Diana Novasta Yasminiin

Naiseni vaihtoi pillerit Diana Novasta Yasminiin.
Diana novasta aiheutui mielialan vaihteluita, skitsokohtauksia ja muitakin sivuvaikutuksia.
Nyt Yasmineiden kanssa menee muuten ihan ok paitsi hänellä on selvää haluttomuutta. Harrastamme seksiä noin kerran kk. ja sekin tuntuu että hän tekee vain minun takiani.

Onko teillä vastaavia kokemuksia???
4836
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Samat kokemukset mullakin.. aloitin Dianella..ja vaihdoin Yasminiin.. => Haluttomuus iski... muut "oireet" lieveni, muttei kokonaan hävinnyt.. Vaidoin taas merkkiä.. Nyt syön Minuletteja ja kaikki pelaa paremmin... :)

Äänestä

Ystävällinen vinkki: e-pillerit ei oo ton arvosia.Ootteko harkinnu muita ehkäisykeinoja?
Jos hän syö pillereitä "vain" ehkäisytarkoitukseen (ei esim kivuliaisiin kuukautisiin,akneen) eihän tossa ole järkeä jos harrastatte noin vähän seksiä.Mä lopetin pillerit lähes vuosi sitte ja on se vaan siistiä kun on halut palannu ja kroppaa pelaa ilman hormooneja.Ja mieskin on hyvin tyytyväinen päätökseen..

Äänestä

Minä syön Femodenia eikä kyllä haluttomuudesta tietoakaan... En kyllä vaihtaisi enää takaisin kortsuihin, kun paljaalla on paljon mukavampaa, pillerit on erittäin varma ehkäisykeino ja rengasta/kierukkaa en halua enkä voisikaan käyttää. Jokaisen oma päätöshän se pillerien syöminen tai syömättömyys toki on...

Äänestä

voisin melkein luulla, että tuo viesti on oman poikaystäväni kirjoittama. meillä siis täysin sama tilanne, paitsi että myös dianet veivät halut melko tehokkaasti. syön tällähetkellä roaccutania akneen, joten joudun sen takia syömään pillereitä (kuurin aikanahan ei saa tulla raskaaksi). lopetan kyllä ehdottomasti pillereiden syönnin kuurin loputtua! Olin tuossa välissä ilman pillereitä vähän aikaa ja halut palasivat samantien. suosittelen siis että kokeilette ainakin jonkin aikaa ilman pillereitä ja mietitte sitten uudelleen ehkäisyasioita. niin me ainakin aiomme tehdä.. voihan sitä kokeilla toki muitakin pillereitä sitten jos haluaa..

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Mies kirjoitti:

Naiseni vaihtoi pillerit Diana Novasta Yasminiin.
Diana novasta aiheutui mielialan vaihteluita, skitsokohtauksia ja muitakin sivuvaikutuksia.
Nyt Yasmineiden kanssa menee muuten ihan ok paitsi hänellä on selvää haluttomuutta. Harrastamme seksiä noin kerran kk. ja sekin tuntuu että hän tekee vain minun takiani.

Onko teillä vastaavia kokemuksia???

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu