksiä miesten arvosteluun - jos se niin tekee, se nöyryyttää itsensä välittömästi.


    • tyttö jostain

      Sonne saattas olla aika kuuma pakkaus

    • mielipidettä

      Geniolla on ehkä hyvä runko, naamakin voi olla passeli. Tuskin on kirveellä veistetty. Se voi saada vakisuhteen, jos vähentää ylimielisyyttään ja on tukka päässä.

    • life outside

      Olen lukenut tätä palstaa ajoittain 2 vuotta, enkä silti ole muodostanut mielikuvaa kenestäkään paitsi darkfearista ja naisasialuuserista. Eli en tajua millainen hc-palstafanaatikko pitää olla, että omaa mielipiteen jostain geniomentestä.

      • älykkäämpi

        Mielikuva voi syntyä jo muutaman ketjun luettua. Yleensä ihmiset toistavat itseään tavalla tai toisella, joten se riittää.


      • näin on
        älykkäämpi kirjoitti:

        Mielikuva voi syntyä jo muutaman ketjun luettua. Yleensä ihmiset toistavat itseään tavalla tai toisella, joten se riittää.

        Sama mulla, eihän näiden "miesten" juttuja edes jaksa lukea paria ketjua enempää. Hetihän sen näkee mikä joku on. Sama livessä, kun suunsa avaa niin siinä se on.


      • Täh?

        Meneekö jollakin vuosia muodostaa mielikuva???


      • selitys
        Täh? kirjoitti:

        Meneekö jollakin vuosia muodostaa mielikuva???

        Palstalla on paljon noita autistisia. Eiköhän kaikki normaalit saa mielikuvan toisesta jo parin viestin perusteella.


      • life outside
        selitys kirjoitti:

        Palstalla on paljon noita autistisia. Eiköhän kaikki normaalit saa mielikuvan toisesta jo parin viestin perusteella.

        Pikemminkin seli seli, eli pullukkaleidit yrittävät tässä feikata, että heillä olisi elämää palstan ulkopuolella.


      • mullakin hakusessa
        näin on kirjoitti:

        Sama mulla, eihän näiden "miesten" juttuja edes jaksa lukea paria ketjua enempää. Hetihän sen näkee mikä joku on. Sama livessä, kun suunsa avaa niin siinä se on.

        Jos joku tietää normaalin sinkkupalstan, niin laittakaa linkkiä pliiis! Sellainen missä on normaaleja miehiä.


    • hhhmmmm

      Sonnella on viehätysvoimaa ainakin kirjallisesti. Hän voisi näyttää tältä: Paksut sekaiset hiukset, jonkinlainen kestovirne huulilla, ei kuitenkaan ivallinen. Kapeat vähän kalpeat kasvot. Hoikka, ei mikään painonnostaja. Hieman yllättävät liikkeet, mutta ei liikaa.

    • vitunvittu

      Tolla vitunvitun sonnella olisi vientiä jostain syystä, meikäläistä ei kukaan maininnut.

      • ,,,,,,,,,,,

        Sonne on nyt esivalittu, joten kukaan muu palstan mies ei kiinnosta yhtäkään palstan naista enää koskaan.


      • kateellisille
        ,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Sonne on nyt esivalittu, joten kukaan muu palstan mies ei kiinnosta yhtäkään palstan naista enää koskaan.

        Sonnen omaa ansiota.


      • .............
        kateellisille kirjoitti:

        Sonnen omaa ansiota.

        http://icydk.com/wp-content/uploads/2008/01/heath_leger_died12.jpg


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe