17 vuotta Vanha auto siirtäisin yritykseltä omiin nimiin, voiko verottaja antaa mitään yllätysmaksuja. Kellään tietoa.
Yrityksen auto omiin nimiin
4
378
Vastaukset
- konstitkunniaan
Firmasi myy auton vaikka vaimollesi pienellä hinnalla ja hän ns. myy sen sinulle. Taikka lahjoittaa, ei pitäisi olla kiellettyä.
- 314
Juuri niin, mutta paperit on tehtävä.
Edelleen onko kysymys kaupasta vai lahjoituksesta.
Sitten ilmoitus rekisteriin ja vakuutus omalle nimelle.
Muuten voidaan puhua peitellystä osingonjaosta. - lopettaja
Jep, eipä tullut mieleenkään, mutta näinhän se verottaja ajattelee.
- jotain etua edes
En usko että verottaja tutkii yksityisautosi omistaja historiaa. Jos siis ostat vaimosi auton, niin onko sillä väliä keneltä hän sen on ostanut epäkuntoisena pilkkahinnalla.
Harmi vaan jos joudut myymään firman auton alihintaan eteenpäin kun on kaikenlaisia vikoja ja ehkä katsastuskin lähellä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894