Olet vääräuskoinen!

näin on näreet

Oletko tullut ajatelleeksi, että sinäkin olet jonkun mielestä vääräuskoinen. Jokainen on. Jos ajatellaan laajemmin, esim. islaminuskoisten mielestä kristityt menevät helvettiin, koska ovat vääräuskoisia. Silti meillä kaikilla on sama jumala, joka on meidät luonut ja joka rakastaa meitä. Jumala ei erottele lapsiaan oikea- tai vääräuskoisiksi, jumala katsoo ihmisen sydämeen, löytyykö sieltä rakkautta muita kohtaan. Käännyttäminen on aina väärin, koska kukaan ei omista oikeaa uskoa, absoluuttista totuutta. On vain osatotuuksia, jotka ilmenevät erilaisten uskontojen muodossa.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edswqa

      Olen kyllä hyvin tietoinen, että monikin ajattelee minun olevan vääräuskoinen. Sille en voi mitään. Uskon mitä voin uskoa tai voin olla uskomatta. Ei ole tarkoitukseni uskoa muiden mieliksi, sillä kaikkien mieliksi ei voi olla, ei missään muussakaan asiassa.

      Minua ei kiinnosta vähääkään, olenko jonkun muun mielestä tässä uskontoasiassa oikeassa vai väärässä. Liioin ei myöskään kiinnosta, mitä muut uskovat tai varsinkaan se, ovatko he oikeassa vai väärässä.

      Se on sen uskonnon kanssa sillä tavalla, että se on oma asia. Nykyään siitä onneksi ei yleensä tarvitse tehdä tiliä kenellekään.

      • free-witch

        Niin kauan kuin ette polje toisten vapauksien ja oikeuksien päälle, niin...

        "Se on sen uskonnon kanssa sillä tavalla, että se on oma asia"

        ...olen samaa mieltä.


    • Totta kai olen tullut ajatelleeksi. Olen ajatellut myös, että minä olen oikeassa ja he ovat väärässä. Jumala kun on objektiivinen, ihmisistä ja ihmisten näkemyksistä riippumaton tosiasia, jonka suhteen voi erehtyä ja olla väärässä, kuten minkä tahansa muunkin tosiasian suhteen.

    • väärin

      Joh. 3:
      16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
      17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

      Vain Jeesus voi pelastaa. Kaikki muut uskonnot ovat valhetta ja ihmisten keksimiä.

      • Jeesus Kristus pelastaa

        Juuri niin. Muslimit eivät usko että Jeesus on Jumalan Poika, eikä mikään muu kuin kristinusko usko siihen. Jeesus Kristus Jumalan Poikana pelastaa, ei Allah, auringonjumala tai mikään muukaan tehty Jumala, jota ei todellisuudessa ole olemassakaan. Raamattu sanoo sen selvästi, että se joka uskoo POIKAAN pelastuu.


      • tiaronantaja
        Jeesus Kristus pelastaa kirjoitti:

        Juuri niin. Muslimit eivät usko että Jeesus on Jumalan Poika, eikä mikään muu kuin kristinusko usko siihen. Jeesus Kristus Jumalan Poikana pelastaa, ei Allah, auringonjumala tai mikään muukaan tehty Jumala, jota ei todellisuudessa ole olemassakaan. Raamattu sanoo sen selvästi, että se joka uskoo POIKAAN pelastuu.

        Sua on kustu painepesurilla silmään.


    • totta 1

      näin on näreet
      Olen kyllä ajatellut mitä sinä kysymykselläsi haet. Sinä haet jotain sellaista mitä en tunnista.
      Jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen.
      Ennen minua ei ole luotu yhtäkään Jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule.
      Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa kuin minä.
      Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut, eikä ole vierasta Jumalaa teidän keskuudessanne.
      Te olette minun todistajani, sanoo Herra, ja minä olen Jumala.
      Jesaja 43. 10-12 lyhennettynä.
      Tässä yksi kohta Raamatusta sinulle tutkailtavaksi kannattaa lukea vaikka Jesaja kokonaan että puhuisimme samasta asiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe