Saksofoni biisi

saksofon man

Semmonen Saksofoni tyylinen dance/pop biisi.

38

8078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tääseo100%
    • dance poppi

      ei oo toi. Se menee sille eka sil saxofonil Di dii di diiiiiiiiii didididiiiiiiiiii

      ja sit alkaa semmonen dance pop tol samal rytmil.

      • Kathjy

        Etin samaa biisiä, kerro kun löydät :D


    • Guru Josh Project - Infinity 2008?

      • guru gay projekt

        ei tod oo toi .


      • - tk -
        guru gay projekt kirjoitti:

        ei tod oo toi .

        Kerro lisää tuntomerkkejä. Onko laulua? Jos on, niin mies- vai naislaulaja? Muistatko yhtään sanoja? Mistä kuulit? Onko mielestäsi uusi biisi? jne ..


    • Arvausta
      • tecno boju

        Pellecans-KalPa jääkiekko ottelussa. Eikä oo toi biiisi ja aika uuden kuulonen edm dance trance tecno styge se oli


      • tecno boju kirjoitti:

        Pellecans-KalPa jääkiekko ottelussa. Eikä oo toi biiisi ja aika uuden kuulonen edm dance trance tecno styge se oli

        Olisko sitten joku noista: http://www.pelicans.fi/isku-areena/kotipeleissä-soitettava-musiikki


    • 20+2

      Ehdotan ulkomuistista Ingrid - Tu es fouto, vaikka se taitaa olla jokin haitari ennemminkin siinä.

      • 20+2

        Niin ja tuohan on sitten jo aika vanha biisi.


    • 13131313131313131313

      Mr. Saxobeat

    • puuh

      Joko se selvis mikä biisi oli ku ite etin samaa biisiä luultavimmin

    • 201509

      oisko tietoo täst biisist ? ettisin itekki luultavimmi tätä samaa

    • maahanmuutto
    • Timpe67
    • helppiiiiiiiii
    • Villevallaton0

      Sandra Lyng - Play My Drum ?

      • Jasonih

        Tuo oli ainakin biisi jota itse hain.


      • kari476

        Tämä^ myös minulle etsimäni kipale.


    • hekolek
    • random4556
    • Boris_ja_Dieter

      No tämä se ei ainakaan ole?
      https://www.youtube.com/watch?v=3j-7uszhuBQ

      eikä tämäkään:
      https://www.youtube.com/watch?v=ZMCb3pdfyfI

    • Henkka013
      • Löyty

      • Anonyymi
        Löyty kirjoitti:

        Ite lähin hakee ehkä samaa biisiä, mitä aloittaja... Äsken tuli Simpsoneissa ja tämähän se oli

        Gerry Rafferty - Baker street

        https://www.youtube.com/watch?v=ZsXjCp_f1h4&feature=youtu.be

        KIITOS HENKKA :D

        Kiitos! Monta kertaa oon miettinyt, että mikä tää on. Monessa kohtaa käytetty, mm. just Simpsoneissa. 🙂


    • Freakkkkkk

      Timmy trumpet freaks

    • Hilaryduffmailmankaunein

      Tämän uskoisin tietäväni.

      Elikkä:
      Lily Wood and the Prick - Prayer in C (Robin Schulz radio edit).

      Olkaat hyvät. :)

      • Anonyymi

        Kiitos!!!


    • juustoboy

      voisko olla Mr Saxo Beat

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe