Joko tavaritskit on lähteny auttamaan puttea sodassa?
Joko suomalaisia anarkisteja on lähtenyt sotimaan venäjän
2
109
Vastaukset
- Lentokoneet bussit ym.
Puttepossun nimipäivät Krimillä ja itä Ukrainassa vietettiin, ja kaikilla oli niin mukavaa....
Putte voisi miettiä montako ihmistä on välillisesti tullut tapettua. Normaaliyhteiskunnassa tuollaiset saisivat elinkautisen tuomion. - Bakuninin parta
Miksi ihmeessä kapitalismia ja valtiota vastustavat anarkistit lähtisivät taistelemaan maailman kapitalistisimman valtion puolesta?
Sen sijaan anarkistit järjestivät pari viikkosa sitten Helsingissä Putinia vastustavan tapahtuman, joka ikävä kyllä jäi valtamediassa täysin vaille huomiota.
https://avtonom.org/fi/news/tervetuloa-pakkasukko-putinia-vastaan-ii-festivaaliin-helsinkiin-lauantaina-3-tammikuuta-2015
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2772197- 451969
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1151887Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊691552Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?861406- 781294
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031283Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2201194- 571165
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1821034