oletteko muuten ajatelleen että kun on pankin asiakas omistaja niin jos pankki ajautuu ongelmiin niin loppu viimein olet se joka maksaa talletuksillaan niinkuin kyproslaisille kävi taanoin aika kieroa toimintaa tallettajasta tehtiin omistaja ainut että osinkoa ei jaeta eikä voittoja. tappiot kyllä sosialisoidaan
op asiakasomistaja
1
55
Vastaukset
- pykälät
ovat ku-sitolppien tekemiä,joten sinne käännä katseesi vaatien asioihin muutoksia.
osingot jaetaan vain pankin pomoille vuosituloksista riippumatta tai vaikka olisi 10-konkkaa peräkkäin. eikö olekin ihmeellinen tämä tasa-arvoinen maailma?
kansalaiset muka valitsee "parhaat" tohelot itseään edustamaan,muta kyllä sorvi vuotaa pahasti ja rumasti.
herrojen toimet aivan kaikessa toimissa ja firmoissa ovat menneet äärimmäisen röyhkeiksi,koska heitä lait suojelee kaikissa munauksissa,vaikka ne örveltää päin hel-vet-tiä lähes joka pvä jollain alalla tai tehtävissään. on siinä taas tasa-arvo kohillaan.
lait on luotu siten,että asiakas on aina vain renki ja maksaja,vaikka käytännössä on isäntä omistaessaan mm. pankin osakkeita. lakia siis sovelletaan kuten venäjällä, kaikki toimii aina lähes-puoliksi tai miten kaalessa kuohahtaa,mutta vain nurin päin ja vastakohtina miten mielenlaatua huvittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275